Girl Poweria! Näyttäkää nyt poliitikkomimmit ne kuuluisat närhen munat...

Ilman mitään poliittisia kannanottoja, onhan meillä miehillä nyt kaunista katseltavaa päivittäisissä uutislähetyksissä :sneaky:

Minä kyllä äänestän mielelläni naisia, joita pidän asiaansa paremmin keskittyvinä, toisin kuin lukemattomia poliitikkomiehiä maailman sivu.

Vai osaatteko kuvitella jotakuta näistä tekstailemassa jollekin Hunksin uroolle toiveestaan saada puutarhansa siistittyä tms

Tai ryvettymässä jossain omaneduntavoittelussa, jossa kepulit varsinkin on kunnostautuneet viime vuosina.









upload_2019-12-9_12-58-27.jpeg





 
vierailija
Sanna Marin mm. yritti saada kansanäänestyksen pinkistä ratikasta. Siis ei itse ratikasta, vaan ratikan väristä!:confused:

Eräs monista Sanna Marinin kohauttavista lausunnoista totalitaariseen valtionhallintaan pyrkivistä lausunnoista koskee vaatimusta, jonka mukaan maastamuutto Suomesta tulisi kieltää kansalaisuuden riistämisen uhalla.:confused:

23.12.2014 Sanna Marin tviittasi: ”Mitä jos veropakolaisuudesta / veronkierrosta seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus.” Hän poisti tviittinsä, koska hänen oli kummasteltu ehdottavan ulkomaille muuttamisen estämistä kansalaisuuden menetyksen uhalla.:confused:




En ikinä äänestäisi Marinia edes eduskuntaan! Olen palkkatyössä raatamalla tienannut varat omaan kotiin, autoon ja jokapäiväiseen ruokaan. Isoisäni tasteli Neuvostoliittoa vastaa ja sai vihollisen konekivääritulesta takaraivoonsa; se oli sitten siinä. Joku keskenkasvuinen ja elämänkokematon Sanna Marin EI todellakaan mitätöi näitä tosiasioita, eikä mitään muutakaan, jolla tätä maata on vaivoin pidetty pystyssä suomalaisia varten!
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Sanna Marin mm. yritti saada kansanäänestyksen pinkistä ratikasta. Siis ei itse ratikasta, vaan ratikan väristä!:confused:

Eräs monista Sanna Marinin kohauttavista lausunnoista totalitaariseen valtionhallintaan pyrkivistä lausunnoista koskee vaatimusta, jonka mukaan maastamuutto Suomesta tulisi kieltää kansalaisuuden riistämisen uhalla.:confused:

23.12.2014 Sanna Marin tviittasi: ”Mitä jos veropakolaisuudesta / veronkierrosta seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus.” Hän poisti tviittinsä, koska hänen oli kummasteltu ehdottavan ulkomaille muuttamisen estämistä kansalaisuuden menetyksen uhalla.:confused:




En ikinä äänestäisi Marinia edes eduskuntaan! Olen palkkatyössä raatamalla tienannut varat omaan kotiin, autoon ja jokapäiväiseen ruokaan. Isoisäni tasteli Neuvostoliittoa vastaa ja sai vihollisen konekivääritulesta takaraivoonsa; se oli sitten siinä. Joku keskenkasvuinen ja elämänkokematon Sanna Marin EI todellakaan mitätöi näitä tosiasioita, eikä mitään muutakaan, jolla tätä maata on vaivoin pidetty pystyssä suomalaisia varten!
(y)
 
vierailija
Annamajaa lukuunottamatta aika kriittisessä iässä. Saa nähdä, ketä ensimmäisenä houkuttelee hyvällä ministerin palkalla kotiin jääminen käärön kanssa.
No eivät he nyt ole ensimmäisiä poliitikkoja, jotka saavat lapsia, ja Marinilla on jo pieni lapsi, ja niin hän vain tekee töitä. Muistan muuten senkin, kun Janina Andersson otti aikanaan käärönsä mukaan eduskuntaan ja imetti täysistuntosalissa.

Toisaalta heillä on täysi oikeus pitää vanhempainvapaata siinä, missä muillakin vanhemmilla.
 
No eivät he nyt ole ensimmäisiä poliitikkoja, jotka saavat lapsia, ja Marinilla on jo pieni lapsi, ja niin hän vain tekee töitä. Muistan muuten senkin, kun Janina Andersson otti aikanaan käärönsä mukaan eduskuntaan ja imetti täysistuntosalissa.

Toisaalta heillä on täysi oikeus pitää vanhempainvapaata siinä, missä muillakin vanhemmilla.
Itse asiassa parempi etu. Kansanedustajat saavat täyden palkkion perhevapaan aikana.
 
No eivät he nyt ole ensimmäisiä poliitikkoja, jotka saavat lapsia, ja Marinilla on jo pieni lapsi, ja niin hän vain tekee töitä. Muistan muuten senkin, kun Janina Andersson otti aikanaan käärönsä mukaan eduskuntaan ja imetti täysistuntosalissa.

Toisaalta heillä on täysi oikeus pitää vanhempainvapaata siinä, missä muillakin vanhemmilla.
Totta kai on, lain silmissä.
Moraalin ja järjen kannalta tilanne on toki toinen.
 
vierailija
Mielestäni on moraalitonta ja tyhmää sitoutua neljän vuoden määräaikaiseen, varsin merkittävään luottamustoimeen, jos meinaa siitä ajasta ison osan olla pois toimesta.
Mistä arvelet, että olisivat ison osan poissa toimesta? Ja tiedäthän, että sitä työtä hoitaa silloin joku muu, aivan kuin muillakin työpaikoilla.

Katsopas huviksesi esimerkiksi tästä, miten "ison osan" pari naisministeriä on aikanaan pitänyt:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000201506.html

"Peruspalveluministerinä toiminut Eva Biaudet (r) suosittelee Lehtomäelle, että tämä rauhoittaisi loman itselleen kokonaan ilman työpaineita. Hän itse piti äitiyslomaa neljä kuukautta siirtyen kansanedustajaksi ja palasi sen jälkeen takaisin ministeriksi."

"Ministerin äitiyslomia ei tunnettu vuonna 1991, kun silloinen sosiaali- ja terveysministeri Eeva Kuuskoski (kesk) ilmoitti raskaudestaan. Kuuskoski piti vapaata kaksi kuukautta ja kantoi sen jälkeen vauvaansa mukana imettäen tätä neljän tunnin välein."
 

Yhteistyössä