Haaveena vauva 2020

Onnea @rainbowdream ja @midoo ! Tuleeko teille nyt sit huhtikuisia? Ja @Owlet sta?

Omanapaa sen verran, et aamulla yökötti kuten jollakin muullakin kierrolla tähän aikaan, selkää särkee ja alavatsan ja kohdun kohdalta särkee vähän väliä yhä edelleen. Mut tänään särki niin että tuli itku silmään. (Et ehkä myös vähän herkkyyttä ilmassa)
 
Onnea kaikille plussanneille! ❤

Mulla on 31.7.2019 kp 4

Eli menkat alkaneet ja kierto jäi todella lyhyeksi. (22 päivää). Mikä on toisaalta "kivaa" vaihtelua PCOS:n aiheuttamalle ylipitkälle kierrolle. Ovista en saanut kiinni tikuilla, mutta tälläisen haamuviivan
sain raskaustestiin kp 21: https://aijaa.com/ikj7fw

Voisiko olla kemiallinen? Niistä ei mitään kokemusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnittelut plussanneille :love:

@KukkaSosuli Mikä kp/dpo sulla on?

Mulla dpo 3 ja tänään päivällä ainakin tunnin ajan kamalat poltteet alamahalla ja alaselässä ja reisiinkin säteili o_O Jopa pahemmat kun menkkojen aikaan. Mistähän tämmönen johtuis (n)
Kp 19 ja dpo mahdollisesti 1-6, en osaa sanoa kun en tikuttanut. Kipuja ollut kuitenkin yli viikon. Tänään tuntui jopa repäisykipua oikealla kun nostin ostoskassin olalle. En tiedä. Nyt tuntuu et näin hedelmällisiä oloja ei aivan oo aikaisemmin ollutkaan. Tai siitä mä toivon näiden johtuvan. Mä kun en ovuloi joka kierrolla PCOn takia. Ootko sä kovin huolissas omasta olosta?
 
Kp 19 ja dpo mahdollisesti 1-6, en osaa sanoa kun en tikuttanut. Kipuja ollut kuitenkin yli viikon. Tänään tuntui jopa repäisykipua oikealla kun nostin ostoskassin olalle. En tiedä. Nyt tuntuu et näin hedelmällisiä oloja ei aivan oo aikaisemmin ollutkaan. Tai siitä mä toivon näiden johtuvan. Mä kun en ovuloi joka kierrolla PCOn takia. Ootko sä kovin huolissas omasta olosta?
Toivottavasti nuo sun olot olisivat Sitä Itseään! :love:
 
@KukkaSosuli En ole huolissani, pikemminkin toiveikas kun on ihan uusi (vaikkakin inhottava) tunne :LOL: Ja ei kuitenkaan ollut ihan valtavaa kipua, töissä pystyin hyvin olemaan eikä tullut mieleen edes ottaa särkylääkettä. Jos kipu olisi ollut voimakkaampaa niin sitten olisin huolestunut.

Omaa: Tänään oli OmaKantaan jo kirjautunut ainakin klamydia testin tulokset ja ne oli negatiiviset. Klamydia oli ainoa minkä tulos pelotti koska se tosiaan on aiemmin mulla ollut ennen meidän suhdetta eikä olla miehen kanssa käyty testeissä suhteen alkaessa vaikka olisi pitänyt. Ja olen sitten koko ajan tässä miettinyt että entä jos olenkin saanut uuden tartunnan ja siksi en ole raskautunut. Aina kuitenkin jäänyt se testeissä käynti mutta vihdoin sielläkin käyty ja tulos onneksi nega. Sekin pelotti että jos olisikin ollut positiivinen tulos niin olisiko suhde saanut kolauksen jos jomman kumman mieleen olisi hiipinyt ajatus että jos tartunta on tullut meidän suhteen aikana, vaikka mieheen luotankin 100%. Mutta onneksi ei tarvitse enää stressata ja miettiä :D Hiv, hepatiitti ja kuppa taisi olla myös mutta niistä ei tuloksia ollut vielä mutten usko että mitään niistä olisi. Papa kokeen tuloksia ei myöskään ollut vielä.
 
Toivottavasti nuo sun olot olisivat Sitä Itseään! :love:
No sitä en oikein vielä uskalla (ainakaan ääneen) toivoa. Mutta sen uskon, et keho on tässä kierrossa oikeasti yrittänyt saada jotain aikaan. Nyt ei auta ku malttaa ja keskittyä johonkin ihan muuhun pari viikkoa :barefoot:

@Haavejuttu sama juttu! Koitetaan malttaa. Oon tyytyväinen kun kehos on jotain tuntemuksia. Viime kierrossa ei ollu mitään ja siitä tulikin pitkä kierto. Aikaisemmin toki on ollut vahvastikin, mutta ajattelen niiden johtuneen lääkkeiden aloituksesta. Toivotaan parasta (y)
 
@Eevee1 mulle tuli tollasia viivoja ja menkat alkoi ja tuli runsaina. Jätin testailun ja myöhemmin osoittautui kohdunulkoiseksi. Sattumalta testasin Kp12 ja kirkuva plussa tuli.

@Apustaja kiitos kysymästä. Mä voin kyl tosi hyvin. Pelkäsin että tulee jotain kipuja metotreksaatista. Ei tullut, mut sit mietin et jos se ei toimikaan. Oon testannut joka aamu samoilla testeillä, suht samaan aikaan. Tänään rfsu :n testi näyttää paljon hailakampaa kuin muina aamuina, PC jonkin verran hailakampaa. Toivon että pitävät paikkaansa ja huomisessa verikokeessa hcg lähtenyt reilusti laskuun. Munasarjat on edelleen tosi turvonneet sillä repäisykipuja tulee helposti. Vähän ne on pelottanut.
Mut päivä kerrallaan mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
@Eevee1 mulle tuli tollasia viivoja ja menkat alkoi ja tuli runsaina. Jätin testailun ja myöhemmin osoittautui kohdunulkoiseksi. Sattumalta testasin Kp12 ja kirkuva plussa tuli.

@Apustaja kiitos kysymästä. Mä voin kyl tosi hyvin. Pelkäsin että tulee jotain kipuja metotreksaatista. Ei tullut, mut sit mietin et jos se ei toimikaan. Oon testannut joka aamu samoilla testeillä, suht samaan aikaan. Tänään rfsu :n testi näyttää paljon hailakampaa kuin muina aamuina, PC jonkin verran hailakampaa. Toivon että pitävät paikkaansa ja huomisessa verikokeessa hcg lähtenyt reilusti laskuun. Munasarjat on edelleen tosi turvonneet sillä repäisykipuja tulee helposti. Vähän ne on pelottanut.
Mut päivä kerrallaan mennään.
Pitää siis seurata mitä sille viivalle tapahtuu. Hyvä, kun sanoit! Tää palsta on ihan kullanarvoinen just tän takia. Saa vertaistukea ja kuulla muiden kokemuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
katso liitettä 7444

Taas tuli aikamoinen viivanpaikka. Ja siks tein tän olon takia, että voin rauhassa juoda jos mieli tekee. Siis menkat oli just mut tää ihme pms jäi päälle. Et kai mä sit oon jossain hormonimyrskyissä nyt ilman syytä. Tai sit mulla on tosi aikainen ovis tulossa.
Onkos tää se Rfsun puikkotesti? Näistä on tullut viivanpaikkoja ja jopa ihan kunnon haamuja vaikka nega olisikin. Rekryä tehtiin viime vuonna ja laittoivat Ruotsin tehtaalle siitä asiaa eteenpäin kun olivat niin usealta asiakkaalta saanut palautetta. Edelleen taitaa siis olla kyseiset testit täysiä susia.(n):poop:o_O
Itse suosin apteekin puikkotestejä sekä tikkuja(ainakin pc on ollut ok kun ei näytä testiajalla turhia viivoja ja myös sofin tikut).:)

Tsemppiä ja toivottavasti plussa sieltä tulis jo, plussatuulia kovasti toivoen!!(y):):love:
 
Hei kaikille!

Täällä yksi haaveilija lisää, joka haluaisi liittyä keskusteluun mukaan. Täytynee hieman paremmalla ajalla perehtyä paremmin ketjun aiempiin keskusteluihin.. Mutta ilmeisesti ainakin monia voi jo onnitella!

Minut saa laittaa listaan mukaan, olen 29v, yritys aloitettu 7/19. Mieheni on 28v, meillä ei ole aiempia lapsia. Eipä näyttänyt ensimmäinen yritys onnistuneen, vaikkakin olin jo hetkellisesti aivan varma, että kaikkien ennakko-oletusten vastaisesti olisi ehkä tärpännyt. Ehkä kuumeilen vain niin kovasti... Tein negatiivisen varhaisen testin sunnuntaina, ja menkkoja odottelen alkavaksi huomenna- pe. Toki ainahan on olemassa mahdollisuus, että testi näytti väärin, mutta en jotenkaan jaksa nyt uskoa siihen että todella olisin raskaana. Mutta reippain mielin kohti seuraavaa, vasta-alkajiahan tässä mieheni kanssa (vielä) ollaan :D Suurin pelkoni on se, että olemme jahkailleet liian kauan yrityksen aloittamista ja nyt olisi jo liian myöhästä. Itselläni on keliakia, mikä lääkärini mukaan saattaa hankaloittaa vielä lisää raskautumista.
 
Onnea plussista!:love::love::love:

@Wintersun on kyllä selkeä viiva! Josko sulla oli kemiallinen joka nosti hormonia?

Joku kyseli seksin määristä. Meillä yhteiseloa yli 10v eikä enää kovin aktiivista makuuhuoneen puolella. Nyt kun yritys päällä niin ovulaation aikaa harrastetaan joka toinen päivä. Eli kierrossa yhtyeensä 2-5 kertaa vaan. Mutta eipä se haittaa kun ovulaation osaa suht hyvin paikantaa ja on hyvin tärpännyt.
Me ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja seksiä ei myöskään ole kovin usein. Mies on ennen välillä vihjaillut että useemmin olis kiva ja jotenkin ajattelin että nyt kun ite oon innokkaampi tekemään alotetta ja seksiä olis useastikin "tarjolla" niin hän vain innostuisi mutta nyt koittaa välttelevän ja määrä pysyy ihan samassa kuin ennen... o_O
Tai siis viime kierrossa oli ehkä 3 pv välein mikä on usein normaaliin nähden meillä mutta nyt ei olla kertaakaan ja KP 11 ja mua pelottaa että tää ovis menee ohi tällä menolla... :cry: onneksi oviksesta ei oo vielä merkkejä. Mies on kyl vähän semmonen et jos väsyttää yms niin sit se vaan on ei ku ite tässä vauvakuumeessa varmaan vaikka jopa kipeenäkin yrittäs :barefoot: Eipä se tarkota että tällä kertaa nappais mutta musta joka mahis pitää silti käyttää... vaikuttaa siltä että vaikka mies on naljaillut joskus vähäisellä seksillä niin haluaa sittenkin olla se aloitteen tekevä osapuoli :ROFLMAO::ROFLMAO:

Alkaa jo tulla mieleen että tajuaako mies mitään naisten ovulaatiosta ja että kun se on ohi niin ei oo enää loppukierrossa mahista. Huooh. Kunnon avautuminen. Tätä menoa tuntuu ainakin että raskautumisesta tulee pitkä tie...

Onnea @rainbowdream :love::love: ihanaa kun tärppäsi!! Kaikkea hyvää tähän odotukseen :love::)
 
Hei kaikille!

Täällä yksi haaveilija lisää, joka haluaisi liittyä keskusteluun mukaan. Täytynee hieman paremmalla ajalla perehtyä paremmin ketjun aiempiin keskusteluihin.. Mutta ilmeisesti ainakin monia voi jo onnitella!

Minut saa laittaa listaan mukaan, olen 29v, yritys aloitettu 7/19. Mieheni on 28v, meillä ei ole aiempia lapsia. Eipä näyttänyt ensimmäinen yritys onnistuneen, vaikkakin olin jo hetkellisesti aivan varma, että kaikkien ennakko-oletusten vastaisesti olisi ehkä tärpännyt. Ehkä kuumeilen vain niin kovasti... Tein negatiivisen varhaisen testin sunnuntaina, ja menkkoja odottelen alkavaksi huomenna- pe. Toki ainahan on olemassa mahdollisuus, että testi näytti väärin, mutta en jotenkaan jaksa nyt uskoa siihen että todella olisin raskaana. Mutta reippain mielin kohti seuraavaa, vasta-alkajiahan tässä mieheni kanssa (vielä) ollaan :D Suurin pelkoni on se, että olemme jahkailleet liian kauan yrityksen aloittamista ja nyt olisi jo liian myöhästä. Itselläni on keliakia, mikä lääkärini mukaan saattaa hankaloittaa vielä lisää raskautumista.
Tervetuloa! :) sama juttu pelottas itseänikin että onko tää nyt liian myöhäseks jätetty ku ikä lähentelee 30v... mä oon kuumeillut jo monta vuotta mutta mies oli hidas lämpeämään asialle. Vihdoin on aloitettu yritys :love:

Plussatuulia kaikille!! :rolleyes::love:
 
@rainbowdream aivan mahtava juttu, onnea! <3 Sydämelliset onnittelut myös @midoo ! :love:

@Tammityttö olen pahoillani puolestasi, kun kerroit miehesi ehdottomasta päätöksestä :( Mutta olen tosi iloinen, että olet ollut täällä mukana ja että teillä on kuitenkin lapsi(a?) <3

Pahoittelut uusista kierroista @Kiemura @W.we ja muut :(

Ja tervetuloa uusille! Täällä on kyllä paljon porukkaa ja paljon keskustelua, mikä on hyvä juttu! (y) Tosin itsekään en pysy perässä kaikkien tilanteista, mutta sama haaste lienee kaikilla :whistle: :D Tsemppiä joka tapauksessa tasapuolisesti kaikille! :love::love:

Täällä "tallettelupäivät" menossa. Mies on ihanasti mukana hommassa, ja otti tehtäväkseen alkaa syödä sitä foolihappoa todeten "tämä on nyt tärkeä osa meidän elämää" :LOL:
 

Yhteistyössä