Haaveena vauva 2020

Paljon tullut viestejä kun ei hetkeen ehtinyt lukea! :love: kiva että tää paikka on aktiivinen! :)

Joku ehdotti ovulaatio tikutusta, sitä itseasiassa teen ja tein jo heti kun lopetin pillerit :barefoot: en kyllä saanut bongattua ovista niillä ennen noita ekoja menkkoja joten en tiedä edes tapahtuiko sitä kaikista oireista huolimatta sillon (n) netistä luin että jos kierto on alle 23 päivää ovulaatiota ei tapahdu ja mulla oli pillereiden jättämisestä kuukautisten alkuun 21 päivää vaikka en tiedä lasketaanko kiertoa ees ennen oikeita kuukautisia mutta en tiedä toimiko ne tikut vai enkö vaan ovuloinut viimeksi :ROFLMAO:

Onko hei kukaan saanut ovulaatioplussaa muutakuin päiväpissasta 4 h pidätyksellä? Musta tuntuu että mahotonta pidättää noin kauan ja olla juomatta vettä kunnolla :(

Tänään kp10 ja ahistaa, menkat loppu jo 3 pv sitte eikä mies oo vieläkään innostunut sänkypuuhista... me ei siis kuukautisten aikana puuhailla. Entäs muut, puuhailetteko sillon? Ehkä mä sitten saan just tsägällä otolliseen aikaan miehen kellistettyä jos ovulaatio on tullakseen tässä kierrossa :ROFLMAO::ROFLMAO: kun ei nyt heti yrityksen alussa viittis alkaa marmattaa miehelle että hei kuules ei niitä lapsia ilman seksiä tehdä... :D:D:D

Tsemppiä muille :love:

@Tammityttö voimia sinulle :(:love: kauheeta kuulla että toisella on noin jyrkkä mielipide asiaan, toivottavasti kuitenkin muuttuisi vielä.. (n)
 
Niille jotka oli kiinnostuneita, että oonko tehnyt uuden testin, tänä aamuna tein ja oli vahvat viivat (tai tuo oli toi CB johon tulee plussa). Eli kai sitä pitää uskoa... Vaikka ei vieläkään oireita... Tänään pitäis soittaa sinne lääkäriin, mut pohdin vaan tuota et millä viikoilla mennään kun eikö se yleensä lasketa edellisistä kuukautisista? Mullahan ne oli kesäkuun alussa, että...
(Edelleen yritän olla innostumatta liikaa, koska...)
Onnea!!:love: @Owlet koska teit siis ekan posi testin?:giggle: kun en muista että olisit maininnut asiasta ennen tätä:LOL: ihanaa kun täälä plussataan<3
 
Parin viikon päähän varattiin varhaisultra ja pitäis mennä mittaan se hcg-arvo. Eikö se ole ihan normi verikoe? Ajattelin vaan et voiko mennä sellaiseen pika koppiin. Huomenna sitten soittavat ja miettivät täytyykö aikaisemmin ultra, kun ei ole varmuutta koska on ollu ovis
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja Apustaja
Moikka kaikille! Voisin nyt liittyä mukaan haaveilemaan jos sopii.
Hieman historiaa: yritys alkanut viime vuonna. Keskenmeno tuli toisen kolmanneksen alussa, joulukuussa. Silloisen miehen kanssa tuli tätä ennen ero ja yh-elämä odotti mutta siihenkin olin valmis. Yhteistä taivalta oli vuosia mutta eipä se elämä hänen kanssaan siitäkään huolimatta ollut ruusuilla tanssimista. Vauvan menetys oli kova paikka mutta nykyään olen ajatellut asiaa ettei ollut aikani äidiksi eikä siihen tilanteeseen oikea.
Vaikka asiat ei tietenkään sujunut odotetusti ja stressi ja kaikki muut vastoinkäymiset sekä oma terveys oli todella koetuksella ja kävi niinkuin kävi, maa silti vedettiin jalkojen alta. Kuitenkin tästä ja kaikesta ikävästä pääsin läpitte mahtavan perheeni ja ystävien tuen avulla. Annoin ajan kulua ja asioiden mennä omalla painollaan surren kun siltä tuntui ja iloiten kun pystyin. Pienistä asioista nauttien. Aika kului, en ajatellut että voisin enää uskaltaa edes haaveilla perheestä..
Yllättäen elämääni astui mies, joka on kaikin puolin ihana. Nyt ollaan kaksi kiertoa yritetty ja haaveena molemmilla ensimmäinen lapsi:giggle:. Yhteistä elämää ei olla vielä pitkään eletty mutta kun kaikki vaan klikkaa niin mitäpä sitä himmailemaan. Antaa vaan mennä:love::LOL:

Elikkä saa laittaa listoille Poreilevalimu/eka/ya2018
Kp 2/26
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri ja Minic
Moikka kaikille! Voisin nyt liittyä mukaan haaveilemaan jos sopii.
Hieman historiaa: yritys alkanut viime vuonna. Keskenmeno tuli toisen kolmanneksen alussa, joulukuussa. Silloisen miehen kanssa tuli tätä ennen ero ja yh-elämä odotti mutta siihenkin olin valmis. Yhteistä taivalta oli vuosia mutta eipä se elämä hänen kanssaan siitäkään huolimatta ollut ruusuilla tanssimista. Vauvan menetys oli kova paikka mutta nykyään olen ajatellut asiaa ettei ollut aikani äidiksi eikä siihen tilanteeseen oikea.
Vaikka asiat ei tietenkään sujunut odotetusti ja stressi ja kaikki muut vastoinkäymiset sekä oma terveys oli todella koetuksella ja kävi niinkuin kävi, maa silti vedettiin jalkojen alta. Kuitenkin tästä ja kaikesta ikävästä pääsin läpitte mahtavan perheeni ja ystävien tuen avulla. Annoin ajan kulua ja asioiden mennä omalla painollaan surren kun siltä tuntui ja iloiten kun pystyin. Pienistä asioista nauttien. Aika kului, en ajatellut että voisin enää uskaltaa edes haaveilla perheestä..
Yllättäen elämääni astui mies, joka on kaikin puolin ihana. Nyt ollaan kaksi kiertoa yritetty ja haaveena molemmilla ensimmäinen lapsi:giggle:. Yhteistä elämää ei olla vielä pitkään eletty mutta kun kaikki vaan klikkaa niin mitäpä sitä himmailemaan. Antaa vaan mennä:love::LOL:

Elikkä saa laittaa listoille Poreilevalimu/eka/ya2018
Kp 2/26
Niin ja ikää mulla 35 ja miehellä 31
 
Onko kellään veristä vuotoa ovulaation aikaan? Mulla yleensä tullut ihan vähän kirkasta verta n. Päivää ennen ovulaatiota, tässä kierrossa sitä ei tullut mutta dpo1 jälkeen alkoi niukka vaaleanpunainen vuoto jota tulee aina välillä ja on jatkunut tähän dpo5 asti. Siis tosi hyvin vähäistä 1-3 päivässä tulee paperiin pyyhkiessä. Tänään vuoto oli jo vähän rusehtavaa, eli vanhaa verta. Että onkohan tää joku hormoni häiriö vai normaalia (n) epäilen kyllä että ovis tapahtui täs kierrossa molemmista munasarjoista koska oviskivut tuntui molemmissa (n)o_O
 
  • Tykkää
Reactions: poreilevalimu
Tervetuloa uusille!

Täällä menossa dpo5 flon mukaan. En tikuttanut tässä kierrossa niinkuin itselleni lupasin, mutta oireiden perusteella osui tuonne kp 13-14 tuntumaan ovulaatio. Nyt pitäis jaksaa piinailla vielä ainakin 6 päivää, mutta päivät menee vaan niin hitaasti!!
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Täällä menkat ei oo vieläkään kunnolla tullut, nyt yli vuorokausi pelkkää ruskeaa ihan vähän pyyhittäessä. Testiä en kyllä tee, kuiteskin kohta hanat aukeaa kunnolla.... :sneaky: Lisäks tajusin et pms oireet puuttuu kokonaan.

