G: Mitä teette kesälomalla?

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mikä loma?!
Mies aloitti juuri uudessa työpaikassa, joten lomaa ei vielä ole. Mulla loppuu opiskelut heinäkuun lopulla, ja siitä suoraan töihin. Lapsen kannalta aivan perseestä!
 
Me eilen just tehtiin suunnitelmat. Mennään Helsinkiin ja sinne seudulle sukuloimaan pariksi viikoksi. Viikko minä+muksu, muutama päivä ollaan koko perhe yhdessä ja sit mies jää muksun kanssa viikoksi. Me käydään muumimaassa, yhdessä korkeasaaressa ja mies vie tenavan lintsille. Kissojen takia porrastus ja saadaanpa olla omassa rauhassa kotonakin :D

Lisäksi on pari viikkoa sit ihan täs kotiseudulla, tulee pari kaveria varmaan viikoksi kyläilemään ja sillai.
 
Tönt
mies on koko kesän töissä että kai me keksitään sitten jotain lasten kanssa. korkeasaareen ja linnanmäelle/tykkimäelle ainakin. varmaan ollaan anoppilassa jonkun verran kun niillä kiva piha ja muutenkin on mukava seura. :D
 
miekin
Pääasiallisesti kotona. Ajattelin vaan olla ja nauttia lasten kanssa rauhasta :D Olisi viimeinen (ainakin tod. näköisesti pitkään aikana) KOKO kesä aika nauttia lasten kanssa kotona olosta :)
Esikosiella on järvellä heinäkuussa uimakouolu, joten rantsuun on tän porukan kanssa pakko raahautua ainakin kaksi viikkoa. Ja kait me tehdään jokuinen pieni mökki/telttaretkikin, vähän ex-tempore (riippuu yrittäjä-miehen vapaaista).
Mutta pää-asiallisesti ollaan vaan
 
lucifer
ajattelin siivota varaston ja kaapit käydä läpi ja kuskata kaatopaikalle ja kierrätykseen ylimääräiset kamat eli vauvanvaatteet, vaunut, sitterit ym.
siinä menee joku viikko.
loppuloma ollaan vaan lasten kanssa kotona, uidaan ja kenties tehdään reissu ranualle.
 

Yhteistyössä