G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

  • Viestiketjun aloittaja hannap
  • Ensimmäinen viesti
anne k
26v olin ensimmäisen lapsen syntymän aikaan. Toisen laskettuaika ajoittuu lähelle omaa syntymäpäivääni, joten saa nähdä olenko 27 vai 28. Aika nuorina olette te muut lapsen saaneet, eikä se ole huono asia, päinvastoin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 23:54 Seri kirjoitti:
Kummallista, kun heti "vanhemmat" äiti-ihmiset alkavat epäilemään nuorempien kanssasisariensa suhteen kestävyyttä.... :/

Itse olin juuri täyttänyt 21 vuotta ennen esikoisemme syntymää. Nyt toinen tulossa ja ikää minulla 24 vuotta. Yhdessä ollaan elämänpolkua mieheni kanssa käyty pian jo kymmenen vuotta.

Onkos poppaloora (vai mikäs nikkisi nyt olikaan...?) vielä yhdessä esikoisensa isän kanssa?
[Älä vedä hernettä nenään! Keskimääräisesti suomalaisnaiset saa 1. lapsen vasta lähemmäs kolmekymppisenä, täällä ka on hikiseen yli 20 v. Se vaan pistää silmään... Sain ekani 25-v. Ainakin mun kaveripiiristä minä olen ainoa, joka on saman miehen kanssa nyt kuin 20-vuotiaana.../quote] B)
 
Mammuliini
Olin 19-vuotias esikoiseni syntyessä ja kyllä, olen edelleen yhdessä esikoiseni isän kanssa ja toinenkin lapsi on perheeseen syntynyt. Avioliittovuosia on takana seitsemän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2005 klo 07:03 Poppaloora kirjoitti:
Direktiivien mukainen eli 28w ;)


Miten täällä on kaikki noin nuorena alkaneet perhettä perustamaan???

Tähän voisi ehkä liittää jatkokysymyksen;

Kuinka moni on yhä yhdessä esikoisen isän kanssa... :/ :/
Kenenkäs kanssa sitä sitten pitäisi olla?? :whistle:

Olin juuri 18 täyttänyt kun neiti syntyi.
 
3 vko pojan äiti
Toivoin aikoinaan saavani lapsen nuorena, mutta aloin seurustelemaan esikoisen isän kanssa vasta 19vuotiaana :flower:
niin Esikoinen syntyi kun olin 24wee (melkeen25) :heart:
 

Yhteistyössä