Anteeksi omanapailu en vaan nyt kerkiä tässä rytäkässä perehtyä teidän viesteihin. Luen heti kun kerkiän.:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onko kellään veristä vuotoa ovulaation aikaan? Mulla yleensä tullut ihan vähän kirkasta verta n. Päivää ennen ovulaatiota, tässä kierrossa sitä ei tullut mutta dpo1 jälkeen alkoi niukka vaaleanpunainen vuoto jota tulee aina välillä ja on jatkunut tähän dpo5 asti. Siis tosi hyvin vähäistä 1-3 päivässä tulee paperiin pyyhkiessä. Tänään vuoto oli jo vähän rusehtavaa, eli vanhaa verta. Että onkohan tää joku hormoni häiriö vai normaalia (n) epäilen kyllä että ovis tapahtui täs kierrossa molemmista munasarjoista koska oviskivut tuntui molemmissa (n)o_O
Mulla on joo. Oon ymmärtänyt että ihan normaalia. Just sillon pari pv ennen ovista tulee, mut mulla se on se yks päivä ja semmosta ovislimojen mukana pyyhittäessä tulevaa.
 
@Kiemura eikö joku just sanonu et tuli plussa kun puuttui pms-oireet? Mut eihän tuosta odottamisesta mitään häviä, onpahan tulos sit luotettavampi.

Mulla meni aluksi ihan hyvin. Laskeskelin että minä päivänä vois testata rtestillä tai haaveilin aloittavani terot ja odottavani sit vaan menkkoja. Noh. Katselin netistä että mikä vois olla mahdollinen LA. :giggle: Ja ainakin puolitoista viikkoa pitäis odotella ennen kuin voi testata
 
  • Tykkää
Reactions: Kiemura
Huh, kaikki viestit vihdoin luettu läpi, täällä kirjoitetaan nyt aivan valtavasti, joten itselle mahdotonta pysyä mukana menossa. Enkä enää muista kenelle piti kommentoida (n)

Omia kuulumisia siis sen verran, että pidin viime kuussa taukoa letroista, söin niitä kolme kiertoa siis ennen sitä tuloksetta. Tässä kierrossa taas söin niitä ja ekaa kertaa käytin cb:n vilkkuvaa ovulaatitestiä, jonka pitäisi näyttää vilkkuvalla naamalla lähestyvä ovulaatio jopa neljä päivää enne ovista. Tikutin hyvissä ajoin, mutta itsellä kävi ainakin niin että vilkkuva naama vilkkui yhden päivän ja seuraavana olikin jo pysyvä hymy naama. Ovulaatiokivut tunsin taas pitkästä aikaa ja tallettelutkin osui sopivasti. Pitkät piinapäivät taas päällä ja tänään vasta dpo 6, voi Kumpa päivät kuluis nopeampaa ja tällä kertaa olis meitä lykästänyt. Tänään taas ollut mahakipuilua, voisiko olla kiinnittymistä? Toiveet taas korkealla pitkästä aikaa, mutta silti ajatuksena on että miksi nyt lykästäis, kun jo yli kaksi vuotta yritetty.. (n)
 
@Persikka123 kyllä se plussa voi pitkänkin yrityksen jälkeen tulla! Meillä melkein 2 1/2 vuotta takana.

Toivon niin paljon, että tää olis nyt oikea juttu! Kävin verikokeessa ja sain tekstiviestin tuloksesta, mutta en sit tiedä mitä se tarkottaa. Huomenna selviää!
Jotenkin ei vaan pysty ajattelemaan että tämä pysyisi kyydissä, juurikin tuon pitkän plussattoman yrityksen jälkeen.
 
@Persikka123 kyllä se plussa voi pitkänkin yrityksen jälkeen tulla! Meillä melkein 2 1/2 vuotta takana.

Toivon niin paljon, että tää olis nyt oikea juttu! Kävin verikokeessa ja sain tekstiviestin tuloksesta, mutta en sit tiedä mitä se tarkottaa. Huomenna selviää!
Jotenkin ei vaan pysty ajattelemaan että tämä pysyisi kyydissä, juurikin tuon pitkän plussattoman yrityksen jälkeen.

Omakannassa vastaus?
 

Yhteistyössä