Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. niini91

niini91 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Tännehän on tullut paljon porukkaa parin viikon aikana, jonka olen pitänyt taukoa. Tervetuloa kaikille ja isot onnittelut plussanneille! :)

Mulla menkat alkoi kp 54 ja nyt ollaan menossa kp 13. Kevyt yritys meillä tässä kierrossa päällä, mutta koitan olla stressaamatta ja painostamatta miestä asian suhteen. Ovista en vielä ainakaan tässä kierrossa tikuttele, mutta otin Flo-sovelluksen käyttöön Clue-sovelluksen rinnalle.

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
  2. Mohan

Mohan Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    No siis tämä! En varmaan kestäis, jos saisin virheellisen plussan ennen menkkoja ja sitten ne alkaiski. Se olisi niin hirveä pettymys.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. Helmiina1978

Helmiina1978 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    212
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

14.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 70/28
    Naarassusi.................kp 47/33
    -Brita-.........................kp 43/31
    FaBuu.........................kp 41/28
    Tingeli..........................kp 34/34-36
    mom_89......................kp 31/32-38
    Hellu__.........................kp 28/28
    VernaMaria..................kp 27/28-30
    nieve30.........................kp 26/28
    Karvakorvat..................kp 24/28
    Amadecasa..................kp 23/34-55
    Haaveilija-31.................kp 21/39
    Hipposka.......................kp 20/30
    Vauvahaaveilija2396.....kp 19/28-30
    Eevee1..........................kp 19/31-98
    Poreilevalimu................Kp 18/26
    Keltasirkku-...................kp 17/27-32
    taikinatonttu..................kp 17/28
    W.we.............................kp 17/25
    mimmik.........................kp 17/28-32
    Vauvameille..................kp16/28-35
    Pilvinentaivas...............kp 15/28-30
    Addison.........................kp 13/xx
    Minic..............................kp 13/28
    Ilonetsijä........................kp 13/28-30
    Minttuajabasilikaa.........kp 12/xx
    Veevavi.........................kp 11/28-30
    Ehka2020......................kp 11/28
    Mammakatri..................kp 10/22-41
    Helmiina1978...............kp 9/30
    Apustaja......................kp 8/30-35
    Persikka123.................kp 7/34
    Titi-Love........................kp 6/28-30
    Nyyyti..................... ...... Kp5/24
    EnkeliRinkeli.................kp 5/28
    satsuma13....................kp 4/29-31
    Mahaotus.....................kp 3/23
    Greeneye.......................kp 3/29-34
    ★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

FaBuu......................dpo 27
    Mom_89.....................dpo 11
    Nieve30.......................dpo 12
    Karvakorvat................dpo 10
    Poreilevalimu............. dpo 4
    Lastunen.....................dpo 3
    Taikinatonttu.............. dpo 2
    Vauvameille.................dpo 1
    Keltasirkku-................. dpo - 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 15.08.2019 klo 12:23
  4. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    212
  5. kaikai

kaikai Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    13
    Apua.... testasin tänä aamuna rfsun herkällä. Dpo taitaa olla 11... eli hyvin aikaista mut...onko tää se kuuluisa viivanpaikka vai haamu? En uskalla luottaa ton testin maineella... ja silti tuntuu tosi vahvasti että se on sitä itseään. Oireita ei tosin hirveesti oo. Välillä vähän vihloo oikeelta alavatsasta.

Liitetyt tiedostot:

6. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    212
    @kaikai eipä tuohon uskalla kukaan sanoa mitään. En mä oo noihin turhaan mitään saanut. toivotaan että huomenna vahvistuu. kai jätit pissan purkkiin? :ninja: käyt hakee toisen testin,

7. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    212
    tosta aikaisin testauksesta.
    Onhan se pettymys, jos näkee hailun viivan ja ehtii jo innostua. Mut toisaalta jos se ei vahvistu ja oireet kuitenkin on muka raskaana, niin sit ku vuoto alkaa, ei ehkä pety niin paljon kun tiesi jo ettei tästä tule mitään.
    Ja toinen syy; jos selkeästi onkin esim. kemiallinen(yleensä tulee hiukan r-oireita ja vuoto 1-2pv myöhässä) niin tietää ainakin että raskautuminen on mahdollista; jos ei aikaimpia raskauksia/lapsia ole joko itsellä tai toisella. Mä ainakin testaan jo hyvissä ajoin; niihin pettymyksiin kun on jo tottunut. Eikä sille raskauden alkamiselle tai alkamattomuudelle itse mitään tosiaan voi; suurimmaksi osaksi kiinnittyminen on tuuria. Joihinkin asioihin todellakin voi vaikuttaa positiivisesti. (y)

