Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    334
    Mä sain törkeitä ja jopa punertavia viivan paikkoja. Näky tihrustamatta, nostatti toiveet ja sit alkokin menkat. Testasin vielä menkkojen jälkeen ja samanlaisen antoi. Löytyy kuvia kun selaa muutaman sivun taaksepäin. Boikottiin menee ainakin mun osalta nuo testit, jatkossa käytän vaan pc liuskoja.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  2. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 106
    Kiitos @rainbowdream @Hedvig @haaveilija-31

@Helmiina1978 sait kuitenkin tälle päivälle ajan? Toivotaan et kaikki on ok! Ja raskaus jatkuu normaalisti!

@W.we kiitos! En usko että tuo miksikään muuttuu. Olishan se ollut ihme jos tälleen 8,5v jälkeen olis plussa tullut. Silti vähän toivoin.

Kuvottaa kun ei oo syönyt ja helpottaa sit hetkeksi ja alkaa taas jos on edellisestä ruokailusta kauan :cautious:
    Tissit arat. Vuoto puuttuu. :unsure:
    Mut kai se on uskottava ettei plussaa tule (n)

Mä tein clearbluen digin, sen mihin tulee + tai - ja sit sen saman merkin herkän mihin tulee kaks viivaa, ei plussaa siis.
    Digi purettu, tietenkin. Ja 2 selkeetä viivaa niinkuin kuuluu, niissähän on aina viivat, vasta raskaana se toinenkin tumma.
    Ja kuivuttuaan siinä toisessakin viivanpaikka :LOL:
    kuten näissä sinisissä taitaa aina.

No jään odottelee menkkoja. Voisko alkaa sit pian (n)

3. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    334
    @Helmiina1978 Varovaiset onnittelut, toivottavasti vuoto ollut harmitonta! :love:

@Wintersun Toivottavasti plussa vielä tulisi (y) Ja jos jotain positiivista niin vaikkei tulisikaan plussa niin jospa jatkossakin luteaalivaihe olisi pidempi kuin tähän asti :)

4. Hellu__

Hellu__ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    30
    Mulle saa kans päivittää Kp1, tämä kierto oli päivän lyhyempi. Kova on harmitus kyllä, mutta ei muuta kun uutta yritystä kehiin (y)

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  5. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    329
    Miten voikin olla näin kärsimätön... lääkäri sanoi että testin saa tehdä vasta 1.8 jos ei ole vuoto alkanut.. en jaksa odottaa kahtaviikkoa :oops::eek:

• Ihana! Ihana! x 8
    • Hauska Hauska x 3
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    141
    Pahoittelut negasta @Wintersun. :( Ja ohhoh mikä ylläriplussa @Helmiina1978! Toivottavasti kaikki on hyvin ja raskaus oikeassa paikassa! Joillakinhan hcg nousee hitaasti vaikka kaikki olisi hyvin, kivut toki huolestuttaa, mutta toivon että kaikki olisi hyvin. ❤️

Mulla menkat loppu, eilen vielä oli valkovuodon seassa vanhaa verta. Mahassa on outoja tuntemuksia ja edelleen tunne että kaikki ei ole kunnossa. Julkisen puolen gynelle en todellakaan pääse epämääräisten tuntemusten takia kun en viime vuonna meinannut ensin saada lähetettä edes järkyttävien yhdyntäkipujen ja kohtukramppien takia, niin pitää odotella vielä pari viikkoa että on varaa mennä sinne yksityiselle. Mulla on jatkuvaa kivistystä/nippailua/paineen tunnetta kohdussa ja pelottaa tosi paljon että siellä muhii kohtutulehdus. Keskenmenon ja kaikkien niiden lukuisten MVA-imujen jälkeen ei olisi mikään ihme.

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  7. FaBuu

FaBuu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    13
    @Wintersun harmi juttu pahoittelut. Se on jännä juttu kuinka toiveet nousee vaikka järjellä ajatellen tietää ettei se todennäköistä oo. Mutta kyllähän se silti on mahdollista joten tsemppiä ja pääset kuitenkin pian hoitoihin joista toivotaan vahvaa plussaa :love:

8. Keltasirkku-

Keltasirkku- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    34
    Ompas täällä jännät paikat monella! Ketju menee ihan hurjaa vauhtia eteenpäin, tervetuloa myös kaikille uusille!

