Go fat go -dietistä

  • Viestiketjun aloittaja "Pöpsi"
  • Ensimmäinen viesti
"Pöpsi"
Olisko kellään antaa go fat go -dietiin ruokaohjeita sen ilmaisjakson ajalta? Myöhästyin tammikuun aloituksesta, mutta olis kova motivaatio saada kiloja pois ja nimen omaan tuon ohjelman alussa. Seuraavasta kun ei ole vielä tietoa.

Kiitos kaunis, jos joltain löytyy dieetti ja viitsii sen tänne laittaa :).
 
"vieras"
Aamiainen

* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl

Lounas

* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy

Välipala

* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy

Iltapala

* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl
 
"vieras"
Riippuu vähän käytetyistä aineista, mutta suurinpiirtein 1200kcal.

Miten niin ankeen näköistä? Tässä on ihan mielikuvitus rajana! Ei tartte vetää salaattia ja paistettua rintafilettä joka päivä vaan voi tehdä keittoa, pataa mitä ikinä keksiikään. Ihan tavallista kotiruokaa saa aineista laitettua, eikä tihkaise yhtään vaikka olen rukavaliota noudattanut toukokuussa vuoden verran
 
"vieras"
[QUOTE="Pöpsi";23196293]Vielä kyselen, että onko tässä yhtään herkkupäivää? Ja saako kahviin laittaa tilkan rasvatonta maitoa?

Entä mikä makeutusaine on parasta?[/QUOTE]

Gfg kestää sen neljä viikkoa eikä sinä aikana herkkupäiviä ole. Toki jos jatkaa pidempään voi muutaman viikon välein vähän herkutellakkin. Tai näin minä ainakin olen...

Kahviin saa laittaa vähän rasvatonta maitos, mutts noista makeutusaineiden mausta/paremmuuksista en tiedä kun en itse käytä.
 
"Pöpsi"
Mun kaveri oli useamman viikon tällä kuurilla. Ekan neljän viikon aikana lähti 6 kiloa ja sen jälkeen vielä 4. Hän ei ollut alun perinkään ylipainoinen, mutta painoindeksin ylärajoilla kuitenkin. Nyt on tosi hoikka. Hän toki urheilikin samalla, että se varmaan lisäisi kadonneiden kilojen määrää.

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin light-kokista saa kuurin aikana myös juoda.

Taidan aloittaa tämän maaliskuussa. Jos viitisen kiloa saisin pois, niin hyvä olisi. Tieysti pitää olla tarkkana, etteivät tule takaisin.
 
Aivan
Sairaille itsensä kiduttajille nipoille, joilla liikunta ja sairas laihuus on mennyt elämässä kaiken edelle. Nämä tyhmät tyypit kyllä tiedetään. Kuvittelevat olevansa parempia kuin muut, mutta todellisuudessa ovat toisille tavallisille taplaajille kadeita. Ne saavat syödä normaalisti ja liikkuvat normaalisia ja ovat normaali painoisia silti. Kamalaa katsella näitä hulluja kenellä ei ole elämää ja hyvää ruokaa ja nautintoja ollenkaan. Pelkkää .....
 
"vierailija"
Sairaille itsensä kiduttajille nipoille, joilla liikunta ja sairas laihuus on mennyt elämässä kaiken edelle. Nämä tyhmät tyypit kyllä tiedetään. Kuvittelevat olevansa parempia kuin muut, mutta todellisuudessa ovat toisille tavallisille taplaajille kadeita. Ne saavat syödä normaalisti ja liikkuvat normaalisia ja ovat normaali painoisia silti. Kamalaa katsella näitä hulluja kenellä ei ole elämää ja hyvää ruokaa ja nautintoja ollenkaan. Pelkkää .....
Kiesus, mikä kilari tuo oli....? Miten se sulta on pois jos oikeasti terveyttä heikentävästä ylipainostaan haluaisi eroon. Ja puhun nyt itsestäni. Jos minä haluan saada tuloksekkaasti kymmenen ylipainokiloa pois, vaikka enemmänkin olisi varaa ottaa, niin olen enemmän kuin tyytyväinen jos saan siihen apua ja neuvoja ilman ajanvarausta. Kyllä ne kilot taatusti karisevat vaikka söisi sen 1500 kcal/vrk ja muistaa liikkua enemmän, että tsemppiä kaikille, vaikkei se raejuusto maistuisikaan.
 
Grrrrrr
OLin talla dieetilla 6 viikkoa ja 8 kg putosi. Eika ollu nalka kun soi juuri miten tassa sanotaan. En paljon tehny kotitreenia ja silti lahti kilot. Voin sanoa etta tosi monipuolinen ruokavalio ja kyllainen tunne. Tein kasvissosekeittoa usein eri raaka-aineista, gaspazzoa, jauhelihakastiketta jne. Kasvissosekeiton paalle laitoin 100g paistettua jauhelihaa tai kanaa tai kalaa. Tein myos uunissa erilaisia paistoksia, keitettya kukkakaalia jne. Paljon erilaisia ruokia jos vaan viittii vahan ajatella. Tosi hyva ruokavalio. Maitorahkaa ei ole myytavana taalla ulkomailla joten kaytan kreikkalaista jogurttia jossa 2% rasvaa. Mehukeiton sijaan olen ostanut pakastemarjoja jotka keittany makeutusaineen kera ja sitten soseuttanut sauvasekoittimella. 150g mehukeittoa=100g tuoreita marjoja tassa dieetissa.

Ja jos joku ei tykkaa tasta niin ei tarvitse syoda tallain. Syokaa ihmeessa mita itse haluatte, mina syon taman dietin mukaan :)
 
nIIH
Vaikka tää aika vanha aloitus on ja tuo ruokaohjekin muuttunut, niin pakko kommentoida tätä: "Riippuu vähän käytetyistä aineista, mutta suurinpiirtein 1200kcal." Ei, se on n.1500 kcal.

Ja mitään ei korvata millään, vaan syödään juuri noin mitä tohon on laitettu.
 
"heidi"
[QUOTE="JJJ";23196309]HUOMIO! Dieetti on tehty just NÄIN eikä "no sinnepäin"
herkkupäiviä EI OLE ja ruoka- aineksia EI vaihdella ... piste!!![/QUOTE]

itse asiassa! ruoka-aineita saa vaihdella esim allergian tai muun vuoksi, kunhan ravinto arvot on samat. mm. finelin sivuilta voi noita tarkastella! :)

kannattaa tarkastaa faktoi ennenkuin alkaa pätee hullunkiilto silmissä :)
 
"Jenis"
[QUOTE="vieras";26406145]Onko tuo nyt niin että vain jotakin lihaa tuo 100g vai ihan kaikkia lihasorttia pitää ottaa se 100 g???[/QUOTE]

No voi herranjestas :D Kauttaviiva tarkoittaa "tai".
 

Yhteistyössä