GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Tzäkkä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 21:57 minä kirjoitti:
ELIKKÄ LAITETAAN KAIKKI ERIKOISET, kenties oudot nimet listaan. jos joku vaikka omalleen löytäisi erikoisen.

laitanpa itse emmiina :attn: aika ihana!!!!
Kiitoksia vaan. Oman lapseni nimi on just emmiina ja olen tykännyt siitä kovasti! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 21:57 minä kirjoitti:
ELIKKÄ LAITETAAN KAIKKI ERIKOISET, kenties oudot nimet listaan. jos joku vaikka omalleen löytäisi erikoisen.

laitanpa itse emmiina :attn: aika ihana!!!!
Emmiina on aivan ihana nimi =) .Meillä on Anniina.
Ja jos meille joskus vielä tyttö tulee, niin melko varmasti nimi on Emmiina :) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 21:57 minä kirjoitti:
ELIKKÄ LAITETAAN KAIKKI ERIKOISET, kenties oudot nimet listaan. jos joku vaikka omalleen löytäisi erikoisen.

laitanpa itse emmiina :attn: aika ihana!!!!
mun tytön nimi on emmiina. erikoisia nimiä on paljon ihania. esim pojan nimestä kuulin sellaisen kun ekku ja tykkään siitä.
 
[/quote]
mun tytön nimi on emmiina. erikoisia nimiä on paljon ihania. esim pojan nimestä kuulin sellaisen kun ekku ja tykkään siitä.
[/quote]


Siskon miesystävä on "Ekku". Oikealta nimeltään Esa, mutta kaikki kutsuu Ekku.
 
Mein poika on Ukko, ja ihan on nomensä näköinen. Toinen nimi on ns. tavallinen eli jos vanhempana haluaa itseään sillä kutsuttavan. Viime vuonna tais 84 poikaa saada Ukko nimen ja tänäkin vuonna on jo yli 20 annettu. Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta oon kattonut.

Miusta vanhat nimet on hienoja ja nimi on kuvastettava lasta =)
 

Yhteistyössä