Haaveena vauva 2020

Mä en nyt oikein ymmärrä.
Yököttävä olo jatkuu, nyt päänsäryt on yleistynyt.. Yleensä särkee kyllä mut ei kokoaikaa. Tänään tuli papruun ihan vaaleeta vuotoa ja sen jälkeen ei oo tullu.. Mitäs tämä mahto olla?
Sunnuntaina testi oli nega. Uskaltaisko tehdä uuden?
Vai alkaako sieltä oikeet vuodot?
 
Mä täältä taustalta huutelen, toistaiseksi viimeistä kertaa. Huomenna aloitan ehkäisyn uudelleen. Tilanne on mennyt siihen, että päätin, että näin on nyt parasta. Toivotankin kaikille Tsemppiä ja voimia ja hyvää jatkoa kaikille!

@Wintersun. Kaikkea hyvää erityisesti sinulle ja miehellesi. Toivottavasti hoidot onnistuu ja saatte kauan toivomanne lapsen! :love:
 
Mulla loppu menkat ja kaikki raskausoireet alkoi :D on päänsärkyä, jatkuvaa vilua ja nälkää sekä narkolepsia kun pitää saada 2h välein vartin torkut :eek: etoo kokoajan ja oksentanut olen pari kertaa, miten niin mieli haluaa olla raskaana :whistle:
Huomenna pitäisi soittaa lääkäriin siitä milloin seuraavat hoidot niin sais joskus oikeetkin oireet (y)
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Mä täältä taustalta hei!
Mä soittelin ehkäisyneuvolaan kapselinpoistoaikaa, ja sain kuulla, että se ois pitäny poistattaa jo vuosi sitten, kun mulla on muutama ylimääräinen kilo. Oon ylipainon puolella siis oikeasti ihan vain muutaman kilon, mutta on kuulema tutkittu jo sen heikentävän tehoa huomattavasti. Nyt sitten kun aloin taaksepäin miettiä, niin mulla on kyllä jo parin kuukauden aikana ollut menkat, en vaan oo ajatellut sen tarkoittavan sitä, että kapselin teho on hiipumassa. Nyt toki mietin miten tyhmä oonkaan ollu, mut ei sillon melkein 3 vuotta sitten ees kerrottu, että mistä merkeistä vois huomata, että teho hiipuu! Tai että jos lihoo, kestää teho vain 2 vuotta. Kapselin aikana siis ei mulla oo ollu menkkoja. Tulipas paljon (.) mutta olin niin järkyttynyt tästä tiedosta, eikä oo keille puhua!o_O Meillä siis periaatteessa alkaa yritys pikkuhiljaa, mut kapseli poistetaan syyskuun alussa. Voisin sitten listoille liittyä :)

Täällä on taas paljon ihania vauvauutisia!!:love:
Onnea kaikille :geek:
 
Tervetuloa uusille! Tsemppiä ja pitkää pinnaa yritykseen.

Mulla tilanne se, että kohdunulkoinen todettu viime viikolla ja silloin ke annettu metotreksaatti ja hcg 1100. Tänään kontrollilabra ja hcg edelleen 1000. Eli ei laskenut tarpeeksi. Olen ihan rikki. En halunnut mennä tänään ottamaan uutta piikkiä. Omituisinta on että pari tuntia lääkärin soiton jälkeen alkoi alavatsaa kivistää ja olen ollut pelko persiissä että kohta tulee lähtö. Vähän varoen liikkunut. Koko viikon on ollut hyvä olo eikä yhtään kipuja.
Huomiselle pyysin uuden kokeen vaikka ei kait se siitä mihinkään yössä muutu. Jos on noussut niin uutta piikkiä vaan.
Oon klo 15 alkaen lukenut koko päivän kaikkea ku:sta netistä. On aika vaihtelevia kokemuksia.
Nyt yritän nukkua.
 
SOS!

Tein sunnuntaina negan testin, eilen iltapäivällä iski pakko ja hulluus tehdä uusi uusi testi... Tein rfsu:lla haamun. Olen lukenut että siihen ei pidä luottaa, joten marssin kauppaan ja ostin PC:n testipuikon. Tänä aamuna tuli haalea punertava viiva :eek: Tosin siinä testailun tiimellyksessä saattoi puikko kastua hieman merkkinuolen yläpuolelta... En jotenkaan osaa vieläkään suhtautua niin että olisin todella raskaana, lähinnä epäilen omia silmiäni ja testintekotaitoja mistä aiheutuu väärää toivoa Menkkoja odotettu alkavaksi eilisen ja huomisen perjantain välillä, ei siis ole tulleet vielä.

Onko teillä kokemuksia/kuulopuheita pc:n puikkotestistä kuinka luotettava testi kaikenkaikkiaan on? (rfsu:han taitaa olla täysi susi..)

Tsemppiä myös muille piinapäiväilijöille!! (y)
 
SOS!

Tein sunnuntaina negan testin, eilen iltapäivällä iski pakko ja hulluus tehdä uusi uusi testi... Tein rfsu:lla haamun. Olen lukenut että siihen ei pidä luottaa, joten marssin kauppaan ja ostin PC:n testipuikon. Tänä aamuna tuli haalea punertava viiva :eek: Tosin siinä testailun tiimellyksessä saattoi puikko kastua hieman merkkinuolen yläpuolelta... En jotenkaan osaa vieläkään suhtautua niin että olisin todella raskaana, lähinnä epäilen omia silmiäni ja testintekotaitoja mistä aiheutuu väärää toivoa Menkkoja odotettu alkavaksi eilisen ja huomisen perjantain välillä, ei siis ole tulleet vielä.

Onko teillä kokemuksia/kuulopuheita pc:n puikkotestistä kuinka luotettava testi kaikenkaikkiaan on? (rfsu:han taitaa olla täysi susi..)

Tsemppiä myös muille piinapäiväilijöille!! (y)

rfsuta ei kannata ikinä tehä ja pc ymmärtääkseni ja kuuleman mukaan ok. sinuna talsisin vielä kauppaan hakemaan jonku testin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: soffy
Dpo 7 ja nyt alkoi palelu. Finnejä ilmestynyt leukaan ja otsaan, yleensä tulee vasta kun menkat alkaa o_O
Kuitenkin jotenkin sellanen olo et turha ainakaan plussaa on odottaa :unsure: vaikka vielä viikko menkkoihin :D
Täällä about sama dpo ja oon ovulaatiosta asti ollut kuin teinityttö finnien suhteen, kamalaa!! :LOL: yleensä mullakin tulee ennen menkkoja vaan.

Täällä oli keskustelua vähän aika sitten aivastelusta ja viimeiset 2 päivää on ollu aamut hirveää tirskutusta. Siitähä minä taas sain turhaa hölmöä toivoa :ROFLMAO: Samoin eilen illalla äkkinäisesti vähän aikaa vihloi/"repi" alavatsaa.. Mutta kuten @Titi-Love sanoi, näinä päivinä plussan saaminen tuntuu kyllä aika epätodennäköiseltä.. Tsiisus mitä piinailua! :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Onnea kaikille plussanneille:love:

Mä luulen ettei mulla ollut ovulaatio silloin kun luulin. En kyllä itse asiassa tiedä milloin on ollut :ROFLMAO: ei ole meinaan ollenkaan sellainen olo että menkat huomenna alkaa ja eilen alkoi nännit kipeytyä ja tänään luulin että menkat alkaa ja vielä kun pyyhin se tuntui siltä mutta hämmästys olikin suurta kun se olikin vain valkkaria ja sitä tuli paljon. Ei mul oo ikinä tollai tullu. Voisikohan tarkoittaa (n) toisaalta en halua turhia toiveita herättää ettei pety niin pahasti. Niin ja viime yönä näin unta että sain plussan.

Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :cry:
 
Täällä about sama dpo ja oon ovulaatiosta asti ollut kuin teinityttö finnien suhteen, kamalaa!! :LOL: yleensä mullakin tulee ennen menkkoja vaan.

