G: Hyväksytkö miespuolisen siivoojan uimahallissa naisten pesuhuoneessa?

  • Viestiketjun aloittaja ujo
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Pesuhuoneessa tulee paljon alastomampi olo kuin pukuhuoneessa. Ei ole mitään suojaa, kun siellä suihkun alla seisoo. Luulisi, että se olis sille miehellekin tavallaan "noloa".
Mä käsitän uimahallissa pukuhuoneen ja pesuhuoneen tässä asiassa samoiksi tiloiksi eli tiloiksi, missä ollaan alasti.

 
Siis kun oikeasti fakta on se, että (ainakin täälläpäin) voi miesten puolella olla naisia henkilökohtaisina avustajina, en keksi mitään syytä, miksei naistenpuolella voisi myös olla miespuolista henkilökuntaa/avustajia.

Tasa-arvoa, kiitos.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis kun oikeasti fakta on se, että (ainakin täälläpäin) voi miesten puolella olla naisia henkilökohtaisina avustajina, en keksi mitään syytä, miksei naistenpuolella voisi myös olla miespuolista henkilökuntaa/avustajia.

Tasa-arvoa, kiitos.
Myös naisella voi olla miespuolinen henkilökohtainen avustaja. Eiköhän ne miehet totu tisseihin ja takapuoliin, kun työkseen niitä näkevät. Tottuvathan miespuoliset hoitoalan ihmisetkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Pesuhuoneessa tulee paljon alastomampi olo kuin pukuhuoneessa. Ei ole mitään suojaa, kun siellä suihkun alla seisoo. Luulisi, että se olis sille miehellekin tavallaan "noloa".
Mä käsitän uimahallissa pukuhuoneen ja pesuhuoneen tässä asiassa samoiksi tiloiksi eli tiloiksi, missä ollaan alasti.
Totta kyllä, alasti on alasti vaikka olis missä :D
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en myöskään usko että ne nais-siivoojat olisivat "kosteina" siellä miesten puolella, vaikka näkevätkin mulkkuja :saint:
Ei se luuttuaminen voi todellakaan niin innostavaa olla. Mutta kyllä mä mieluummin uimahallissa siivoisin, kuin jossain muualla. ;) Vaikka en mä mielellään siivoa ollenkaan.
 
En pysty rinnastamaan tätä asiaa tasa-arvoon. Miehethän tuijottelee alastomia naisia ihan erilailla kuin naiset miehiä. Senhän sanoo jo se, että miestenlehtien sivuilta löytyy kuvia alastomista naisista.
 
yöks
en tykkäisi. ollessani tavaratalossa töissä, pukuhuoneita siivosi mies(ei suomalainen), oli epämiellyttävää, kun hän kyyläsi vaatteidenvaihtoa, meninkin aina vessaan vaihtamaan kuteet.
 
Kovin kummasti vaikuttaa tekosiveältä touhulta väittää että jos mies katsoo naista hän näkee vain tissejä ja tuheroita mutta nainen kun katsoo miestä niin hän ei näe mitään... Minäkin mies ja hoitaja ja työ iltani aloitan naispotilaan alapesulla. Ja tähän asti en ole minkäänlaisia kicksejä asiasta saanut... Eli oiskohan kyse ammattimaisesta asenteesta? Sama pätenee siistijöihinkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja udaLinx:
Toisaalta, kylläkai sen silmä turtuu ku näkee niin paljon tisuleita ja tuheroita. Eipä se siivooja varmaan yksilöi ketään.

Jos kerta miesten puolella siivoaa nainen... Mä oon aina ajatellut, että miessiivooja tietenkin puunaa sillä puolen. :ashamed:

Miessiivoojia on sen verran vähän, etteivät ne kaikkiin uimahalleihin varmaan edes riittäisi... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mafuli:
Kovin kummasti vaikuttaa tekosiveältä touhulta väittää että jos mies katsoo naista hän näkee vain tissejä ja tuheroita mutta nainen kun katsoo miestä niin hän ei näe mitään... Minäkin mies ja hoitaja ja työ iltani aloitan naispotilaan alapesulla. Ja tähän asti en ole minkäänlaisia kicksejä asiasta saanut... Eli oiskohan kyse ammattimaisesta asenteesta? Sama pätenee siistijöihinkin...
Mutta harvempaa naista kiihottaa miehen alaston vartalo samalla lailla kun miestä naisen. Yleensä nainen tarvitsee siihen muutakin kun vaan sen kropan. Miehille kun riittää välillä ihan ne lehdetkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
En pysty rinnastamaan tätä asiaa tasa-arvoon. Miehethän tuijottelee alastomia naisia ihan erilailla kuin naiset miehiä. Senhän sanoo jo se, että miestenlehtien sivuilta löytyy kuvia alastomista naisista.
Mää taas en usko tuohon. Se on taatusti luonnekysymys molempien sukupuolten kohdalla, ei mikään sääntö. Oon törmänny miessiivoojaan uimahallilla ja hänestä näky heti, että on sielä vain töissä, eikä tiirailemassa.
 
Mulle se nyt on yks ja sama kuka siellä siivoaa, kunhan hoitaa hommansa hyvin. Parempi ratkaisu kuitenkin olis jos siivoojat siivoais sillä välin pesuhuoneet kun uimahalli on suljettuna.. Ei sentään 24h uimahalleja vielä ole :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
En pysty rinnastamaan tätä asiaa tasa-arvoon. Miehethän tuijottelee alastomia naisia ihan erilailla kuin naiset miehiä. Senhän sanoo jo se, että miestenlehtien sivuilta löytyy kuvia alastomista naisista.
Meinaatko, että miespuoliset röntgenhoitajat saa jotain kiksejä ottaessaan naispotilaista keuhkokuvia tai miespuolinen kätilö nauttii, kun näkee työssään niin paljon tussuja?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
En pysty rinnastamaan tätä asiaa tasa-arvoon. Miehethän tuijottelee alastomia naisia ihan erilailla kuin naiset miehiä. Senhän sanoo jo se, että miestenlehtien sivuilta löytyy kuvia alastomista naisista.
Meinaatko, että miespuoliset röntgenhoitajat saa jotain kiksejä ottaessaan naispotilaista keuhkokuvia tai miespuolinen kätilö nauttii, kun näkee työssään niin paljon tussuja?
Toivottavasti ei... :eek: Tosin jo heidän koulutuksessaanhan täytyy ottaa huomioon (alastoman) asiakkaan kohtaaminen. Asiallisuus, hienotunteisuus, vaitiolo ym...

 

Yhteistyössä