FrontierVille! Kysymyksiä.

Level 28,
kasvattelen pähkinöitä, kerään puolta miljoonaa, sulhon/lapsen pitää säikäytellä karhuja/kärmeksiä/myyriä, lapsen pitää ruokkia sikoja ja sawmillin rakennus odottaa, kun ei vaan ole nyt rahaa.
Ilotulitetehtävää olen odotellut, mutta eipä näy, ei kuulu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Hei auttakaa, mistä niitä risukasoja sille lapselle löytyy??

Ja edelleen naapureita otan vastaan :heart:
mä odottelin niit kasoja reilu kuukauden, ei tullu..meni hermot ja ostin nillä ilmasilla krediteillä ne
no höh...
http://forums.zynga.com/showthread.php?t=610856

Tuolta luin ohjeet miten noita risuja kasvaa. Eli oikee ylänurkka tyhjäksi, siellä saa olla puita mutta ei oo pakko. Tärkeetä on, että siirrät kaikki rakennukset alas tai vasemmalle ja jätät kunnolla tilaa sinne oikeelle ylös. myös kaikki hedelmäpuut pois. Mä odottelin risuja varmaan yli kuukauden, sit tein tuon että siirsin kaikki rakennukset sieltä ylhäältä pois, meni 1päivä ku oli risut kasvanut =)

Ohjeet, että pitäis olla syvä metsä, harhauttaa. Siellä ylhäällä ei tartte olla ainuttakaan puuta välttämättä. Mutta siellä kohdalla oli sillon aluks se metsä, ku pelin aloitti. Joten se viittaa kai siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Mulla puuttuu yks aprikoosiöljy, auttakaa joku äkkiä :) ja iso kiitos jo kolmelle putelin lahjoittaneelle :)
Toivottavasti tuli oikealle ihmiselle. Teillä pitäis kaikilla olla tää nimimerkki siellä nimen perässä fb:ssa. :D
Tuli, kiitos hurjan paljon :heart: :flower: :flower:
 
Heh, tuli mieleen tosta nimimerkistä, tää on oikeestaan aika noloa, mut kerron nyt kuiteskin :/

laitoin eräälle ihmiselle kaveripyynnön ja laitoin sit viel viestinkin ja viestiin kirjoitin t. mustikkatassu ja yllätys yllätys meni ihan väärälle tyypille :ashamed:
 
Höh, mä sain yhdeltä ihmiseltä jonka olen pelin takia lisännyt naapuriksi, jonkun viestin, jossa se paasasi että muka käytän jotain huijausohjelmaa ja mun pitää poistaa se huijausohjelma, tai hän poistaa mut naapureista :O En mä ole ikinä mitään huijausohjelmia käyttänyt, edes tiedä mitään sellaisia... ihmeellistä käytöstä. Enkä edes voi kysyä mitä tuo sillä tarkoitti, kun oli sitten heti perään poistanut mut kavereista ja nähtävästi blokannut. Ihmeellistä käytöstä, sanon minä...
 
Toivottavasti tuli oikealle ihmiselle. Teillä pitäis kaikilla olla tää nimimerkki siellä nimen perässä fb:ssa. :D
Ratkasin tuon nimimerkki ongelman kirjoittamalla listan koneen viereen kuka kukin on. Tosin osan oikeat nimet on vielä hakusessa, mutta kyllä tuo lista on helpottanut =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Miten toi laajennusjuttu oikein tapahtuu? Ku ei mulla oo mitään laajennustehtäviä? :eek:
Kaupasta piti kai ostaa jotain, en muista enää.:D Katopa sinne markettiin onko sinne tullu mitään uutta. Siinä oli sitte 5 eri tehtävää mitkä piti suorittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Miten toi laajennusjuttu oikein tapahtuu? Ku ei mulla oo mitään laajennustehtäviä? :eek:
Kaupasta piti kai ostaa jotain, en muista enää.:D Katopa sinne markettiin onko sinne tullu mitään uutta. Siinä oli sitte 5 eri tehtävää mitkä piti suorittaa.
Ai niin.. se on se mistä mulla puuttuu 3naapuria :D
 
En näköjään ikinä saa niitä perunoita ja lihoja sitä koulutehtävää varten. Samoin kavereilla ei ole syötettyjä vuohia. :/ Laajennustehtävä tosin on hyvässä käynnissä, kohta valmis. =)

Uudet naapurit tervetulleita edelleen, YV:tä voipi laitella! :wave:
 
Mulla on jo pitkän aikaa puuttunut niitä lihoja siihen koulutehtävään, en vaan saa niitä vaikka kuinka ruokin naapureiden härkiä.. ja yhtä omaa:D kaksi on jo mutta niitä pitää olla 4.:/ ja laajennukseen tarvin vielä kaksi kavereita, mä en kysy enää ketään kun selviää että kysytyt on jo mun kavereina:D :ashamed:
 
hannele
Alkuperäinen kirjoittaja sarap:
Mulla on jo pitkän aikaa puuttunut niitä lihoja siihen koulutehtävään, en vaan saa niitä vaikka kuinka ruokin naapureiden härkiä.. ja yhtä omaa:D kaksi on jo mutta niitä pitää olla 4.:/ ja laajennukseen tarvin vielä kaksi kavereita, mä en kysy enää ketään kun selviää että kysytyt on jo mun kavereina:D :ashamed:
 
Hannele
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
En näköjään ikinä saa niitä perunoita ja lihoja sitä koulutehtävää varten. Samoin kavereilla ei ole syötettyjä vuohia. :/ Laajennustehtävä tosin on hyvässä käynnissä, kohta valmis. =)

Uudet naapurit tervetulleita edelleen, YV:tä voipi laitella! :wave:
 

Yhteistyössä