go fat go ruokavaliolla laihduttaneita?

Ajattelinpa pistää tästä aloituksen jos sattuisi onnistujia taikka aloittelevia löytymään :) Itse aloitan ensiviikon lauantaina ja tarkoitus olisi laihtua 45-50kg. Paino tällä hetkellä 111kg :ashamed: Mutta kova tsemppi jo nytten päällä :) Olen jättänyt kolme viikkoa sitten sokerihötöt pois ja painoa tippunut 2,5kg. Aikasemmin kokeilin karppaamista ja totesin että se ei todellakaan ole mun juttu ja sen aloituksesta lähtenyt -7kg.
 
Heips. itse olen laihduttanut ja olen edelleen go fat go- ruokavaliolla =)
Lähtö oli 161 ja 79,9kg ja paino on nyt 68,5 eli tippunu -11,4kg ja huomenna tulee 12 viikkoa täyteen. Aijon jatkaa tätä sinne 65 kiloon asti. Mielestäni maailman helpoin tapa laihtua,, :D itse karppasin ekan raskauden jälkeen ja se toimi mutta karppi ei ehkä myöskään ole miun juttu : / Liikuntaa harrastan vaihtelevasti tuon ruokavalion rinnalla. eli joskus käyn n. 1h kävelylenkillä 4-5 kertaa viikossa joskus vähemmän.
 
No mulla tulee hyötyliikuntaa lasten kanssa ja kerhoihin ja neuvoloihin kuljetaan kävellen. Miten sulla on tuossa mahatoiminu? Mulla on hermostovaurio tullu synnytyksestä joten tärkeetä pitää huoli suolen toiminnosta.
 
Ilmaista nettivalmennusta ei tule varmaan enää koskaan :| mut just tuo SD- nettivalmennuksen voi ostaa. Itse noudatan sitä ilmais versiota minkä netistä kaivoin =)

Ei ole tullut retkahduksia ku en ole sallinu niitä. Välillä tehnyt tositiukkaa ku olen tunnesyöjä mutta periksi en ole antanu. Nyt la. olis pitäny tulla herkkupäiivä mutta jos vaaka ei näytä 67-68 ni sit se perutaan/siirretään :|
 
Tankkauspäivä pitäisi pitää joka 4viikko viikonloppuna sillä buustataan aineenvaihdunta taas liikkeelle :) siks gfg:lle ei löydy tankkauspäivä ohjeita koska se on kuuriluontonen dietti eli ei pitäisi jatkaa tuota 4viikkoa pidempään. Mutta itse meen niin kauvan tuolla kuin olen saavuttanut tavoitteeni. Täällä kans yks tunne syöjä.
 
Tiedän erään kuka tiputtanut gfg:llä ja litellä 50kg ja sanoi että tankkauspäivinä veti kaikkea mitä teki mieli. Eli sillon on tarkotus syödä hiilareita. En nyt muista miten sd:n tankkauspäivä meni siihen on ohjeet (kaikki ei noudata) mutta mm. Että syö puuron hillolla.
 
Eli saisin nyt vkn.loppuna vetää sitä pitsaa ihan niiku haaveilinki?? :saint:

Nettiä selatessa niin moni on noudattanu tuota gfg.ta useamman viikonki..mitä siitä voi olla haittaa?? itellä ei ole haisua et mitä... miula ei ole varaa liittyä noihin maksullisiin eikä aikaa jiosta salilla niiku noissa yleensä on et ruokavalio+saliohjelma. tulis varmaan nopeesti tuloksia.
 
Juu saisit syödä pitsaa :) en tiedä onko sillä sinällään haittaa, mutta se painon lasku lähtee uudelleen laskuun päin nopeammalla tahdilla. Mullakaan ei nyt kukkaro anna myöden tuolle sd:lle, mutta tunnen monia jotka sillä on ja niiltä saanut vinkkejä :) ja ison listan ruokaohjeitakin sain gfg:lle :) Niin ja sd:llä on myös kotitreeni mahdollisuus ja on myös mahollista ettei liiku hyötyliikuntaa enempää :) ootko katsonut tuon kotitreenin ohjeen gfg:lle ?
 
Juu olen löytäny ohjeen siihen gfg.n kotitreeniin :
KOTIHARJOITUS
Tehdään kiertoharjoitteluna 2-6 kierrosta. Kierrosten määrää nostetaan lihaskunnon parantuessa. Harjoitus tehdään 2-4 kertaa viikossa. Katsokaa kuvatut kotitreeni ohjeet.
Palautus kierrosten välissä 1-3 min
- kyykky omalla painolla x 15
- etunojapunnerrus x 15
- penkkidippi x 10-15
- supermies x 10
- vatsarutistus x 10-15
- hoover 20-30 sek.

Taidan tosiaan nyt sit la. vetää sen herkku överin vaikka tulos jäi -400g vajaaksi :ashamed:
 
Uskon että nuo herkkuöverit vauhdittaa taas sun aineenvaihduntaa ja saat taas kunnon lukemia :) vaikka tärkeintähän on että paino on koko aika lasku suunnassa. Hitaasti hyvä tulee. Minä jo ihan innoissani ootan dietin alkua :)
 
Huomenna alkaa mun diettaaminen ja ajattelinkin tänään vielä tehdä vyötärönmetsästäjän pitsaa on nimittäin ihan sairaan hyväää :p Tänään meen ostamaan ruokavaakaa ja omega3 vähän mietin että pitäskö ostaa sitä vihreetä teetä. Ei se kyllä kallista olisi :) Ja muutenkin täyttelen kaappeja vihanneksilla ja rahkoilla :) Tänään otan mitat ja painon. Alusvaate kuvat otettiin jo viime viikolla.
 
mites täällä menee? löysin ketjun sattumalta :). Kolmas päivä GFG:tä ja ei ole vielä tihkonut. rahka maistuu ja ruoat on olleet täyttäviä,nam. Superdietin aloitan ensikuussa kun kanava aukeaa. tällä siihen asti kun pakko alkaa tekemään jotain heti ja nyt. ahdistaa nämä läskit :(
 
5:s päivä menossa ja aamupalapuuro tuntui isolta, mutta meni. lounaaksi vetäisin tonnikalasalaatin ja illalliseksi on eilen tehtyä kalkkuna-kasvis-riisivuokaa. nyt tekis mieli kahvin kanssa jotain hyvää, mutta pakko olla sitkeä ja olla ottamatta!!! muuten lähtee lapasesta tämä homma
 

Yhteistyössä