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille <3. Ja tsemppiä vielä plussaa odotteleville! Tekin jotka jouduitte takaisin palaamaan niin kyllä se plussa vielä sieltä tulee kun on aiemminkin tullut, ihan varmasti!

@Helmiina1978 varovaiset onnittelut, nyt toivotaan kovaa, että olisi normaalista raskaudesta eikä ku kyse!

@Apustaja Ompa kurja tilanne, toivottavasti ei ole tulehdus kyseessä!

@Wintersun voi kumpa nyt sit menkat alkais äkkiä niin pääsisitte hoitoihin!

ON: Ovis saatu pregchecking testeillä kiinni, se oli eilen keskiviikkona eli huomiselle perjantaille voi päivittää piinailulistaan dpo 2.
    Jatketaan kyllä talletteluja vielä ihan vamuuden vuoksi. Yöunet kyllä kärsii, kun mies yöllä herättää että olis taas talletus, mutta hyvän asian puolesta! Ja kohta on pari viikkoa kesälomaa, sillonhan sitä nukkuu sitten jos jännityksiltä kykenee. Ennen töihin paluuta pitäis selvitä tuliko tärppi.

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  9. tofu_

tofu_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    61
    @Wintersun voi ei pahoittelut, toivottavasti nyt tulis kuitenkin plussa!

@Helmiina1978 mitä ihmettä:eek: hurjaa, toivottavasti kaikki olis kunnossa:love:

Täällä mennään rv 4+2 :love:

10. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 106
    Kiitos kaikille :love:

Onpa taas tyhmä olo :unsure: kun meni kuvittelemaan turhia. o_O
    Miksei sitä osaa ikinä hillitä ajatuksia (n)

11. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    26

Niin kovin tuttua tämä ;/ Mutta ihmisiä tässä vaan ollaan. Uutta kiertoa kohti <3

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  12. Tammityttö

Tammityttö Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    497
    Tässä on toki se puoli, että jos testi ei vielä näytä dpo10?
    Mut joo.. been there.. se tunne ku kattoo sitä negatikkua, tuntuu et oireet ja kaikki loppuu kun seinään ja sit tulee se olo että miks on niin idiootti (n) mut.. eipähän hätäillä vielä (y)

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  13. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 106
    No jos 2 päivän päästä ei vuoda ni ehkä sit testaan vielä. Mut nyt mä kyl vaan odotan niitä menkkoja.
    37.2 edelleen lämpö. Täytyy johtua tästä kuumuudesta.

14. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    49
    Olen lueskellut tätä ketjua jo vuosia satunnaisesti, kun on ollut vauvahaaveita.
    Nyt oli pakko kirjautua ja kommentoida

@Wintersun mulla ei ole koskaan missään testissä näkynyt raskaus dpo 10. Aamulla tai vaikka illallakin tekisi, aina ollut nega puhdas valkoinen, ei niin yhtään mitään. Vaikka usein olen elätellyt toiveita ja näin ollen pettynyt pahasti.
    Ja dpo 11 tai 12 sitten haalea plussa, jos on ollut tullakseen :love:
    Toki ymmärrän, ettei turhia odotuksia halua enää enempää luoda itselleen,mutta eihän sitä vielä tiedä :barefoot:

Ja @Helmiina1978 itse huomasin odottavani kuopusta juurikin noin. Menkat tuli ajallaan ja siitä 2vk päästä aloin oksentaan. Oletettu vatsatauti kesti liian kauan ja tein testin, olin silloin raskaana sitten vk 6+1-3 kun testin tein.
    Jostain syystä silloin kk tuli vaikka olin jo raskaana.
    Toivottvasti sinullakin olisi kyse tästä (y):love: Silloin ultralla sitten tsekattiin tilanne siitä kahden viikon päästä eli 8+jotain.
    Ja raskaus eteni ihan hyvin loppuun asti.
    Nyt mulla oli keväällä taas sama tilanne ja sekin raskaus oli samalla tavalla oikea raskaus ja menkat vain tuli aluksi kerran ajallaan. Tämä toki meni kesken rv 8 mutta siis pointti oli, että ihan oikeissa paikoissa nämä raskaudet oli (y)

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
  15. Helmiina1978

Helmiina1978 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    219
    @em85 Kiitti rohkaisusta. Kohta tiedetään. On aika pitkät tunnit ollut tänään. Toivottavasti lääkäri ei ole kovin paljon myöhässä. :cautious:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  16. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 106
    Voi, toivon että kaikki olisi siellä hyvin!

