G: Oletko harrastanut anaaliseksiä? Jos olet niin miksi tai jos ei niin miksi ei?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näimpä! outoo et jos joku sanoo estoiseksi kun ei tykkää perspanoista.. juu ei se paska yleensä edestakas mee siellä röörissa mut kyllä aika samalta tuntuu ko paskalla ollessa..
Juu, ihan paskomiselta tuntui.. mutta karseemmalta. Kakkaaminen on sentään miellyttävä toimenpide.. mutta joku karju peräsuolessa ähkimässä taas ei... ei ollenkaan miellyttävää.
oli se vähän outoa, kun mies veti sitten ulos, niin piti ihan miettiä että mitä sieltä nyt tuli :LOL:
No mitä sieltä tuli?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Onnistuu se nöin miehisestä näkökulmasta katsottuna suhteellisen helpostikin naisesta riippumatta, itsellä on 5 eri kokemusta baari bogauksen jälkeen tapahtunutta anaaliin panoa, ensin hoitelin muuten naisen tulille ja aloin takaa päin panemaan, siinä sivussa sormilla löysäilin kakkos reikää ja hekumien huipuilla vaihdoin kakkoseen, toki sormilla vielä avustin siellä ykköspesällä, eipä nuo ole valittaneet vaikka on ollut seksiä sen jälkeenkin ja olisi ihan varmasti suostuneet siihen jos olisi halunnut, en siis kysellyt nitään vaan toimin.
Tommonen paskareiska se minuakin perseeseen pani. Ei paljon lupia kysellyt.

Mitä jos alkaisit deittailla miehiä sinäkin. Helvetin apina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuli tuosta sun exästä mieleen, että oliskohan ollut hänen paree hommata mies... :whistle: Jos ei kerran pillu kelvannut.
No just joo. Jos anaalihommat kiihottaa, on pakko olla homo?

Ja SÄ vingut toisessa ketjussa että on yleistämistä jos sanoo kaikkia lyhyttukkaisia naisia lesboiksi.

Joo. Sen sä osaat. Panetella muita, muttet omissa sanomisissas huomaa mitään noloa. Ja vielä rautalankaa, koska arvaan ettet tajunnut: mikä sä oot valittamaan muille että ne yleistää, koska teet sitä itsekin?

Itse galluppiin: olen kokeillut villissä nuoruudessani ja kokeiluksi jäi.
Niin no tuossa viestissä mitä mä lainasin, niin mies halusi vain sitä anaalia... :whistle: Aika kummallinen heteromies jos ei se pillu kiinnosta ollenkaan...
Homojen hommaa anaalipanot:attn:
Olenko mä jossakin kohtaa väittänyt niin? Mietis nyt vähän tuon yhden harmaan kertomusta entisestä miehestään. Mieti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin no tuossa viestissä mitä mä lainasin, niin mies halusi vain sitä anaalia... :whistle: Aika kummallinen heteromies jos ei se pillu kiinnosta ollenkaan...
No eikö toi mee nyt samaan tyhmyyteen kuin se, että on estoinen jos ei edes halua kokeilla :headwall:

Entä jos ihmistä ei kiinnosta seksi ollenkaan? Onko se susta sitten alien ulkoavaruudesta?

Taidat tosiaan olla aika ahdasmielinen tuon estotonta esittävän kuores alla.
Mitä sä oikeen skitsoat? :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näimpä! outoo et jos joku sanoo estoiseksi kun ei tykkää perspanoista.. juu ei se paska yleensä edestakas mee siellä röörissa mut kyllä aika samalta tuntuu ko paskalla ollessa..
Juu, ihan paskomiselta tuntui.. mutta karseemmalta. Kakkaaminen on sentään miellyttävä toimenpide.. mutta joku karju peräsuolessa ähkimässä taas ei... ei ollenkaan miellyttävää.
oli se vähän outoa, kun mies veti sitten ulos, niin piti ihan miettiä että mitä sieltä nyt tuli :LOL:
No mitä sieltä tuli?
penis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuli tuosta sun exästä mieleen, että oliskohan ollut hänen paree hommata mies... :whistle: Jos ei kerran pillu kelvannut.
No just joo. Jos anaalihommat kiihottaa, on pakko olla homo?