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
  8. Mimmmuliini

Mimmmuliini Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Onko kenelläkään kokemusta kiinnittymisvuodosta? Mulla tosiaan eilen vähän rusehtavaa tuhrua, ja olin varma että menkat alkaa. Eilen oli siis dpo 7. Nyt ei mitään merkkiä vuodosta, mutta menkkamaista jomottelua on. Ehkä tämä on toive ajattelua, ovulaatio oli kuitenkin minulla tässä kierrossa myöhään, vasta kp 25/35

9. Aurorials

Aurorials Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    20
    Mulla oli esikoisesta muistaakseni joskus dpo8 kohdalla. Tajusin sen vasta jälkikäteen koska meillä ei ollut juuri siihen kiertoon mitään uskoa :D

10. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    95
    Eiköhän odotella ja katsota! Mä en ole saanut mitään viivanpaikkoja ilman kiinnittymisyritystä kyl. Ylihuomenna kun testaat niin tiedät jo enemmän. Mulla näytti digi dpo 14 jo raskaana. Olisin optimistinen kyllä :) Mulla ehkä oli "se tunne" jo viime viikolla. Sitä ei voi selittää miltä se tuntuu. Join saunasiiderin dpo 10 tai 11 ja mietin ettei pitäisi, mutta oireita ei silloin ollut. Seuraavana päivänä sitten tuli vasta oireita kunnolla.
    Mulla oli jo plussa pärähtänyt kun tuli vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä, joten en usko että se oli kiinnittymistä mutta eiköhän se pieni vuoto ole aika tavallista joillekin juuri menkkojen aloituskohtana. Ne pitää vain olla niukemmat ja juuri vähän paperia värjäävää. Luin myös että ne jotka saavat menkat normaalisti, niin kiinnittyminen olisi tapahtunut sellaiseen paikkaan että se olisi mahdollista, tai esim jos on hematooma niin voi vuotaa paljonkin, mutta siihen ei kai yleensä kuulu kipuja kuten keskenmenossa.

11. FaBuu

FaBuu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    13
    Nyt on pakko hiukan oma napailla. Mä oon nyt saanu 3 päivänä vahvistuvan plussatestin mutta tänään aamulla tuli hiukan verta ja sitten vain vähän ruskeaa ja nyt ei mitään. Mä luulen että mulla oli ovulaatio kp28 et oli siirtynyt flunssan takia. En tietenkään voi olla varma. Siitä laskettuna menkat voisi kyllä alkaa nyt mutta entä tuo vahvistuva plussa :notworthy: ihan kauheaa :(

• Ihana! Ihana! x 3
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. haaveilija-31

haaveilija-31 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    497
    @kaikai viivahan siinä on, mutta kyseisen testin haamuihin kannattaa suhtautua hyvin skeptisesti. Koklaa joku toinen testi (y)

@FaBuu alkuraskaudessahan voi pientä vuotoa tulla, eikä välttämättä meinaa mitään pahaa. Tsemppiä (y):love:

Jaahas, ensin ovistestit tummeni hienosti. Yhtäkkiä haalenikin, eikä plussaa tullu. Saa nähdä tuleeko edes tälle kierrolle koko ovista :unsure:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  13. Mahaotus

Mahaotus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    @Greeneye sama homma mulle, ei sovi yhtään tämmönen pitkäkestonen rauhassa asioiden odottelu. Nyt kun mul on tokaa kertaa vasta menkat n. 10 vuoteen pillerien jälkeen niin oon jo netistä tilaamassa kaikenmaailman kestosuojia ja kuukuppia sillä asenteella että noita menkkoja joutuu vielä pitkäänkin katselemaan :ROFLMAO::ROFLMAO:

Mulle voi päivittää kierron pituudeksi 23. Kerron sitten jos se muuttuu pidemmäksi tässä tulevassa kierrossa :D

Noh, kohta pääsee testailemaan taas ovista, jännä nähdä tapahtuuko se samoihin aikoihin kuin viimeks.

Luin muuten että jos luteaalivaihe on lyhyt siihen voi vaikuttaa ettei keltarauhashormoonia kehity tarpeeksi. Ja mullahan oli cetazette ehkäisy jotka on nimenomaan keltarauhashormonia. Kehitin tämmösen oman teorian että jos mun keho ei vielä osaa ite sitä niin tuottaa kun oli tottunut saamaan sen siitä cerazettestä? :ROFLMAO: (siitä toki ns. liian iso määrä joka esti raskauden silloin) voisko olla?

