FrontierVille! Kysymyksiä.

Jumittaako teillä tuo peli? Aina kun menen uudestaan FV:hen niin se näyttää, että en olisi tehnyt sitä nelostason toll booth -tehtävää, vaikka edellisessä istunnossa pääsin jo vitosen puoliväliin. Eli sitten se tavallaan nollautuu joka ikinen kerta. Argh.
mulla ihan sama!!! alkaa jo oikeesti niiiiiiin veetuttaan toi, ku oon ne härät siirtäny ja ruokkinu jo viidesti ja aina sama alusta.. voi hel.....!!
 
Mä en pysty koskaan ekan frontierin "käynnistämisen" jälkeen tekemään siellä kaikkea mahdollista, aina on tultava pois ja mentävä takaisin ennen kuin toimii kunnolla.

Onko joku jo saanut myytyä 2500 eläintä tai klikattua 10000 bonusobjektia? Joo, onhan se kiva että on näitä pitemmän tähtäimenkin tehtäviä mutta........... :kieh:
 
Mulla menee niin hermo ton 2500 eläimen myymisen kanssa. Käytännössä myyn kanoja ja niitä on joka paikka täynnä. Nyt on joku 1500 myytynä.

Onko joku tehny jo ton "Käytä 10miljoonaa kolikkoa"-badgesin?!!

Nii ja mua saa kans lisäillä naapuriksi, yv:tä kehiin :)
 
Mä en pysty koskaan ekan frontierin "käynnistämisen" jälkeen tekemään siellä kaikkea mahdollista, aina on tultava pois ja mentävä takaisin ennen kuin toimii kunnolla.

Onko joku jo saanut myytyä 2500 eläintä tai klikattua 10000 bonusobjektia? Joo, onhan se kiva että on näitä pitemmän tähtäimenkin tehtäviä mutta........... :kieh:
Sama juttu mulla, ei aukea marketit ei mitkään ekalla kerralla, kerran kun käy pois, niin sit toimii.

Mulla on noit badget ihan vaiheessa. klikkauksia on, mutta eläimiä olen myynyt vasta jotain kymmeniä. :(

PS.Saa lisätä kaveriksi joo, laittaa vaan yksäriä tulemaan, ellei ole viel naapuri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22257937:
Onko muilla tuo frontierville toolbar tullu joksikin rockholmi.ru palkiksi ? Mitenhän tuon saa poistettua.. Vaikuttaa pahaenteiseltä.
Mene ohjauspaneelin kautta Ohjelmat valikkoon ja sieltä lisää/poista sovellus. Itse en tuota Frontierin toolbaria ole asentanut kun ei toimi chromessa, mutta Farmvillen asensin aikoinani ja se näkyy tuolla nimellä zynga toolbar.
 
Kaverit-kohdassa voi luoda uuden ryhmän, ja joka ilmoituksessa voi valita sen pienen lukon kohdalta kenelle/mille ryhmälle sen ilmoituksen julkaisee tai kenelle sitä ei julkaise. Minä julkaisen kaikki peli-ilmoitukset pelikaverit-ryhmälle.
Missä mättää kun mä en vaan voi valita tollasta?

Mulla vaihtoehtoina on ainoastaan Kaikki, kaverien kaverit, kaverit tai Mukautettu. Ja jos valitsen mukautettu, niin sieltä löytyy vaihtoehdot Kaverien kaverit, Vain kaverit, Tietyt henkilöt (jonka valitsemalla voin naputella henkilöiden nimet kenelle haluan julkaista) ja Vain minä. Voin myös valita tuolla mukauta kohdassa Piilota tämä seuraavilta (ja tähän voi taas naputella nimiä).

mistä saan sinne nuo luomani ryhmät vaihtoehdoiksi?
 
Missä mättää kun mä en vaan voi valita tollasta?

Mulla vaihtoehtoina on ainoastaan Kaikki, kaverien kaverit, kaverit tai Mukautettu. Ja jos valitsen mukautettu, niin sieltä löytyy vaihtoehdot Kaverien kaverit, Vain kaverit, Tietyt henkilöt (jonka valitsemalla voin naputella henkilöiden nimet kenelle haluan julkaista) ja Vain minä. Voin myös valita tuolla mukauta kohdassa Piilota tämä seuraavilta (ja tähän voi taas naputella nimiä).

mistä saan sinne nuo luomani ryhmät vaihtoehdoiksi?
Sitten kun olet luonut jonkun ryhmän ja menet kohtaan muokkaa kavereitasi tjms. tulee sellainen luettelo ja riveissä siinä lopussa on sellainen raksi(lukko kai), mene sen päälle niin pitäisi tulla esiin kaikki ryhmät jotka olet luonut, hiiri sen ryhmän nimen päälle johon haluat laittaa ja klikkaus.

Ryhmä pitää tosiaan luoda ensin. Sitten voit mennä myös ryhmän nimen kautta ja sieltä antaa valita jäseniä ryhmääsi. Voidaan katsoo yhdessäkin jos satutaan olemaan yht aikaa facessa, jos et viel onnistu :wave:
 
Missä mättää kun mä en vaan voi valita tollasta?

Mulla vaihtoehtoina on ainoastaan Kaikki, kaverien kaverit, kaverit tai Mukautettu. Ja jos valitsen mukautettu, niin sieltä löytyy vaihtoehdot Kaverien kaverit, Vain kaverit, Tietyt henkilöt (jonka valitsemalla voin naputella henkilöiden nimet kenelle haluan julkaista) ja Vain minä. Voin myös valita tuolla mukauta kohdassa Piilota tämä seuraavilta (ja tähän voi taas naputella nimiä).

mistä saan sinne nuo luomani ryhmät vaihtoehdoiksi?
Mä saan pelikaverit ryhmän näkyviin kun lähden kirjoittamaan siihen mihin voi valita nimiä niin sitä ryhmän nimeä. Automaattisesti ei oo näkyvissä.
 

Yhteistyössä