Ja SÄ vingut toisessa ketjussa että on yleistämistä jos sanoo kaikkia lyhyttukkaisia naisia lesboiksi.

Joo. Sen sä osaat. Panetella muita, muttet omissa sanomisissas huomaa mitään noloa. Ja vielä rautalankaa, koska arvaan ettet tajunnut: mikä sä oot valittamaan muille että ne yleistää, koska teet sitä itsekin?

Itse galluppiin: olen kokeillut villissä nuoruudessani ja kokeiluksi jäi.
Niin no tuossa viestissä mitä mä lainasin, niin mies halusi vain sitä anaalia... :whistle: Aika kummallinen heteromies jos ei se pillu kiinnosta ollenkaan...
Homojen hommaa anaalipanot:attn:
Olenko mä jossakin kohtaa väittänyt niin? Mietis nyt vähän tuon yhden harmaan kertomusta entisestä miehestään. Mieti.
En mä ole mitään väittänyt sun sanoneen. Kunhan kerroin oman mielipiteeni. Relaa hiukkasen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näimpä! outoo et jos joku sanoo estoiseksi kun ei tykkää perspanoista.. juu ei se paska yleensä edestakas mee siellä röörissa mut kyllä aika samalta tuntuu ko paskalla ollessa..
Juu, ihan paskomiselta tuntui.. mutta karseemmalta. Kakkaaminen on sentään miellyttävä toimenpide.. mutta joku karju peräsuolessa ähkimässä taas ei... ei ollenkaan miellyttävää.
oli se vähän outoa, kun mies veti sitten ulos, niin piti ihan miettiä että mitä sieltä nyt tuli :LOL:
No mitä sieltä tuli?
Siinä kaikki?

penis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin no tuossa viestissä mitä mä lainasin, niin mies halusi vain sitä anaalia... :whistle: Aika kummallinen heteromies jos ei se pillu kiinnosta ollenkaan...
No eikö toi mee nyt samaan tyhmyyteen kuin se, että on estoinen jos ei edes halua kokeilla :headwall:

Entä jos ihmistä ei kiinnosta seksi ollenkaan? Onko se susta sitten alien ulkoavaruudesta?

Taidat tosiaan olla aika ahdasmielinen tuon estotonta esittävän kuores alla.
Mitä sä oikeen skitsoat? :eek: :eek:
Yritän keskustella / herättää keskustelua, mä en vaan muistanut että ei se sun kanssa onnistu. Sä alat aina jossain vaiheessa jankkaan täyttä sontaa jolla ei ole enää mitään tekemistä itse aiheen kanssa (tosin sontahan liittyy anaali-aiheeseen...). Siis just näitä "meniks sulla ohi", "voi reppanaa" tms. lapsellisia heittoja. Mutta mitenkäs muuten, jos ei enää ole mitään JÄRKEVÄÄ sanottavaa mutta pitää päästä vielä jank-jank-jankkaamaan...

Miks sä edes aloitat keskusteluja, jos susta ei oo keskustelijaksi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin no tuossa viestissä mitä mä lainasin, niin mies halusi vain sitä anaalia... :whistle: Aika kummallinen heteromies jos ei se pillu kiinnosta ollenkaan...
No eikö toi mee nyt samaan tyhmyyteen kuin se, että on estoinen jos ei edes halua kokeilla :headwall:

Entä jos ihmistä ei kiinnosta seksi ollenkaan? Onko se susta sitten alien ulkoavaruudesta?

Taidat tosiaan olla aika ahdasmielinen tuon estotonta esittävän kuores alla.
Mitä sä oikeen skitsoat? :eek: :eek:
Yritän keskustella / herättää keskustelua, mä en vaan muistanut että ei se sun kanssa onnistu. Sä alat aina jossain vaiheessa jankkaan täyttä sontaa jolla ei ole enää mitään tekemistä itse aiheen kanssa (tosin sontahan liittyy anaali-aiheeseen...). Siis just näitä "meniks sulla ohi", "voi reppanaa" tms. lapsellisia heittoja. Mutta mitenkäs muuten, jos ei enää ole mitään JÄRKEVÄÄ sanottavaa mutta pitää päästä vielä jank-jank-jankkaamaan...

Miks sä edes aloitat keskusteluja, jos susta ei oo keskustelijaksi?
Just. Klo 23.05 kommenttisi. Juurikin tuota minkäö boldasin.

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja :
näimpä! outoo et jos joku sanoo estoiseksi kun ei tykkää perspanoista.. juu ei se paska yleensä edestakas mee siellä röörissa mut kyllä aika samalta tuntuu ko paskalla ollessa..
Juu, ihan paskomiselta tuntui.. mutta karseemmalta. Kakkaaminen on sentään miellyttävä toimenpide.. mutta joku karju peräsuolessa ähkimässä taas ei... ei ollenkaan miellyttävää.
oli se vähän outoa, kun mies veti sitten ulos, niin piti ihan miettiä että mitä sieltä nyt tuli :LOL:
No mitä sieltä tuli?
Siinä kaikki?

penis.
joo en paskonut sänkyyn jos se sua noin kovin kiinnostaa :D
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Onnistuu se nöin miehisestä näkökulmasta katsottuna suhteellisen helpostikin naisesta riippumatta, itsellä on 5 eri kokemusta baari bogauksen jälkeen tapahtunutta anaaliin panoa, ensin hoitelin muuten naisen tulille ja aloin takaa päin panemaan, siinä sivussa sormilla löysäilin kakkos reikää ja hekumien huipuilla vaihdoin kakkoseen, toki sormilla vielä avustin siellä ykköspesällä, eipä nuo ole valittaneet vaikka on ollut seksiä sen jälkeenkin ja olisi ihan varmasti suostuneet siihen jos olisi halunnut, en siis kysellyt nitään vaan toimin.
toivottavasti käytät kumminkin eri sormia siellä anaalissa ja emättimessä... meinaan ei oo kivaa saada tulehdusta siksi, että joku toope ei ymmärrä, ettei emättimessä ole samat bakteerit kuin peräaukossa ja -suolessa ...
 
Kokeiltu on, toisinaan onnistuu, toisinaan ei. Sattuuhan se, jos ei yhtään lämmitellä paikkoja valmiiksi pienellä dildolla, mutta parhaimmillaan on ollut tosi hyvän tuntuista. Aloite hommaan on aina tapahtunut mun taholtani, joten en ihan heti lähde miestäni homoksikaan syyttämään, joskaan en ihmettele yhtään että viihtyy myös tuossa hieman tiukemmassa reiässä.
Käytännössä likaista (siis että sontakikkareita vehkeen varressa ulosvetäessä...) touhua ei ole ollut koskaan, peräsuolessa ei normaalin vatsantoiminnan omaavilla ihmisillä ole ulostetta "säilössä", peräsuoli ja paksusuoli ovat kaksi eri asiaa.
 
Kaikki "pikkutuhma" kiihottaa. Se on sellainen kahdenkeskinen pikku salaisuus joka tuntuu silloin kun intohimo on huipussaan niiiiiiiin hyvältä että sanat eivät riitä kertomaan. Silloin ollaan luottamuksen syvimmillä vesillä.
 
Sin
kylläkylläkyllä. :) kun sopivasti silloin tällöin harrastaa niin on just kiva.. ei ihan jokapäivä sentään.

ei se mitään erikoisen likaista ole koskaan ollut, vaikka ilman kortsua ukko onkin vetänyt. kun kumpikin tietää mitä siellä pyllyssä joskus on, niin ei tarvitse juurikaan stressata asiaa :)

ja totta, se on suuri luottamusaskel. vaikka siinä fyysisesti ollaan ns. "kaukana" toisistaan, niin silti koen peppuseksin paljon läheisemmäksi touhuksi kuin muut puuhat.

itselläni ei peppuunotto ole koskaan erikoisemmin sattunut, vaikka ukollani onkin aika iso. mutta saattaa tuntua epämukavalta jos asento on väärä, pitää siis laittaa selkää, jalkoja ja peppua eri kulmaan niin löytyy se sopiva asento :> useilla ihmisillä on harhakuva että naiset eivät nauti peppupanoista, mutta se on ihan huuhaata. itse ainakin saan voimakkaimmat orkut just sen avulla ;)
 

Yhteistyössä