GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Olin päiväkodissa harjoittelijana ja siellä oli yksi Tilma. Mielestäni tosi nätti nimi...vaati vaan aluksi totuttelua, ku meinasin aina sanoo Matilda tai jotain vastaavaa. Kun oli paljon nimiä opeteltavana kerralla niin Tilma ei meinannu heti iskostua muhun!
 
minja87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 23:23 heppu kirjoitti:
Pilpa, Mappela, Venja, Vanja, Merve,
Löytihän täältä meidänkin likan nimi eli Venja.
mun serkun toinen nimi on päivänsäde =)
Hmm...Ja mielipiteeni sanon tuohon Petja nimeenkin, mun mielestä IHANA! Lisäksi erikoisia ihania nimiä on Verna, Vertti ..öö...ei nyt tuu mieleen mitään , lisäilen sit joskus.

Ja ai niin anteeks ku kinkesin tänne teiän puolelle kirjottamaan :ashamed:
 
Kummityttöni on Noona,
Ystäväni lapsi on Minnea
Kummipoikani isän siskon lapsi (hah, mikä litania :LOL: ) Noomi
Jos joskus saan pojan, hänestä tulee ...? Neo Luukas
Olisin tahtonut lapseni nimeksi Serafia, mutta liian ruotsalainen (ruotsalainen sukujuuri kuitenkin) miehen mielestä. Nyt tyttö onkin sitten supisuomalainen Sini Helinä Susann..
:flower: =)
 
hope85
itse olemme mieheni kanssa jo valmiiksi miettineet nimen lapselle (vielä siis kuitenkin raskautta odotellaan)
poika: Maximus
tyttö: Adette

Ovat molemmat aika erikoisia nimiä mutta mielestäni todella kauniita =)
 

[/quote]


onko muuten missään netissä vuoden aikana kastettuja listana? sieltähän niitä vois kuokkia virallisesti.
[/quote]

Vauva-lehden sivuilla on Suosituimmat nimet -96-04 sekä tässä kuussa eniten annetut nimet..mut nää ei perustu väestörekisterin listoihin vaan ihmiset ovat itse ilmoittaneet nimistä vauva-lehdelle..
 

Yhteistyössä