G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen;23497282:
En minä aiheuta mitään kärsimyksiä, jos mies haluaa pettää niin se on sitten hänen asiansa. Vapaat miehet ovat siinä mielessä ongelmallisia että jäävät helposti roikkumaan enkä nyt kaipaa sellaista.
Kyllä niitä fuckbuddy-miehiäkin on:) Meinasin et etkö sä kuitenkin aika vaarallisilla vesillä liiku, tunnetko sä niitä naisia joiden miesten kanssa olet? Ite oon vetäny yhtä naista turpaan sen takia, koska enhän miestäni voi vihata kun rakasTIN häntä, ei järin fiksua mut näin vaan petettynä toimin.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Ihan käsittämätöntä että näinkin moni on sitä mieltä että on ihan ok olla varatun miehen kanssa?? :eek: Aika itsekästä minusta. Itse kyllä arvostan niitä ihmisiä jotka ei varattujen kanssa ole, näitä löytyy miehistäkin ja minusta se kertoo siitä että arvostaa itseään eikä halua olla kenenkään petturin kanssa (olkoonkin vaikka yhden illan juttu) ja arvostaa myöskin sitä toisen parisuhdetta ettei halua siihen sotkeentua millään tavalla.

Minä tuntisin itseni tosi halvaksi jos olisin jonkun varatun kanssa.. Ja vaikka kuinka selittelisi itselleen että voihan se mies pettää jonkun muunkin kanssa ja jos se perhe hajoaa niin se on miehen vika.. niin en silti haluaisi tuollaista omalle tunnolleni.
 
"huhhuh"
Miksi edes ruveta parisuhteeseen jos pettää.. Ja mikä näitä naisia vaivaa joista on ok ja miehen vika jos harrastetaan seksiä jne. Kyllä mulle on humalaiset miehet tullu vonkaamaan kun on riitaa omaan muijan kanssa. Mitä ihmettä, en todellakaan halua kontolleni heidän seuraavaa riitaa jonka syy olenkin minä itse. Todennäköisesti he jatkavat suhdettaan ja minä olen h***a joka sellaisena myös muistetaan. Jos taas olisi ihastunut varattuun mieheen ja tunne olisi molemminpuolista, olisi kaikkien kannalta reilua että että eroaisi vanhasta suhteestaan ensin. Kuinka joku voi olla niin tyhmä että luulee että näissä asioissa voi syödä ja pitää koko kakun?
 
"just"
En oikein tajua, miksi jotkut alentaa itsensä niin alas, että ryhtyy moiseen, varatun miehen rei'äksi.
En koskaan olisi miehen kanssa, joka on varattu, arvostan sen verran itseäni. Ja kun vapaitakin löytyy, niin miksi sortua johonkin surkimus-pettäjään.
 
täh
[QUOTE="vieras";23497542]En ole. Eikä ole tarkoituskaan!
Itsetuntoni on kohdillaan, joten ei tarvitse sitä kohottaa jonkun toisen miehellä.[/QUOTE]

Siis oikeestiko luulet, että tuo kohottaa jonkun itsetuntoa? Pikemminkin laskee, kun nainen on niin arvoton, ettei kelpaa miehelle kuin sänkyyn hetken viihdykkeeksi. Täytyy olla todella toope, jos luulee, että on joku saavutus pokata varattu mies...
 
oi että
[QUOTE="just";23497551]En oikein tajua, miksi jotkut alentaa itsensä niin alas, että ryhtyy moiseen, varatun miehen rei'äksi.
En koskaan olisi miehen kanssa, joka on varattu, arvostan sen verran itseäni. Ja kun vapaitakin löytyy, niin miksi sortua johonkin surkimus-pettäjään.[/QUOTE]

Samoin mies olisi pelkkä mulkku!Varatun kanssa seksi on aina villimpää ja kuumempaa.Varsinkin kun vaimo ei tiedä hih hih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh;23497567:
Siis oikeestiko luulet, että tuo kohottaa jonkun itsetuntoa? Pikemminkin laskee, kun nainen on niin arvoton, ettei kelpaa miehelle kuin sänkyyn hetken viihdykkeeksi. Täytyy olla todella toope, jos luulee, että on joku saavutus pokata varattu mies...
Täytyy olla todella toope, jos luulee, että seksiä harrastetaan jonkun mystisen "saavutuksen" vuoksi.
 
hmm?
Alkuperäinen kirjoittaja täh;23497567:
Siis oikeestiko luulet, että tuo kohottaa jonkun itsetuntoa? Pikemminkin laskee, kun nainen on niin arvoton, ettei kelpaa miehelle kuin sänkyyn hetken viihdykkeeksi. Täytyy olla todella toope, jos luulee, että on joku saavutus pokata varattu mies...
Saavutus? Onko seksin harrastaminen saavutus, luulin harr?astavani sitä nautinnon vuoksi.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23497232]Eli sun tarpeet menee toisten elämän edelle ja sua ei kiinnosta miltä siitä naisesta tuntuu, vaikka mies onkin ihan paska ku tekee noin? Itsetuntos taitaa olla ihan nollassa kun haluat toisille kärsimystä ja vaikeuksia vaikka itse viihdytkin sinkkuna. Varmaan seuraa irtoais muualtakin entä varatuista miehistä. Tarkastele huvikses mistä syystä Suomessa eniten tehdään henkirikoksia:)[/QUOTE]

Vihjaatko että varatun kanssa seksiä harrastavat kenties ansaitsevat joutua henkirikoksen uhriksi? Tai jos et ihan noin jyrkästi, niin kuitenkin vihjaat, että he saattavat oman yllytyksensä seurauksena tulla tapetuiksi?

