Haaveena vauva 2020

@Päppyrä kiitos vastauksesta. Näin itsekin mietin. Kyllä selibaatti on mahdollinen. Ei tässä arjessa muutenkaan ehdi touhuilla, vielä vähemmän se on nyt mielessä. Ollaan muutenkin touhuiltu vain viikko oviksen aikaan.
 
@Helmiina1978 voimia! Itsekin ehkä miettisin ensin muita kuin hormonaalista ehkäisyä. Toivottavasti pian lähtee hcg laskuun. Tsemppiä. <3

@rainbowdream voikun oireet on lupaavat! (y)

Mä sekosin nyt ovistesteihin raskauden ennustamisessa. :ROFLMAO: Tänään oli kyllä tummentunut eilisestä, mutta ei mikää kovin vahva viiva kuitenkaan. Mutta iloitsin silti tummenemisesta. :D Vatsan nippailut edelleen ja ne nännit on kipeät ja niillä vois leikata lasia. :LOL::LOL::LOL: Dpo7.
 
@Helmiina1978 en mäkään henk koht pilsuja alottais tosta syystä. Muutenki minipillereiden kans pitää alkuun kortsua käyttää niin se kuukaus on äkkiä taputeltu. Tuntuu et osa lääkäreistä tähdentää et noi vuodot pitää ensin vuotaa kunnolla loppuun ennenku alottaa mitään pilsuja (esim itsellä keskeytyksen jälkeen). Ja muutenkin. Mut toisaalta..mä joka en raskautunu kirveelläkään söin 2v niitä putkeen ja ekasta pillerittömästä raskauduin tässä iässä. Mut joo. Kortsu varmasti on riittävä
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Eipä ollut meidän apteekissa sitä viikkonäytöllistä. Citymarketista löysin sellasen digin mihin tulee plussa tai miinus... Saa nähdä mitä se aamulla näyttää, uskon et negaa...

Nännit on kipeet, eipä muuta oikein. Mulla on viimeaikoina ollut aina nännit kipeet ennen menkkoja. Toki muutama ilta sitten ne oli todella kipeät, mutta ihan hetkellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Karvakorvat
Eipä ollut meidän apteekissa sitä viikkonäytöllistä. Citymarketista löysin sellasen digin mihin tulee plussa tai miinus... Saa nähdä mitä se aamulla näyttää, uskon et negaa...

Nännit on kipeet, eipä muuta oikein. Mulla on viimeaikoina ollut aina nännit kipeet ennen menkkoja. Toki muutama ilta sitten ne oli todella kipeät, mutta ihan hetkellisesti.
Ostitko muita testejä?et kokeillu ny illasta millään?
 
Ompas täällä ollut aktiivista juttua! Lueskelin just reippaat 500 viestiä. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille eri tilanteisiin :love:

Mun kkm jälkivuodot alkaa olla ohi päin. En muista kerroinko tänne sen enempää vielä, mutta osastolla ensin koitettiin lääkkeellisesti tyhjentää ja lopulta sitten tehtiin imukaavinta puudutuksessa. Onhan tuo henkisesti aivan hirveää kaikkineen, mutta kipujen kannalta odotin pahempaa eli tavallaan ”helposti” meni. Fiilikset itellä aika vuoristorataa vielä. Pääasiassa odotan vaan, että päästään uuteen yritykseen, mutta kuitenkin pelkään että raskautuminen kestää mun onnettoman luteaalivaiheen takia ja vielä enemmän pelkään, että tuon keskenmenon joutuisi kokea uudestaan :cry: Ja jatkuvasti mietin millä viikoilla olisin ja kohta saisi jännätä jo rakenneultraa jos meidän tammikuinen olisi pysynyt matkassa :( Tekee pahaa nähdä ja kuunnella raskaana olevien juttuja ja hävettää, etten osaa täysin olla iloinen heidän puolesta.
Mutta eipä näille voi mitään, toivottavasti meidänkin vuoro vielä tulee :love:
@Nyyyti minulla samoja mietteitä. Kohta olisi rakenneultra jos kaikki olisi mennyt hyvin. Paljon tulee vielä mietittyä asiaa. Tsemppiä ja plussa onnea sinulle <3
 
Mä voisin liittyä piinalistalle, huomenna dpo 0. Päivän ja illan ovistestissä testiviivan vasen reuna on tummempi kuin kontrolliviiva, niin lasken plussaksi. Saattaa sieltä toki olla vielä vahvempi plussa aamulla tulossa.
 
@rainbowdream tuokin nii jännää et mäkin olen vissiin kuudessa seitsemässä kerrassa vetäny lugee ja tuntuu et aina eri oireet :sick:
Paljo sun annos on? 200 vai 100? Haluisin kans kokeilla himmaisko ne vähän menkkoja kun pääsis se limis tiivistymään eikä heti vuotais 5-7 pv kohdalla :mad::confused:
@Tammityttö Mulla on se 200 annos. Mulla gyne epäili keltarauhasen vahvaa puutosta kun vuoto oli niin radikaali. Autto heti. Eikä mulla oo siis endoa tai pcos:ta. Ja nyt toivotaan että se tukis raskauden jatkumista jos tärppää. Noita oireita miettiessä tulee mulla erilaisia kiertoja lugeistakin huolimatta oireiden suhteen. Mutta toivon että nyt luge ei ole hämynä:) tai tule kemiallista koska viime kierrossa sain haamun ja vuoto alkoi 2 päivää myöhässä.

Kiitos @Kiemura ja @haaveilija-31 toivon että oireet lupailisi oikein:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-

Yhteistyössä