GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

norsu
Tiedän pojan jonka nimi on Tammi, hauska mutta aika erikoinen. ja joku sukulaisen sukulainen on ollut Anna Onnea Aina.

Itse en henk. koht perusta näistä vierasperäisistä ns. TV nimistä esim. Ridge, Neo jne. Taitaa olla vanhemmilla ollut hieman heikko mielikuvitus.

Suvussani on ollut Saira ja sen nimisiä ei kovin monia ole Suomessa kastettu, ehkä meidän tyttö tuon nimen vielä joskus saa, tosin ei varmaankaan ensimmäiseksi nimekseen. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 05:38 norsu kirjoitti:
Aikas erikoinen juttu että ei löydy vrksta nimeä Harriet Kati vaiika tiedän että sen niminen lapsi on. vaikea varmaan arvata mitkä ovat lapsen vanhemmat...
:LOL:
Et voi hakea yhdenkään henkilön koko nimeä väestörekisterikeskuksesta, koska se rikkoisi yksityisyydensuojaa. Eli voit hakea vain yhtä nimeä per haku ja saat tulokset paljonko niitä on annettu vuosien mittaan.
 
norsu
jeps. laiska kun olen niin ei ole noita sääntöjä tullut lueskeltua. ihmettelen vain kun joku muistaakseni sanoi että unelma sirpa leenaa ei ole kenellekkään annettu nimeksi niin mistä senkin nyt sitten tietää?

...tyhmä,tyhmempi,MINÄ... :)
 
Vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 10:44 viina kirjoitti:
Mitä erikoista on nimessä oona? Tavallinen nimi.

Onko teistä Leeni outo nimi? Leeniä on annettu reilut 400kpl ja almanakastakin löytyy. Olen saanut muutaman "häh"- katseen tuon nmen johdosta...
 
pius puro pellervo (tutun tutun tutulla), poika siis. TOSI outo.

Mutta tsekatkaapa väestörekisterin sivuilta kuinka moni nuista nimistä on ees rekisterissä... Saatatte yllättyä... :D kai niitä löytyy vaikka mitä kummallisia jos aletaan listaamaan kutsumanimiä/lempinimiä!!

esim. ia-ea ei oo rekisterissä, ainakaan tähän päivään mennessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 23:54 pikku-tiina kirjoitti:
Siskoni kummi-tyttö on Jetamio
tuo on sellasesta kirjasarjasta ku maan lapset (hyviä kirjoja, kantsii lukea! kirj. jean m. untinen-auel)

Siinä on muitaki jänniä nimiä: ayla(nainen), thonolan(mies), jonayla(nainen), jondalar(mies). Jos joku haluaa erikoisia nimiä, niin sieltä löytyy...
 
nimiä lisää

Mielestäni erikoinen nimi joka just tuli mieleen on
Aleksiina (Mietin onko tuo tytön vai pojan nimi, mutta tyttö taitaa olla.)

Joe ja Jannika myös erikoisia mielestäni.

Sekä: Unelma Sirpaleena

Pyry, Tuisku, Lumi myös sellaisia mitä en välttämättä pidä muuta kuin erikoisina niminä.

Samoin
Noel (hiukan yleistynyt nimi)

Rakim(näköjään yksi löytyy Suomesta)


 

Yhteistyössä