On ihan eri asia harrastaa seksiä kuin vihjailla henkirikoksen mahdollisuudella.

Minua on petetty, mutta ei murhanhimo ollut minulla päällimmäisenä tunteena mielessä. Katkeruuttakin tietenkin ilmeni, mutta se lienee luonnollista. Olisin halunnut joskus purkaa sen säälittävällä tavalla, mutta en kuitenkaan koskaan kenenkään henkeä tai terveyttä uhkaamalla.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23497676]Päin vastoin, täällä heijastuu niiden huono itsetunto, jotka ottaa sen munan varatulta kun vapailta ei saa.[/QUOTE]

Ei se välttämättä niinkään mene. Jotkut todellakin ajattelevat, että varattu mies ei ainakaan ala toivoa parisuhdetta, jos sellainen ei ole naisen suunnitelmissa. Kaikki vapaat miehet eivät halua pelkkää seksisuhdetta, vaikka (onneksi!) sellaisiakin helmiä on olemassa. Pahaksi onneksi hekin tosin joskus pariutuvat, ja ovat siten pois markkinoiden käytettäviltä.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23497676]Päin vastoin, täällä heijastuu niiden huono itsetunto, jotka ottaa sen munan varatulta kun vapailta ei saa.[/QUOTE]

Pelkkää mutuilua. Varmastikin niinkin laajaan joukkoon kuuluu sekä huonolla että normaalilla itsetunnolla varustettuja ihmisiä kuin silkkoja narsistejakin. Vaatisi tosin laajaotantaista tutkimusta selvittää, onko joku noista ryhmistä edustettuna muita paremmin.
 
Itsenäinen
[QUOTE="vieras";23497676]Päin vastoin, täällä heijastuu niiden huono itsetunto, jotka ottaa sen munan varatulta kun vapailta ei saa.[/QUOTE]

Varattu muna on ihan hyvä ratkaisu jos ei kaipaa vakituista parisuhdetta. Saa hyvää seksiä ja tyyppi ei jää nurkkiin roikkumaan.
 
Mikä on sinun kantasi pettämiseen?
Lähtökohtaisesti jos parisuhteessa ollaan, silloin ollaan parisuhteessa. Jos tekee mieli lähteä juoksemaan jonkun muun matkaan, silloin lopetetaan parisuhde ennen sitä seuraavan matkaan lähtemistä. Tämä siis minun kantani.

Vaan se ei sitä tarkoita, että jonkun varatun parisuhde-elämä kuuluisi minulle pennin jenin vertaa. Jos jotain randomia nyt köyrii viihteen vuoksi, niin hei haloo, uskotteleeko joku oikeasti itselleen että siinä miettii jotain saavutuksia varatun saamisesta tai jotain suuria ihmissuhdekuvioita? Kun ne asiat ei minulle kuulu. Jos jollakulla on pettävä kumppani, se ei ole minun murheeni. Eikä se kumppani siitä sen paremmaksi muutu vaikka sanoisinkin sille "et saa".
 
notämmöine
Hei, ihan pakko laittaa viestiä, että oikeasti naiset, kyllä ne miehet pettää teitä joka tapauksessa, jos ne haluaa, löyty anteliaita naisia tai ei. Ja puhun kyllä ihan kokemuksesta. Elätän itseni tarjoamalla vaihtelua varatuille miehille. Ja kauppa käy. Olisitte iloisia, jos miehenne saa ilmaista, eipä mene vielä rahaakin siihen yhteisestä kassastanne
 
Olenhan minä. Aivan varmasti yhden ja toinen oli vähän epäselvä tapaus. Tai siis ei ollut puhetta oliko varattu vai ei, mutta oli syytä olettaa.

Tämän aivan varman tapauksen kanssa olen nykyään naimisissa.
 
sekavaa tekstiä
Eikä se kumppani siitä sen paremmaksi muutu vaikka sanoisinkin sille "et saa".
Just noin. Se, että kumppani on valmis pettämään kertoo jo paljon sekä kumppanista että suhteesta. Jos toinen on halukas lähteä pettämään niin eiköhän se oo sitten parempi, että pettää ja se tullee selville. Ei se ihmistä muuta, jos vaimot kieltää. Pettää jos pettää, so what. Sittenpähän tiedän, että paskan valinnan oon tehnyt ja nyt se loppuu.
 

Yhteistyössä