Haaveena vauva 2020

Nonniin elikkäs mit voi lisätä listalle nessu87 1/28 eli siis nyt alko kunnol vuotaan, oikestaan silleen helpotus ettei tarvi ootella ja ootella päiviä tyhjentymiseen ym. Nyt pääsee sit yrituäykseen ja ovistestitkin kolahtaa ens viikol postista. Saas nähä miten sekottaa kiertoa tää km?
Voisin lisätä sinut tuonne ketjun ykkössivulla olevaan listaan. Ootko minkä ikänen, monesko lapsi haaveissa ja alkoiko yritys milloin (kk/v)?
 
Onnea plussanneille :)

Itsellä menossa dpo 6. Rinnat kipeytyi tänään, eli tosi aikaisin. Katsoin kalenterista, että tammikuun plussakierrossa rinnat kipeytyi kans dpo 6 :D toki varmaan vaan sattumaa. Joskus on juilinut oviksesta menkkoihin vähän. Nyt toki heti kunnolla särkee sivuilta. Nähtäväksi jää.
Eilen tuli juotua muutama lonkero mökkikauden päättäjäisissä. Ei huvittanut kunnolla ottaa, ei vaan jotenkin maistunut, niinku ei oo koko kesänä. Tietysti parempi vaan niin (y)
Nyt oon sit kipeänä, kurkku kipeä, kylmä, tuntuu että kuume nousee, esikoisella sama homma, lisäksi nenä aivan tukossa.
Mulla oli nenän tukkoisuus oireena plussakierroissa (y)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Oi, onnittelut plussanneille :)! Ihanaa kun täällä on näin aktiivista keskustelua, tosin itsellä tekee tiukkaa ehtiä lukemaan kaikkia viestejä.

Mä en tiedä liittyisinkö tuohon piinailijoiden listalle. Ovis oli eilen tai tänään, ovisplussa siis ilmestyi digitestiin lauantaiaamuna. Oireista en oo koskaan pystyny ovulaatiota tarkasti bongaamaan. Pohdittiin miehen kanssa, josko aikaistetaan yrittämisen aloitusta, mut ei sit vielä ihan uskallettu, joten keskeytetyllä mentiin. Toisaalta torstaina kyllä puuhailtiin reippaasti ilman ehkäisyä, ja mietinkin että kyllähän tässäkin kierrossa voisi olla pienenpieni mahdollisuus raskautua.
Eli ehkäpä mulle voi päivittää huomiselle dpo 2.
 
Isot onnittelut @Apustaja ❤

Heräsin tänään alaselän säteilykipuun, synnytyksestä ja km tuttu kipu. Sitten alkoikin kirkas verivuoto. Jatkunut päivän menkkamaisena. Kumpa nyt tämän vuodon myötä lähtisi pois kaikki ylimääräinen. Noh to labrassa selviää että onko hcg laskussa. Onneksi näitä km nyt tutkitaan, oon ihan vakuuttunut että mulla on se että kohtu hylkii sikiötä, onneksi siihen löytyy lääkkeet jos tuo labroissa paljastuu.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

2.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 42/34-55
Haaveilija-31.................kp 40/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 38/28-30
Keltasirkku-...................kp 36/27-32
Hope91......................... Kp 34/30-32
Minic..............................kp 32/28
Ilonetsijä........................kp 32/28-30
Millimetrii...................... kp 30/28-29
Helmiina1978...............kp 28/32
Apustaja......................kp 27/30-35
Persikka123.................kp 26/34
Haavejuttu....................kp 25/29
Titi-Love.......................kp 25/28-30
Nyyyti...........................Kp 24/24
EnkeliRinkeli.................kp 24/28
satsuma13....................kp 21/29-31
Mahaotus.....................kp 20/23
Greeneye......................kp 20/29-34
Wintersun..................... kp 20/26
FaBuu...........................kp 19/28
Tiukuliina89.................. kp 18/31
Tingeli...........................kp 18/34-36
nieve30.........................kp 16/28
Karvakorvat..................kp 16/28
Lennis...........................kp 16/28-34
Poreilevalimu................Kp 13/25-26
Hipposka.......................kp 13/30
W.we.............................kp 11/25
Lastunen.......................kp 10/xx
Daana........................... kp 10/23
taikinatonttu...................kp 9/28
mimmik..........................kp 8/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 7/28-30
Vauvameille..................kp 6/28-35
Veevavi.........................kp 4/28-30
rosemarie......................kp 4/xx
Ehka2020.....................kp 3/27-30
Pilvinentaivas...............kp 3/28-30
Mammakatri.................kp 3/22-41
nessu87....................... Kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Keltasirkku-................. dpo 18
Haaveilija-31...............dpo 15
Helmiina78..................dpo 10
Haavejuttu...................dpo 9
Tilliina..........................dpo 8
Hope91........................dpo 8
Titi-Love.......................dpo 7
Greeneye.....................dpo 7
Mahaotus.....................dpo 6
Nieve30.......................dpo 6
FaBuu......................... dpo 6
pallomaha123..............dpo 5
Lennis..........................dpo 3
Wintersun................... dpo 2
Daana..........................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
omaa napaa...

