Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    222
    Paljon onnea kaikille plussanneille! Teitä olikin nyt monta! ❤️

En ole kuullut, että luteaalivaiheessa pitäisi välttää orgasmeja. Onko jollain muulla asiasta tietoa?

Mulla on ollu ovulaatioissa aika paljon vaihtelua. Aikaisimmat ovat olleet kp 16 ja myöhäisimmät kp 23 tienoilla.

Täällä taitaa olla ovulaatio tuloillaan. Kananmunalimoja oli jo lauantaina, ja himot ovat olleet korkealla. Harmillisesti talletuksia ei olla saatu aloitettua, kun mies on ollut kipeänä. Nyt tuntuu, että itse olen saamassa saman flunssan. Ovistestit toivottavasti pääsen tänään hakemaan postista, että pääsen kattomaan vieläkö kuitenkin ehdittäisiin tähän kiertoon mukaan. Tilasin myös Conceive plus-liukkaria testiin ja miehelle foolihappoa. Tähän kiertoon mulla ei tällä hetkellä oo juurikaan mitään raskautumistoiveita. Mun pitäisi päästä sinne gynelle että saisin varmuuden kohtutulehdukseen liittyen, kun mahakivut alkaneet vaivata koko ajan enemmän. Toissayönä oli pitkästä aikaa tosi kipeä mahakramppi ja ylipäätään kohdussa on melkein koko ajan outo olo ja kipuilua. Yhdyntäkipuja ei kuitenkaan ole ollut, joka oli viime kohtutulehduksessa se suurin oire.

2. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    ihana yllätys tosiaan @Hellu__ !! :love:

@W.we voisko tänään jo olla vahvempi? ;) mun mielestä toi on kyl plussa sun testissä. (y)

noista orgasmeista luteaalivaiheessa... Ei tee mieli edes harrastaa seksiä, joten ei hätää sen puoleen. :X3: on niin kovat oviskivut ja turvonneet munikset ettei pysty edes ajattelemaan; ehkä just sit loppukierrossa, muutama päivä ennen menkkoja helpottaa ja tulee olo, et vois harrastaakin. Ja sit parissa raskaudessa on oireena ollut hirveet seksihimot varmaan just kiinnittymisen jälkeen. :whistle: niitä siinä sit ihmetellyt, et mikä on ku himottaa vaikka ovis meni jo.

3. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    344
    @Helmiina1978 kyllä mäkin plussaa Toivon, mutta selkeesti testiajan jälkee se edellinen :cautious:

4. poreilevalimu

poreilevalimu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    Mulla on tämän päivän listaan 19.8 vahingossa merkattu dpo 10 vaikka se on vasta dpo9 niin sen vois korjata.(y)
    Ja malttamattomana tein cbdigin missä ei tarvii edes viivalaseilla pohdiskella onko vai ei. Miinushan siihen pärähti. Ehkä ny odottelen menkkoja(toivoen ettei alkais) mut fiilikset on niin menkkamaiset etten odota muuta lopputulosta kuin monsuuneita. :poop:

Onnea plussanneille!:love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    150
    Keksi paljon tekemistä, sellaista että et ole kotona oikeastaan! Sitten ei ole testien lähellä ja se himo ehkä unohtuu hetkeksi :)
    Kyllä se selviää kohta varmasti! Mulla ekat kunnon oireet alkoivat ehkä dpo 10. Dpo 12 oli haamu, dpo 14 punersi jo ja dpo 17 oli vahva punainen viiva. Lisäksi digi sanoi raskaana dpo 14 myös. Mä en huomioinut niitä koska luulin että oli ovuloimaton kierto. Dpo 12-13 oli kipuja ihan kuin menkat alkaisivat mutta ei vuotoa tullut. Ja kai siinä oli se tunne myös, että nyt ollaan. Vaikea selittää, myöhemmin alkoi kunnon närästys ja pömpötys.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    @poreilevalimu sori. varmaan joku hässäkkä ollut aamulla, ja näppäillyt sukohdalta 2 krt. korjattu,

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    En ole kuullut ja en ole välttänyt. Nyt alkoi vähän huolestuttamaan. Pitäisikö välttää? Mistä tällainen ajatus on lähtöisin?

Omassa plussa kierrossa kyllä aavistin olevani raskaana, kun seksi tuntui erilaiselta kuin yleensä. Varsinkin orgasmin jälkeen oli pitkään tuntemuksia kohdussa. Seuraavana päivänä testi näytti plussaa.

8. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    Ehkä toi orgasmi liittyy siihen että kohtu supistelee ja voi jotenkin kummallisesti estää alkion kiinnittymisen. Tai siis ymmärrän kyllä että kohtu supistuessaan kyllä muuttuu varmasti jotenkin kireämmäksi ja rentoutunut kohtu ottaa paremmin alkion vastaan. Ehkä liittyy myös verenkiertoon? Hyvä verenkierto helpottaa alkion kiinnittymistä ja kohdun supistuessa verenkierto heikkenee?

Mut nää on näitä asioita taas.
    Itse oon kyl välttänyt seksiä ja rajua liikuntaa oviksen jälkeen niiin kauan kuin on selvää ettei ookkaan raskaana.

9. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    ^^ Ai niin, tulipa mieleen että maaliskuussa oli kemiallinen ja silloin ei ollut toiveita raskaudesta kun just oltiin annettu lupa tulla, jos tulee. Olin aloittanut crosscoren ja se on hyppimisineen rajua. (meikäläiselle) ja tunti oli varmaan just oletetun oviksen jälkeen. Jälkeen päin vaan mietin että oisko raskaus jatkunut ilman tota jumppaa.

Tai nyt kun oli kohdunulkoinen; teinkö jotain että alkio joko pompsahti väärään torveen kohdun kautta tai jäi jumiin, koska tein jotain. :cautious::censored:
    Ovulaatio ultran mukaan oli tapahtunut oikealta ja kivut ku:ssa oli vasemmalla. Että sekin on mahdollista. :unsure:

10. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 148
    Näillä näkymin menis sit vielä pari kiertoa että alkaa :cry:

Täytyy saada se kontrolliaika siirrettyä sopivaan kohtaan, että tulokset on varmasti silloin tulleet.. Mutta kyllä tämä aloituksen viivästyminen tuskastuttaa (n)

• En tykkää En tykkää x 13
    • List
  11. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 148
    Kiitos @Helmiina1978 että olet ottanut päivittämisen harteillesi!
    En millään kykene enää täällä notkumaan, tuntuu niin kaukaiselta ajatuskin plussasta :unsure:

12. haaveilija-31

haaveilija-31 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    523
    @Wintersun voimia, olen sanaton :cry: ❤️

Dpo 1 & kp 26/38 tänään, saa muokata. Näin luulen limojen, kipujen ja melkeen plussana olleen ovistestin mukaan :love:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  13. Titi-Love

Titi-Love Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    91
    Täälä tikutellaan, vaikka piti olla tikuttamatta. Mulla menossa eka ubikinoni - kierto. Kp 11 ( tai 12,en oo nyt ihan varma, kun se vuoto oli niukahkoa alkuun se pari päivää, niin en oo varma kuinka sen laskis.)
    Jäätävät himot olis koko ajan,mutta aateltiin kokeilla maltilla tää kierto. Ehkä 2 talletusta. Max 3. Eilen oli talletus nro 1.
    Huomenna tai yli huomenna 2. Tai sit jos huomenna 2. Niin 3. Vielä to :ROFLMAO: (vaikka mun tekis mieli koko ajan) :D:D

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  14. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
  15. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    Mä kyl kans lopetan nää O-tikuttelut.  :whistle:
    :LOL::ROFLMAO:
    Miten ihmeessä pidättää tarpeeksi kauan ja on vielä juomatta? Niin että tikutus osuu oikeaan aikaan? Ehkä mä oon vaan malttamaton... :poop:
    Halut on jo heränneet... 2kk viimekertaisesta peiton heiluttelusta. Miltähän sekin taas tuntuu? :giggle:
    Ja jos tänään hommaillaan ni on kumi välissä... :alien:
    Vasta keskiviikkona vois olla ilman. Vaikka en kyl tiä onko päivän päälle siitä solumyrkystä 1kk.
    Toivon että ovis olis aikaisintaan torstaina.
    Eipä vielä ainakaan oo limoja näkynyt, ja yleensä on 2pv ennen ovista ollut eli tästä Kp14 alkaen.

