Haaveena vauva 2020

@pallomaha123 no, jopas. Oliko se edellinen varmasti plussa? Onko säännöllinen kierto?
Ei kyl toinen ovis voi olla noin paljon myöhemmin, kai.
 
Todella outoa! Sain mitattua viikolla oviksen, joka haaleni sitten. Nyt siis oletettu dpo3 ja ovistesti kirkas plussa kun tein mielenkiinnosta o_O onko mulla toinen ovis mitähä?
Oliko edellisen testin mukaan viiva samanlainen vai nyt selvempi plus?oletko seurannu lämpöjä Mulla esim on käyny niin että aikaisemmin tuli tumma viiva ja haaleni ja luulin et oli ovis. Sit tulikin reilusti tummempi viiva myöhemmin ja se oli ”oikea” LH piiki. Sit nous kunnolla lämmötkin.
Ovista ei voi hormonaalisesti olla kahdesti eri kohdassa kiertoa. Munasoluja voi irrota kaks mutta ne irtoaa samasta Lh piikistä. Hommaan kun vaaditaan tietyt hormonaaliset systeemit ja ovista edeltää esim estrogeenipiikki (minkä takia limatkin tulee). Kun ovis on ohi tulee keltarauhanen eikä uutta estropiikkiä elimistö enää puske ja joka muuttaa myös esim liman siittiöille epäsuotuisaksi jne. Näin karkeasti ja huonosti selitettynä :D
Kuinkas onestep-haamuilijoiden tilanne!?:ninja:
 
Oliko edellisen testin mukaan viiva samanlainen vai nyt selvempi plus?oletko seurannu lämpöjä Mulla esim on käyny niin että aikaisemmin tuli tumma viiva ja haaleni ja luulin et oli ovis. Sit tulikin reilusti tummempi viiva myöhemmin ja se oli ”oikea” LH piiki. Sit nous kunnolla lämmötkin.
Ovista ei voi hormonaalisesti olla kahdesti eri kohdassa kiertoa. Munasoluja voi irrota kaks mutta ne irtoaa samasta Lh piikistä. Hommaan kun vaaditaan tietyt hormonaaliset systeemit ja ovista edeltää esim estrogeenipiikki (minkä takia limatkin tulee). Kun ovis on ohi tulee keltarauhanen eikä uutta estropiikkiä elimistö enää puske ja joka muuttaa myös esim liman siittiöille epäsuotuisaksi jne. Näin karkeasti ja huonosti selitettynä :D
Kuinkas onestep-haamuilijoiden tilanne!?:ninja:

Voihan se olla että ei sitten ollut ovis silloin, mutta samanpaksunen viiva tuli! Ja oon tikuttanut aika monta kiertoa, kun ei vielä yritetty niin oli ihan samanlainen. Mutta jos tää nyt on ovis niin sitä pitää ryhtyä toimiin ;)
 
@Lennis Kiitos paljon! :love: Tsemppiä sinne piinaviikkoihin!

@Mohan Ompas "kiva", että on joku kohtalontoveri samassa syklissä! Millä annoksella syöt nyt Letroja? Meillä koitettiin keväällä ensiksi se 1tbl 5 päivän ajan eikä ollut mitään vaikutusta. Nyt sitten sunnuntaista lähtien 2tbl.
Meillä mennään ihan pelkillä lääkkeillä. Tarkoitus tosiaan muutama kierto kokeilla Letroja ennen IVF siirtymistä. Ihan sillä ajatuksella, että jospa se raskaus alkaisikin kun saadaan ovulaatio vaan aikaan. Pikaisesti siirrytään IVF:ään mun endometrioosin vuoksi. Toivotaan molemmille hedelmällistä kiertoa! :love: Tulepa päivittelemään maanantain ultran kuulumiset :)
Mulla on vain yksi tabletti kp 3, 5 ja 7, eli mieto annos, kun periaatteessa ovulaatiossa ei pitäisi olla ongelmaa, mutta varmistetaan silti. Minullakin vahva endo epäilys, mutta ei ole kunnolla diagnosoitu joten me mennää inssin kautta, koska meillä lapsettomuuden syyksi toistaiseksi diagnosoitu hitaat siittiöt. Tulen maanantaina kertomaan mitä siellä näkyi :)
 
@haaveilija-31 miltä näyttää testi tänään? Malttamattomana odotan!

Mulla on meinaan aika sama tilanne. Viime viikonloppuna tein negatestit ja luovutin ja turhauduin. Suunnittelin jo kaikki seuraavat askeleet, ensikäynnit yms, ja tilasin nipun testejä seuraavia kiertoja ajatellen. Menkkoja vaan ei kuulu, ja vähän on oireentynkää aina välillä, ainakin kuviteltua. Tein sit testin, johon tuli aavistus jotain. Eilen toisen testin, sama aavistus. Tänä aamuna tuli aavistus jo vähän nopeemmin ja hiukan selvempänä. Mieskin on näitä aavistuksia nähnyt. Että mitäköhän nyt... Ovulaatiosta ei ole varmuutta tapahtuiko edes, ja edellinen edes suunnilleen mahdollisen oviksen aikaan seksi oli 3 viikkoa sitten. Esikoisestakin plussa kyllä näkyi tosi myöhään, että oisko mulla nyt jotain toivoa vai?
 
huomenta.
Täällä innokkaana odottanut jo tunnin josko jotain testejä vilkkuisia kuvissa.:whistle:

Mä tein eilen rsfu.n tavallisen ja tänä aamuna sekä sen että PC.n eikä mihinkään mitään viivanpaikkoja eikä roskishaamuja tms. Eli kyllä niillä ihan valkoisiakin saa.
Mä aloitin taas testaamisen tosi aikaisin.

Tässä on ekassa kuvassa dpo 8 ovistestit, ylempi iltapäivä ja alempi ilta, ja 10 mIU one step illalla myös testattu. Ja samasta one stepistä toinen parempi kuva. Aamulla olin testannut selvän negan pc:llä ja ovistestin testiviiva oli ihan haaleaakin haaleampi.

Kolmas kuva one step+pc tältä aamulta, dpo 9. Ovistestistä en ottanut kuvaa, kun se oli niin haalea.

Eli harmaita viivanpaikkoja olen tässä parina päivänä nyt tiiraillut. Livenä ne näkyivät ihan selkeästi, mutta kuviin niitä oli hankalampi saada, etenkin kun kuvan rajaaminen huonontaa kuvanlaatua niin paljon. En tiedä näettekö noissa kuvissa mitään, mutta siinäpä tiirailtavaa teillekin. :D Raskausoireita mulla ei ole vaan kaikkea sellaista mitä on aina negakierroissakin, paitsi rinnat ovat paljon raskaammat kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa, ja nännit ovat pysyneet aika kovina tähän päivään asti, kun yleensä pehmenevät jo muutaman päivän jälkeen samalla kun nännien kipu häviää. Lisäksi nyt parina viime päivänä nännit ovat olleet vähän puristusarat.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@haaveilija-31 miltä näyttää testi tänään? Malttamattomana odotan!

Mulla on meinaan aika sama tilanne. Viime viikonloppuna tein negatestit ja luovutin ja turhauduin. Suunnittelin jo kaikki seuraavat askeleet, ensikäynnit yms, ja tilasin nipun testejä seuraavia kiertoja ajatellen. Menkkoja vaan ei kuulu, ja vähän on oireentynkää aina välillä, ainakin kuviteltua. Tein sit testin, johon tuli aavistus jotain. Eilen toisen testin, sama aavistus. Tänä aamuna tuli aavistus jo vähän nopeemmin ja hiukan selvempänä. Mieskin on näitä aavistuksia nähnyt. Että mitäköhän nyt... Ovulaatiosta ei ole varmuutta tapahtuiko edes, ja edellinen edes suunnilleen mahdollisen oviksen aikaan seksi oli 3 viikkoa sitten. Esikoisestakin plussa kyllä näkyi tosi myöhään, että oisko mulla nyt jotain toivoa vai?
Otitko kuvaa testistä? :)
 
Mulla ei oo ollu mitään oireita. Pidän tätä hyvänä asiana koska viimeksi oli jo jotain tuntemuksia ja nää osottautui pms oireiksi :ROFLMAO: mulla on nyt pari päivää paljon menoa... 4.9 pitäs alkaa kuukautiset (23 päivän kierto, jos se ei pitene) ei enää kovin kauaa pidä ootella miten sen kaa käy
 
Mä sain vielä tänään digiin pregnant 2-3.
Tää on siis se hetki kun poistutaan täältä :D Pari viikkoa sitten ajattelin että digiä en varmaan pääse koskaan tekemään.
Kiitos kaikille täällä tuesta, ohjeesta ja onnitteluista. Toivon kaikille KOKO sydämmestäni että se kipein toive toteutuu!
Etenkin @Mahaotus ja @Lastunen oon seurannu teidän matkaa kun varmaan samoihin aikoihin purjehdittiin tänne palstalle. Heippa nyt ja tulen takaisin jos kaikki ei mene hyvin :barefoot:
Ja ps. @Tammityttö oot ihana!!
 
Flo näyttää että ovia ois tänään mutta ei mitää oireita siihen viitaten. Pientä limasuutta oli kp12 mutta ei sen enempää oireita. Tikkuja ei oo millä vois testailla, mutta ens kiertoon sellaiset varmaan hommaan. Oon ollu ite niin kipeenä kuumeessa ja flunssassa ettei tätä kiertoo oo voinu käyttää hyväksi ellei nyt sit tänään. Epäilen kyllä että ovulaatio ei ole tänään eikä mitään hajua onko jo sit ollu.
 
Kuinka kauan teillä näyttää plussaa ovistesti, oletteko testanneet? Tein nyt heti perään parin tunnin päästä laimeemmalla virtsalla, niin vahva plussa silti pamahti edelleen. Oon aina ennen pidätellyt sen 4 tuntia ennen kun oon päivällä tehnyto_O onkohan mulla joku todella runsashormoninen ovulaatio meneillään :LOL:
 
Onnea @addison !! Voi kiitos sinulle. Ja itkis ku olis itsekin ”iältään” tuolla muualla kuin täällä neljän kympin paremmalla puolella niin sais täällä jännäillä oikeesti :rolleyes::LOL:

Jaaa Ovisplus. Voihan se olla päivän jopa kaksi. Mulla vaihtelee mut joskus ollu silleenkin että eilen jo plussa kysymysmerkin kanssa ja tänään vähintään tasavahvat viivat Ja huomenna vielä vähä vahvemmat viivat ku tasavahvat. Sit joskus se plussa on vaan päivän. o_O:ROFLMAO:
 
Hei taas!! Kirjoittelinkin tuossa muutama päivä sitten tästä oudosta kierrosta. Osaako kukaan sanoo että kun viikko sitten perjantaina otaksun olleen ovulaation limoista päätellen. Onko se lauantai sitten dpo 1? Torstaina dpo 6? alkoi ruskea tuhru vuoto. Niukkaa ja ei edes siteeseen asti valunut. Eilen se vuoto loppui. Mitähän tämä tällainen vuoto on? Ei koskaan oo tämmöstä ennen ollut.. Voisko olla tulehdus? Eihän tää toki lääkäripalsta ole mut jos jollain ois vastaavaa kokemusta. Raskaustesti oli eilen nega. (n)
 

Yhteistyössä