Tein 2 testiä, PC ja herkkä rsfu. Molemmat selkeitä negoja. Ei edes kuviteltuja viivanpaikkoja. Tänään dpo10 oman laskun mukaan, dpo9 Flon ja FF:n. Viikonloppuna näkee sitten kumpi oli oikeassa; toki voi luteaalikin olla lyhempi, joten ei sen puoleen varmuutta.
Eikun nokka kohti uusia .. no, ei kai pettymyksiä vaan mahdollisuuksia.
 
omaa napaa...

Tein 2 testiä, PC ja herkkä rsfu. Molemmat selkeitä negoja. Ei edes kuviteltuja viivanpaikkoja. Tänään dpo10 oman laskun mukaan, dpo9 Flon ja FF:n. Viikonloppuna näkee sitten kumpi oli oikeassa; toki voi luteaalikin olla lyhempi, joten ei sen puoleen varmuutta.
Eikun nokka kohti uusia .. no, ei kai pettymyksiä vaan mahdollisuuksia.
Toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi. Voihan se Methotrexate injektio vielä vaikuttaa taustalla ettei raskaus ala..:(
 
Hitsi ku on ni malttamaton tekis mieli. Hypätä viikol eteen päin ovis ajankohti päin onneks itellä tulossa reissu tälle viikkoa niin muuta aateltavaa ja saa ajan kuluun nopeemmin... Kyllähän tää km harmittaa mutta en jaksa velloa surussa, parempi et meni kesken näin alussa, luonta korjaa heikommat pois. Mut oon nyt jotenkin tosi hyvin fiiliksin että uskon et tärppäis aika piankin esikoiseen meni se puol v, yks keskemenny 3kk, ja kuopus tuli yhen kierron jälkeen km jälkeen. Eli ainkin ennen oon suht helposti raskautunut, mut katsotaan onko tullu muutosta tuohon.

mitään kipuja mul ei oo vaik vuodan ja semmost perus menkka jomotusta... Se vaan ärsyttää et pahoinvointi ei ole kadonnut
 
Plääh. Hetken olin jo kovasti toiveikas, vaan enpä enää. Muutaman sofin testiin tulleen haamulaisen jälkeen eilisaamun cb plus oli valkoinen. Senkin vielä kestin, koska sofin testit oli herkempiä, eli jos kuuluisin niihin joilla hormonin määrä nousee hitaasti, tämä olis ihan ok. Mutta tänä aamuna tein taas samanlaisen sofin testin, ja yhtä hailakka, silti miehennähtävä, epämääräinen viivantapainen siellä oli. Vaaleaakin vaaleampi, mutta tihrustaa ei tarvinnut. Mies koitti viikonloppuna sanoa, että eipä toisaalta ole negatiivista merkkiäkään (eli kuukautisia) kuulunut, mutta tällä mun kierrolla en enää luota sellaisiin. Nyt jos malttais muutaman päivän odottaa testailematta, ja jos menkat ei vieläkään ala niin sitten yks testi vielä.
 
ON: Mä sain juuri kuulla, että mun työt ei näillä näkymin jatku enää marraskuun jälkeen. Eli ei vakipaikkaa eikä määräaikaista. :( Tällä hetkellä v-tuttaa ihan älyttömästi.

Jos nyt ei käynyt niin älyttömän hyvä tuuri, että raskauduin juuri tästä ensimmäisestä yk:sta niin sit yritys saa kyllä jäädä meillä loppuvuoteen. Mies tuskin on tästä asiasta samaa mieltä mut mut... olis ees mahdollisuus löytää sit joku toinen työpaikka.

Tänään kp 23, & dpo 10 ehkä...
 