Täällä oli keskustelua vähän aika sitten aivastelusta ja viimeiset 2 päivää on ollu aamut hirveää tirskutusta. Siitähä minä taas sain turhaa hölmöä toivoa :ROFLMAO: Samoin eilen illalla äkkinäisesti vähän aikaa vihloi/"repi" alavatsaa.. Mutta kuten @Titi-Love sanoi, näinä päivinä plussan saaminen tuntuu kyllä aika epätodennäköiseltä.. Tsiisus mitä piinailua! :notworthy:
Tää on kyllä aika piinaavaa :D
Mulla välillä vähän munasarjoihin vihloo, molempiin. Mutta muuten on ihmeen kivutonta ollut tähän asti, viime kuussa oon merkinnyt nivuskivut alkavaksi dpo6. - >
Nyt ei niitä oo ollenkaan. Joku painon tunne kylläkin alamahalla kun makaan mahallani.

Eilen tosin tvtä katsellessa yhtäkkiä johkin kohdunnapukan tienoille sattui ehkä minuutin tosi ilkeästi, ja se säteili ihan häpyluuhun asti. Tosi outo kipu. Luulis ettei ainakaan kiinnittyminen aiheuta kipua kohdunnapukkaan, paitsi jos kiinnittyis johkin väärään kohtaan (n) o_O
Maanantaina aijon testata, sillon on dpo 12.
 
@Titi-Love mulla on kans munasarjakipua, semmosta mikä kestää hetken ja on sykkivää. Sit välillä on kipua alamahassa ja kohdun kohdalla. Tulis voi olla ihan mikä vaan. Toisaalta ajattelen ettei olis plussaa tulossa, jos pco kipuilee munasarjoissa.

Tsemppiä kaikille! Pitäkää pää kylmänä.. tai yrittäkää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Jos sitä nyt aktivoituisi taas täällä, kun oviskin taisi jäätävien:alien: kipujen ja tikutuksen perusteella olla eilen.

@Mary3 tee uus testi! :)
@Haavejuttu mikä dpo sulla? Kuulostaa lupaavilta oireilta! (y)

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja piinailijoille! (y)

ON: Täällä tosiaan eilen ihan älyttömän kovat ovis kivut, testailin one stepin surkimuksilla ja niiden perusteella eilen oli ovis.
Hairahduin eilen ottamaan lasin punkkua ja nyt mietin et olikohan se ihan maailmanluokan virhe?!:ninja: Menikö tän kierron vauvanteko hommat nyt ihan plörinäksi? (n)
 
Nopee tilannetiedotus. Mähän eilen vaadin että tälle päivälle uusi hcg kontrolli. Ja nyt olikin laskenut 1000->730!!o_O(y)
Mistä ihmeestä mulle tuli eilen intuitio, että ei tää voi mennä niin että se ei laske. Toisaalta en tiedä uskaltaako iloita, jos se sahailee ees taas. Mut mä yritän nyt luottaa siihen et suunta on alaspäin.
Lääkärin soiton jälkeen alkoi melkoiset tuntemukset munasarjoissa ja pelkäsin eilen että lähtö sairaalaan tulee. Illalla vähän helpotti ja sain nukuttua. Liittyisikö nyt kivut(munasarjoissa polte ja kk-kivut) jotka tänään jatkuneet, tuohon hcg:n laskuun? Vuotoa ei oo näkynyt.

Kyllä vähän jo alkoi hymyilyttämään kun hoitaja puhelimessa sen luvun sanoi. Lääkäri sitten vielä soitti ja sanoi että kontrolli ensi ke.
 
Voi @Helmiina1978 onpahan inhottavaa, kun arvo ei laske.
Toivottavaati nyt alkaisi kuitenkin laskea.
Outoa, että sitä raskautta ei näy missään.

Oireita oireita oireita:
Hampaita pestessä yökkäyttää, imetys sattuu, vihloo alhaalle vatsaan sivuille välillä, varsinkin kurkottaa, kääntää kylkeä, menkka jomotukdua, ketuttaa (varsinkin miehen naama), palelee ja
https://aijaa.com/GeoVvr

Kyllä tässä vähän jännittää!
 

Yhteistyössä