G:Millaiset tulot rakentajilla

Meillä miehellä noin 2000e jää kuussa käteen. Mulla tällä hetkellä 1000e, mutta valmistun syksyllä, sen jälkeen jos sais oikeita töitä, niin palkka kyllä nousee huomattavasti.

Miehellä vakipaikka ja meillä takaajat ei mitään ongelmia lainojen kanssa.
 
lumikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:35 vieras minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 10:24 lumikko kirjoitti:
te joilla tulot noin 2000 e kuussa kuinka iso laina teillä on ja kuinka paljon lyhennätte kuussa?
Käy osuuspankin sivuilla tekemässä tulo- ja menolaskuri sen avulla kyllä pystyy arvioimaan paljonko pystyy maksamaan. Vaatii vaan sen vaivan että laskee paljonko itsellä tulee ja menee eri asioihin kuukaudessa.
joo olen siellä sivuilla käynytkin ja tehnyt laskelmia. on vaan kiva kuulla miten se sitten käytännössä toimii. omat ajatukset kun voivat välillä olla epärealistisia.
 
Meidän tarina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 11:18 lumikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:35 vieras minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 10:24 lumikko kirjoitti:
te joilla tulot noin 2000 e kuussa kuinka iso laina teillä on ja kuinka paljon lyhennätte kuussa?
Käy osuuspankin sivuilla tekemässä tulo- ja menolaskuri sen avulla kyllä pystyy arvioimaan paljonko pystyy maksamaan. Vaatii vaan sen vaivan että laskee paljonko itsellä tulee ja menee eri asioihin kuukaudessa.
joo olen siellä sivuilla käynytkin ja tehnyt laskelmia. on vaan kiva kuulla miten se sitten käytännössä toimii. omat ajatukset kun voivat välillä olla epärealistisia.
Tulot meillä parin tonnin luokkaa. Lainaa meillä 115000? ja lyhennys tuo edellä mainitsemani 550?.

 

Yhteistyössä