G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja Bona
  • Ensimmäinen viesti
selailia vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 12:16 Äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 00:27 mari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 20:43 Bona kirjoitti:
Meillä on kaksi americanstaffordshirenterrieriä eli amstaffia. Käytetään myös nimitystä pit bull-terrieri. ( vaik ei ihan sama asia olekaan )
niin no mistä sä sit keksit että amstaffia sanotaan pitiksi kun on 2 eri rotua kyseessä..

erittäin hyvä oman rodun tuntemus :whistle: amstaffi ja pit bull on kaksi ihan eri rotua....
onneks te viisaat tiedättekin kaikki..kiesus mitä touhuu..Onneks ette TAAS takerru pikku juttuihin..huh..mitä ihmeen merkitystä kutsutaanko sitä vaikka kakka pyllyks =) ,ku tosta nyt tulee kuitenki selväks et se on..amstaffi.. :) :x :p :kieh: :LOL: B) :D :wave:
 
PirunRasittava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 21:00 selailia vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 12:16 Äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 00:27 mari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 20:43 Bona kirjoitti:
Meillä on kaksi americanstaffordshirenterrieriä eli amstaffia. Käytetään myös nimitystä pit bull-terrieri. ( vaik ei ihan sama asia olekaan )
niin no mistä sä sit keksit että amstaffia sanotaan pitiksi kun on 2 eri rotua kyseessä..

erittäin hyvä oman rodun tuntemus :whistle: amstaffi ja pit bull on kaksi ihan eri rotua....
onneks te viisaat tiedättekin kaikki..kiesus mitä touhuu..Onneks ette TAAS takerru pikku juttuihin..huh..mitä ihmeen merkitystä kutsutaanko sitä vaikka kakka pyllyks =) ,ku tosta nyt tulee kuitenki selväks et se on..amstaffi.. :) :x :p :kieh: :LOL: B) :D :wave:
No ei se ihan pikkujuttu ole, jos väittää jotain rotua ihan toiseksi, kun ne on selkeestikin kaksi eri rotua.
Sama jos mä väittäisin et mulla on irlis, mut niitä sanotaan joskus venakoiksi. Onhan ne molemmat isoja... :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 18:34 PirunRasittava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 21:00 selailia vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 12:16 Äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 00:27 mari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 20:43 Bona kirjoitti:
Meillä on kaksi americanstaffordshirenterrieriä eli amstaffia. Käytetään myös nimitystä pit bull-terrieri. ( vaik ei ihan sama asia olekaan )
niin no mistä sä sit keksit että amstaffia sanotaan pitiksi kun on 2 eri rotua kyseessä..

erittäin hyvä oman rodun tuntemus :whistle: amstaffi ja pit bull on kaksi ihan eri rotua....
onneks te viisaat tiedättekin kaikki..kiesus mitä touhuu..Onneks ette TAAS takerru pikku juttuihin..huh..mitä ihmeen merkitystä kutsutaanko sitä vaikka kakka pyllyks =) ,ku tosta nyt tulee kuitenki selväks et se on..amstaffi.. :) :x :p :kieh: :LOL: B) :D :wave:
No ei se ihan pikkujuttu ole, jos väittää jotain rotua ihan toiseksi, kun ne on selkeestikin kaksi eri rotua.
Sama jos mä väittäisin et mulla on irlis, mut niitä sanotaan joskus venakoiksi. Onhan ne molemmat isoja... :headwall: :headwall:


Tää on taas tätä koiraihmisten touhua, ollaan tietämässä, ANTAKAA OLLA!!!!!!!

Olin aika järkyttynyt miten ärsyttävää porukkaa koirien omistajat nykyään on..
 
hulabaloo
Meiltä löytyy 2 kääpiöpinseriä. Pois en vaihtaisi, vaikka ovatkin välillä (?!) aikamoisia luupäitä :D Paitsi toinen on vielä pentu, että sillä on ehkä toivoa kasvaa vähemmän luupääksi ;)

p.s. Mitä noihin staffi-rotuihin tulee, niin musta on ihan hyvä että pilkkua viilattais sen verran että "tavallisetkin" ihmiset tietäis mikä on mikä rotu. Mä oon ainakin jo ihan sekaisin näistä piteistä ja bulleista kun kaikki puhuu mitä sattuu... Elikkä ei harmainta hajuakaan enää mikä niistä on minkäkin näköinen, ja tietääköhän näiden omistajatkaan B)
 

Yhteistyössä