G: Kuinka monta lasta haluat/haluaisit?

  • Viestiketjun aloittaja Ihanasu
  • Ensimmäinen viesti
esikoisen saatuani sanoin että 4 lasta olis ihana saada. Kun hän kasvoi, ajattelin että juu, ihan jos pari niin hyvä on.
Vuosia mennyt ja nyt kolmas 2kk, jonka piti olla viimeinen, nukkuu sylissäni enkä voi sanoa että hän olisi viimeinen... :heart: :whistle:
 
asuinpaikkana espoo, tämän hetken haaveena olis saada viides lapsi, mutta en sano että olisi viimeinen.
Asuinpaikka vaikuttaa sen verran että ei me tänne voida jäädä asumaan kun oma ostetaan, ellei voiteta lotossa. suurista asunnoista suurempi pyynti :/
ja kyllä täällä katsotaan hyvin usein nenän vartta pitkin jos kuljen kaikkien muksujen kanssa.
 
Alunperin suunnitelmissa oli kaksi lasta. Nyt ollaan ne jo saatu ja vielä yhden tahtoisin mutta en nyt tähän heti perään, siinä 3-5 vuoden päästä. Asutaan Helsingissä eikä asuinpaikala ole ollut mitään merkitystä lapsilukuun.
 
Aikoinaan (siis nuorena kun en vielä vakavassa mielessä edes seurustellut) en halunnut yhtäkään, sitten kun tapasin mieheni, halusin kaksi lasta. Ajan myötä neljä ihanaa lasta olen saanut, ja nyt olen enemmän kuin tyytyväinen ja onnellinen. Nyt meidän perhe on koossa. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanasu:
Minkälainen perhekoko teillä on suunnitteilla/mielestäsi ihanne lapsiluku?
Missä päin asut? Vaikuttaako asuinpaikkanne lapsilukuun?
Meillä on 4 lasta. ihanne lapsiluku...hmm taisi kai mennä. musta näin jälkeen päin 2 olisi ihanne lapsi luku siis yleensä.
Mutta olen aina halunnut useamman lapsen ja minun ihanteeni olisi saada jossain vaiheessa se viides, mutta nyt en tiedä jaksaisinko enempää.
onneksi on vielä aikaa miettiä asiaa, olen todella onnellinen jo näistä 4 lapsesta.
asumme rovaniemellä ja luulen ettei asuinpaikkamme vaikuta lapsilukuun.
 
vieras
Haaveilen kahdesta lapsesta. Tällä hetkellä odotan ensimmäistä, joka on saatu hoidoilla alkuun. Voi olla, että toista ei saada, kun tämä ensimmäinenkin oli lääkärin mukaan ihme... Se jää nähtäväksi.
 

Yhteistyössä