G: Milloin muutit pois kotoa ja miksi halusit muuttaa juuri silloin??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
olin 16 vuotias ja ihan hirveän murrosiän kourissa. ei kestänyt olla vanhempien kanssa saman katon alla. ensin muutin koulun asuntolaan,missä asuin hetken,sitten lähdin aupairiksi puoleksivuodeksi,tullessani takaisin suomeen olin 17vuotias ja muutin suoraan ensimmäiseen omaan vuokra-asuntoon.
ja vanhemmat asuivat myös ihan metsässä.se oli osasyynä.
mutta siis murrosiän piikkiin pistän suurimman osan.elämä omassa vuokrakämpässä aluksi kun ei ollut ihan aikuismaista.. :whistle:
 
millipilli
19v ekan kerran... lähdin pitämään välivuotta lukion jälkeen Helsinkiin. Sieltä palasin vanhemmilleni vielä (oli omakotitalon yläkerta yksin mun käytössä) ja sitten 21v muutin miehen kanssa yhteen.
 
vieras
19-vuotiaana ja lähdin opiskelemaan, muutin takaisin kotiin valmistuttuani 23-vuotiaana ja asuin vuoden kotona tehden freelancer suunnittelua, 24-vuotiaana muutin taas pois kotoa opiskelemaan ja 26-vuotiaana jouduin muuttamaan taas takaisin sairastuttuani vakavasti, nyt syksyllä olis taas tarkoitus muuttaa pois kotoa tällä kertaa miehen kanssa yhteen.
 
epävirallisesti 16 vuotiaana. Menin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja meni asuntolaan . Viikonloput ja lomat vietin enimmäkseen aikaa poikakaverini luona.

Virallisesti sitten kotoa muutin 18 vuotiaana kun menin töihi ja äiti ei olis enää saanut asumistukea.
 
19 vuotiaana ja oli mulle kaikinpuolin hyvä aika.

HALUSIN lähteä yläasteen jälkeen lukioon vähän kauemmas että oisin päässy asuntolaan, pois kotoa, mutta luojan kiitos äiti ei päästäny mua!!!
 

Yhteistyössä