Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    Ai niin. unohtui mainita, että mekin kyllä oltiin tunnettu/tiedetty toisemme n.10 vuotta. Erosin silloisesta miehestä ja sitten tämä uusi tuli sopivasti vastaan. En todellakaan kuvitellut mitään vakavaa tai romanttista, mutta niin vain kävi.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 21.08.2019
  2. poreilevalimu

poreilevalimu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    49
    Jahas..Mulle voi päivittää Kp 1/25-26.
    Aika paskaa..:poop: mut eipä voi mitää. En oo aamuihminen ni ehkä se lisää tätä kiukun ja pettymyksen määrää..
    Toisaalta hirmu hyvä kun nyt ei tärpänny ni saan kouluni käytyyn loppuun asti. Mutta sit taas, oishan se vauva tervetullut siitäkin huolimatta. Tärkeysjärjestys:rolleyes::love::barefoot::LOL:

Ensi kierto pidetään "taukoa" eikä yritetä vaan seuraavalla sit vasta.. hetken ressitöntä ja vapaata..:whistle:

• En tykkää En tykkää x 4
    • List
  3. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    511
    Niin negatiivinen testi kuin voi olla :cry:
    Alan kohta harkita sitä et alan juoda ja polttaa ku korsteeni, vedän kaikkea epäterveellistä ruokaa ja aletaan käyttää kortsua ettei vois tulla raskaaksi nii varmana tärppää sillo.. tässä melkeen neljän vuoden aikana kaikki keinot varmaa käytetty, jopa lapsettomuushoitoja myöten eikä vaan mikää jää kiinni :(

Anteeksi avautuminen, mutta tämä vaihe turhauttaa aina varmasti teitä kaikkia kun pitkän yrityksen jälkeen mikään ei onnistu

• En tykkää En tykkää x 11
    • List
  4. Lastunen

Lastunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    99
    Royal geleen käyttäjät: Syöttekö niitä läpi kierron vai esim. vaan ovikseen asti?

5. Mimmmuliini

Mimmmuliini Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
    Kyllä se vaan täytyy uskoa, että ainakin toistaiseksi joku kyydissä! Tänään aamulla testasin apteekin omalla testillä ja selkeä plussa. :love: ihan ei ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta selkeä viiva kuitenkin. Nyt vaan toivotaan! Menkkasärkyjä edelleen ja alkaselkäsärkyä, mutta kai ne voi olla raskausoire nyös(n)
    Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussanneille!

• Ihana! Ihana! x 10
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
  6. Tiutau13

Tiutau13 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    78
    @Mimmmuliini mulla oli kuopuksesta menkkamaista särkyä raskausoireena alussa :) onnea! :love:

@Wintersun kyllä vaatii pitkää pinnaa ja kärsivällisyttä tuo teidän tilanne. Ois jo teidän vuoro!!

@KukkaSosuli kiitos tiedosta, täytyy käydä lukemassa:)

@Helmiina1978, meillä oli vähän sama juttu. Piti pitää kevyenä deittailuna homma, ero käsitellä ja itsenäistyä ihmisenä. Oltiin vielä molemmat samaa mieltä, että ollaan ns. "fuckbuddies" mutta pelottavan nopeasti tunteet tuli ja suurina, puolin ja toisin:LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    557
    Ainiin mulle voi laittaa tohon kp listaan kierron pituudeksi 29-32 :)Viime kierto oli pillerien lopetuksen jälkeen eka 29 päiväinen kierto, yleensä on 31-32 päivää mutta jospa kierto tasaantuisi vihdoin siihen 28 päivään mitä oli sillon joskus ennen pillereitä :D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. pupup

pupup Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    3
    https://aijaa.com/UJxA0Q

Näkeekö kukaan tuossa mitään? :/ Aamun tokasta pissasta, kp ei tarkkaan tiedossa. Oon saanu parina edellisenä päivinä selkeät punertavat haamut rfsu testillä.

9. Nyyyti

Nyyyti Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    48
    Mut voi poistaa kp-listalta. Mulla ei oo mitään hajua mikä kp nyt pitäis ajatella olevan, kun alko tää uus vuoto. Saa nähdä millon tässä pääsis oikeesti uuteen yritykseen :(

• En tykkää En tykkää x 7
    • List
  10. poreilevalimu

poreilevalimu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    49
    Valitettavasti mun silmään puhdas nega. Viivanpaikka mahdollisesti, mutta plussassa kyllä näkyis sit väriä..ja haamunkin erottais.
    Viivalasit on usein mullakin päässä:rolleyes: mut jotenkin kaiken testailun jäljeen oppinut sen että ei enää katso kaikkia tikkuja ja testejä suurennuslasilla, vaan ainoastaan otan sen tosissaan kun ja jos siinä näkyy selvästi erotettavissa oleva vaaleanpunainen viiva.
    Toivoa on aina ja toivottavasti sulla tuo vielä plussaksi muuttuisi.(y):)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  11. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    160
    Olikos täällä paljon terolutien käyttäjiä? Kuinka kauan teillä on mennyt kuurista kunnes menkat alkaa? Ärsyttää kun kierto venyy koko ajan. Ihmettelen nyt et miksiköhän mun pitää syödä näitä kp 30 lähtien vasta (n)

12. pupup

pupup Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    3
    @poreilevalimu kiitos vastauksesta :) tottahan tuo on :) aina sitä on vain hauska jännäilllä :D nyt testiin oli kuivunut vaalea viiva, liekö sitten viivanpaikka

13. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    511
    Mä laitan läpi kierron 1-2 kertaa päivässä lusikallisen vadelmanlehtiteen joukkoon :)

Tosin olen huono esimerkki t. Neljä vuotta yritystä ilman yhtäkään raskautta :rolleyes::ROFLMAO:

14. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    Kai sitä royal geleetä voi ottaa läpi kierron, mut ite oon sit vähentänyt oviksen jälkeen. Mul on pillereitä, joita otan aamulla ja illalla; oviksen jälkeen vaan toisen.

15. KukkaSosuli

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    160
    Päättämään kierron, minä on pitkä pcon takia

16. Hipposka

Hipposka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    86
    Täällä kp 1

• En tykkää En tykkää x 5
    • List
  17. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Minulla pitäisi olla tänään kp 18 :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. Vaniljapulla

Vaniljapulla Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    58
    Onnea plussista, ihana että niitä tulee :)

Omaa tilannetta päivitän. Tai no, ei tässä vielä mitään uutta ole. Tilanne on se, että kuvittelen itselläni raskausoireita :D Ehkäsyä ei ole edes jätetty vielä pois, joten raskaus ei pitäisi olla mahdollinen. Oireina muka silti turvotus, huono olo, nippailu alavatsalla, lisääntynyt lima ja älytön väsymys..
    Miten sitä sais itelle vakuuteltua, että ei ole raskaana ja että kuvittelen vain nää oireet? :D Kuvitteleeko muutkin näin paljon?

• Hauska Hauska x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. KukkaSosuli

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    160
    Okei! Joo, mä en tiedä miksi mulle on määrätty näin. Noh, tänään tuli jo vähän vuotoa paperiin ja siteeseen josko ne nyt alkais. Innostuin jo varaamaan ajan lähetettä varten ja aika onki jo parin viikon päästä. Wuhuu! Toivon ettei jono polille ole kovin pitkä

20. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Täällä ilmoittautuu yksi kuvittelija! Joka kierrossa on ollut kaikki mahdolliset oireet... Jännä miten sitä saa kuviteltua tissitkin kipeeksi :ROFLMAO: Onneksi tässä alkaa jo oppia siihen, että ei voi omalla kohdalla luottaa mihinkään oireisiin. Testiä ei onneksi voi kuvitella plussaksi ;)

Viimeksi muokattu: 21.08.2019
  21. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Hei, ihan mielenkiinnosta tein ovistestin tänään. Alla tulos, selkeästi vahvempi viiva kuin kontrolliviiva. Tässä on pari päivää oltu ilman jomotuksia ja sellaista, niin oli pakko kokeilla :D en vain usko tätä!

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 5
    • Tykkään Tykkään x 4
    • List
  22. Mirella92

Mirella92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    40
    Täällä kans! Lisäks kärsin ahdistuneisuus/paniikkihäiriöstä, jonka vuoksi niitä oireita vois hyvin kuvitella raskaudeksi. Tästä syystä tein säännöllisesti raskaustestejä vaikka pillereitä käytin, koska tuntuu ettei omaan kehoon voi ns. luottaa. Oireina mm. pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta (n) Onko täällä muita, joilla paniikkia tai ahdistuneisuutta? Miten teillä on käyttäytyny nämä raskauden aikana, jos jollain kokemusta?

23. marrrsipaani

marrrsipaani Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    80
    Ei musta ole hätäistä :) Mekin ollaan tavattu 6/16, muutettiin yhteen 6/17, annettiin vauvalle lupa tulla 8/17 ja plussasin 12/17. :)

24. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    60
    Omaa napailua.

Rinnat muuttuneet tosi aroiksi, ei kärsi oikein edes halata, kun ilkeeltä tuntuu. Lisäksi mahaa on kourinu aika paljon (tuntunut melkein koko päivän, et menkat alkais, vaikkei olo ookkaan semmonen, et ne alkais) ja hajuherkkyys entisestään voimistunu ja tänään tuli kuvottava olo kuvioihin. Piti ottaa yöpöydälle jo astia, jos kuvotus yltyy pahoinvoinniksi (herkkä oksentamaan).

Viikon päästä näkee sit testistä tai vuodoista et mistä mahtoi olla kyse ( ). Päivät tuntuu menevän aika hitaasti .

Laitan kyllä testinäkymiä jos niissä jotain näkyy .

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  25. Tiukuna

Tiukuna Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    26

Ihan ku puhuisit musta. Ja siis mulla ei oo edes raskauden mahdollisuutta ku ollaan naispari mut oli viime kierrossa kunnon raskausoireet et naureskelin puolisollekin et jos se olis mies (tai siis jos olis raskaustestimahdollisuus) nii varmasti tekisin testin ku oli nii raskausolo

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri