G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

  • Viestiketjun aloittaja hannap
  • Ensimmäinen viesti
S81T03P04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 23:54 Seri kirjoitti:
Kummallista, kun heti "vanhemmat" äiti-ihmiset alkavat epäilemään nuorempien kanssasisariensa suhteen kestävyyttä.... :/

Itse olin juuri täyttänyt 21 vuotta ennen esikoisemme syntymää. Nyt toinen tulossa ja ikää minulla 24 vuotta. Yhdessä ollaan elämänpolkua mieheni kanssa käyty pian jo kymmenen vuotta.

Onkos poppaloora (vai mikäs nikkisi nyt olikaan...?) vielä yhdessä esikoisensa isän kanssa?
Totta! Tähän törmää IRL juuri "standardi-ikäisien" äitien keskuudessa, nuorta äitiä katsotaan pitkin nenänvartta, että kelles oot äpäräs tehny :/

Itse olin juuri täyttänyt 21v ja naimisissa, kun esikoistyttäremme syntyi. Pikkuveli syntyi kun olin 22v ja edelleen olen naimisissa lasteni isän kanssa :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 14:20 S81T03P04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 23:54 Seri kirjoitti:
Kummallista, kun heti "vanhemmat" äiti-ihmiset alkavat epäilemään nuorempien kanssasisariensa suhteen kestävyyttä.... :/

Itse olin juuri täyttänyt 21 vuotta ennen esikoisemme syntymää. Nyt toinen tulossa ja ikää minulla 24 vuotta. Yhdessä ollaan elämänpolkua mieheni kanssa käyty pian jo kymmenen vuotta.

Onkos poppaloora (vai mikäs nikkisi nyt olikaan...?) vielä yhdessä esikoisensa isän kanssa?
Totta! Tähän törmää IRL juuri "standardi-ikäisien" äitien keskuudessa, nuorta äitiä katsotaan pitkin nenänvartta, että kelles oot äpäräs tehny :/

Itse olin juuri täyttänyt 21v ja naimisissa, kun esikoistyttäremme syntyi. Pikkuveli syntyi kun olin 22v ja edelleen olen naimisissa lasteni isän kanssa :hug:
Jep, valitettavasti tähän törmännyt minäkin... Tosin osa päivittelystä on ihan positiivistakin, mutta joskus ärsyttää... Ihan kuin se yhdessä pysyminen olis jotenkin omituista, eikä se eroaminen...

Itse sain esikoisen 17vuotiaana ja edelleen yhdessä lapsen isän kanssa 12vuotta myöhemmin. Niin, ja kolme on tullut lisää siinä välissä. ;)
 
leamaria78
Vanhalta alkoi olo tuntua kun ainakin ekaa sivua luki... pidemmälle en vielä ehtinyt ennen vastaamista.
Minun piti odottaa tuohon ikään asti koska mailman paras isä lapselleni käveli vastaan vasta näin "vanhemmalla" iällä :)

 
jovial
Minä olen ollut kuukauden päivät esikoisen syntymän jälkeen vielä 17v. 22- vuotiaana olinkin sitten jo kolmen lapsen äiti.. nyt meidän "vauva" täyttää jo neljä vuotta..
 

Yhteistyössä