Gosu.... kuka tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22761368:
Onko tää ihan ok paikka?
Tytön kaikki kaverit on kuulemma siellä, hän itsekin jonkun verran. Nyt pitäs sähköposti aktivoida tai jtn, mietin, että saako sieltä kaikki virukset ja onko ihan huuhaata??
Mä olen tytyn gosuilua jonkin verran seurannut, ja keskustellut asiasta hänen kanssaan. Kerran tyty on saanut häiritsevän viestin, mutta näytti sen mulle ja ilmoitti asiasta ylläpitoon. Ko. tyyppi poistettiin sieltä.
Sähköpostin aktivointi liittyy foorumiviestien lähettämiseen, pelaamiseen jne. Ei meille ainakaan ole siitä viruksia tullut. Minusta gosu on luotettava paikka, pariin otteeseen olen ostanut sen jäsenyydenkin tytylle sieltä.

Tutustu gosun vanhemmille tarkoitettuun osioon, siellä on hyvää ja mielestäni luotettavaa tietoa paikan toiminnasta.
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen tytyn gosuilua jonkin verran seurannut, ja keskustellut asiasta hänen kanssaan. Kerran tyty on saanut häiritsevän viestin, mutta näytti sen mulle ja ilmoitti asiasta ylläpitoon. Ko. tyyppi poistettiin sieltä.
Sähköpostin aktivointi liittyy foorumiviestien lähettämiseen, pelaamiseen jne. Ei meille ainakaan ole siitä viruksia tullut. Minusta gosu on luotettava paikka, pariin otteeseen olen ostanut sen jäsenyydenkin tytylle sieltä.
Oletko sä antanut käyttöön tytölle oman sähköpostin vai ilmottanut sinne oman spostiosotteesi? Kun mä vähän luulen, ettei tuo meidän 9v osaa sähköpostia käyttää, eikä sitä mihinkään muuhun edes tarvii, mutta omaa spostiani en halua tuonne ilmottaa, "turhaa postia" tulee muutenkin jo ihan riittävästi.
 
"vieras"
Meillä on kaksikin rekkautunutta ja toinen sai sinne juuri maksullisen jäsenyydenkin.

Ei ole mitään viruksia tietääkseni tullut tälle koneelle ja vanhempi on ollut siellä varmaan vuoden verran. Kannattaa tehdä vaikka oma sähköpostitunnus lapselle, mihin tekee kaikki hänen rekkautumisensa eri paikkoihin. Löytyy ne tarvittavat tiedot helposti yhdestä paikasta sen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22761440:
Oletko sä antanut käyttöön tytölle oman sähköpostin vai ilmottanut sinne oman spostiosotteesi? Kun mä vähän luulen, ettei tuo meidän 9v osaa sähköpostia käyttää, eikä sitä mihinkään muuhun edes tarvii, mutta omaa spostiani en halua tuonne ilmottaa, "turhaa postia" tulee muutenkin jo ihan riittävästi.
Tytyllä on oma sähköpostiosoite hotmailissa, jonka on ilmoittanut myös gosuun. Meidän kuopuspojulla, 9v hänkin, on oma sähköpostiosoite ollut jo varmaan toista vuotta... tee lapselle vain oma sähköpostiosoite, kyllä sitä piakkoin alkaa muutenkin tarvitsemaan :)
 
Asiantuntia
goSupermodel on paikka tytöille. Siellä saa uusia kavereita, voi pelata pelejä ja oppia asioita muodista.
goSupermodelissa ei ole tiettyä ikärajaa mutta alaikäiset on paikan pomoja.
Tähän asti goSupermodelissa (mitä myös gosuksi kutsutaan) ei ole tapahtunut mitään merkittävää minkä takia olisi syytä epäillä että onko paikka sovelias lapsille. Kiroilu, rotuviha ja seksuaaliset asiat eivät goSupermodeliin kuulu ja niistä lähtee ilmoitus paikan ylläpitäjille.
Terkuin 11v tyttö joka on gosussa.
 
rantantaa
On tyttäreni on innokas pelaamaan tietokoneella ja kerran hänelle tuli ajatus että olisko vain pelkille tytöille peli paikkaa etsimme paljon ja löysin gosun tyttäreni on jo kolmatta vuotta siella ja hänellä on jässä itsekkin olen seurannut hänen peliään. hyvä paikka!!!
 
"Pelaaja"
Olen siis itse siellä käyvä nuoren naisen alku ja takaan, että sivusto on turvallinen.
Maksullisen jäsennyyden kanssa ei ole ollut ongelmia ja tuo sähköposti on vain sitä varten, että lapsi voisi puhua foorumilla, pelailla jne.
Jos haluat lisätietoa käy vanhempien osiossa joka löytyy kyseiseltä sivustolta (ei tarvitse olla jäsen tai mtn muutakaan, jos haluaa tsekata tämän).
Tällä sivustollahan käy ihan parikymppisiä henkilöitäkin! Ja tämä sivustohan on tarkoitettu tytöille vaikka kyllä sielä myös poikia ilmestyy.
GoSupermodelissa on myös niitä moderaattoreita, jotka ovat myöskin pelaajia, mutta samalla huolehtivat myös saitista (modeksi pääsevät vain yli 14-vuotiaat, joten nuo eivät ole mtn naureskelevia pikkulapsia).

Pähkinänkuoressa, tosi turvallinen paikka... ja mukavaa ajanvietettä löytyy myös
:--)
 
snapple
[QUOTE="Pelaaja";25232358]Olen siis itse siellä käyvä nuoren naisen alku ja takaan, että sivusto on turvallinen.
Maksullisen jäsennyyden kanssa ei ole ollut ongelmia ja tuo sähköposti on vain sitä varten, että lapsi voisi puhua foorumilla, pelailla jne.
Jos haluat lisätietoa käy vanhempien osiossa joka löytyy kyseiseltä sivustolta (ei tarvitse olla jäsen tai mtn muutakaan, jos haluaa tsekata tämän).
Tällä sivustollahan käy ihan parikymppisiä henkilöitäkin! Ja tämä sivustohan on tarkoitettu tytöille vaikka kyllä sielä myös poikia ilmestyy.
GoSupermodelissa on myös niitä moderaattoreita, jotka ovat myöskin pelaajia, mutta samalla huolehtivat myös saitista (modeksi pääsevät vain yli 14-vuotiaat, joten nuo eivät ole mtn naureskelevia pikkulapsia).

Pähkinänkuoressa, tosi turvallinen paikka... ja mukavaa ajanvietettä löytyy myös
:--)[/QUOTE]

jepjep :)gosu on ihan turvallinen ja ilmanen paikka. oon ollu gosussa jo n. 3 vuotta eikä mitään viruksia tai yllätyslaskuja tuu :D ylläpitäjät ja modet vahtii kielenkäyttöä ja muuta foorumilla ettei mitään asiattomia viestejä tuu.
 
GOSU
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22761151:
Siis tän go supermodel-sivuston, joka on siis tytöille suunnattu peliyhteisö? Onko jonkun lapsi rekkautunut sinne?
Mä olen käynyt gosussa ja huomannut, että tytötkin uskaltavat varastella sieltä muiden omia vaatteita mitä aina vaihdetaan ostetaan sun muuta. Kun haluaa vaihtaa niin siinä onkin ongelma: Sitä tuotetta ei voi varsinaisesti vaihtaa vaan pitää ottaa riski että laittaa sen myyntiin 1 goRahalla ja sitten kun malli ostaa sen niin hänen pitää laittaa myyntiin se tuote 1 goRahalla, kun on sovittu. Multakin on huijattu tollatavalla yhdet uniikki hiukset (ovat niitä arvokkaita. Ja se ei tunnu lapsilta kivaa ja kun ilmoittaa muille gosulaisille niin joitkut ovat: Omapa vika miks luotit mainosmalliin.. Sitte vähän aikaa on ollu sellasii tissipaitoja (vahingossa tulleita) ensin näkyi vähän sitten tuli toinen sellainen paita jossa näkyi kummatkin "rinnat" ja moni käytti sitä ja antoi siitä isoja summia!
 

Yhteistyössä