Liitynpäs minäkin tänne ketjuun Täällä kirjoittaa kohta32-vuotias kuumeilija. Reilu kaksivuotias poika vauhdittaa arkea töiden lisäksi. Joskus helmikuussa jätino hornonaalisen ehkäisyn pois ja siirryttiin muuhun ehkäisyyn. Nyt pari kk mentiin keskeytetyllä (tiedän, että ei ole mikään ehkäisykeino ) ja nyt eka kierto menossa oikeaa yritystä. Siis hitsi, miten piinaavaa tämä odotus on vaikka tiedän, että voi mennä vaikka kuiiiinka kauan tässä! Ovulaatio on varmaan tänään-huomenna ja ollaan oltu aktiivisia viime viikosta asti Töissä pyörii kokoajan vauva-ajatukset, että ihan itseäkin alkaa ärsyttää. Miten te muut saatte ajatukset muualle?
 
Liitynpäs minäkin tänne ketjuun Täällä kirjoittaa kohta32-vuotias kuumeilija. Reilu kaksivuotias poika vauhdittaa arkea töiden lisäksi. Joskus helmikuussa jätino hornonaalisen ehkäisyn pois ja siirryttiin muuhun ehkäisyyn. Nyt pari kk mentiin keskeytetyllä (tiedän, että ei ole mikään ehkäisykeino ) ja nyt eka kierto menossa oikeaa yritystä. Siis hitsi, miten piinaavaa tämä odotus on vaikka tiedän, että voi mennä vaikka kuiiiinka kauan tässä! Ovulaatio on varmaan tänään-huomenna ja ollaan oltu aktiivisia viime viikosta asti Töissä pyörii kokoajan vauva-ajatukset, että ihan itseäkin alkaa ärsyttää. Miten te muut saatte ajatukset muualle?

Töissä on onneks niin kiire, ettei juurikaan ehdi miettiä, mut kotona sit senkin edestä :p
Piinaavaa odotusta oviksen jälkeen, ennen ku kehtaa käydä testailee. Tää on ehkä se kaikkein ärsyttävin vaihe :cautious:
Tarpeeks vaan muuta tekemistä, niin saa ajan kulumaan!

Dpo3 ja alavatsalla muka jomotusta. Varmaan psykosomaattisia oireita. :whistle: Olevinaan ajatus on, että nyt on varmaan tärpännyt ekassa kierrossa, mutta ekassakin meni 4kk ja tuulimuna, seuraavassa vuosi. Sinänsä sit taas odotukset ei ole kovin korkealla. Vähän lottoamistahan tämä on.
 
Liitynpäs minäkin tänne ketjuun Täällä kirjoittaa kohta32-vuotias kuumeilija. Reilu kaksivuotias poika vauhdittaa arkea töiden lisäksi. Joskus helmikuussa jätino hornonaalisen ehkäisyn pois ja siirryttiin muuhun ehkäisyyn. Nyt pari kk mentiin keskeytetyllä (tiedän, että ei ole mikään ehkäisykeino ) ja nyt eka kierto menossa oikeaa yritystä. Siis hitsi, miten piinaavaa tämä odotus on vaikka tiedän, että voi mennä vaikka kuiiiinka kauan tässä! Ovulaatio on varmaan tänään-huomenna ja ollaan oltu aktiivisia viime viikosta asti Töissä pyörii kokoajan vauva-ajatukset, että ihan itseäkin alkaa ärsyttää. Miten te muut saatte ajatukset muualle?
Hyvä kysymys :D. Mä oon ainakin jatkuvasti tauoilla googlaamassa vauvajuttuja ja alkuraskauden oireita ym. Ehkäpä tämä tästä rauhoittuu jos yritys alkaa pitkittyä mutta näin alussa oon itse ainakin ihan täpinöissäni.

Menikö teillä kauan että ensimmäinen lapsenne sai alkunsa?
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Kp 3.
Eli uusi kierto alkoi.
Viime kierron otin rennosti.
En testaillut ovista, en mittaillut lämpöjä.
Ovisoireiden mukaan vuoto alkoi ajallaan.

Tässä kiertossa voisi taas testailla ovista ja mittailla lämpöä, myt jls raskaustestien kanssa malttais sitten. Testailis vasta aikaisintaan dpo 13.
 
Liitynpäs minäkin tänne ketjuun Täällä kirjoittaa kohta32-vuotias kuumeilija. Reilu kaksivuotias poika vauhdittaa arkea töiden lisäksi. Joskus helmikuussa jätino hornonaalisen ehkäisyn pois ja siirryttiin muuhun ehkäisyyn. Nyt pari kk mentiin keskeytetyllä (tiedän, että ei ole mikään ehkäisykeino ) ja nyt eka kierto menossa oikeaa yritystä. Siis hitsi, miten piinaavaa tämä odotus on vaikka tiedän, että voi mennä vaikka kuiiiinka kauan tässä! Ovulaatio on varmaan tänään-huomenna ja ollaan oltu aktiivisia viime viikosta asti Töissä pyörii kokoajan vauva-ajatukset, että ihan itseäkin alkaa ärsyttää. Miten te muut saatte ajatukset muualle?
Tervetuloa mukaan! :) Meillä on yritystä takana jo vuosi, ekoissa yrityskierroissa olin koko ajan kovin stressaantunut ja odotin vaan että millon saa testata ja testailin jo varmaan dpo 7 ekoja testejä. Ja pettymys oli suuri kun menkat aina alkoi. Kun aikaa on kulunut enemmän niin osaa olla rauhallisempi, kyllä mä tässäkin kierrossa olen googlaillut jotain juttuja ja laskenut että millon olisi laskettu aika jos nyt on tärpännyt :LOL: Mutta nyt on jo dpo 9 eikä tee mieli vielä testata. Ajatukset saa muualle kun on paljon tekemistä. Itselläni paljon töitä ja vapaa-aikaa ei juurikaan ole, mutta jos on niin sitten on aina jotain touhuamista :LOL: Pidin myös täältä taukoa kun meinasi lähteä lapasesta tämä stressi ja vauvahömpötys, mutta nyt on taas rauhallinen mieli :)
 
Onnea plussanneille :love: ja pahoittelut uusista kierroista <3

Eilen aloitin Letrot tupla-annoksella ja ensi viikon tiistaina ultra. Alkukierto nyt siis vaan odottamista ja hormoneja :D Kesälomakin loppuu tällä viikolla ja aika palata töihin.. Mihin se loma menikään niin nopeasti :unsure:
 
Dpo 7 ja aika kummallinen olo. Rintoja särkee ja vihloo sivuilta, alamahalla paineen tunne, kun makoilin mahallaan sängyssä, ja aamusta vihloi vasempaan munasarjaan varmaan melkein puoli tuntia, oikein kunnolla ja sit hetken vielä oikeallekin sen jälkeen. Vasemman puolen vihlonta oli kyllä aika kovaa. Ei mitenkään sietämätöntä, mutta kovempaa kuin yleensä piinaviikkojen vihlomiset.
Voi ku olis jo loppuviikko, niin vois testata :) aattelin et dpo 11 ehkä testaan, tai sit vasta dpo 14 jos vaan maltan :D (tiedän, en malta oottaa)
Olo on muutenkin flunssainen ja väsynyt.
 
Pahoittelut etten ole huhuiluihin vastannut. :censored: alkoi tulla vähän väsymys koko touhuun ja ajattelin että parempi ottaa etäisyyttä. No se näköjään lopulta kantoi hedelmää. Viimeisimmässä kierrossa kp 21 tienoilla tuli vähän vuotoa ja ajattelin jo että alkaapa menkat ajoissa. Vuoto kuitenkin loppui ja kp32 havahduin että ei ne menkat tosiaan alkaneetkaan. Tässä päiväpissasta tehty testi ja ilmeisen kahdelta viivalta näyttää. Vuosi tavallaan meni ilman ehkäisyä, yrittämistä ei kuitenkaan aktiivisesti koko aikaa. Sama ikäero näillä näkymin on tulossa kun 2 ensimmäiselle. :) Kp-listalta minut on ymmärrettävästi poistettu, mutta etusivulla on vielä tiedot niin ajattelin tulla kertomaan kuulumiset.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! (y)
 

Attachments

Pahoittelut etten ole huhuiluihin vastannut. :censored: alkoi tulla vähän väsymys koko touhuun ja ajattelin että parempi ottaa etäisyyttä. No se näköjään lopulta kantoi hedelmää. Viimeisimmässä kierrossa kp 21 tienoilla tuli vähän vuotoa ja ajattelin jo että alkaapa menkat ajoissa. Vuoto kuitenkin loppui ja kp32 havahduin että ei ne menkat tosiaan alkaneetkaan. Tässä päiväpissasta tehty testi ja ilmeisen kahdelta viivalta näyttää. Vuosi tavallaan meni ilman ehkäisyä, yrittämistä ei kuitenkaan aktiivisesti koko aikaa. Sama ikäero näillä näkymin on tulossa kun 2 ensimmäiselle. :) Kp-listalta minut on ymmärrettävästi poistettu, mutta etusivulla on vielä tiedot niin ajattelin tulla kertomaan kuulumiset.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! (y)
Onnet! Meneekö laskettu aika toukokuulle
 

Yhteistyössä