G:Käytättekö seksileluja?

  • Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti
hämmästynyt
Kuulemma lähes kaikilla on jotain....
Yh ystäväni nauroi mulle kun sanoin ettei käytetä mitään,ihan hyvää perusseksiä harrastetaan,ei anaalijuttuja tms...Ollaanko jotenkin epänormaali pari? Ei kaivata parinvaihtoa ym ym.
 
Meki ollaan varmaan epänormaaleja... No, onhan tuola käsiraudat joita joskus todella harvoin on käytetty. Tekovehe löytyy, mutta se joutaa roskiin ku ei se minuun ees mahu. Muutenki ihan :x . Hierontaöljyä löytyy kans, mutta sitä käytetään kyllä nimenomaan hierontaan.
 
Onhan tuolla yöpöydän laatikossa yks dildo. Tosin ilmeisesti se on liian vähässä käytössä kun viime yönä mut säikytti ja lähti yks kaks yksinään pärisemään siellä laatikossa. Arvatkaa vaan kuinka säikähdin.
 
hämmästynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Ei mulla oo mitään leluja mutta haluaisin kyllä :D Ku vaan kehtais niitä käyä ostaan tai ees kattomassa,oon niin pirun ujo.. :ashamed:
Täällä toinen ujo :)

Olin kaverin mukana kun se kävi ostamassa dildon ja pidättelin naurua....se oli niin koomisen näköistä kun kaikki ne eri väriset vehkeet oli siinä rivissä....
Joo....meillä mies on käynyt ostamassa öljyä....mua ei helposti saa seksikauppoihin.....
 
Ähpuh
Mulla melkoinen valikoima... Erilaisia dildoja, myös muutamat erilaiset kuulat, perhonen jne. Nyt Vastikään ostettiin miehellekin tekopimppi. Lähinnä masturbaatioon käytämme näitä koska olemme pitkiä aikoja erossa. Joskus myös yhteisissä leikeissä sauva mukana, mutta useimmiten ihan vaan perussettii...
 
Ähpuh
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Meillä on kaalimato ja pari muuta dildoa, miehen vehkeen varteen ujutettava pupu ja penisrengas.
Meillä myös tuo pupu! :p
Se on ihan oiva väline ilman miestäkin, kiitos tärinän :LOL:
Millaisesta pupusta on kyse? Heräsi mielenkiinto... Mistä niitä saisi???

 
Ähpuh
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Ei mulla oo mitään leluja mutta haluaisin kyllä :D Ku vaan kehtais niitä käyä ostaan tai ees kattomassa,oon niin pirun ujo.. :ashamed:
Tilaa!
Tietääkö niistä sitten mikä on hyvä ja mikä ei??
Ehottakaapa muuten jotain hyvää vempainta?? :D

Ite tykkään paljon enemmän dildoista joissa ei ole värinää, mahdollisimman pehmeää matskua, jelly taitaa lukea useimmissa, ja sit klitalle erikseen joku pikkutäristin. Perhonen mulla on, mut on jotenkin hankala... Värinä kyllä ihan ok!
 

Yhteistyössä