16. Titi-Love

Titi-Love Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    91
    Kyllä siinä luonnossa on ihan normiviiva, että ovista sopii odottaa 2-3 pv päähän, mut liekö tää Honorin älykamera vääristää aina :LOL: tekstiksi nimittäin luokitteli kuvan ja en jaksanut ottaa sitä pois päältä.
    Kuten tuosta huomaa että kontrolliviivaki on jotenki harmahtava, mut ihan normi one steppimäinen viiva on :ROFLMAO:
    En kyllä tykkää enää näistä raskauskeijun testeistä.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    101
    Ei oo totta. Ootte siis olleet tutkimuksissa/kokeissa jo? Tsemppiä ❤️

18. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    222
    Täällä näytti iltapissasta tältä. Huomenna saattais olla jo plussa.

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  19. Mohan

Mohan Jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    48
    Siis tuo orgasmi juttu tuli jollain keskustelupalstalla vastaan, että pitäis välttää koska kohtu supistelee. Alkaa olla niin rakettitiedettä tämä raskautuminen, että en voi käsittää miten joku onnistuu tässä VAHINGOSSA :LOL:

• Hauska Hauska x 12
    • Tykkään Tykkään x 4
    • List
  20. em85

em85 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    65
    @Mohan joskus itsekin miettinyt, että miten niitä vahinkoja tehdään, kun tässä pitäis kaikki kuut ja tähdet olla oikeessa asennossa, että tärppäis :ROFLMAO:
    Mutta siis mä en oo ees ajatellut tämmöstä asiaa ja ihan joka kerta saan, joten olen myös raskauskierroissa saanut ja ei ole näköjään vaikuttanut kun kuitenkin 6x raskautunut.
    Mutta oletan tän olevan enemmänkin näitä viimesiä keinoja mihin ihmiset haluavat uskoa.
    Kuten vitamiinit ja muutkin rohdot.
    Enkä siis sano, ettenkö itsekin olisi kaikenmaailman poppaskonsteihin sortunut ja toiset niistä varmasti ihan toimiviakin on :rolleyes:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  21. haaveilija-31

haaveilija-31 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2016
    Saadut tykkäykset:
    523
    Mitäs se oli hyvä syödä jos haluaisi kiertoa lyhyemmäksi? Joku jauhe tai kapseli se oli, nää ~40päivän kierrot alkaa ahistaa. Haluisin vaikka ees viikolla lyhennettyä näitä jos voisi :oops:

Siis joku mikä mahdollisesti voi lyhentää kiertoa, vois ainaki kokeilla..

22. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    @haaveilija-31 royal gelee? Eli kuningatar hyytelö. Sillä on jotkut saaneet kierron lyhemmäksi ja jopa kuukautiset alkamaan pitkän tauon jälkeen.

23. addison

addison Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    41
    Kaikki elämänilotko pitäs tässä lopettaa jos orgasmeistaki pitäs luopuu:D tässä yritystouhussa voi tosiaan mennä pitkäänkin niin en taida niin tarkaksi alkaa. Ainakaan vielä. :rolleyes: mä uskon että mun ovis oli sillon jossain kp15, ku ei enää tikut oo värähtänytkään. Katsellaan mitä tapahtuu..

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  24. Mirella92

Mirella92 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    17
    Mirella92/ 27v/ 1./ 08/19. Ehkäisy jätetty juuri pois eli nyt on vihdoin ja viimein annettu mahdollisuus vauvan tulla kun on tullakseen. Jännityksellä odotan tulevaa. Kaikkea mahdollista olen jo lukenut ja tiedän että harvemmin heti tärppää. Onko vinkkejä näin alkumetreille yritykseen?:geek:

• Tykkään Tykkään x 6
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  25. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    222
    Taisinpa sitttenkin olla jo testauksen kanssa myöhässä eilen, kun töiden jälkeen hain testit postista. Lh-huippu olikin varmaan jo eilen, mutten ehtinyt bongata. Nyt on kp 14 ja edellinen onnistunut talletus kp 6, niin piinalistalle ei tarvitse liittyä, kun tänäänkään tuskin pystytään tallettamaan. Jospa syyskuu olisi sitten meidän kuu. (y) Meen taas taustailemaan/taukoilemaan toviksi, Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin!

Liitetyt tiedostot:

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen