Haaveena vauva 2020

Dpo 10 kp 26/28. Antaako pc:kin näin hurjaa viivanpaikkaa nykyään (oli se paketti jossa uudistunut ulkoasu), vai uskallankohan mä olla varovaisen toiveikas? Mulla on herkkä onestep näyttänyt viivanpaikkaa kaks päivää, pc:hen tuli eilen hyvin haalea viivanpaikka, mutta tällaista en ole aiemmin pc:hen saanut. Kuvanlaatu on taas mikä on, mutta testiajalla tuli selvä viiva, jossa olin jopa väriäkin näkevinäni. Vaaleampi kuva on otettu kuivahkosta testistä ja tummempi kuva testiajalla, siinä näkyy viiva mielestäni paremmin.
 

Attachments

Dpo 10 kp 26/28. Antaako pc:kin näin hurjaa viivanpaikkaa nykyään (oli se paketti jossa uudistunut ulkoasu), vai uskallankohan mä olla varovaisen toiveikas? Mulla on herkkä onestep näyttänyt viivanpaikkaa kaks päivää, pc:hen tuli eilen hyvin haalea viivanpaikka, mutta tällaista en ole aiemmin pc:hen saanut. Kuvanlaatu on taas mikä on, mutta testiajalla tuli selvä viiva, jossa olin jopa väriäkin näkevinäni. Vaaleampi kuva on otettu kuivahkosta testistä ja tummempi kuva testiajalla, siinä näkyy viiva mielestäni paremmin.
Tämähän vaikuttaa hyvältä! Ihan kuin siinä olisi väriäkin, eikä pelkkä viivanpaikka! (y)
Varsinkin jos kaks eri testiä näyttää jo jotakin suuntaa antavaa. Tästä ehtisin jo innostua :D
 
Minä en vielä uskalla innostua, mutta ajattelin käydä tämään ostamassa apteekista jonkun testin. Apteekin testeihin en oo saanut viivanpaikkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: addison
@Apustaja kyllä mä tuota jo jonain pitäisin. Tässä näitä testejä olen tehnyt ja 4 testiä 3 päivässä ihan blankoja. Toivottavasti sun vahvistuu normaalisti. (y):love:
 
Hejssan! Meikä pomppaa tuolt toukokuisista tänne haaveileen. Elikkäs siis taustaa: tein viikko sit maanantain selkeen haamu plussan, keskiviikkona 28.8 kävin verikokeet ja raskaus virallista. Testailin kuitenkin kotona uusia testejä kun haalea plussa jäi häiritseen, se kerran hieman tummeni mut lähti sitten haalistuun. Outo tunne ollut 2 päivää ettei kaikki oo hyvin... Stressasin asiaa paljon Yht äkkiä eilen illal tuli semmonen varma tunne "en ole raskaana" toki harmitti mut jotenkin se ajatus helpotti että en ollut epävarma asiasta. Parempi näin aikases vaiheessa jos kesken menee... Ja sitten huomasin pyyhkiessä semmost tuhruvuotoo ja tänään tuli enemmän, 2 keskenmenoo joskus saanut että. Vähän silt vaikuttaa nytkin.

Tää oli ylläri baby, mutta innostuttiin molemmat niin paljon ❤ .. Joten siis nyt päätetty että aletaan ihan yrittämällä yrittään

mulla itsellä on 2 lasta mut nykysellä ei ollenkaan. Tuntuu pahemalta sen puolesta tää km ku itteni
 
  • Tykkää
Reactions: kukapakuka
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 41/34-55
Haaveilija-31.................kp 39/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 37/28-30
Keltasirkku-...................kp 35/27-32
Hope91......................... Kp 33/30-32
Minic..............................kp 31/28
Ilonetsijä........................kp 31/28-30
Millimetrii...................... kp 29/28-29
Mammakatri..................kp 28/22-41
Helmiina1978...............kp 27/32
Apustaja......................kp 26/30-35
Persikka123.................kp 25/34
Haavejuttu....................kp 24/29
Titi-Love.......................kp 24/28-30
Nyyyti...........................Kp 23/24
EnkeliRinkeli.................kp 23/28
satsuma13....................kp 20/29-31
Mahaotus.....................kp 19/23
Greeneye......................kp 19/29-34
Wintersun..................... kp 19/26
FaBuu...........................kp 18/28
Tiukuliina89.................. kp 17/31
Tingeli...........................kp 17/34-36
nieve30.........................kp 15/28
Karvakorvat..................kp 15/28
Lennis...........................kp 15/28-34
Poreilevalimu................Kp 12/25-26
Hipposka.......................kp 12/30
W.we.............................kp 10/25
Lastunen.......................kp 9/xx
Daana........................... kp 9/23
taikinatonttu...................kp 8/28
mimmik..........................kp 7/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 6/28-30
Vauvameille..................kp 5/28-35
Veevavi.........................kp 3/28-30
rosemarie......................kp 3/xx
Ehka2020.....................kp 2/27-30
Pilvinentaivas...............kp 2/28-30
nessu87....................... Kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Keltasirkku-................. dpo 17
Haaveilija-31...............dpo 14
Helmiina78..................dpo 9
Haavejuttu...................dpo 8
Tilliina..........................dpo 7
Hope91........................dpo 7
Titi-Love.......................dpo 6
Greeneye.....................dpo 6
Mahaotus.....................dpo 5
Nieve30.......................dpo 5
FaBuu......................... dpo 5
pallomaha123..............dpo 4
Lennis..........................dpo 2
Wintersun................... dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty; onpas paljon piinailijoita. :love:

Tervetuloa @Nessu87 Harmi nyt , jos raskaus ei alkanutkaan. Ehkä ensi kierrossa sitten.
 
Tervetuloa @Nessu87 Harmi nyt , jos raskaus ei alkanutkaan. Ehkä ensi kierrossa sitten.[/QUOTE]
siis raskaaks tulin mut on kesken menossa,, noh,silleen hyväl asenteel yrittään. Tän raskauden myötä ainkin saatiin vauva kuumeet , en tosiaan aatellu viel kk sitten et lähtisin yrittään viel tän vuoden puolel itseasias n. Vko ennen raskaus tietoa kyselin kierukan perään mut nyt jää kierukat ym apteekkiin ja osteleen ovistestejä ja hcg läpysköjä varastoon
 
Peukut @Apustaja ! Kyl mäkin innostuisin. Jos viiva tulee ns värin edetessä ja jää siihen niin kyl se sillon jostain kertoo!
Löysin viimekierrossa testaamat blankot Pc tikut jotka jäi laittamatta roskiin. Ne oli siis täysin blankot ja voin kertoo et viivalasitkin osaan omistaa :ROFLMAO: Niis on nyt reilun vk jälkeen harmaa viiva. Mut tommonen sun tikkujen viiva kyl ei tuu ilman jotain hormonia (y)
 
Omaa napaa... Herkkä First Response tehty aamulla ja nega , dpo9. Viimeksi tein kesäkuussa dpo8 saman testin, kun se kohdunulkoinen alkoi, ja jälkeen päin tajusin että siihen oli tullut viiva, ja kuvakikin siitä on, jossa näkyy selkeä hailu viiva. Luulin silloin että se oli joku viivanpaikka, ja varsinkin kun sitten myöhemmin tehty sama testi näytti samanlaista hailua viivaa. Myös muihin testeihin, PC ja OneStep tuli hailut. Vuoto kuitenkin alkoi 2pv myöhässä. Siitä 12pv alkoikin KU-hässäkkä, kivut ja vuodot.

Tällä kertaa peli 99% menetetty. Jatkan toki testien tekoa, jos ilmenee vaikka kemiallinen, joka näytti maalis-huhtikuun vaihteessa plussana vasta myöhään, dpo12+

Ärsyttäviä toki nämä ovulaation jälkeiset luteaalin oireet. Eilen oli selkeitä oloja kohdun kohdalla, repäisykivut ärsyttää, oksetusolo ärsyttää. Kunpa voisin nyt hypätä 6 päivää eteenpäin ja virallisesti siirtyä seuraavaa yritykseen. Nyt harmittaa ehkä eniten maaliskuisen kemiallisen jälkeen. Silloin sentään jo ehti toivoa joulukuun vauvaa; nyt toukokuinen olisi kuulostanut kuopuksen lisäksi kivalta. Ja alle 3v ikäeroa. Blaah. Tylsiä ja turhia toiveita.

Ja mitä siihen alkoon tulee; ehkä pitää se nyt jättää pois. (Heti kun tuo pieni pönikkä loppuu) Eniten ehkä mun ruokavalio kaipaa taas kohennusta. Oon ollut kaikesta niin stressaantunut, että sekin on päin mäntyä. Takaisin kunnon VHH:lle. Kävin mittauttamassa rauta-arvot ja vähän muitakin juttuja torstaina; näkee onko sillä saralla tullut parannusta. Ja huomenna on hammaslääkäri; mulla alkuvuodesta juurihoidettu hammas on alkanut kiusaamaan. Parempi sekin nyt hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Ajattelin että saavat kiskoa sen pois kokonaan. Siellä voi muhia semmoset pöpöt, että huhhuh. Jos olisin raskaana, en uskaltaisi sitä poistattaa, mutta uskaltaisinko edes hoidattaa niillä myrkyillä?

No, niin siinä tämän aamun romaani.
 
Viimeksi muokattu:
@Päppyrä Kiitos kun kerroit tarinasi :love: @mom_89 Kiitos sinullekin (y) ja toivottavasti pääset uuteen yritykseen mahdollisimman pian:love:
ja joo tätä mä vähän nyt pelkään mut tietenkin sitä vaan koittaa olla positiivinen ja uskotella itselleen että hyväksi tämä muuttuu.. sisäinen tunne kyllä kertoo muuta, ja järki. Ei tällainen vuotaminen ja kipuilu voi mitään hyvää olla.:unsure::( jotenki sitä sit toivoo et jos ei ole pikkuinen alussa niin pääsispä sit tästä suht helpolla ettei tarttis mitään suurempia hoitoja..ei vaan jaksais ja haluis itekki sit vaan uutta yritystä kehiin. Nyt pitää vaan venailla mitä tuleman pitää.
 
@Helmiina1978 ynnä muut. Sori kun oon jääny listalle roikkumaan. Elämässä ollu niin paljon ylimääräistä hässäkkää viime viikkoina, että aikaa ja energiaa mihinkään palstailuun ei ole. Edellinen oli normaali 29pv kierto ja nyt mennään jo seuraavaa kiertoa kp16.

Mut voi siirtää taustalle, listalta pois. Katotaan miten tuun täällä kurkkimaan. Tällä hetkellä vaan tuntuu pahalta lukea muiden onnistumisia. Oon nyt jonkun rajapyykin ylittänyt, kun synnytyksestä 2v ja säännöllinen kiertokin jo 1v, eikä muuta oo kuulunut kuin maaliskuun varhainen km rv5. Turhauttaa ihan tosi paljon, kun esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja nyt on mennyt aikaa jo 2v. Tuntuu, että koko seksikin on yhtä pakkopullaa. Eilenkin jäi harrastamatta, kun olin töissä 13h ja illalla sit aika naatti kotona, vaikka tuntemuksia munasarjassa kovin oli, että ehkä ovuloin. Suoraan sanottuna vituttaa, jos jäi nyt tääkin kierto vielä kokonaan hyödyntämättä, kun viikon vanhoilla nyt ei oo enää mitään virkaa. Mutta sitten taas tosi vaikea superväsyneenä pakottaa itsensä seksiin, ja kun tuntuu ettei sitä tulosta edes tule. Kolme kiertoa aikaa tärpätä, että talousasiat pysyis ennallaan ja tulis alle 3v ikäero.

Josko tää elämä lähiviikkoina tasaantuisi, kun saisi nuo isot kuormittavat ekstra-asiat mielen päältä pois. Nyt lähinnä itkettää ja harmittaa kaikki.
 
@VernaMaria :unsure: pahoittelut, ja ymmärrän hyvin tuskasi. SAmoin olin itsekin ajatellut, että taloudenkin takia alle 3v ikäero olisi hyvä, mutta tällä mennään nyt. Kaikkia vaihtoehtoja olen punninnut, joten ei kai se sit rahasta ole kiinni; huonompaa päivärahaa saa, mutta onneksi mies on saanut vakipaikan. Hänen harteillaan sitten eläminen. Itse tietysti voisin etsiä kokopäivätyön, jonka mukaan sitten 6kk tulot katsottaisiin, mutta ei sekään oikein innosta, kun tähän tilanteeseen sopii tämä osa-aikainen paljon paremmin.
 
Omaa napaa... Herkkä First Response tehty aamulla, dpo9. Viimeksi tein kesäkuussa dpo8 saman testin, kun se kohdunulkoinen alkoi, ja jälkeen päin tajusin että siihen oli tullut viiva, ja kuvakikin siitä on, jossa näkyy selkeä hailu viiva. Luulin silloin että se oli joku viivanpaikka, ja varsinkin kun sitten myöhemmin tehty sama testi näytti samanlaista hailua viivaa. Myös muihin testeihin, PC ja OneStep tuli hailut. Vuoto kuitenkin alkoi 2pv myöhässä. Siitä 12pv alkoikin KU-hässäkkä, kivut ja vuodot.

Tällä kertaa peli 99% menetetty. Jatkan toki testien tekoa, jos ilmenee vaikka kemiallinen, joka näytti maalis-huhtikuun vaihteessa plussana vasta myöhään, dpo12+

Ärsyttäviä toki nämä ovulaation jälkeiset luteaalin oireet. Eilen oli selkeitä oloja kohdun kohdalla, repäisykivut ärsyttää, oksetusolo ärsyttää. Kunpa voisin nyt hypätä 6 päivää eteenpäin ja virallisesti siirtyä seuraavaa yritykseen. Nyt harmittaa ehkä eniten maaliskuisen kemiallisen jälkeen. Silloin sentään jo ehti toivoa joulukuun vauvaa; nyt toukokuinen olisi kuulostanut kuopuksen lisäksi kivalta. Ja alle 3v ikäeroa. Blaah. Tylsiä ja turhia toiveita.

Ja mitä siihen alkoon tulee; ehkä pitää se nyt jättää pois. (Heti kun tuo pieni pönikkä loppuu) Eniten ehkä mun ruokavalio kaipaa taas kohennusta. Oon ollut kaikesta niin stressaantunut, että sekin on päin mäntyä. Takaisin kunnon VHH:lle. Kävin mittauttamassa rauta-arvot ja vähän muitakin juttuja torstaina; näkee onko sillä saralla tullut parannusta. Ja huomenna on hammaslääkäri; mulla alkuvuodesta juurihoidettu hammas on alkanut kiusaamaan. Parempi sekin nyt hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Ajattelin että saavat kiskoa sen pois kokonaan. Siellä voi muhia semmoset pöpöt, että huhhuh. Jos olisin raskaana, en uskaltaisi sitä poistattaa, mutta uskaltaisinko edes hoidattaa niillä myrkyillä?

No, niin siinä tämän aamun romaani.
Tsemppiä! ❤ Ymmärsinkö siis oikein, että olet saanut myös haamun tänään, vai oliko se first response negatiivinen? Ja kannattaa ehdottomasti hoitaa hampaat kuntoon ennen raskautta, sillä voi olla iso merkitys!

Voimia ja tsemppiä @VernaMaria llekin. ❤ Minäkin oon välillä pitänyt täältä taukoa, kun on tuntunut liian pahalta.
 
@VernaMaria Tsemppiä! Mullakin tilanne että esikoisesta tulin tosi helposti raskaaksi. Mulla oli oletus jotenkin alitajuisesti, että nytkin tulen raskaaksi helposti. Ollut aika pettymys että tässä on jo yk10 menossa ja tuntuu että joku kyllä mättää. Toki eri kumppani, ikää melkein 7 v enemmän ja ylipainoa tällä hetkellä eli tilanne aika eri kuin esikoisesta kun tulin raskaaksi.
En tiiä luetko näitä viestejä enää, mutta oletteko te käyneet missään lääkärillä? 1 v yrittämisen jälkeen pääsisi jo hoitoihin ja puhutaan sekundäärisestä lapsettomuudesta. Mut varmaan tiedätkin. :) Meillä on jo aika varattu marraskuulle kun 12 kk tulee täyteen ja mua helpotti se kyllä, että jostain saa apua ja testit tehtyä. Joskushan se voi olla pienestäkin kiinni miksei tärppää. Toki voihan olla että ootte käyneetkin jo. Tuli vaan mieleen kysyä. Mutta toivon tosi paljon että se plussa teille tulisi pian ja tsemppiä ja voimia paljon!

ON: Mulla dpo5 menossa. Vielä aika kova flunssa, varsinkin yskä. Toki tässä taas mieli haluaisi keksiä jos mitä oiretta jo nyt mut todellisuudessa mitään oireita ei ole ja olen melko varma ettei tässä kierrossa tärppää, sen verran kipeenä ollaan oltu molemmat.
 
@VernaMaria :unsure: pahoittelut, ja ymmärrän hyvin tuskasi. SAmoin olin itsekin ajatellut, että taloudenkin takia alle 3v ikäero olisi hyvä, mutta tällä mennään nyt. Kaikkia vaihtoehtoja olen punninnut, joten ei kai se sit rahasta ole kiinni; huonompaa päivärahaa saa, mutta onneksi mies on saanut vakipaikan. Hänen harteillaan sitten eläminen. Itse tietysti voisin etsiä kokopäivätyön, jonka mukaan sitten 6kk tulot katsottaisiin, mutta ei sekään oikein innosta, kun tähän tilanteeseen sopii tämä osa-aikainen paljon paremmin.
Päivärahojen muutoksen myötä ensi vuoden alustahan ei ole enää tuota ns. 6kk sääntöä olemassa. Vaikka tulot olisi nousseet, katsotaan vaan 12kk tarkastelujakson tulot. Ellei sitten ole 12kk tarkastelujaksolla esim. valmistunut ammattiin. Meilläkin vaikutti hieman tuo ensi vuonna astuva muutos, kun mietittiin tätä lapsiasiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuajabasilikaa
Päivärahojen muutoksen myötä ensi vuoden alustahan ei ole enää tuota ns. 6kk sääntöä olemassa. Vaikka tulot olisi nousseet, katsotaan vaan 12kk tarkastelujakson tulot. Ellei sitten ole 12kk tarkastelujaksolla esim. valmistunut ammattiin. Meilläkin vaikutti hieman tuo ensi vuonna astuva muutos, kun mietittiin tätä lapsiasiaa.
Ahaa. Ok. En oo selvittänyt asiaa. Eli kaikilla sama juttu?
 

Yhteistyössä