Haaveena vauva 2020

Nyt ootte taas kirjottanu niin ahkerasti että pää ihan pyörällä :D

Monella jännät paikat, plussaa puhkun ja viivoille vahvistumista toivon :love::love:

Noi epätoivon tunteet on kyllä kamalia, itse niitä koen myös vähän väliä. Epätietoisuus, juuri se, huoh. Ei tosiaan voi olla varma raskaudesta tai että ovuloiko edes :oops:
Jotenkin niistä pääsee sitten yli ja jaksaa taas yrittää, eihän tässä oikein muuta voi :unsure:


Kumpia digi ovistestejä kannattaa hankkia, niitä normi vai se joku tuplahormoni? Aattelin jos tikkujen lisäks kokeilis yhdessä kierrossa digejäkin. Ainaki kiinnostais tietää näyttääkö ne miten :whistle:
@haaveilija-31 Heips! Täälä nainen joka kokeili viime kiertoon clear bluen ei vilkkuvaa digiä ja tähän vilkkuvaa. Molemmat toimi hienosti. Vilkkuvaan tuli vahvempi viiva ovisplussalla kuin ei vilkkuvaan kun kokeilen ylijääneen vilkuttoman samaan aikaan vilkkuvan kanssa. Tajuaakohan tästä nyt mitään.:ROFLMAO:

Eli se ovistesti missä on vain LH:n mittaaja sain haaleamman viivan mutta silti hymynaaman yhtä aikaa kun kahtahormonia testaava antoi super vahvan viivan ja hymynaaman. (Testi tehty samasta pissasta) :) (ei vilkkuva näytti hymynaaman myös edellisessä kierrossa, jota varten ne ostinkin)

Molemmat toimi hyvin mulla mutta tarkka saa olla pelkän yhen LH:ta mittaavan kanssa että osuu juuri LH huippuun(mikä siis sama kuin noissa normi halpistesteissäkin) se kahta hormonia mittaava näytti kivasti mun estrogeenin nousun, tiedän nyt päivälleen kun se on alkanut nousemaan ja se taas saa aikaan LH nousun. Jotta digejä ei mee niin paljoa(voisi tehdä kaksikin päivässä kun vilkkuminen alkaa) tein PC ovistestin joka räikeänä kertoi että nyt ja niinhän se hymynaama tauluun jäi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Anteeksi omanapa. Ovistesti tehty, samanlainen viiva tuli kuin eilenkin, ehkä jopa hintsun haaleampi. Eli se siitä. "Oireet" (tissit särkee sivuilta ja mahaolot) nyt ofcourse jatkuu mutta niillä ei ole juuri merkitystä. Nyt mulla loppukin onneks ovistestit niin teen raskaustestin vasta jos menkat ei ala.
No höh. On se ehkä vaan huono suunnannäyttäjä kun mitä tahansa se voi olla kierron aikana. Luulen että ainoo millon se ois hyvä tuki raskauden selvitykseen on silloin kun itse kuukautisetkin myöhässä.
 
Mulla semmonen kymys, onko kukaan käyttänyt first responsen rtestejä? Niiden herkkyys on 6,5mIu/ml ja kiinnostais kauheesti tietää onko hyviä/ näyttääkö jollain jo esim dpo 9?:D tilasin kaksi että jos nyt ne onkin :poop: niin voi bylly:D
Oon :ROFLMAO: näyttää varmaan jenkkisivujen mukaan aikaisin. Mulla näytti haalean viivan ja hcg alle 1 verestä:unsure: muok mut se mun tuli ns testiajan jälkeen. Eli rokishaamu

@Kiemura mä taad ajattelisin et ne ovistikut pitäs tehä niinku r.tikut eli aamulla jos haluaa raskautta kattoo. Ku hcg erittyy yöllä paremmin ja monesti r.testikin on haalu päivällä kuin aamulla. Näin oli itselläki ku oli jo vahva viiva ovistikussa ja plus raskaustestissä. Tein sit oviksen päivällä ja saim paskahalvauksen ku se olikin haalumpi. Eli ei vielä kerrro mitään.
 
Oon :ROFLMAO: näyttää varmaan jenkkisivujen mukaan aikaisin. Mulla näytti haalean viivan ja hcg alle 1 verestä:unsure: muok mut se mun tuli ns testiajan jälkeen. Eli rokishaamu

@Kiemura mä taad ajattelisin et ne ovistikut pitäs tehä niinku r.tikut eli aamulla jos haluaa raskautta kattoo. Ku hcg erittyy yöllä paremmin ja monesti r.testikin on haalu päivällä kuin aamulla. Näin oli itselläki ku oli jo vahva viiva ovistikussa ja plus raskaustestissä. Tein sit oviksen päivällä ja saim paskahalvauksen ku se olikin haalumpi. Eli ei vielä kerrro mitään.
@Tammityttö okei no saa nähä mitä ne rtestit mulla näyttää:LOL:
 
