G: lasten lukumäärä ja elämäntilanteesi

Eli galluppia tuosta lasten lukumäärästä ja elämäntilanteesta... Eli ikäsi, opiskeletko,oletko töissä/työtön, onko miestä, onko mies töissä, montako lasta haluat jne. Kaikki mitä itsestäsi tahdot kertoa!

Itse olen 22v., opiskelen kuten myös avokkini, poikamme on 1v9kk. Haluaisin vielä ainakin kaksi lasta, mutta nyt taistelen vauvakuumeen ja opintojen kanssa... Uskaltaisiko jättää vauvan vuoksi kesken vai... :whistle:
 
Lumiina harmailee
25-vuotias, 7 vuotias poika, mies 27v. löytyy (pojan isä). Minä töissä, mies jatkaa töitään keväällä...Niin ja koira-vauva kuuluu myös perheeseen! :D
Ja mua vaivaa krooninen vauvakuume! ;)
 
tiki78 harmaana
27vee, juuri siirtymässä työelämään äitiyslomalta, lapsia poika9v, tyttö 3v ja tyttö 9kk ja PAHA vauvakuume riivaa!! Aviomies 27v myös, rakennusalalla.. Ainakin kaksi vielä haluaisin, iltatähti ja sen leikkikaveri! ;)
 
Olen 26-vuotias, mies on 27. Mulla on ammatti, mutta en ole sen alan hommista äitiyslomalla. Jään vielä hoitovapaalle, kun kuopukselta tuo äitiysloma loppuu.

Niin ja lapset on kohta 2v ja 6,5kk. Kuumeillaan kolmatta...mies on töissä. Mitäs muuta...en enää muista, mitä kysyit...pitää kattoo ja täydentää jos tarvis =)
 
Ite oon 23vee ja pikku-ukko on 7kuukautta.Enpä oo saanu viel *aikaseks* ammattii hankkii eli opiskelut ois ens syksynä edessä..ala on kyl viel vähä hakusessa.. :ashamed:
äippäloma loppuu tammikuussa, mut aattelin olla kotona ens syksyyn asti..
 
äiti80 harmaana
olen 25v.mies 27. 3 lasta (5-,4 ja kohta 3v) la 19.2. nyt kotona.puoli vuotta kävin työelämässä....töistä jo "haaveilen" kuhan äippäloma loppuu....nyt "harrastuksena"/iltahommina yx myyntihomma...
 
21vee, opiskelen (juuri aloitin.. en tiedä oonko kuitenkaan omalla alalla) ja tyttö 1v 2kk, kovasti toivotaam toista lasta piakkoin (aion pitää vuoden poissaolevana koulusta, koska perässä alkaa uusi ryhmä, jonka mukana voisin jatkaa jos jatkan). Mies 22vee, myyjänä vakituisessa työpaikassa nyt n. 1,5v:n ajan. elämme synnissä (ei naimisissa) jo 4:ttä vuotta.. :whistle:
 
Pomperipossa
28v. ikää.
Kolme lasta (5v, 2v, 8kk).
Aviomies (30) käy töissä.
Talo rakenteilla.
AMK-tutkinto opiskeltuna, valmistuin 2003.
Kotiäitinä toistaiseksi, kuten viimeiset 2,6 vuotta.
Onnellinen, mutta stressaava elämätilanne :)
 
Champion harmaana
Olen 23 v ja opiskelut kesken äitiysloman vuoksi. Mies vakitöissä... Meillä yksi poika 1v6kk ja toisen vauvan laskettu aika oli eilen... Eli ensi syksynä pitäis kouluun palailla... Ehkäpä joskus valmistun restonomiks! :) Kolme tai neljä lasta haluan kaiken kaikkiaan, mutta en nyt tähän väliin. Ehkäpä sitten lisää joskus kun on kunnon työ ja nämä kaksi nuorempaa ovat isompia, eli nuorimman pitäis olla ainakin ekalla luokalla! Eikä asuntotilanne oikein jousta kolmannen tekoon, eikä taitais toi isäntäkään joustaa :D
 
Viivin äippä
26-vee tarjoilija, tytär 11kk, avomies 28-vee, isohko koira pomona =)
käymme molemmat töissä ja hoidamme tytön kotona.. rankkaa välillä.. itse haluan vielä toisen lapsen viiden vuoden sisällä... saas nähdä miten muijan käy??? =) =) =) =)
 
