FrontierVille! Kysymyksiä.

Miekään en saa sitä hevosta. Täytyy koittaa tota ohjetta. ainut vaan etten tajunnu siitä yhtään mitä pitää tehä.. :ashamed: :snotty:
Ja mie tarviin myös lissää naapureita, mutta näkkeekö ne mun naapurit sitten kaikki ne mun seinät, kuvat jne..??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Miekään en saa sitä hevosta. Täytyy koittaa tota ohjetta. ainut vaan etten tajunnu siitä yhtään mitä pitää tehä.. :ashamed: :snotty:
Ja mie tarviin myös lissää naapureita, mutta näkkeekö ne mun naapurit sitten kaikki ne mun seinät, kuvat jne..??
Mie olen ainaki kuvat laittanu piiloon ja muita tietoja myös, mutta seinän olen pitäny näkösällä että pelikaverit näkee myös nuo pelijulkaisut siinä seinällä. Eikä mulla ainakaan siellä mitään niin salaista ole mikä ei sais näkyä.:)

Mutta siis tuo ohje, eli mene sinne Sovellusasetuksiin, poista sieltä listalta tuo FrontierVille kokonaan. Sitten omalta, tai kaverisi seinältä etsit jonkun julkaisun, esim. jos joku on vieraillut sinun farmilla, lähettänyt jotain tms. Painat sitä, sallit siinä ne sähköpostit ja muut ja sieltä kautta voi myös muuttaa sitten sähköpostiosoitteen, joka ainakin mulla oli myös väärin. Toivottavasti tästä tajusit jotain.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Miekään en saa sitä hevosta. Täytyy koittaa tota ohjetta. ainut vaan etten tajunnu siitä yhtään mitä pitää tehä.. :ashamed: :snotty:
Ja mie tarviin myös lissää naapureita, mutta näkkeekö ne mun naapurit sitten kaikki ne mun seinät, kuvat jne..??
Mie olen ainaki kuvat laittanu piiloon ja muita tietoja myös, mutta seinän olen pitäny näkösällä että pelikaverit näkee myös nuo pelijulkaisut siinä seinällä. Eikä mulla ainakaan siellä mitään niin salaista ole mikä ei sais näkyä.:)

Mutta siis tuo ohje, eli mene sinne Sovellusasetuksiin, poista sieltä listalta tuo FrontierVille kokonaan. Sitten omalta, tai kaverisi seinältä etsit jonkun julkaisun, esim. jos joku on vieraillut sinun farmilla, lähettänyt jotain tms. Painat sitä, sallit siinä ne sähköpostit ja muut ja sieltä kautta voi myös muuttaa sitten sähköpostiosoitteen, joka ainakin mulla oli myös väärin. Toivottavasti tästä tajusit jotain.:D
Mites ne kuvat voi piilottaa osalta kavereista? Mäpäs koitan, jos vaikka sais sen hepan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Miekään en saa sitä hevosta. Täytyy koittaa tota ohjetta. ainut vaan etten tajunnu siitä yhtään mitä pitää tehä.. :ashamed: :snotty:
Ja mie tarviin myös lissää naapureita, mutta näkkeekö ne mun naapurit sitten kaikki ne mun seinät, kuvat jne..??
Mie olen ainaki kuvat laittanu piiloon ja muita tietoja myös, mutta seinän olen pitäny näkösällä että pelikaverit näkee myös nuo pelijulkaisut siinä seinällä. Eikä mulla ainakaan siellä mitään niin salaista ole mikä ei sais näkyä.:)

Mutta siis tuo ohje, eli mene sinne Sovellusasetuksiin, poista sieltä listalta tuo FrontierVille kokonaan. Sitten omalta, tai kaverisi seinältä etsit jonkun julkaisun, esim. jos joku on vieraillut sinun farmilla, lähettänyt jotain tms. Painat sitä, sallit siinä ne sähköpostit ja muut ja sieltä kautta voi myös muuttaa sitten sähköpostiosoitteen, joka ainakin mulla oli myös väärin. Toivottavasti tästä tajusit jotain.:D
Mites ne kuvat voi piilottaa osalta kavereista? Mäpäs koitan, jos vaikka sais sen hepan..
Tässä ohjeet kuvien piilotukseen, mulla Face englanninkielisenä: Privacy settings -> Customize settings -> Edit album privacy -> ja jokaisen albumin kohdalla erikseen muokkaat ne asetukset. Eli jos sinulla nyt on niiden albumien näkyvyyden kohdalla "Only friends" niin valitset nyt sen Custom ja edit. Sitten sulle aukeaa siihen ikkuna. Sitten siinä lukee "Hide this from" ja siihen voit nyt kirjoittaa sellaisten kavereiden nimet, joiden et halua albumiasi näkevän.:) Samalla tavalla voit myös muokata muut tiedot piiloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä toimi, sain hevosen! Kiitos!:D
Tuliko se sähköposti heti? Tein tuon saman mutta edelleen ei tule meiliä!
Siis hyväksyit sen sähköpostin ja tarkistit että se sähköpostiosoite on oikein? Sitten en minäkään kyllä osaa neuvoa.:/
Joo, näin tein.:( Täytyy koittaa huomenna uuvestaan.
 
Hyacintti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä toimi, sain hevosen! Kiitos!:D
Tuliko se sähköposti heti? Tein tuon saman mutta edelleen ei tule meiliä!
Siis hyväksyit sen sähköpostin ja tarkistit että se sähköpostiosoite on oikein? Sitten en minäkään kyllä osaa neuvoa.:/
Joo, näin tein.:( Täytyy koittaa huomenna uuvestaan.
Oletko myös katsonut varoiksi sieltä inventorylaatikosta, ettei se hevonen ole kumminkin siellä, vaikka meiliä ei ole tullutkaan? Katso se vielä.
 
Ei, ei tule hevosta ei..! En sitten ois sitä halunnutkaan :kieh: Ekalla kerralla kun klikkasi siitä hevosen kuvan alta niin antoi niitä pop-up:ja joissa viimeisessä näkyi myös se oma sähköpostiosoite. Nyt kun klikkaa siitä niin tulee kaksi pop-up:ia, sen jälkeen näytössä vilahtaa valkoisena hetken joku pop-up mutta häviää saman tien pois.. Ihan outo.

Voiko noita hevosia saada lahjaksi tai jotenkin muuten? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Hmmm.. Voiskohan se sähköposti olla nyt matkalla kun sen hevosen alla oleva unlock-painike meni harmaaksi? :D Kokeilin nimittäin nyt sitäkin että vaihdoin selainta firefoxista exploreriin :whistle:
No tuliko se?:D
Eipä ole näkynyt vieläkään. Ilmeisesti peli vain sai tarpeekseen siitä että klikkailin koko ajan sitä painiketta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Ei, ei tule hevosta ei..! En sitten ois sitä halunnutkaan :kieh: Ekalla kerralla kun klikkasi siitä hevosen kuvan alta niin antoi niitä pop-up:ja joissa viimeisessä näkyi myös se oma sähköpostiosoite. Nyt kun klikkaa siitä niin tulee kaksi pop-up:ia, sen jälkeen näytössä vilahtaa valkoisena hetken joku pop-up mutta häviää saman tien pois.. Ihan outo.

Voiko noita hevosia saada lahjaksi tai jotenkin muuten? :D
Mulla kans välähtää siinä se pop-up.. Tosi raivostuttavaa :headwall:

Ei voi lähettää lahjaksi. Muuten oisin lähettäny sulle :)

Mitä elukkaa syöttämällä saa tuon prairie pilen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpuli84:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Ei, ei tule hevosta ei..! En sitten ois sitä halunnutkaan :kieh: Ekalla kerralla kun klikkasi siitä hevosen kuvan alta niin antoi niitä pop-up:ja joissa viimeisessä näkyi myös se oma sähköpostiosoite. Nyt kun klikkaa siitä niin tulee kaksi pop-up:ia, sen jälkeen näytössä vilahtaa valkoisena hetken joku pop-up mutta häviää saman tien pois.. Ihan outo.

Voiko noita hevosia saada lahjaksi tai jotenkin muuten? :D
Mulla kans välähtää siinä se pop-up.. Tosi raivostuttavaa :headwall:

Ei voi lähettää lahjaksi. Muuten oisin lähettäny sulle :)

Mitä elukkaa syöttämällä saa tuon prairie pilen?
Olikohan aasia syöttämällä (tai sitten sitä hemmetin hevosta) eli aika vaikee saada, etenkin kun itsellä ei ole sitä aasiakaan :D
 

Yhteistyössä