Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Hellu__

Hellu__ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    34
    Heippa pitkästä aikaa.
    Tein äsken Onestepin testin kp 31/28 ja tuollainen oli tulos. Pitääkö se tulkita niinkuin kuvittelen :oops:

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 17
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
  2. Millimetrii

Millimetrii Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    38
    @Hellu__ oijoi!!!! Paljon onnea!!

@StellaMom joo mulla oli suurinpiirtein kans kolme vuotta kuparikierukka ja se oli kyllä siitä huippu, että ei kiertoa sekotellut

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    @Hellu__ Onnittelut, kyllä tuo plussalta näyttää!

Onnea myös muille plussanneille, plussia näyttää tippuneen nyt viime päivinä useita! (y).. Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :unsure:

Itse odottelen kuumeisesti, että pääsis testailemaan ens viikon lopulla. :)

4. marrrsipaani

marrrsipaani Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    80
    Moikka, muistankin sut esikoisesta haaveilijat-keskustelusta  :) Taisin plussata ihan vähän sun jälkeen :D

5. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    133
    Oletteko kuulleet, että luteaalivaiheessa pitäisi välttää orgasmia?

6. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    60
    Hei, kysymys teille.

Edelliset kuukautiset alkoi 30.7. Ovulaatio oli kiertopäivien 12 tienoilla, eli tänään 19.8 olisi kp 21, dpo 7.
    Minulla oli ovulaation aikaan etovaa oloa ja pahoinvointia nelisen tuntia, oli myös lieviä menkkamaisia kouristuksia.
    Nyt ollut kolmena päivänä vaihtelevasti mutta säännöllisesti välillä voimakkaampiakin menkkakouristuksia. Kipuarvio 0-10= n. 2-3.

Voisiko nämä oireet viitata hedelmöittymiseen ja kiinittymiseen? Olo ollut myös vaihtelevasti kuvottava, närästystä hieman lisääntyvässä määrin, lämpö kainalosta mitattuna useampana päivänä n. 37'c ja hieman yli. Lisäksi hajuherkkyys lisääntynyt, esim. Naapurin tupakointi ja siitä sisälle tulevat hajut. Myös käsidesi on ollut oikein nenään pistävää, mitä ei koskaan aikaisemmin töissä ole ollut (srl). Eilen tein testin, vaikka tiedän että liian aikaisin, one stepillä (kun lähikaupassa ei muita) viivanpaikka heijastuu jossain tietyssä valokulmassa, eli negatiivinen.

Mikä olisi paras keino helpottaa oloa? On jotenkin sellainen fiilis, et voisinkohan olla raskaana.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    60
    Tuohon edelliseen lisäten siis kierto ollut aika täsmällisesti 28 pv, eli seuraavat kuukautiset pitäisi alkaa 27.8 tiistaina.

11/18 sain alkuraskauden km viikoilla 3+5 (useiden r-testien tuplaviivat todella vahvat), jonka jälkeen kierto oli 26-27 pv 8 kk ajan, kunnes se palautui entiseen normaaliin 28 pv kiertoon.

8. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    @KirJoh89 toivotaan että oireesi tarkoittaa Sitä (y)
    Mut monet meistä voi vakuuttaa, että kaikenlaiset oireet voivat vaihdella, ja tuntua niiiin raskaanaolevalta, että huhhuh. Parempi olla kuvittelematta mitään ennen kuin näkee 2 viivaa. Oon kyl itsekin aikanaan tuntenut kiinnittymisen ja r-oireet alkaneet aika ajoissa, mut sit on ollu niitäkin kiertoja että olisin voinut laittaa pääni pantille, että raskaana ollaan. Toisin kävi.

• Tykkään Tykkään x 1
    • En tykkää En tykkää x 1
    • List
  9. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Naarassusi.................kp 52/33
    -Brita-.........................kp 49/31
    Hellu__.........................kp 33/28
    VernaMaria..................kp 32/28-30
    Amadecasa..................kp 28/34-55
    Haaveilija-31.................kp 26/38
    Hipposka.......................kp 25/30
    Vauvahaaveilija2396.....kp 24/28-30
    Eevee1..........................kp 24/31-98
    Poreilevalimu................Kp 23/26
    Keltasirkku-...................kp 22/27-32
    taikinatonttu..................kp 22/28
    W.we.............................kp 22/25
    mimmik.........................kp 22/28-32
    Vauvameille..................kp 21/28-35
    Pilvinentaivas...............kp 20/28-30
    Addison.........................kp 18/xx
    Minic..............................kp 18/28
    Ilonetsijä........................kp 18/28-30
    Minttuajabasilikaa.........kp 17/xx
    Millimetrii...................... kp 16/28-29
    Veevavi.........................kp 16/28-30
    Ehka2020......................kp 16/28
    Mammakatri..................kp 15/22-41
    Helmiina1978...............kp 14/30
    Apustaja......................kp 13/30-35
    Persikka123.................kp 12/34
    Titi-Love.......................kp 11/28-30
    Nyyyti...........................Kp 10/24
    EnkeliRinkeli.................kp 10/28
    satsuma13....................kp 9/29-31
    Mahaotus.....................kp 8/23
    Greeneye.......................kp 8/29-34
    FaBuu.........................kp 5/28
    Tingeli..........................kp 4/34-36
    nieve30.........................kp 2/28
    Karvakorvat..................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mimmmuliini................dpo 13
    Poreilevalimu............. dpo 9
    Lastunen.....................dpo 8
    Taikinatonttu.............. dpo 7
    Vauvameille.................dpo 6
    Keltasirkku-................. dpo 4
    veevavi........................dpo 2
    Haaveilija-31...............dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 19.08.2019
  10. Hellu__

Hellu__ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    34
    Kiitos kaikille. :)
    Aika yllätyksenä tuli koska tässä kierrossa ei ollut mitään oireita oviksesta ja talleteltiin vain kerran kp 15. Tämän aamun one stepiin tuli myös viiva, mutta ei mun mielestä yhtä vahva kuin eilen illalla. Pitää varmaan hakea tänään cb testi, siinä lukee sitten kirjaimilla ollako vai eikö olla :geek:

• Tykkään Tykkään x 10
    • List
  11. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    Miten vaikeaa onkaan odottaa neljä päivää, onko myöhässä vai ei vaan haluaisi testata :eek:
    Vinkkejä miten saan hillittyä itseäni:LOL: ?

• Tykkään Tykkään x 2
    • Hauska Hauska x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  12. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    @KirJoh89 Täällä samaten dpo 7 ja "oiretuntemukset" iski siltä seisomalta kun seiskan pintaan silmäni avasin :whistle: Toive elää, että kiinnittyminen ois vaikka tapahtunut, koska vuosisadan yököttävin olo ja kovaäänisin nälkä iski heti kun pystyyn nousin ja hetken päästä tuntui pari itselleni uutta repäisyä vatsassa.

Noh, kuulostaa varmaan ihan höhlätouhulta, ehkä mul on ruuansulatusongelmia :ROFLMAO:.. Mut eihän sitä koskaan tiiä ;)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  13. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    236
    Paljon onnea kaikille plussanneille! Teitä olikin nyt monta! ❤️

En ole kuullut, että luteaalivaiheessa pitäisi välttää orgasmeja. Onko jollain muulla asiasta tietoa?

Mulla on ollu ovulaatioissa aika paljon vaihtelua. Aikaisimmat ovat olleet kp 16 ja myöhäisimmät kp 23 tienoilla.

Täällä taitaa olla ovulaatio tuloillaan. Kananmunalimoja oli jo lauantaina, ja himot ovat olleet korkealla. Harmillisesti talletuksia ei olla saatu aloitettua, kun mies on ollut kipeänä. Nyt tuntuu, että itse olen saamassa saman flunssan. Ovistestit toivottavasti pääsen tänään hakemaan postista, että pääsen kattomaan vieläkö kuitenkin ehdittäisiin tähän kiertoon mukaan. Tilasin myös Conceive plus-liukkaria testiin ja miehelle foolihappoa. Tähän kiertoon mulla ei tällä hetkellä oo juurikaan mitään raskautumistoiveita. Mun pitäisi päästä sinne gynelle että saisin varmuuden kohtutulehdukseen liittyen, kun mahakivut alkaneet vaivata koko ajan enemmän. Toissayönä oli pitkästä aikaa tosi kipeä mahakramppi ja ylipäätään kohdussa on melkein koko ajan outo olo ja kipuilua. Yhdyntäkipuja ei kuitenkaan ole ollut, joka oli viime kohtutulehduksessa se suurin oire.

14. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    ihana yllätys tosiaan @Hellu__ !! :love:

@W.we voisko tänään jo olla vahvempi? ;) mun mielestä toi on kyl plussa sun testissä. (y)

noista orgasmeista luteaalivaiheessa... Ei tee mieli edes harrastaa seksiä, joten ei hätää sen puoleen. :X3: on niin kovat oviskivut ja turvonneet munikset ettei pysty edes ajattelemaan; ehkä just sit loppukierrossa, muutama päivä ennen menkkoja helpottaa ja tulee olo, et vois harrastaakin. Ja sit parissa raskaudessa on oireena ollut hirveet seksihimot varmaan just kiinnittymisen jälkeen. :whistle: niitä siinä sit ihmetellyt, et mikä on ku himottaa vaikka ovis meni jo.

15. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    495
    @Helmiina1978 kyllä mäkin plussaa Toivon, mutta selkeesti testiajan jälkee se edellinen :cautious:

16. poreilevalimu

poreilevalimu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    49
    Mulla on tämän päivän listaan 19.8 vahingossa merkattu dpo 10 vaikka se on vasta dpo9 niin sen vois korjata.(y)
    Ja malttamattomana tein cbdigin missä ei tarvii edes viivalaseilla pohdiskella onko vai ei. Miinushan siihen pärähti. Ehkä ny odottelen menkkoja(toivoen ettei alkais) mut fiilikset on niin menkkamaiset etten odota muuta lopputulosta kuin monsuuneita. :poop:

Onnea plussanneille!:love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Keksi paljon tekemistä, sellaista että et ole kotona oikeastaan! Sitten ei ole testien lähellä ja se himo ehkä unohtuu hetkeksi :)
    Kyllä se selviää kohta varmasti! Mulla ekat kunnon oireet alkoivat ehkä dpo 10. Dpo 12 oli haamu, dpo 14 punersi jo ja dpo 17 oli vahva punainen viiva. Lisäksi digi sanoi raskaana dpo 14 myös. Mä en huomioinut niitä koska luulin että oli ovuloimaton kierto. Dpo 12-13 oli kipuja ihan kuin menkat alkaisivat mutta ei vuotoa tullut. Ja kai siinä oli se tunne myös, että nyt ollaan. Vaikea selittää, myöhemmin alkoi kunnon närästys ja pömpötys.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    @poreilevalimu sori. varmaan joku hässäkkä ollut aamulla, ja näppäillyt sukohdalta 2 krt. korjattu,

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    En ole kuullut ja en ole välttänyt. Nyt alkoi vähän huolestuttamaan. Pitäisikö välttää? Mistä tällainen ajatus on lähtöisin?

Omassa plussa kierrossa kyllä aavistin olevani raskaana, kun seksi tuntui erilaiselta kuin yleensä. Varsinkin orgasmin jälkeen oli pitkään tuntemuksia kohdussa. Seuraavana päivänä testi näytti plussaa.

20. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    Ehkä toi orgasmi liittyy siihen että kohtu supistelee ja voi jotenkin kummallisesti estää alkion kiinnittymisen. Tai siis ymmärrän kyllä että kohtu supistuessaan kyllä muuttuu varmasti jotenkin kireämmäksi ja rentoutunut kohtu ottaa paremmin alkion vastaan. Ehkä liittyy myös verenkiertoon? Hyvä verenkierto helpottaa alkion kiinnittymistä ja kohdun supistuessa verenkierto heikkenee?

Mut nää on näitä asioita taas.
    Itse oon kyl välttänyt seksiä ja rajua liikuntaa oviksen jälkeen niiin kauan kuin on selvää ettei ookkaan raskaana.

21. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    ^^ Ai niin, tulipa mieleen että maaliskuussa oli kemiallinen ja silloin ei ollut toiveita raskaudesta kun just oltiin annettu lupa tulla, jos tulee. Olin aloittanut crosscoren ja se on hyppimisineen rajua. (meikäläiselle) ja tunti oli varmaan just oletetun oviksen jälkeen. Jälkeen päin vaan mietin että oisko raskaus jatkunut ilman tota jumppaa.

Tai nyt kun oli kohdunulkoinen; teinkö jotain että alkio joko pompsahti väärään torveen kohdun kautta tai jäi jumiin, koska tein jotain. :cautious::censored:
    Ovulaatio ultran mukaan oli tapahtunut oikealta ja kivut ku:ssa oli vasemmalla. Että sekin on mahdollista. :unsure:

22. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 319
    Näillä näkymin menis sit vielä pari kiertoa että alkaa :cry:

Täytyy saada se kontrolliaika siirrettyä sopivaan kohtaan, että tulokset on varmasti silloin tulleet.. Mutta kyllä tämä aloituksen viivästyminen tuskastuttaa (n)

• En tykkää En tykkää x 13
    • List
  23. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 319
    Kiitos @Helmiina1978 että olet ottanut päivittämisen harteillesi!
    En millään kykene enää täällä notkumaan, tuntuu niin kaukaiselta ajatuskin plussasta :unsure:

24. haaveilija-31

haaveilija-31 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    526
    @Wintersun voimia, olen sanaton :cry: ❤️

Dpo 1 & kp 26/38 tänään, saa muokata. Näin luulen limojen, kipujen ja melkeen plussana olleen ovistestin mukaan :love:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  25. Titi-Love

Titi-Love Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    110
    Täälä tikutellaan, vaikka piti olla tikuttamatta. Mulla menossa eka ubikinoni - kierto. Kp 11 ( tai 12,en oo nyt ihan varma, kun se vuoto oli niukahkoa alkuun se pari päivää, niin en oo varma kuinka sen laskis.)
    Jäätävät himot olis koko ajan,mutta aateltiin kokeilla maltilla tää kierto. Ehkä 2 talletusta. Max 3. Eilen oli talletus nro 1.
    Huomenna tai yli huomenna 2. Tai sit jos huomenna 2. Niin 3. Vielä to :ROFLMAO: (vaikka mun tekis mieli koko ajan) :D:D

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä