Haalea plussa monta päivää ennen kuukautisia

Hui kun jännittää :) Olen 37-vuotias 14-vuotiaan tytön äiti. Olin vakaasti päättänyt, ettei minulle enää koskaan tule enempää lapsia.
Tapasin nykyisen kumppanini vuosi sitten. Hänellä ei ole lapsia, joten pitkän harkinnan jälkeen otin hormonikierukan pois marraskuun lopussa.
Minulla on ollut ihme oireita monta päivää jo: lämpö 37,2, mahan nippailua, vähän huimausta/kuvotusta... Päätin tehdä testin, vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta kuuden päivän päästä. Testiin ilmaantui haalea viiva, viiva kuitenkin :)

Nyt olen täällä ihan sekavin tuntein... Täytyy testata vielä muutaman päivän päästä :)
 
Onnittelut!!!

mulla piti menkat alkaa pe ja kun vähän heitelleet niin..anyway tein eilen testin, johon tuli haaleaviiva..oon nyt tehnyt testin 3 kertaa ja haalea viiva tullut.
Pitää huomenna käydä apteekissa ostaa testi kun nuo on olleet netistä tilattuja, että jos ne ei sittn ole niin luotettavia vaikka hassulta tuntuu että 3 testiä näyttäisi väärin..no..ei oikein uskalla vielä juhlia..
 
Kiitos kiitos :) Neuvolan ultrassa ei näkynyt vielä ketään :) joten olen todellakin ihan aluillani. Jännä, että oireita on jo nyt paljon... Ja tämä väsymys, kamalaaaaa :)
Ja tsemppiä myös sinne. Kyllähän testit tarkkoja on, joten uskon ja toivon, että vauva tulossa sinnekin.
 
Moi!

Mulla näytti digitesti Raskaana 1-2viikkoa joten alussa ollaan.... apteekin oma näytti haaleaa viivaa myös. verikoe on kohollaan eli ihan alussa ollaan täällä myös. Mutta raskaana ollaan. eikös vain?
 
Kyllä, raskaanapa hyvinkin :) Mulle tuli vain sopivasti flunssa... Ihan tukossa olen :/ Mutta jospa se tästä :) 9.4. on uus neuvola, kun tosiaan nyt niin alussa ettei varhaisultrassa ollut vielä ketään kotosalla :) Pitäisköhän itsekin ostaa tuollainen testi joka näyttää missä vaiheessa raskaus on.
Mulla oli aika vanhanaikainen neuvolan"täti". päivitteli, että miten nykyään on testejä jotka näyttävät tuloksen ennen kuukautisten poisjäämistä. lisäksi tokaisi, että kyllähän vanhemmalla iällä jää paljon ylimääräistä. Jos hänen asenne ei muutu, niin taidan siirtyä yksityiselle....
 

Yhteistyössä