gallup: kuinka paljon seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja läikkä
  • Ensimmäinen viesti
Aika isolla heitolla 3-4 x / vko - 3-4 X / pvä. Riippuu ihan fiiliksestä ja tekemisistä. Nyt kun on töihin palattu, ei esim pysty päivä- ja aamuseksiin, illalla sitten. Lomalla saattoi touhuilla vaikka 4 kertaa päivässä. Kyllä tuntuikin limakalvoilla...
 
Kerran pari viikossa.Mies tekee reissutöitä ja on vain viikonloput kotona joten aina ei onnistu vaikka kuinka mieli tekis!

Kaikista pahin tunnelman pilaaja on alkoholi,sen "kanssa" kun ei synny "lasta eikä p...aa"...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2005 klo 14:02 Tiia kirjoitti:
meillä mä tulen kiukkuiseksi jos en saa usein :)
meillä ihan sama, miehelle riittäis varmaan 2krt/vko, tai sanoo ettei riittäis mut ei töiden ja rempan takia kuulemma jaksa. onhan se ymmärrettävää etä ku aamulla seittemältä lähtee ajamaa töihin ja kotona käy syömässä, sit pihalle touhuumaan tota remonttia ja siinä menee helposti iltakymmeneen ellei ylikin ettei sitä oikee jaksa mutta...
ku mä oon varmaan aina ollu meistä se viriilimpi, ni mitenhän sen kertois miehelle että hei, olisin varmaan tyytyväisempi ja paremmalla tuulella aina jos saisin vähän useammin? voiko sitä ees mitenkää nätisti sanoa ilman että toinen ei tuntis riittämättömyyttä? :/

ei kai auta ku kestää, eihän tätä remppaakaan ikuisuuksiin kestä. tää ku saadaa viimeistää talevlla valmiiksi ni jäähän siinä muutama kuukaus kesään, ennen ku sit ruvetaan laittamaan tota piharakennusta ja pihaa yleensä ottaen uuteen uskoon.... :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 07:48 Honk-Honk kirjoitti:
En olisi uskonut että näin voi käydä, mutta seksielämämme on parantunut lapsen myötä!!! Lapsi nukkuu hyvin, olemme hyvävointisia..peuhaamista tapahtuu enemmän. :D
mä huomasin sen että seksi tuntuu huomattavasti paremmalta nykyään. mut se määrä.... tai määrässä ei ois vikaa ilman tätä perhanan remppaa! pitiki alottaa koko homma... :/ :D
 
Krisse-80
Taitaa olla nyt noin 2-3 kertaa viikossa, joskus vaan kerranki. Johtuu siitä tuo vähäisempi määrä, että meillä on 2 kk:n ikäinen tyttö ja iiiiso remontti menossa ja muutto eessä, ku remppa on valmis, eli kiirusta pitää ja väsyttää.
 
safi
Se riippuu niin monesta asiasta. Välillä kahdeksan kertaa päivässä ja välillä kahdeksan kertaa vuodessa. Mielestäni kertoja ei kannata tuijottaa vaan sitä että molemmat on kympillä mukana ja koko elämän tilannetta!!!
 
Äidinvaisto1983
Raskausaikana mä olen oikeastaan ollut se aktiivisempi osapuoli ja joskus on tuntunut, että mies ei koskaan halua, vaikka se ei niin olekaan ollut. Nyt synnytetty ja haluja kyllä ois, mut ku ei ihan vielä ole paikat ehjänä. Normaalisti silleen 1-4 krt /vk. Riippuu miehen töistä ja muutenkin jaksamisesta. :)
 
1-2 kertaa viikossa tällä hetkellä kun vauva 6,5 kk. Joka toinen päivä olisi sellainen sopiva ja välillä niinkin. Riippuu juuri minun haluistani. Raskausaikana harveni ensin kun pelkäsin keskenmenoa ja sitten loppuraskaudesta synnytyksen ennenaikaista käynnistymistä. Mutta silti loppuraskaudesta osasin jo hieman rentoutua ja halusin itsekin. Olen pohtinut että hyvän parisuhteen pohjana on myös rakastelu. Eli vaikkei niin itsellä tekisikään mieli, on hyvä silti olla miehenkin vuoksi sen pari kertaa viikossa ainakin. Parisuhde kukoistaa kun mieskin tuntee olonsa huomioiduksi. Oma mieheni kokee sen rakkaudenosoituksena ja ajattelee etten rakasta häntä enää yhtä paljon jos pitempi väli. Ja olen huomannut että vaikkei ensin itse haluaisikaan tai nukkuisi mieluummin, niin kunhan päästään alkuun niin ihanaahan se on!:)Miehellähän on kuitenkin enemmän painetta fysiologisestikin siellä alhaalla toisin kuin meillä naisilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(

Et ole ainut,meillä juuri sama tilanne :wave: :whistle:
 