21vee kahta työtä tekevä äitee, joka potee kroonista vauvakuumetta. Työssä olen hoitoalalla ja itseäni pitäisi lähiaikoina lähteä sivistämään sairaanhoitajaksi. 3 kullannuppua on siunaantunut: poika 03/2001 sekä kaksostytöt 11/2003. Isäntä löytyy myös, työssäkäyvä sellainen. :)
 
26v. hoitovapaalla vakituisesta osa-aikatyöstä. 2 tytärtä, aviomies 26v. töissä. Töihin pitäisi palata kesällä 2007, mutt enpä tiiä, työ niin epämieluista. Uutta työpaikkaa hankala saada täällä pikkukaupungissa. Kouluun?? toisaalta sekään ei houkuta. Lapsia ei haluta lisää, ainakaan moneen vuoteen, ehkä ei ollenkaan. Omakotitalossa asutaan ja perheeseen kuuluu myös kultainen noutaja ja kissa.
 
Myrtti myyryilee
Ikä 28v. mies 32v. lapset t00 ja p02, töissä molemmat, lapset päiväkodissa, kotiäitiydestä ja kolmannesta lapsesta haaveilen. Olen ajatellut opiskella jossain vaiheessa joko uuden ammatin tai omaa alaa eteenpäin "siistiin sisätyöhön" -lasten kannalta olisi mukavampaa, jos äiti olisi illat, yöt ja viikonloput kotona...toisaalta haaveilen myös rajusta elämänmuutoksesta...toivon salaa, että mies saa työpaikan kaukaa Lapista, asuisimme tunturipuron varrella, kävisimme kaupassa kerran viikossa, hoitaisin lapsia, auttaisin lähellä asuvia naapureita (jos olis naapureita?)....todennäköisesti joutuisimme muuttamaan niiin pohjoiseen, että tulis meri vastaan...mies tarttee isoja vesiä ympärilleen....
 
Tansku-75
Olen 30-vuotias ja aviomieheni vuotta nuorempi. Mulla on edellisestä suhteestani 11- ja 12-vuotiaat pojat ja meillä on yhteinen runsaan vuoden ikäinen tytär. Mun neljännen ja meidän toisen yhteisen lapsen laskettu aika on pian, jouluna :xmas: Uskoisin että meidän perheen lapsiluku alkaa olla sitten täynnä -ehkä... ;)

Olen ammatiltani hotelliemäntä ja nyt olen ollut runsaan vuoden kotona. Takaisin töihin olisi tarkoitus palata tammikuussa 2007. Mieheni on perheyrityksessä töissä vanhempiensa kanssa.

Muutimme juuri muutama viikko sitten isompaan asuntoon (5h+k), tämä on meidän eka omistusasuntomme. Hieman raha-asiat jännittää mutta eiköhän me pärjätä. Asumme Helsingissä.

Siinähän sitä =)
Tansku, muksut *3 & vaavi rv 37+4
 
äiti 83
22- vuotias nuoriso- ohjaaja, aviomieheni vakitöissä. Meillä 2 lasta tyttö 2v8kk ja poika 1v1kk. Kauhee vauvakuume vaivaa minua ja miestäni, mutta yritän sen hillitä ja käydä työelämässä välillä...Haluan vielä 2 lasta :D
 
eija1v
25-vuotias ihanan just 2-wee täyttävän pojan äitee :heart:
Aviomies 30. Vaavin la. 11.1.06, joten äitiyslomalla ollaan. Sijaisena tehnyt hommia kevään (2005) AMK:sta valmistumisen jälkeen melko vakituisesti ;)
Miehellä onnex vakinainen työpaikka. Joulux muutetaan omakotitaloon joko kolmestaan tai neljästään. Esikko nimittäin syntyi kuukautta ennen la. Saas nähä kuinka nyt käy.
Haaveiltas neljästä lapsesta, mutta onnellisia ollaan jokaisesta joka saadaan.

Ihanaa joulun odotusta/vaavin odotusta kaikille :xmas: :xmas: :xmas:
 
Minä (pian) 27v, poika 3v9kk, tyttö pian 1kk ja avomies 28v.
Olen siis äippälomalla, työpaikka ravintolassa tarjoilijana.
Lapsilukumäärä täynnä, aina halunnut kaksi lasta, en tiedä mstä johtuu..
Talon rakennusprojekti käynnissä ja muuttamaan päästään toivottavasti ensi vuoden alussa..
 

Yhteistyössä