FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6579200.jpg

mitä tossa pitää?
Sun pitää pyytää kavereilta kymmenen noita. Paina siis tuosta "Ask friends" ja kun olet saanut 10 noita niin tuo tehtävä on ok.
Juuri noin. Saat myös itsellesi aina yhden kun etusivulta klikkaamalla olet kavereillesi sellaisen lähettänyt . Aika nopeesti mulla ainakin tuli 10 täyteen.

Nyt on vaan tylsää... kaikki tehtävät tehty, kouluhommia on sentään vielä vähän kesken. Niitä tässä vaan keräillään ja satoa kasvatellaan... Toivottavasti pian keksivät lisää tehtäviä :D

Jos joku naapuri tarvii jotain collection-tavaroita, niin pistäkää viestiä. Multa löytyy aika montaa laatua ;) Jopa noita welcome-mattoja on tullut 3 kappaletta. Silloin kun niitä itse etsin, niin odottaa sain.
Aprikoosiöljy 2kpl :wave:
 
Siis millä levelillä te jo ootte, kellä kaikki tehtävät tehtynä :eek: ja oottaa uusia..tulkaa tekee miun tehtävät..

Mikähän tossakin on kun sitä myyrää vai mikä lie pitää pätkiä ni sillon se ei tuu vahingossakaan ja sillon kun se ei tehtävänä ollut se oli siellä tontilla koko ajan

|O
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Siis millä levelillä te jo ootte, kellä kaikki tehtävät tehtynä :eek: ja oottaa uusia..tulkaa tekee miun tehtävät..

Mikähän tossakin on kun sitä myyrää vai mikä lie pitää pätkiä ni sillon se ei tuu vahingossakaan ja sillon kun se ei tehtävänä ollut se oli siellä tontilla koko ajan

|O
Level 45. Mulla oli ihan sama juttu tuon myyrän kans, sitte huomasin että yks oli jääny jonku rakennuksen taa kytikselle.:D Ja jos niitä yks jo on, niin silloinhan niitä ei tule lisää. Sitten kun sen sain hengiltä niin alkoi tulla enemmän. Mutta sitten taas kun piti tappaa enää se yksi tai kaksi, niin sai odottaa ties kuinka kauan että ne viimeiset sieltä ilmestyivät. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt äiti:
Mikä tuo uusi store-työkalu on?? Tyhmä kyselee... :ashamed:
Tulossa uutena varastointimahdollisuus. Eka pitää rakentaa joku varasto, mutta se ei ole vielä tullut Markettiin. Eli odotamme ilmeisesti uutta rakennusta :D

muoks: uuden rakennuksen nimi Storage Sheds

Muoks2: Tieto löytyi sivulta Frontierville Hints & Tips.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mistä te noita hevosenkenkiä nuin paljon saatte? Mä tarvitsisin 19 hevosenkenkää että pääsisin etenemään (tartten sen kaupan).
Minä ainakin sain niitä Facebook-krediittejä joilla sai hevosenkenkiä ostettua, sekä noista kolikonkeruu-tehtävistä saa palkinnoksi hevosenkenkiä. Mihin sinä tarvitset noita kenkiä, missä olet jumissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mistä te noita hevosenkenkiä nuin paljon saatte? Mä tarvitsisin 19 hevosenkenkää että pääsisin etenemään (tartten sen kaupan).
Mihin sä siinä kaupassa hevosenkenkiä tarttet? Ku kyllähän sen valmiiksi saa ilmankin. Vai eikö sulla oo ketään joka lähettelis työkaluja?

Te jotka ootte mun naapureita niin pistäkääs auringonkukkia kasvamaan! :attn:
 
Mä tilasin myös InkClubista mustetta kun oli tarpeen, siitä sai kans aika kivasti hevosenkenkiä.

muoks. mutta nyt ei näköjään ollut enää sitä tarjousta.

muoks.. muisti palaa pätkittäin.. InkClubista kun tilasi mustetta sai kredittejä (125kpl)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6579200.jpg

mitä tossa pitää?
Sun pitää pyytää kavereilta kymmenen noita. Paina siis tuosta "Ask friends" ja kun olet saanut 10 noita niin tuo tehtävä on ok.
Juuri noin. Saat myös itsellesi aina yhden kun etusivulta klikkaamalla olet kavereillesi sellaisen lähettänyt . Aika nopeesti mulla ainakin tuli 10 täyteen.

Nyt on vaan tylsää... kaikki tehtävät tehty, kouluhommia on sentään vielä vähän kesken. Niitä tässä vaan keräillään ja satoa kasvatellaan... Toivottavasti pian keksivät lisää tehtäviä :D

Jos joku naapuri tarvii jotain collection-tavaroita, niin pistäkää viestiä. Multa löytyy aika montaa laatua ;) Jopa noita welcome-mattoja on tullut 3 kappaletta. Silloin kun niitä itse etsin, niin odottaa sain.

Mä olen kaipaillut tuota welcome mattoa ,mut en muista ollaanko naapureita :/
Mulla jumittaa fb tosi pahasti,saan vain satunnaisesti laitettua lahjoja.. omalle farmille ei tahdo päästä ollenkaan,sinne hapantuivat kaikki istutukset. |O
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mistä te noita hevosenkenkiä nuin paljon saatte? Mä tarvitsisin 19 hevosenkenkää että pääsisin etenemään (tartten sen kaupan).
Mihin sä siinä kaupassa hevosenkenkiä tarttet? Ku kyllähän sen valmiiksi saa ilmankin. Vai eikö sulla oo ketään joka lähettelis työkaluja?

Te jotka ootte mun naapureita niin pistäkääs auringonkukkia kasvamaan! :attn:
Laitellaan ihan kohta :D
 
Wilma03 lähetin sulle viestiä :D jos haluat vaikka mut naapuriksi, matto tulee hetimmiten :LOL:
Karvapallolle lähetetty aprikoosiöljyä, toivottavasti tuli oikealle henkilölle...

Mulle on noita hevonkenkiä kertynyt 70 kappaletta... Noista parista viimeisestä tehtävästä niitä saa ison kasan, enkä muutenkaan ole niitä paljoa käyttänyt. Säästän pahan päivän varalle. Mut sitä eläinlaatikkoa en kyllä aio ostaa?? Älyttömän hintainen ja mulle ei oikein edes selvinnyt mitä se sisältää?
Jos joku sen ostaa, niin kai tulee sit kertomaan mitä sieltä tuli ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Wilma03 lähetin sulle viestiä :D jos haluat vaikka mut naapuriksi, matto tulee hetimmiten :LOL:
Karvapallolle lähetetty aprikoosiöljyä, toivottavasti tuli oikealle henkilölle...

Mulle on noita hevonkenkiä kertynyt 70 kappaletta... Noista parista viimeisestä tehtävästä niitä saa ison kasan, enkä muutenkaan ole niitä paljoa käyttänyt. Säästän pahan päivän varalle. Mut sitä eläinlaatikkoa en kyllä aio ostaa?? Älyttömän hintainen ja mulle ei oikein edes selvinnyt mitä se sisältää?
Jos joku sen ostaa, niin kai tulee sit kertomaan mitä sieltä tuli ;)
Millä tasolla oot kun tehtävistä saa hevosenkenkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Wilma03 lähetin sulle viestiä :D jos haluat vaikka mut naapuriksi, matto tulee hetimmiten :LOL:
Karvapallolle lähetetty aprikoosiöljyä, toivottavasti tuli oikealle henkilölle...

Mulle on noita hevonkenkiä kertynyt 70 kappaletta... Noista parista viimeisestä tehtävästä niitä saa ison kasan, enkä muutenkaan ole niitä paljoa käyttänyt. Säästän pahan päivän varalle. Mut sitä eläinlaatikkoa en kyllä aio ostaa?? Älyttömän hintainen ja mulle ei oikein edes selvinnyt mitä se sisältää?
Jos joku sen ostaa, niin kai tulee sit kertomaan mitä sieltä tuli ;)
Millä tasolla oot kun tehtävistä saa hevosenkenkiä?
Ainakin 500 000 ja 1 000 000 kolikon keräyksistä tais saada hevosenkenkiä, ja 1500 pähkinän viljelemisestä.
 

Yhteistyössä