Haaveena vauva 2020

Uskaltaiskohan jo kokeilla sillä ovistikulla :ROFLMAO: en usko et täs kohtaa se sanoo mitään...
No vaikka ajankuluks :rolleyes: näin mä Aina ajattelin sillo ku oli teoriassa edes tsäänssit raskauteen :D

Tervetuloa uusille :love:
@minttuajabasilikaa täää on musta aika matalan kynnyksen ketju.. en ainakaan koe että olis mitään ihme sääntöjä tai muita vippailuja. Toki hyvässä hengessä ja silleen niinku ny aina :)

@W.we mulla on aikanaan ollu kaikenlaista.. macaa, greippiä, Bvitamiinit luteaalin pidentämiseksi..inositolit vaikkei pcota olekaan ja mitä liekään. Onhan noita :ROFLMAO: tuskin haittaakaan on ku en muuten syö kovin monipuolisesti
 
Eikä, jännää kerro sit heti kun oot testaillu:love:

Mulla siis dpo7 ja tämmöinen OVULAATIOtestillä o_O hmm voisiko enteillä jotain hyvää:giggle:
Pc tikut antaa aika herkästi tollasta viivaa. Kokeilin pari pv sitten piruuttaan (kp4) ihan vertailuksi ja tulee tollanen tummahko viiva. Rfsu pysyy ihan blankkona. Mut toki se myös VOI tarkottaa hyvääkin :love: nyt vaan jatketaan harrastusta :geek::love:
 
@rainbowdream En lähtis innostumaan tuollaisesta ovulaatiotestistä vielä. Monilla näyttää pitkin kiertoa erilaista viivaa. Jos ovulaatiotesti reagoi raskauteen niin mun tietojen mukaan testiviivan pitäisi olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviivan (n)
Joo aattelin vaan et jos se aikasemmin yhtään reagoi niin että se viiva pikku hiljaa vahvistuu(n)o_O koska ainakin r-testit ei näin aikaisin reagoi mihinkään(mulla ainakaan plussa tuli viimeksikin vasta kp14) eikö ne jotka on plussannu r-testillä niin oo saaneet sitten vasta samaan aikaan ne yhtä vahvat viivat myös ovistestiin? Ymmärtääkseni ovistestikin vastaa sitä 25mIU/ml herkkyyttä. Mutta jos ovistesti ei anna ees suuntaa niin en kyl tiiä miks testasin, kai tää helpottaa piinapäiviä muuten vaan testailu:ROFLMAO::LOL:
 
@rainbowdream En lähtis innostumaan tuollaisesta ovulaatiotestistä vielä. Monilla näyttää pitkin kiertoa erilaista viivaa. Jos ovulaatiotesti reagoi raskauteen niin mun tietojen mukaan testiviivan pitäisi olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviivan (n)
Kyllä mut ei välttis heti! Siis tosiaan ovistikku voi olla tai olla olematta aikaisin tumma (kun voi olla muutenkin vain) mut mullaki se oli semmonen semi tumma kun raskaustesti näytti semmosta haamunhaamua ja sit tutmmu nopeesti lähes yhtätummaksi ku kontrolli ja haamu selkeempi ja sit seur pv oli jo ns ”ovisplus” ja sit r.tikku selkeempi. Mut tosiaan noi muut viivat voi tulla muutenkin vain kierron aikana (y)
 
Joo aattelin vaan et jos se aikasemmin yhtään reagoi niin että se viiva pikku hiljaa vahvistuu(n)o_O koska ainakin r-testit ei näin aikaisin reagoi mihinkään(mulla ainakaan plussa tuli viimeksikin vasta kp14) eikö ne jotka on plussannu r-testillä niin oo saaneet sitten vasta samaan aikaan ne yhtä vahvat viivat myös ovistestiin? Ymmärtääkseni ovistestikin vastaa sitä 25mIU/ml herkkyyttä. Mutta jos ovistesti ei anna ees suuntaa niin en kyl tiiä miks testasin, kai tää helpottaa piinapäiviä muuten vaan testailu:ROFLMAO::LOL:
jop siis nimenomaan. Helpottaa :whistle: ja siis sit ku itse ollu ns ”turvallisilla päivillä” eli dpo10 olen ensin dipannu sen ovistikun ennenku alkanu r.tikkua uittaa. Jos se ei värähdäkään niin en oo viittiny tuhlata raskaustestiä. Toki joskus on sit tullu semmonen epäilyttävän tumma ovisviiva ja silti raskaustesti nega mut elämä on :rolleyes:
 
Kyllä mut ei välttis heti! Siis tosiaan ovistikku voi olla tai olla olematta aikaisin tumma (kun voi olla muutenkin vain) mut mullaki se oli semmonen semi tumma kun raskaustesti näytti semmosta haamunhaamua ja sit tutmmu nopeesti lähes yhtätummaksi ku kontrolli ja haamu selkeempi ja sit seur pv oli jo ns ”ovisplus” ja sit r.tikku selkeempi. Mut tosiaan noi muut viivat voi tulla muutenkin vain kierron aikana (y)
Tätä just aattelin:) eli voi olla kiertoon liittyvä ja mitä haavejuttu sano ei mikään liian iso asia innostuttavaksi, mutta vois olla semmonen et vahvistuu myös. Tietenkin toivon jälkimmäistä, enkä dpo7 ajatellutkaan viivojen olevan yhtätummia :)
 
Tätä just aattelin:) eli voi olla kiertoon liittyvä ja mitä haavejuttu sano ei mikään liian iso asia innostuttavaksi, mutta vois olla semmonen et vahvistuu myös. Tietenkin toivon jälkimmäistä, enkä dpo7 ajatellutkaan viivojen olevan yhtätummia :)
Jep! Esim mulla ovistikku oli dpo8 aika blankko. Sit en testannu. Ja dpo10 se oli tosiaan se semmonen semiplus ja r.testissä se haamu jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Haavejuttu
IMG_20190725_170951__01.jpg
Kuivuessaan tummui tällaiseksi, ei tarvitse kyllä arvailla että onkohan se plussa vai ei :LOL: Viime ja sitä edellisessä kierrossa oli tasavahvat viivat, testiviiva ehkä aavistuksen kontrollia tummempi. Jospa tämmösillä ovisviivoilla sais parin viikon päästä raskaustestiinkin viivat :rolleyes: Harmittaa kun ei tullut eilen jo talleteltua kun halutti mutta kun oli vieraita yökylässä.. No tänään ehtii vielä!
 
@Tammityttö Raskauskeijun one step :LOL: En ole itsekkään ennen saanut enkä ole tainnut nähdä muilla vastaavia viivoja. En tiedä vaikuttaako että pissa oli aika vahvaa, tosin viime kierrossa testasin jopa aamupissasta eikä kyllä tommosta viivaa tullut. Tänään ollut kuuma päivä, juonut aika vähän ja pidättelin ainakin 3h.
 
katso liitettä 7402
Kuivuessaan tummui tällaiseksi, ei tarvitse kyllä arvailla että onkohan se plussa vai ei :LOL: Viime ja sitä edellisessä kierrossa oli tasavahvat viivat, testiviiva ehkä aavistuksen kontrollia tummempi. Jospa tämmösillä ovisviivoilla sais parin viikon päästä raskaustestiinkin viivat :rolleyes: Harmittaa kun ei tullut eilen jo talleteltua kun halutti mutta kun oli vieraita yökylässä.. No tänään ehtii vielä!
Ohhoh, no ei tarvii arvailla! :ROFLMAO: Mulla oli noin tumma ovistestin viiva vain raskaana ollessa, ovisten aikaan haaleampia :D
 
Hei, mites te muut kuumeilijat käyttäydytte näiden raskaus aikana "kiellettyjen" ruoka-aineiden kanssa?
Siiskun eihän millään voi jokaista suupalaa kytätä, jos yrittämisessä menee useampi vuosikin.
Mutta mä mietin aina välillä, kuten nyt kun ei oo mitään tietoa omasta kierrosta, että tykkään syödä siemeniä päivittäin. Yleensä lopetan ne viikkoa ennen kk ja jatkan taas kun kk alkaa. Mutta pitäiskö mun nyt vältellä niitä, kunnes saan kierron kuntoon..
Mutta oonko ihan hölmö :ninja: Ajatteleeko kukaan muu vielä tämmösiä asioita yritysaikana?

Ja ei en raskaus aikana ole kuitenkaan mikään super tarkka ruuasta, mutta noista tietyistä mitkä on kiellettyjä pyrin välttelemään raskausaikana.

Onnea @Owlet :love: mutta jonkun se urbaanilegenda aina täytyy olla :D

Ja @Päppyrä sinäkin jo noin "pitkällä" tuntuu että ihan juuri plussasit :love: Ihanaa, kun pian tulee jo np ultran aika.

@Nyyyti itselläkin olisi ollut tammikuussa laskettuaika. Kurjaa että jouduit vielä kestämään tyhjennyksessäkin ylimääräistä, eikä tyhjentynyt kerralla kunnolla.
Onko sulla vielä alkanut uusi kierto? Itse vieläkin odottelen uutta kiertoa, nyt jo yli 5vk tyhjennyksestä.
Anna itsesi tuntea kaikkia tunteita ja näin käsitellä asia. Kyllä aika siihen vähän auttaa ja vielä osaat joskus iloita toisenkin onnesta. Mutta nyt sulla saa olla :poop: fiilis.
Tsemppiä ja kyllä me se uusi plussa vielä saadaan :love:

@haaveilija-31 tuossa muokatussa kuvassa nään väriä (y)
Ei oo alkanut mulla vielä. Nyt vasta reilu kaks viikkoa tyhjennyksestä. Ja mäkin uskon, että aika auttaa kunhan vaan ensin käy läpi nämä ikävät fiilikset! Kiitos ja tsemppiä sullekkin :love:
 
@Tammityttö Raskauskeijun one step :LOL: En ole itsekkään ennen saanut enkä ole tainnut nähdä muilla vastaavia viivoja. En tiedä vaikuttaako että pissa oli aika vahvaa, tosin viime kierrossa testasin jopa aamupissasta eikä kyllä tommosta viivaa tullut. Tänään ollut kuuma päivä, juonut aika vähän ja pidättelin ainakin 3h.
Hitsi nää olis niin paljo halvempia testejä. En vaan viitti tilata kun en halua selitellä näitä testailuja miehelle (n) se ei ymmärrä miks panna rahaa tämmöseen kun ei oo hoidot tms kyseessä eikä muutenkaa mitään ratkaisevaa iloa etsiä mitään ovulaatiota:unsure: toisaalta ihan typerää puoli ”salaa” kaupasta ostaa tikkujakaan. Plääh.
 

Yhteistyössä