@haaveilija-31 Heips! Täälä nainen joka kokeili viime kiertoon clear bluen ei vilkkuvaa digiä ja tähän vilkkuvaa. Molemmat toimi hienosti. Vilkkuvaan tuli vahvempi viiva ovisplussalla kuin ei vilkkuvaan kun kokeilen ylijääneen vilkuttoman samaan aikaan vilkkuvan kanssa. Tajuaakohan tästä nyt mitään.:ROFLMAO:

Eli se ovistesti missä on vain LH:n mittaaja sain haaleamman viivan mutta silti hymynaaman yhtä aikaa kun kahtahormonia testaava antoi super vahvan viivan ja hymynaaman. (Testi tehty samasta pissasta) :) (ei vilkkuva näytti hymynaaman myös edellisessä kierrossa, jota varten ne ostinkin)

Molemmat toimi hyvin mulla mutta tarkka saa olla pelkän yhen LH:ta mittaavan kanssa että osuu juuri LH huippuun(mikä siis sama kuin noissa normi halpistesteissäkin) se kahta hormonia mittaava näytti kivasti mun estrogeenin nousun, tiedän nyt päivälleen kun se on alkanut nousemaan ja se taas saa aikaan LH nousun. Jotta digejä ei mee niin paljoa(voisi tehdä kaksikin päivässä kun vilkkuminen alkaa) tein PC ovistestin joka räikeänä kertoi että nyt ja niinhän se hymynaama tauluun jäi :LOL:
Aattelinki samalla tehdä pc ovistestejä, kun niihin alkaa tulemaan tumma viiva, ottaisin myös digit käyttöön.
 
@rainbowdream Kiitti ovistesti - kokemuksesta. (y)
Ja tilasin 3 herkkää first responsea viime kierrossa ja 2 tein. Kyllä niihin tuli ihan hailu viiva, kuten tuli myös PC-liuskaan. Luulin kyl et oli viivan paikka(vaikkahhailu pinkki) tai reagoi lh-Hormooniin. Kunnes viime viikolla selvisi tämä ku-raskaus eli ihan oikein näyttivät. Mut hormoonit nousi hitaasti ku ei ollu oikea raskaus.
En ehkä enää niitä tilaa; 1 vielä jäi ja ehkä käytän vaan PC:tä tulevaisuudessa. (y)
 
@Wintersun ja @Tammityttö tuli joo ihan testi ajalla,kyllä se viiva siihen heti ilmesty. En vaan ehtinyt märästä ottaa kuvaa, kun lasten ja anopinkin täyty päästä vessaan.
Anoppi varmaan jo ihmettelee mikä mua vaivaa, kun ravaan vessassa vähän väliä testejä analysoimassa :ROFLMAO:

No huomenna testaan noilla one stepin testeillä ja sunnuntaiksi koitan ehtiä apteekkiin. Sittenhän se selviää.
Ärsyttää oikein tämmönen, kun yleensä oon testannut niin, että joko tulee jo selkeä haamu tai puhdas nega.
Nytkin piti vaan aamulla tarkistaa, että testi edelleen on nega, kuten viikko sitten.

Ja nyt mä aoin pistää testit roskiin ja puhelimen hyllylle ja keskittyä muihin asioihin :rolleyes:
 
Oon :ROFLMAO: näyttää varmaan jenkkisivujen mukaan aikaisin. Mulla näytti haalean viivan ja hcg alle 1 verestä:unsure: muok mut se mun tuli ns testiajan jälkeen. Eli rokishaamu

@Kiemura mä taad ajattelisin et ne ovistikut pitäs tehä niinku r.tikut eli aamulla jos haluaa raskautta kattoo. Ku hcg erittyy yöllä paremmin ja monesti r.testikin on haalu päivällä kuin aamulla. Näin oli itselläki ku oli jo vahva viiva ovistikussa ja plus raskaustestissä. Tein sit oviksen päivällä ja saim paskahalvauksen ku se olikin haalumpi. Eli ei vielä kerrro mitään.
Ei hitto enhän tota taas tullut aatelleeksi kun ovista testatessa nimenomaan ei saa aamuvirtsasta tehdä. Noh, oli miten oli. Nyt testit loppu niin en viitsi uusia ostaa. Kiitos tsempistä!:love:
 
@Wintersun ja @Tammityttö tuli joo ihan testi ajalla,kyllä se viiva siihen heti ilmesty. En vaan ehtinyt märästä ottaa kuvaa, kun lasten ja anopinkin täyty päästä vessaan.
Anoppi varmaan jo ihmettelee mikä mua vaivaa, kun ravaan vessassa vähän väliä testejä analysoimassa :ROFLMAO:

No huomenna testaan noilla one stepin testeillä ja sunnuntaiksi koitan ehtiä apteekkiin. Sittenhän se selviää.
Ärsyttää oikein tämmönen, kun yleensä oon testannut niin, että joko tulee jo selkeä haamu tai puhdas nega.
Nytkin piti vaan aamulla tarkistaa, että testi edelleen on nega, kuten viikko sitten.

