FrontierVille! Kysymyksiä.

Raitalankakäärme IV
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Mulla on ja annoin mieheni nimen sille. :whistle:
Mitä sun piti tehdä että sä sait sen? Mulla peli käskee tekemään jotain hienoja asuja ja kukkakimpun... olenko jo lähellä? Tuleeko siinä siis toinen pelattava hahmo, vai haahuileeko se mies siellä muuten vaan, vai miten?

Lilith Le Mort
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Mitä sun piti tehdä että sä sait sen? Mulla peli käskee tekemään jotain hienoja asuja ja kukkakimpun... olenko jo lähellä? Tuleeko siinä siis toinen pelattava hahmo, vai haahuileeko se mies siellä muuten vaan, vai miten?
Tekemällä niitä tehtäviä se edistyy. Mies on myös pelattava hahmo.

Raitalankakäärme IV
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Mä pääsin naimisiin! Sai valita haluaako miehen vai vaimon.
Kai sä otit vaimon? :D
Mä otin miehen, kun ajattelin että jos nää lisääntyis... Pitää vaihtaa vaimoon sitten kun on pari kakaraa pukattu maailmaan :D

iidesy
Mä kans oon jumissa kaupan kohdassa, kun naapureita on sen kaksi! :eek: Tulkaa hyvät ihmiset naapureiksi mullekin sinne, jos vaan viitsitte :) Yv:llä päässee pitkälle ja jollei, niin s-posti kulkee.

ärvee
Mulla tuli ukko frontieriin heti ku sai tehtyä parit hienot vaatteet :)
Tuon pelin takia otin jotain randomeita ulkomaalaisia kavereiks kun ei mun oikeet facebookkaverit pelaa tuota :D

Raitalankakäärme IV
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Kuinka monta rakennusta pitää rakentaa ennenkuin sen vaimon/miehen saa?
Eli mitä kaikkea pitääkään tehdä?
Kaksi rakennusta ja sitten siinä on kaikenlaista raivaamista ja viljelyä ja vaatteiden tekoa.

Tirsku
Mulla taas niitä nauhoja on vaikka kuinka paljon, mutta puuttuu vieläkin yks naula, että saisin sen toisen rakennuksen valmiiksi. Niitä nauhoja vissiin tarvitaan sitä siippaa varten?

pelaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Mulla taas niitä nauhoja on vaikka kuinka paljon, mutta puuttuu vieläkin yks naula, että saisin sen toisen rakennuksen valmiiksi. Niitä nauhoja vissiin tarvitaan sitä siippaa varten?
mulla on tasan 1 nauha, 3 puutttuis..täytyy alkaa häiritsemään naapureit et lähettäis ne äkkiä :D

Taasko täällä
Pöh, lapsi on jo iso, eikä mikään vauva. Pelattava hahmo, jonka pitäis raivata tiluksia ja mä oon jo raivannut kaikki, nyt pitää ootella ikuisuus että kasvaa takaisin, että voi raivata pois :D