gallup: kuinka paljon seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja läikkä
  • Ensimmäinen viesti
läikkä
elikkäs kuinka paljo muilla vehtaillaan patjojen välissä, ja mikä pilaa tunnelman?

meillä 1-2 kertaa viikossa(enemmänkin tietty voisi olla) ja tunnelman pilaa kertakaikkisesti aina samanlainen aloitus! :\|
 
Mukelon äippä
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
Ihan sama tunne mulla. Kerran viikossa yritän, mutta toisinaan venyy pidemmällekin. Ja nyt raskausaikana kerrat on vaan vähentyny. Oonki ihmetelly, ku jotkut sanoo että raskausaikana haluttaa koko ajan...
 
Hyvä jos kerran viikossa, itse kyllä haluisin useammin, mutta mies ei jaksa eikä ehdi. Voi olla tää raskaus osasyynä, rv 29+ päiviä.
On se huonopuoli, että mitä kauemmin menee, sitä vaikeampi on itse syttyä touhuun. Parempia aikoja odotellessa.
 
napero82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
Meillä sama ongelma,mies haluaa kauheasti,mutta mun ei vaan kertakaikkiaan tee mieli.
Oon monesti miettiny että pärjäisin ihan hyvin ilmankin.

Nyt varsinkin kun on raskaana rv.28 menossa,ni ei edes pysty normaali asentoihin..enkä tykkää vääntyä ihme asentoihin..

Taitaapa meilläkin jäädä tuohon muutamaan kertaan kuussa,joskus harvemminkin..mies parka.

 
Äiti-04
Joskus pari kertaa viikossa, joskus joka ilta. Mulla oli tauko, jolloin seksi ei maittanut, miehelle kyllä maittaa aina ja joka paikassa ja onneksi nyt itsekin olen taas löytänyt sen kipinän petipuuhiin :) Toista muksua yritellään =)
 
1-2 kertaa viikossa... ennen raskautta mä olin se joka halus koko ajan, miehelle ois riittänyt vähempikin.. alkuraskaudesta halut hävis mut ennen puoliväliä ne tuli takas ja taas mä haluisin enemmän kun mies..miehelle riittää toi 1-2krt/vko, mä taas haluisin ehkä joka toinen ilta..
 
synnytysten jälkeen hormoonit heittää ja rajusti.mua ei huvittanu vaikka ukko ois kirmannu tanko pystyssä pitkin peltoja ;) .
menin sitten hakemaan pillereitä ja sanoin lääkärille että joku mättää.sain pillerit joissa oli enemmän hormooneja.
nyt minä sitten kirmaan perässä ;)
 
Hipsu80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 13:31 napero82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
Meillä sama ongelma,mies haluaa kauheasti,mutta mun ei vaan kertakaikkiaan tee mieli.
Oon monesti miettiny että pärjäisin ihan hyvin ilmankin.

Nyt varsinkin kun on raskaana rv.28 menossa,ni ei edes pysty normaali asentoihin..enkä tykkää vääntyä ihme asentoihin..

Taitaapa meilläkin jäädä tuohon muutamaan kertaan kuussa,joskus harvemminkin..mies parka.

Mulla kans sama ongelma. Oon monesti myös miettinyt et pärjäisin ilmankin, liekkö syynä e-pillerit joita syön...vai mikä lie.
:/
 
Martsu-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 21:24 läikkä kirjoitti:
elikkäs kuinka paljo muilla vehtaillaan patjojen välissä, ja mikä pilaa tunnelman?

meillä 1-2 kertaa viikossa(enemmänkin tietty voisi olla) ja tunnelman pilaa kertakaikkisesti aina samanlainen aloitus! :\|
joo sama vika Rahikaisella. Mutta nyt menny vähän paremmin kun minä olen ollut aloituksen tekevä osapuoli. Ja itseäkin on haluttanut enemmän kun on pystynyt/joutanut vehtailemaan vällyjen välissä->nälkä kasvaa syödessä :D

 
Kristalli83
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 14:56 Marja85 kirjoitti:
1-2 kertaa viikossa... ennen raskautta mä olin se joka halus koko ajan, miehelle ois riittänyt vähempikin.. alkuraskaudesta halut hävis mut ennen puoliväliä ne tuli takas ja taas mä haluisin enemmän kun mies..miehelle riittää toi 1-2krt/vko, mä taas haluisin ehkä joka toinen ilta..
Kuulostaa ihan mun ja mun miehen seksielämältä. aina välillä onnistun ruinaamaan haluamani....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
sama täällä :(
 
Lopetin pari viikkoa sitten pillerit ja nyt sitten saan miestä houkutella, tykkäisin olla myös vaikka joka toinen ilta, mut kahden lapsen kanssa meinaa olla aikatauluongelmia näin viikolla, viikonloppisin kyl ehtii, viimeksi pikaiset pesuhuoneessa kun lapset leikki takapihalla.. ja muutenkin itse touhu on nykyään paljon ihanampaa kun pillerit lopetin, ennen se oli vain suoritus, tyyliin "ihan kivaa ja pysyy mies tyytyväisenä", ei tosiaan ollut miehellekään helppoa, tottahan hänkin haluaa minua miellyttää ja pettyi kun ei voinut, mut nyt kyllä voi!! meillä mä tulen kiukkuiseksi jos en saa usein :)
 
nykyään pupuillaan n. 2-3 kertaa viikossa.
pupuilisin mielellään enempikin mutta mun limakalvot ei kestä...
mieskin olisi valmis useammin.

tosin tämä on jo usein kun puhutaan meistä, silloin kun vielä söin pillereitä (lopetin 3 kk sitten) niin mulla ei haluja ollenkaan, hyvä jos edes pupuiltiin pari kertaa kk!!

nyt siis vauvaa yrittämässä mutta ei sillä näköään väliä vaikka pupuiltaisiin päivittäin :'(
 
ÄIBBÄ82
Noin joka toinen päivä... Nyt varsinkin kun yritellään vauvaa, niin harrasteltu hiukka useemmin.. =) Esikko meinas yhes välis heräillä ja siinä meni kyllä koko homma piloille! Viime viikot on taas nukkunu kiltisti omassa huoneessa ja sikeästi =)
 
BimBim
Meillä "reenataan" joskus jopa 3kertaa päivässä :D Riippuu kuinka mun muru on töissä,viikonloppuna tulee harrastettua enemmän,sit voi mennä viikko ilman ja sen jälkee taas p*nettaa sen edestä :LOL: Varsinki raskuden aikan oli kauhee halu päällä :whistle:
 

Yhteistyössä