Eitiukkapipo
ennen joka vkoloppu ja noin 3 krt/pväki välillä nyt jos kerran 3KK:ssa ukolta saa ni saa olla onnellinen.Sillä on firman kaa ressiä yms. Inhottaa kinuta...mä voisin harrastaa seksiä joka pvä :LOL:
 
ÄIPPIS -84
meillä mies haluis kokoajan monta kertaa.... \|O Mä en kyl usein "syty". Esikoisen ollessa vauva meillä harrastettiin 1krt/kk ja senkin jälkeen ajattelin, että ihanaa, taas saa olla ainakin 2 viikkoo rauhassa... Nykyään jo useemmin. Ja ennen esikkoa oltiin joka päivä ja monta kertaa...
Nykyään 1 krt/vko.
Tosin on sellaisia ihme kausia mun päässä, että joskus vaikka joka päivä....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 23:14 Noppa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:34 Mukelon äippä kirjoitti:
Meillä meinaa tyssätä siihen et mä en haluu.. mieheni kyl olis vaikka joka ilta, mut mulla vaan ei halu nouse. Se ei johu siitä ettenkö rakastas miestäni ja tykkäisi olla hänen lähellään.. olen useesti miettiny et miks mä en haluu?? Oon varmasti todella poikkeus! En haluu olla mikään seksi objekti joka on sillo valmis ku mies haluu, vaan haluun olla ittekki täysillä mukana.. Eli meillä ollaan varmaan kaks kertaa kuukaudessa. :( :( :(
Ihan sama tunne mulla. Kerran viikossa yritän, mutta toisinaan venyy pidemmällekin. Ja nyt raskausaikana kerrat on vaan vähentyny. Oonki ihmetelly, ku jotkut sanoo että raskausaikana haluttaa koko ajan...

olen täällä samaa mieltä
:ashamed:
 
4xäippä
noin joka toinen päivä.... välillä se keskeytyy pikku-ukkelin heräilyyn...
mut jatketaan taas hommia..!!=) raskausaikana oon ollu aina aktiivisempi.. mistä lie johtuu...??!! mies kyllä sekstailis vaikka 3kertaa päiväs!!=) ite ei "ehkä" iha nii jaksas... ;)
 
Ennen raskautta ja raskauden aikana ma olin se haluttomampi puoli, mutta raskauden jalkeen minusta on herannyt ihan uusi kukka ;) Miehenikin on ollut aika otettu innostuksestani ;) Harmi vaan kun se on aina valilla viikonkin pois kotoa tyoreissujen takia, mut kun tulee kotiin ja saadaan pieni mies nukkumaan, niin "kotihommiin" on ryhdyttava. Olenkin huomannut et mita enemman sita saa, sita enemman tekee mieli..

Mitenkohan kay jos pikkukakkonen ilmoittaa itsestaan :whistle:
 
harmuli
Ootteko te kaikki oikeesti noin halukkaita? Ennen raskautta ja raskauden aikana teki mieli miestä koko ajan ja nyt synnytyksen jälkeen ei tee mieli ollenkaan. Parhaimmillaan meillä hommaillaan lakanoiden välissä 2 kertaa kuussa :ashamed: Onko totta, että e-pillereillä olis vaikutusta haluttomuuteen? Vai onko vika korvien välissä? Tää tekee miehen sekä minut hulluksi!
 
Yleensä joku 2-3 krt viikossa. mut nyt on taas menossa joku ihme kausi, et ollaan oltu joka ilta ja joskus aamullaki :D :D ...ihan tuntuu ku ois kevät :snotty: Varmaan johtuu siitäki, et meidän pikkunen nukkuu nykysin niin sikeesti koko yön omassa huoneessa.. Pisin tauko mitä on ikinä ollu oli varmaan synnytyksen jälkeen 11 päivää :whistle:
 
Tosi on, nälkä kasvaa syödessä! Meillä on nyt tosi hiljasta petipuuharintamalla, paitsi tykkään kovasti nukkua... alkuraskaus kun on menossa. mutta kokemusta on jo onneksi niin paljon, että tiedän että keskirakaus- ja loppuraskaus on kovin aktiivista aikaa, paitsi että kun on jo niin monta lasta, niin alkaa olemaan ajotusongelmia, ettei lapset häiritsisi, videotkaan kun ei heitä kiinnosta. no, viime kesästä on kokemusta että kun lapset leikki takapihalla, livahdimme kylppäriin tämä tästä.. no, empä tiedä ens kesänä kuinka käy pienen vauvan kanssa. ja pillerit lopetin sen takia, että jos joskus mies sai houkuteltua rakastelemaan, se ei tuntunut miltään ja odotin vaan et se loppuis, se oli hirveää.. meillä onneksi on niin, että tykätään molemmat kovasti seksistä, ja itse tulen kiukkuiseksi jos en saa joka toinen päivä :)
 

Yhteistyössä