G:vatsa isompi vai pinempi kuin ekassa raskaudessa

Eli siinähän se tuli.
Ja lisäksi millä viikolla toisessa raskaudessa vatsa alkoi näkymään (selvästi), ja onko erilaiset oireet?

Itse viikolla 6, ja oireita ekaan raskauteen verrattuna ei mitään.
 
Ihan samoilla kuvioilla menee kuin ekassakin. Äitiysvaatteet jouduin ottamaan käyttöön kummallakin kertaa noin rv 15. Jopa sf-mitta kulkee samana kuin esikoista odottaessa. Nyt menossa rv 27+5.
 
Maha alkoi selvästi näkymään vasta n rv 28...vieläkään ei välttämättä ulkopuolinen tiedä, että odotan nyt rv 33+2 =) . Maha on siis tässä toisessa raskaudessa huomattavasti pienempi kuin ekassa...yleensä se on vissiin toisin päin! :whistle:
 
rv 13
JUU... Todellakin ISOMPI vko13+3 :LOL: toista lapsukaista odotan, ja jo viikolla 9 alkoi vauvamasu näkymään, nyt pari viikkoa joutunut jo äippähousuja käyttämään... et silleen. Yksi lapsukainen masussa pitäisi olla, mutta tuntuu kun kaksosia odottaisi B) Ensimmäisessä raskaudessa masu alkoi näkymään vasta todella myöhään. :snotty:
 
balik harmailee
Masu on ainakin tähän asti kasvanut ihan samalla tavalla, mutta muuten raskaus on ollut kuin vastakohta ensimmäiselle. Ei oikeastaan mitään oireita :D ihanan helppoa!

Masu alkoi näkymään tuossa rv16 tienoilla.

 
isompi
Oireet ja vatsan turvotus/kasvu alkoi heti toisella kertaa. Housuja oli heti alusta alkaen toisella kertaa mietittävä, koska farkut alkoi heti kiristämään. Ekassa raskaudessa selvisin tosi pitkälle vanhoilla vaatteilla, eikä tarvinnut ostella paljon isompia äitiysvaatteita. Toisella kertaa oon joutunu ostelee enemmän vaatteita ku mitkään ei meinaa enää mahtua.... Oon nyt rv 36+6.

Eli kyllä ekassa raskaudessa oireita vähemmän ja vatsan kasvu hitaampaa.
 
Huomattavasti isompi kuin toisesta, vaikka painoa ei ole kuin kaksi kiloa enemmän tähän mennessä rv38. Selitys on ilmeisesti se, että ensimmäinen viihtyi tuolla mahan uumenissa, lantiossa istukan ollessa takana? ja tämä toinen on ihan tässä edessä, joten jokainen liikahdus tuntuu ja näkyy todella helposti.
 
koko sama kuin kahdessa edellisessä, lähtöpainolla/painonnousulla ei ole merkitystä mun kohdalla näköjään.
Aika lailla saman kaavan mukaan mennyt muutenkin, paitsi nyt supistukset kovempia kuin ennen näillä viikoilla, ny menossa vko 29.
 

Yhteistyössä