Haaveena vauva 2020

@Handis85 no mulla ei tullu viime raskautumises myöskään ovislimoi. Yleensätulee aina ja sillee että huomaan kyl jos jää välist vaikken pahemmin tarkkailis

vitsi tulis nyt minunkin ovis testit postiluukusta eiks niis ollu et aika lail ku alkaa värii (haamuja) näkyyn testis ni kannatti alotella hommat? Ettei liian myöhäseks mene? En muista kunnol ku siit on aikaa kun niitä tikutellu viimeeks ..
 
Nyt tuntuu kovasti siltä että menkat on alkamassa. Eilen dpo6 alko tuntua painetta alamahalla ja juilia vähän ja tänään taas jatkunut semmosta tykytystä/kramppailua. Laimeempaa kyllä kun viimeksi ennen menkkoja. Huomenna pitäs menkkojen alkaa... :cautious:
 
Nyt tuntuu kovasti siltä että menkat on alkamassa. Eilen dpo6 alko tuntua painetta alamahalla ja juilia vähän ja tänään taas jatkunut semmosta tykytystä/kramppailua. Laimeempaa kyllä kun viimeksi ennen menkkoja. Huomenna pitäs menkkojen alkaa... :cautious:
Sekotanko nyt vai imetitkös sä vielä?

Peukut @Haavejuttu! Mulla on niin surkee näyttö ettei haamut näy mut ainaki ovistikku näyttäs lupaavalle (y)

@nieve30 oliko sulla runsaat/monen pv menkat? Itse oon saanu esim kp12 tasavahvat viivat ovistikkuun ja sit ne on laimentunu mut vasta kp21 oikeesti vahvar ja ovis ollu sillo. Ja tällanen oli ihan ultrallakin todetussa kierrossa. Ootko mitannu edes suuntaa antavia lämpöjä? Mä en mittaa ns oikeeoppisesti mut sit ku kunnolla on ovis nii lämmöt on korkea mittas ne millo tahansa (36,2 vs lähemmäs 37)
 
Ainii. Limoista. Eihän sitä aina tuu ns ulos asti. Mut itselläkin oviksia on ns kuivahkoja tai lima on vaan semmosta tahmautuvaa. Enkä oo raskautunu niistä. Ne hyvin harvat kiertot ku lima semmonen oikeeoppinen niin raskauskin alkanu. Mut ei se tosiaan aina sano mitään!
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Noista lämmöistä. Pitääkö lämpöjen olla vuorokauden ympäri koholla? Eikös lämpö laskekin jos menkat on alkamassa? Mulla oli eilen illalla 35.9 ja ajattelin että nyt tulee menkat mutta tänään taas noussu 37 kun äsken mittasin (n)
 
@Mahaotus kyllä mulla iltaisin välillä on matalampi lämpö kuin aamuisin. Ehkä johtuu siitä että illalla on suu enemmän auki? Just joku ilta mittasin ja 36,3 ku aamulla oli 36,7 tai toisina aamuina 36,8. Nämä oviksen jälkeen. Mut toi alempi on yleensä ennen ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Tammityttö mä yritän vasta ekaa lasta :) mulla on ollut nyt 2 kuukautiset cerazette pillerien jälkeen, 2 ovisplussaa ja eka kierto oli 23 päivää vaan ja luteaali 8 pv... nyt jännään tuleeko tästä kierrosta pidempi kun 23 :love: tulispa!
Sori (n):whistle: no jospa se siitä sit pitenee! Kyl ne alkuun hakee tosiaan paikkaansa

Lämmöt. Joo ei ne välttis 247 oo koholla. Ja itsellä joskus ennen ovistakin saattaa päivällä olla lähellä 37. Riippuu touhuista ja muusta. Ja taas illalla saattaa oviksen jälkeenkin olla matalat. Mut ku olen raskautunu lämmöt on kyl ollu ennen testiä sen 37,1 myös illalla tai melkein millon vaan. Ennen menkkoja ne pääsääntöisesti laskee mut on mulla ollu kiertoja et aamulämmöt on muutaman eka vuotopäivänki 36,9 :oops:
Et eihän ne aukottomia oo. Yhden piinailuketjussa bongasn kellä lämmöt oli 36,3-36,5 tai jotai ennenn ovista ja 36,5 vielä plussattua :ROFLMAO:
 
Muistan ite paniikissa googletelleeni esikoisen aikaa et onks viite tuulimunasta tms ku lämmöt oli plussan jälkeen koko ajan siinä 36,3 paikkeilla. Eli yksilöllisiä kaikki. Oon tullu siihe tuleksee et varma voi olla vast ku rt on positiivinen. :LOL:
Mä en ihan tajuu miks ihmiset testaa raskautta ovulaatiotesteillä ku eihä ne mitää kerro niiden viivat voi olla jotai tai voi olla olematta :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Jatkan taustalla mut voi ottaa listoilta pois. Kiitos. :) ollaan aloitettu kevyet hoidot yksityisellä ja nyt keskityn niihin ja muuhun elämään, joten tämä palstailu jäänyt :whistle: saattaa mua näkyä tuolla pitkään yrittäneiden puolella, katsotaan.