Ja nyt mä aoin pistää testit roskiin ja puhelimen hyllylle ja keskittyä muihin asioihin :rolleyes:
JOS ny kävis ettei kyse oo raskaudesta nii voisko olla et nyt olis ovulaatio? Mä sain sillo ku odotin kierron alkavaksi synnytyksen jälkeen haamun apteekin ultraan ja ovistikku oli musta. Siitä meni 5pv ku alkoi sit vuoto.
 
Monta sivua on tullut keskustelua! Olen kyllä ne lukenut läpi ja elänyt mukana, mutta vielä en oikeen osaa asennoitua tähän, kun pari päivää pillereitä jäljellä. Ens keskiviikkona viimeinen pilleri ja voi veljet (tai siskot), kuinka odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa :LOL:

Ihan asiaakin oli: varmasti jokaisesta ovulaatio- ja raskaustestistä on yhtä monta kokemusta kuin on ihmisiäkin, mutta kokemuksia niistä? Olen ostanut varastoon clearblue digital kaksoishormoonitestin, mutta sen hintavuuden takia lähinnä omaksi iloksi. Tarkoitus olisi hankkia myös halvempia testejä.

Tsemppiä kaikille!
 
Täysin valkoinen taulu 4h pidätyksellä :poop:
Ei ne alkavat menkat nyt ahdista vaan oikeastaan hukkaan mennyt 500€ ultrasta ja inssistä ketuttaa enemmän :cautious::rolleyes:
Pahoillani oon :unsure: nuo on niiiin noita. Silloin joskus kun hoitoja tehtiin oli ensin kova luotto kaikkeen. Sit kun tonnitolkulla meni rahaa ja päästiin vain yhteen siirtoon josta nega niin olihan se aina melekonen pommi :cautious::unsure:
Jospa se oli vain tämän kertainen epäonni :love:
 
Minä vetäydyn pois täältä nyt. Tuli täysin puskista miehen mielipide. Hän on aivan ehdoton ettei ainoatakaan lasta enää. Ei edes vahingossa :cry::oops: Tää tuli nyt vähän puskista. En tiennyt näiden laps.vuosien jälkeen ja pian 20v yhteiselon jälkeen olevan niin ehdoton että lasta ei saa tulla missään tapauksessa. Ei vahinkoakaan. Mä olen ihan shokissa.
Tsemåpiä ja plussatuulia. Varmaan käyn kommentoimassa viel hetken :(:(
 
@Tammityttö voi ei. Harmi että noin voimakkaasti ilmaisi mielipiteen ja on niin ehdoton. :(
Ymmärrän että tuntuu pahalta, vaikka luopumista itsekin olet jo tehnyt.
 
@Lastunen Tiedän tunteen, odotin niin paljon viimeisen pillerin syömistä! :love: kohta se on sulla edessä ja pääsette yrittämään :)

Hitsi onko muilla näin, otan jotenki stressiä siitä tuleeko talletettua tarpeeksi usein ja esim nyt ku menkat loppu niin heti olis pitäny tallettaa mut tilanne ei ollu osuva niin alko ärsyttämään jo... :barefoot: hyvä ku en koko ajan yritä kaataa miestä sänkyyn :ROFLMAO: eilenkin vähän yritin heti mutta ei tosiaan napannut, ehkä sitten tänään :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: meillä vielä niin tää homma että ei puhuta millon on ovulaatio ja kuinka usein pitäs talletella ku pelkään et mies alkaa stressaa ja hommat jää siihen mut ite vaan koitan nyt vietellä miestä mahdollisimman usein :D:D
 
@Tammityttö eikä, tsemppiä tilanteeseen. Tylsää kun ette ole samalla aaltopituudella asian suhteen, ehkä mielipide voi vielä muuttua? Mutta kiva kun olit täällä kommentoimassa ja tsemppaamassa, toivottavasti pääset vielä takaisin.

Täällä vika onestep nega/samanlainen ihmeellinen kun eilenkin. Nyt on myös r-testit loppu ja testaan vasta jos menkat myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
Minä vetäydyn pois täältä nyt. Tuli täysin puskista miehen mielipide. Hän on aivan ehdoton ettei ainoatakaan lasta enää. Ei edes vahingossa :cry::oops: Tää tuli nyt vähän puskista. En tiennyt näiden laps.vuosien jälkeen ja pian 20v yhteiselon jälkeen olevan niin ehdoton että lasta ei saa tulla missään tapauksessa. Ei vahinkoakaan. Mä olen ihan shokissa.
Tsemåpiä ja plussatuulia. Varmaan käyn kommentoimassa viel hetken :(:(
Olen pahoillani @Tammityttö. :( Varmasti todellinen shokkiuutinen. Kaikkea hyvää sinulle ja voimia asian käsittelyyn. ❤
 

Yhteistyössä