Haaveena vauva 2020

Joo just näin. Lämmöt ei tosiaan juur takaa mitään

Ai miks. Noooo. Itse ainakin omistan ovistikkuja. Sit jos olis semmonen pieni epäily teem ovistikun. Jos se ei värähdäkään nii tiedän ettei mun tarvi lähtee kaupoille testejä hakee tai tuhlata ainokaista kaapista. Oikeestaan lähes kaikki raskaudet oon todennu siten et ovistikku ollu melkein plus ja sit uittanu samaan r.tikun ja saanu haamun.. joskus hyvinki hailakan mut sit se ollu myös ns oikee haamu
Ovistikun ollessa nega (hailu) tai blankko oon joskus tehny myös r.testin mut sekin pysyny negana. Eikä tarvinnu arpoa onko siinä ehkä joku haamu kääntelemällä kahden lampun alla. Ei oo, jos ovistikkukin on hailu :rolleyes: toki nykysin PC testit on nii halpoja ettei tota voi enää ns hinnalla perustella.
Okei no täähä oli mielenkiintosta faktaa, mitä oon lueskellu näitä ketkä sillä testannu ni vaikuttanu ihan sattumanvaraselta niiden viivat kierron loppuvaiheessa :whistle:

Mul on taas ihan sellanen olo et ei oo tärpännyt, tyhjä olo kohdussa.. Oisin niin kovin halunnut kevätvauvan :unsure:
 
Mulla tänään vasta dpo7 ja tein jo "testaa varhain testin" ja sillä sain hailun joka tosin hetken päästä jo katosikin :notworthy: taas tää testailuhulluus on alkanut :ROFLMAO::ROFLMAO: pelkään ylikaiken että menkat alkaa pian :poop: tänään on tosiaan sen verran tuntunu mahassa että saattas alkaakki :cry: tissit ei oo olleet yhtään arat toisin ku ennen paria viime menkkoja enkä oo ollu niin ärsyyntynyt, nyt on ollut vaan väsynyt ja rauhallinen olo.

Mut, tulvaa ootellessa :ROFLMAO:
 
@Apustaja Toivotaan että päästäisiin sun perässä toukokuisiin :love: Pelottaa kun menin testaamaan näin aikaisin, mutta toisaalta jos menkat alkaa niin tietää että jotain kiinnittymis yritystä on ainakin ollut taaai sitten one stepin 10 herkkyiset on ruvennut antamaan törkeitä vaaleanpunaisia viivanpaikkoja. Alamahaa vihloo ja polttelee välillä siihen malliin että pelottaa että menkat alkaisi. Ei kuitenkaan niin kovia kipuja kuin menkkakivut, mutta semmosia kipuja mitä on yleensä pari päivää ennen menkkoja (n)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mulla tänään vasta dpo7 ja tein jo "testaa varhain testin" ja sillä sain hailun joka tosin hetken päästä jo katosikin :notworthy: taas tää testailuhulluus on alkanut :ROFLMAO::ROFLMAO: pelkään ylikaiken että menkat alkaa pian :poop: tänään on tosiaan sen verran tuntunu mahassa että saattas alkaakki :cry: tissit ei oo olleet yhtään arat toisin ku ennen paria viime menkkoja enkä oo ollu niin ärsyyntynyt, nyt on ollut vaan väsynyt ja rauhallinen olo.

Mut, tulvaa ootellessa :ROFLMAO:

Tätä samaa odotellessa, perästä tullaan. Yhtään ei helpota mies, kun se kyselee et joko pissaat tikkuun :LOL:
Itsellä ois vielä useampi päivä odoteltavana, aika menee niiiiin hitaasti! :ninja:
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 44/34-55
Haaveilija-31.................kp 42/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 40/28-30
Hope91......................... Kp 36/30-32
Minic..............................kp 35/28
Millimetrii...................... kp 32/28-29
Helmiina1978...............kp 30/32
Apustaja......................kp 29/30-35
Persikka123.................kp 28/34
Haavejuttu....................kp 27/29
Titi-Love.......................kp 27/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 26/28
satsuma13....................kp 23/29-31
Mahaotus.....................kp 22/23
Greeneye......................kp 22/29-34
Wintersun..................... kp 22/26
FaBuu...........................kp 21/28
Tiukuliina89.................. kp 20/31
Tingeli...........................kp 20/34-36
nieve30.........................kp 18/28
Karvakorvat..................kp 18/28
Lennis...........................kp 18/28-34
Hipposka.......................kp 15/30
W.we.............................kp 13/25
Lastunen.......................kp 12/xx
Daana........................... kp 12/23
taikinatonttu...................kp 11/28
mimmik..........................kp 10/28-32
Keltasirkku-...................kp 10/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 9/28-30
Vauvameille..................kp 8/28-35
Veevavi.........................kp 6/28-30
rosemarie......................kp 6/xx
Ehka2020.....................kp 5/27-30
Pilvinentaivas...............kp 5/28-30
Mammakatri.................kp 5/22-41
nessu87....................... Kp 4/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Haaveilija-31...............dpo 17
Helmiina78..................dpo 12
Haavejuttu...................dpo 11
Tilliina..........................dpo 10
Hope91........................dpo 10
Titi-Love.......................dpo 9
Greeneye.....................dpo 9
Mahaotus.....................dpo 8
Nieve30.......................dpo 8
FaBuu......................... dpo 8
pallomaha123..............dpo 7
Lennis..........................dpo 5
Wintersun................... dpo 4
Daana..........................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Oma napa. Dpo12 - edelleen negaa. Ei edes viivalaseilla viivanpaikkoja rsfu ja PC. On muuten ollut oireettomin negakierto sitten yrityksen aloituksen. Toisaalta kiva, ni ei oo ollu turhia toiveita. dpo6-7 oli jotain kohtutykytyksiä, mut varmaan liittyy keltarauhashormooniin jne....


Mites muut listan kärjessä?
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Haamu piirtyi jälleen testiin :love: Tietääkö kukaan mikä olisi herkin suomessa myytävä raskaustesti? Tuo one step on herkkyydeltään 10, mutta monesti kuullut ettei todellisuudessa ole niin herkkä ja toisella testillä on saatu jo vahvempaa viivaa. Haluaisin saada edes vähän selkeämmän haamulaisen että uskaltaisi miehellekkin hihkuttaa :notworthy: Miehelle en ole mitään vielä maininnut koska hän ei kuitenkaan mitään näe :LOL:
 
Haamu piirtyi jälleen testiin :love: Tietääkö kukaan mikä olisi herkin suomessa myytävä raskaustesti? Tuo one step on herkkyydeltään 10, mutta monesti kuullut ettei todellisuudessa ole niin herkkä ja toisella testillä on saatu jo vahvempaa viivaa. Haluaisin saada edes vähän selkeämmän haamulaisen että uskaltaisi miehellekkin hihkuttaa :notworthy: Miehelle en ole mitään vielä maininnut koska hän ei kuitenkaan mitään näe :LOL:
Onnee varovaisesti!
Apteekin ultra ja apteq on ollu herkiiä. Samoin se semmonen pinkki paketti, early. Onko Predictor. Ainakin tuolla blogeissa jengi saa tosi vähillä hcg arvoilla selkeen haamun
Mut myös PC on aika herkkä. Kaverilla oli hcg 17 ja ihan selkee haamu oli liuskassa
 
Digitesti sanoi että ei raskaana. Eli sitten en ole. Jotain kummitusviivoja ilmeisesti ne, mitkä mieskin näki. Olivat siis ihan samaa vahvuusluokkaa, ehkä livenä selkeämpiäkin kuin esimerkiksi @Haavejuttu eilen illalla laittamassa kuvassa, ja jollain muullakin tais olla viime päivinä kuvia haamuviivoista. Mutta mun kohdalla eivät siis tarkoittaneet mitään, plääh. Menkkoja odotellessa siis.
 
On tää odottamisen odotus piinaavaa. Haaveiletteko muut ihan siitä vauvamasusta? Mä odotan innolla että ois iso vauvamaha ja mitä kivoja vaatteitakin pukis sen kanssa. Toki odotan enemmän että saataisiin vauva mutta siinä mahassakin olis jotain kivaa :ROFLMAO:

Onko muuten kellään mielessä mitään kivoja vauva-aiheisia leffoja/sarjoja netflixistä/hbosta tai viaplaystä? :)
 
On tää odottamisen odotus piinaavaa. Haaveiletteko muut ihan siitä vauvamasusta? Mä odotan innolla että ois iso vauvamaha ja mitä kivoja vaatteitakin pukis sen kanssa. Toki odotan enemmän että saataisiin vauva mutta siinä mahassakin olis jotain kivaa :ROFLMAO:

Onko muuten kellään mielessä mitään kivoja vauva-aiheisia leffoja/sarjoja netflixistä/hbosta tai viaplaystä? :)
Mä haaveilen myös vauvamasusta, äitiysvaatteista ja vaunujakin oon jo selaillut :ROFLMAO: mua kans kiinnostais sarjat ja leffat aiheesta, myös dokumentit jos jollain on tiedossa jotain hyviä! YouTubesta oon kattonu paljon odotusaikaan ja vauva-arkeen liittyviä videoita :)
 
On tää odottamisen odotus piinaavaa. Haaveiletteko muut ihan siitä vauvamasusta? Mä odotan innolla että ois iso vauvamaha ja mitä kivoja vaatteitakin pukis sen kanssa. Toki odotan enemmän että saataisiin vauva mutta siinä mahassakin olis jotain kivaa :ROFLMAO:

Onko muuten kellään mielessä mitään kivoja vauva-aiheisia leffoja/sarjoja netflixistä/hbosta tai viaplaystä? :)
Kysytkin vielä! No todellakin :ROFLMAO::ROFLMAO: mullehan tulee jo kohdennettuna markkinointina kaikkia mama-vaatteita zalandolta ym. Kiva kuulla etten oo yksin :LOL:
 

Yhteistyössä