Ihanaa syksyä kaikille ja iloa vauvan yritykseen:p
 
Muistan ite paniikissa googletelleeni esikoisen aikaa et onks viite tuulimunasta tms ku lämmöt oli plussan jälkeen koko ajan siinä 36,3 paikkeilla. Eli yksilöllisiä kaikki. Oon tullu siihe tuleksee et varma voi olla vast ku rt on positiivinen. :LOL:
Mä en ihan tajuu miks ihmiset testaa raskautta ovulaatiotesteillä ku eihä ne mitää kerro niiden viivat voi olla jotai tai voi olla olematta :ROFLMAO:
Joo just näin. Lämmöt ei tosiaan juur takaa mitään

Ai miks. Noooo. Itse ainakin omistan ovistikkuja. Sit jos olis semmonen pieni epäily teem ovistikun. Jos se ei värähdäkään nii tiedän ettei mun tarvi lähtee kaupoille testejä hakee tai tuhlata ainokaista kaapista. Oikeestaan lähes kaikki raskaudet oon todennu siten et ovistikku ollu melkein plus ja sit uittanu samaan r.tikun ja saanu haamun.. joskus hyvinki hailakan mut sit se ollu myös ns oikee haamu
Ovistikun ollessa nega (hailu) tai blankko oon joskus tehny myös r.testin mut sekin pysyny negana. Eikä tarvinnu arpoa onko siinä ehkä joku haamu kääntelemällä kahden lampun alla. Ei oo, jos ovistikkukin on hailu :rolleyes: toki nykysin PC testit on nii halpoja ettei tota voi enää ns hinnalla perustella.
 
Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
 

Attachments

Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
o_O ohhoh
Oon ostanut jo pari. Mut ne on ollu negoja joten en tiedä missä viiva on. Pitääpä katsoa kuivuneet testit tänään uudelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Heippa testailijat, oletteko saaneet käsiinne uusia PregCheck pakkauksia? Mä tosiaan ostin yhden pakkauksen koska halusin katsoa saanko "leffaviivat". Anyways, vähän erilainen ulkonäkö, mutta testissä tuo testiviiva on ihan sen muovisen osan lähellä. En tiedä onko tämä joku erikoiserä, mutta jos ei ole niin tässä kuva missä mun viiva tuli esille. Edellisissä se oli paljon kauempana tuosta valkoisesta "muoviosasta".Tämä testi on siis rv 7+3 jo..
Mulla on just niitä uusia ollu tän ja eilisen päivän kuvissa, eikä oo tollasta muovia. Tai ei mee se muovi niin pitkälle o_O
 
Dpo 8 jo menossa :eek:
Tänään on valkovuotoa tullut kiitettävästi. Eikä oo tullut sellasta "limatulppaa" mikä yleensä on tullut n. Viikko ennen menkkavuotoa, toivottavasti ei tuukaan ;)

Tosin jotenkin varma olo menkoista, vaikka ihmeen oireetonta ollut, vähän munasarjoja vihloo puolin ja toisin. Rintoja välillä myös vihloo, mut vähentynyt eilisestä paljonkin.
 
Dpo 8 jo menossa :eek:
Tänään on valkovuotoa tullut kiitettävästi. Eikä oo tullut sellasta "limatulppaa" mikä yleensä on tullut n. Viikko ennen menkkavuotoa, toivottavasti ei tuukaan ;)

Tosin jotenkin varma olo menkoista, vaikka ihmeen oireetonta ollut, vähän munasarjoja vihloo puolin ja toisin. Rintoja välillä myös vihloo, mut vähentynyt eilisestä paljonkin.
Voiko normaalia runsaampi valkovuoto olla merkki raskaudesta? Tai tuntuu kyllä, että mikä vaan voi olla raskausoire:LOL:
 
Tänään kp 9, pyritään tässä kierrossa tallettelemaan noin joka toinen päivä, jos ovulaatio olisi kp 13-14, olisi tallettelut aika sopivasti kp 8,10 ja 12, 14 ja mahdollisesti vielä kp 16. Ja sen jälkeen odottelua. Nyt en ovista aio testata. Mieskin on innoissaan kysellyt jo, että milloin seuraavan raskaustestin voi tehdä . Sitä kovasti odotellessa
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
@VernaMaria
En tiiä luetko näitä viestejä enää, mutta oletteko te käyneet missään lääkärillä? 1 v yrittämisen jälkeen pääsisi jo hoitoihin ja puhutaan sekundäärisestä lapsettomuudesta. Mut varmaan tiedätkin. :) Meillä on jo aika varattu marraskuulle kun 12 kk tulee täyteen ja mua helpotti se kyllä, että jostain saa apua ja testit tehtyä. Joskushan se voi olla pienestäkin kiinni miksei tärppää. Toki voihan olla että ootte käyneetkin jo. Tuli vaan mieleen kysyä. Mutta toivon tosi paljon että se plussa teille tulisi pian ja tsemppiä ja voimia paljon!
No sen verran kävin vielä kurkkaamassa että tämän bongasin. Kiitos tsempeistä. <3 Ja joo, noi jutut onkin tiedossa. En oo lääkärillä käynyt, toki kohta olis muutenkin aika ehkä käydä gynen perustarkastuksessa. Ammatin kautta alalta sen verran tietoa, että lääkärikäynti tuntuisi lapsettomuuden takia tavallaan ihan turhalta käynniltä, koska todennäköisesti tää on vain itseaiheutettua ylipainon vuoksi, ja yli bmi 35 ensimmäinen hoitomuoto onkin painonpudotus. Siitä nyt pitäisi saada aktiivista otetta.
 
  • Tykkää
Reactions: kukapakuka

Yhteistyössä