@em85 kiitos! Voishan se toki plussaksi muuttua. Mut niin monilla kun on jo dpo 9 plussaa ni odottaisi et dpo 10 näkyisi jotain.

MIeskin sanoi aamulla et jos vaan on liian aikaista.

Vielä(kään) ei vuoda. Mut pakkohan sen on kohta. En halua et kierto alkaa tökkii just ny.

17. Hedvig

Hedvig Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Harmillinen juttu @Hellu__ ! Samassa veneessä ollaan. <3

@W.we, varmasti tuntuvat pitkiltä nuo viikot! Onneksi tänne voi purkaa piinailutuskaansa :D

Miekään en halua liikoja ylläpitää suuria odotuksia sinulle @Wintersun, mutta kuten @em85 toi esiin, kaikki on vielä mahdollista (y)

Minun suunnitelmani: elän mahdollisimman rennosti ja "normaalisti" tulevat viikot. Oviksen aikaan "tykitetään", mutta en ala kytätä oireita ja testailemaan ennen kuin menkat ovat mahdollisesti myöhässä. Näin aion toimia - ainakin teoriassa! :D :ROFLMAO:

18. Tammityttö

Tammityttö Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    497
    Hmm. Se on vähän notta ei kaikilla vaikka täällä ketjuissa saa ehkä vääristyneen kuvan. Kyllä itselläkin on näkyny aina aikaisin, dpo10 on näkyny Pc liuskassa himmee mut selvä haamu. Hoidoissakin jo pp8 joka on periaattees aikaisin ”perus alkioilla”. Mutta mulla on aina ollu tälleen. Ovikset myöhään mutta näkyy kyllä siitä laskien aikaisin. Siltikin sanoisin että Dpo9 tuskin olis näkyny yhtikäs mitään.
    Mut joo. Voihan se olla, hyvä ovis, kantava keltarauhanen.. tiiä näitä. Vaikka olen kyl sikäli samassa ”tilanteessa” ettei mun 2001 vuodesta alkaneessa lapsettomuusrallissa oo koskaan ollu luomuna pitkää luteaali kuin vain sit raskaana.

19. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    26

Tsemppiä! Vaikka taisitkin jo siellä lekurilla käydä jos klo 13 sait ajan. Pidän peukkui että kaikkimeni hyvin(y)

20. Kiemura

Kiemura Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    181
    @Helmiina1978 :n kuulumisia täällä kärttämässä. Toivottavasti kaikki hyvin. :)

21. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    141
    Eikö sulla ollut mitään raskausoireita ennen kuin aloit oksentaa ja oliko ne "menkat" ihan normaalit?

22. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 106
  23. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    141
    Mäkin jatkuvasti kurkin täällä. Voi kunpa kaikki olisi hyvin... ❤️

24. Mammakatri

Mammakatri Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    84
    @Helmiina1978 kuulumisia olen käynyt kyyläämässä täällä parin tunnin aikana monta kertaa.
    Voi, kun kuulumiset olisi hyviä.

25. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    49
    @Apustaja no vaikea sanoa, kun ensimmäisellä kerralla kun näin kävi, meidän pikku kakkonen oli 4kk "vanha" eli väsymystä ja jatkuvaa syömistä se oli koko ajan ja koska luomuplussia ei siihen mennessä ollut koskaan ennen tullut.
    Ei käynyt mielessäkään, että olisin raskaana :ROFLMAO:
    Siis jätettiin tarkoituksella ehkäisy käyttämättä, jotta seuraava tulisi kun on tullakseen, mutta ei toki oletettu sen käyvän niin nopeasti :love:

Ja nyt keväällä, en muista myöskään kummempia oloja olevan ja nyt keväällä olin vielä testannut päivää ennen kk alkua, eikä testi näyttänyt mitään. Niin oletin, etten ollut raskaana :ROFLMAO:
    Mutta mulla yleensä on just ne ekat 2vk aika vähä oireisia ja sit alkaa se oksentaminen aivan yhtäkkiä :sick:

Niin ja vielä menkat oli molemmilla kerroilla suht normaalit. Vuotoa neljä päivää joista kolme kunnon vuotoa ja neljäs tiputtelua.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi