Gallup : aamupalasi?

  • Viestiketjun aloittaja UltraUlla
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
Kolme kupillista maitokahvia ja puolikas porkkanasämpylä myöhemmin. Kohta aletaan kuopuksen kanssa lounaalle eli lämmitetään jotain jääkaapista/pakastimesta.
 
Kuppi kahvia ja 2 siivua paahdettua kauraleipää. Siis leivänpaahtimessa, ei sen eksoottisempaa :D. Leipien päällä vain voita.
Sä oot tsempannu mua paremmin tänä aamuna. Sentään voita paahdetun (!) leivän päällä. Jösses nainen, sä olet tehokas!

Ihanaa tää pikkuvauva-isosisarus-kotimullinmallin -arki.
 
Ken guru
Sä oot tsempannu mua paremmin tänä aamuna. Sentään voita paahdetun (!) leivän päällä. Jösses nainen, sä olet tehokas!

Ihanaa tää pikkuvauva-isosisarus-kotimullinmallin -arki.
Joo. Vetäisin kyllä paaaaaaaljon mielummin ne minttukeksit :p.

Meillä on tänä aamuna tapahtunut ihme. Vauva nukkuu pinniksessä jo ties kuinka monetta tuntia putkeen!! On ollut pakko käydä tarkistamassa useasti että hengittääkö :D.

Muuten on ollut tähän asti lähes koko ajan kannettava ja heräilee todella usein.

Taaperokin on leikkinyt tuossa itsekseen tosi kivasti, ja minä olen saanut siivottua vaikka mitä! Siksi kuulinkin vasta nyt uutiset esim. Robin Williamsista :(.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Sirkkeli"
Muki mustaa vaniljakahvia, lautasellinen avocado-paprika-kananliha-sekoitusta kylmänä maustettuna lusikallisella kermaviilikastikeella(sipsidippi). Yritän vältellä maito- ja viljatuotteita, vatsa on...paskana.
 
Joo. Vetäisin kyllä paaaaaaaljon mielummin ne minttukeksit :p.

Meillä on tänä aamuna tapahtunut ihme. Vauva nukkuu pinniksessä jo ties kuinka monetta tuntia putkeen!! On ollut pakko käydä tarkistamassa useasti että hengittääkö :D.

Muuten on ollut tähän asti lähes koko ajan kannettava ja heräilee todella usein.

Taaperokin on leikkinyt tuossa itsekseen tosi kivasti, ja minä olen saanut siivottua vaikka mitä! Siksi kuulinkin vasta nyt uutiset esim. Robin Williamsista :(.
Meillä on alettu nukkumaan huikeita pätkiä yössä. Poika saattaa heittää seitsemän-kahdeksan tuntia unta putkeen, herätä syömään ja nukkua perään kolmekin tuntia. Muutenkin pysyy hereillä max. kaksi tuntia kerrallaan ja sitten jo uni painaa silmiä ja naamaa hierotaan raivoisasti kera kitinän.

Nyt on ihanaa kun esikoinen aloitti koulun ja siihen päälle on vielä leikintäyteinen iltapäiväkerho niin täällä saa häärätä kuopuksen kanssa kahdestaan päivät. Ei tarvitse olla koko ajan keksimässä tekemistä, voi joskus vain kaapata vauvan kainaloon ja mennä sängylle hassuttelemaan ja torkkumaan. Samaa mitä tein esikoisen kanssa hänen vauva-aikanaan, mahtavaa että voi saman tarjota myös kuopukselle.

(Kiva kaapata tää ketju tälleen, aamupalasta unirytmiin ja ajassa seitsemän vuotta taaksepäin ex-tempore.)
 
Ken guru
Meillä on alettu nukkumaan huikeita pätkiä yössä. Poika saattaa heittää seitsemän-kahdeksan tuntia unta putkeen, herätä syömään ja nukkua perään kolmekin tuntia. Muutenkin pysyy hereillä max. kaksi tuntia kerrallaan ja sitten jo uni painaa silmiä ja naamaa hierotaan raivoisasti kera kitinän.

Nyt on ihanaa kun esikoinen aloitti koulun ja siihen päälle on vielä leikintäyteinen iltapäiväkerho niin täällä saa häärätä kuopuksen kanssa kahdestaan päivät. Ei tarvitse olla koko ajan keksimässä tekemistä, voi joskus vain kaapata vauvan kainaloon ja mennä sängylle hassuttelemaan ja torkkumaan. Samaa mitä tein esikoisen kanssa hänen vauva-aikanaan, mahtavaa että voi saman tarjota myös kuopukselle.

(Kiva kaapata tää ketju tälleen, aamupalasta unirytmiin ja ajassa seitsemän vuotta taaksepäin ex-tempore.)
Aivan mahtavaa!

(Ja tosiaan, pahoittelut ap:lle asian viereeen menemisestä :))
 
vieras..
[QUOTE="Sirkkeli";30174293]Muki mustaa vaniljakahvia, lautasellinen avocado-paprika-kananliha-sekoitusta kylmänä maustettuna lusikallisella kermaviilikastikeella(sipsidippi). Yritän vältellä maito- ja viljatuotteita, vatsa on...paskana.[/QUOTE]

Kermaviilikastike ja vältät maitotuotteita?
 
Nap
Tuossa äskön aamupalastin (joo, nukuin myöhään 8) ) mukillisen kahvia (toinen itseasiassa on tässä juur työn alla), sämpylän minkä välissä oivariini, kinkkua ja maustekurkkua. Tässä vielä pohdin, että otanko pienen palan raparperipiirasta jälkkäriks tän toisen kahvimukillisen kanssa :D
 

Yhteistyössä