FrontierVille! Kysymyksiä.

voi veee!!! Mä yritän saada ton fanny wildcatin aukasemaan mun koulun mut siihen tarttee harvesteerata 25 omenapuuta. olin jo 4/25 NOOOOOh.. mä haravoin tänään 2 omaani ja varmaan se 25 naapurin omppupuuta niin se perkele näyttää edelleen 4/25!!!

kenen puita mun pitää kerätä et saan sen 25???????
 
Mupelo harmailee
voi veee!!! Mä yritän saada ton fanny wildcatin aukasemaan mun koulun mut siihen tarttee harvesteerata 25 omenapuuta. olin jo 4/25 NOOOOOh.. mä haravoin tänään 2 omaani ja varmaan se 25 naapurin omppupuuta niin se perkele näyttää edelleen 4/25!!!

kenen puita mun pitää kerätä et saan sen 25???????
Jos lukee pelkästään harvest 25 apple trees niin sit sun omia.
 
[QUOTE="vieras";22388818]Tietääkö kukaan monta kertaa noita tipuja täytyy ruokkia ennenkö niistä kasvaa aikuisia?[/QUOTE]

Mä ruokin ehkä jonku viisi kertaa ja nyt vasta niistä tuli valkoisia kanoja mutta ei vielä aikuisia..
 
Mielenkiinnosta: Onko joku saanu ton horseshoe-badgesin tehtyä kokonaan? Mä jumitan tossa kohdassa missä pitäisi saada 15 pistettä siitä pelistä. Eipä ole paljoa ylimääräisiä hevosenkenkiäkään, joten taitaa jäädä aika pitkäks aikaa tuo tehtävä tekemättä :D
 
Mä oon kyllä hyväksyny sen lapsentekotehtävän mutta ei tuo anna muuta ohjetta eikä se tuu tehtäviin. damn. Onko mun frontierperheellä sit lapsettomuusongelma vai mikä :D

MUOKS Selvis jo! Piti kaalitehtävä tehdä :)
 
Viimeksi muokattu:
"pumpuli84"
Ei ole tosi! Töökkikö muilla tuo tehtävä missä pitää auttaa sitä Hank-tyyppiä? Olen jo kolme kertaa käyttäny sitä kirsikka boostia ja tulee se ilmotus että tehtävä suoritettu ja sitten lyö näytölle sen ilmotuksen että tapahtui virhe.. Argh! En pääse eteenpäin siitä.. :/
 
[QUOTE="pumpuli84";22471619]Ei ole tosi! Töökkikö muilla tuo tehtävä missä pitää auttaa sitä Hank-tyyppiä? Olen jo kolme kertaa käyttäny sitä kirsikka boostia ja tulee se ilmotus että tehtävä suoritettu ja sitten lyö näytölle sen ilmotuksen että tapahtui virhe.. Argh! En pääse eteenpäin siitä.. :/[/QUOTE]

kannattaa käydä siellä forumeilla kattomas onko joku ilmottanu bugia siitä asiasta.

esim. mulla herjas pari pvää sit ku siivosin maita niin yhteyden katkeemisesta ja erroria. Se oliki ihan yleinen häiriö.
 

Yhteistyössä