Lähde:
    https://aitiydenihme.fi/raskaus/kuukautiskierron-luteaalivaihe-ja-raskaus/amp/

Toivon kovasti että mun luteaalivaihe pitenis jo tässä kierrossa (y):rolleyes:

14. mom_89

mom_89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    23
    Aamulla testatessa haalea miehennähtävä haamu!! Dpo 12. Katsotaan lähteekö vahvistumaan.

• Ihana! Ihana! x 18
    • Tykkään Tykkään x 3
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  15. FaBuu

FaBuu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    13
    @haaveilija-31 sitä mäkin toivon (y)mut jollain tavalla harmittaa ja pelottaakin

@mom_89 toivotaan kovasti vahvistumista viivalle(y) miehen nähtävähän on jo jotain :ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  16. kukapakuka

kukapakuka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    27
    Mulla tänään kp1. Mutta mut voi poistaa listalta, yritän ottaa nyt rennosti kun alkoi uusi työ ja monet muutkin jutut vie resursseja. Ei kestä pää stressata tätäkin ja eihän se hyvääkään tee. Mies varasi ajan siemennesteanalyysiin parin viikon päähän. Toivon tavallaan että siitä löytyisi jotain niin ois helpompi ehkä sitten alkaa jotain hoitoa saada. Just nyt ideaali ois kun ei stressaisi mistään mut kyllähän mulle jo tuo oviksen testaus luo paineita jonkin verran.. Ja ovista taas järkevää testata koska epäsäännöllinen kuukautiskierto.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Hipposka

Hipposka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    71
    Mä olen harvoin testannut aikaisin, mutta juuri tuo pitkässä yrittämisessä. Näkisi että keho edes yrittää tai sillä on joku haju mitä pitäisi tehdä.

18. Keltasirkku-

Keltasirkku- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    34
    Ompa ihanaa nähdä taas alkavia plussia porukalla! Se jos mikä luo uskoa, että kyllä meillekin vielä ^^.

Mulle voi päivittää huomiselle dpo 0 kun sain juuri plussan ovulaatiotestiin. Tää on kyllä ihan jännää seurattavaa, että missä kohtaa se plussa tulee kiertoa. Tämä oli vasta toinen kierto kun tikutin, mentiin ensimmäiset kaksi ilman tikutteluja.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. haaveilija-31

haaveilija-31 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    497
  20. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    212
    @mom_89 Onnea! Aika näkyvä haamu siis. :love:

21. Tingeli

Tingeli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Onnea plussanneille, toivotaan viivojen vahvistumista (y)

Täällä olen taas monta kertaa päivässä käynyt lukemassa muiden kuulumisia , mutta kirjoittelu on jäänyt vähiin.

Omaa: Menkkajomoa ollut nyt jo pari päivää ja tänään aamulla herätessä olin varma, että vuoto on alkanut , mutta ei. "Raskausoireita" tunsin viime viikolla jonkin verran, mm. Tissit pinkeät ja hiukan kipeät ja närästystä on ollut nyt tavallista enemmän. Saapa nähdä kuinka korkeelta tällä kertaa tiputaan. Oireet loppu ja menkkaolot senkun jatkuu...

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  22. taikinatonttu

taikinatonttu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Onnea plussanneille, toivottavasti muillakin lykästää pian! :)

Luulen taas bonganneeni oviksen, tikkuun sain hyviä viivoja, mutta en selvää plussaa... (ehkä mä oon just se, jolle ei ees tuu vahvaa viivaa ainakaan One Step -liuskaan(n)) limat kyllä puhuivat oviksen puolesta, samoin kp:t. Voisin liittyä piinailijoihin, tänään dpo 3.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  23. Lastunen

Lastunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    51
    Plussia taas tullut, onnea osallisille :love:

ON: Pari viikkoa minipillereiden lopettamisesta, joten menkkoja ei oo ollu vuosiin. Sillon aiemmin kyllä ei koskaan ollut tällasia menkkoja edeltäviä oireita kuin tissit. Normaalistikin on isot tissit, mut hyvänen aika, ihan kun olisin käynyt ottamassa täytteet näihin :ROFLMAO::ROFLMAO: Sen lisäksi kosketusarkuus, erityisesti nännien alueella. Viikko vielä piinallista odottamista testiin asti.o_O

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  24. Mahaotus

Mahaotus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    @Lastunen mulla on kanssa ollut noita tissioireita nyt ennen menkkoja mutta ei mun mielestä ennen pillereitä! :LOL: aina alkaa senki takii kuvittelee sit että olis jo raskaana... mikä on myös mahdollista, piinaavaa tosiaan :ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  25. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    84
    Tuttua :LOL: Se on karua kuinka paljon ne voi turvota ihan vaan hormoneista johtuen. Toki luulen et just tuossa kohtaa ne oireet on jotenkin överit

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi