Haaveena vauva 2020

Anteeksi kun taas omanapailen mutta kun ei ole ketään kenelle puhua ja mieskin töissä, hänelle en ole kuvaa viitsinyt töihin laittaa vaan näytän kun tulee kotiin :notworthy: Kiitokset onnitteluista, toivottavasti tulette pian perästä :love: Tuntuu niin epätodelliselta. Miten ihmeessä tämä on mahdollista, en voisi onnellisempi olla :rolleyes: Samalla kuitenkin pelottaa koska menkkojen oletettu alkamispäivä on vasta lauantaina, nyt siis kp 27/29. Että mitä jos ne menkat kuitenkin alkaa :unsure: Olin juuri heittämässä raskaushaaveet tässä kierrossa romukoppaan koska kn pehmentynyt ja tullut alaspäin, ja sitten testiin tuli kuitenkin haamu, joka kyllä selvästi tummentunut eilisestä. Alavatsan polttelu ja vihlonta on myös samanlaista kuin juuri ennen menkkoja.

Sitten olisi myös kysymys. Tietääkö kukaan milloin aikaisintaan voisi clearbluen viikkodigin tehdä? Tai onko omakohtaisia kokemuksia? Houkuttaisi lähteä ostamaan aamuksi sellainen, mutta on niin tyyriitä että mitä jos onkin nega niin sitten harmittaa kun on ollut niin kallis ja mennyt testaamaan liian aikaisin (n) Google kertoi kuitenkin että kolme päivää ennen oletettuja kuukautisia olikohan 90% todennäköisyydellä saa viikkodigiin luotettavan tuloksen.
 
@Haavejuttu Mä tein digin dpo 14, eli sama päivä kun oletin että menkat alkaisi. Silloin se näytti 1-2vko. Ehkä kannattaa odottaa? Tosiaan voi se olla että se olisi näyttänyt aikaisemminkin, riippuu varmaan siitä miten nopeasti hcg nousee ja se on yksilöllistä! Nyt vain rentoudut ja parin päivän päästä voit digillä testaa sitten :)
 
ONNEA @Apustaja ja @Haavejuttu, ootte jääneet mieleen hyvin :love: Oon niin iloinen teidän puolesta, ihanaa raskausaikaa ja toivottavasti kaikki menee hyvin ❤

Täällä odotellaan tyttöä jo rv 23 ❤
Hui ku te ootte niin pitkällä jo! Miten on mennyt? Jotain ihania tai kauhistuttavia hetkiä? Meillä huomenna varhaisultra, ja pelottaa tosi paljon ettei sieltä löydy mitään. :) mutta sille ei voi tehdä mitään jos ei löydy...
 
Meneepäs aika nopeasti, vastahan @peanut_butter sä plussasit! :LOL:

Tsemppiä @StellaMom ultraan (y)

Meidän apteekeissa on todella huono valikoima raskaustestejä. Kahdessa apteekissa on vain apteekin omia (25miu) ja apteekin ultria (10miu) ja kolmannessa apteekissa oli myös apteekin omia ja yksi ainoa viikkonäytöllinen clearblue. Ja siinä koko valikoima :eek: Kuitenkin suurehkoja, eri ketjun apteekkeja kaikki niin on kyllä ihme että noin suppea valikoima raskaustestejä, ennen oli laajempi mutta ehkä menee niin huonosti kaupaksi ettei ole järkeä ostaa hyllyihin turhaan.
Huomiselle on one stepin herkkiä ja yksi apteekin ultra ja jos niihin tulee tummemmat viivat kuin tänään niin uskallan ehkä tehdä myös sen viikkodigin :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kiitos kaikille. Toivottavasti tulette pian perässä.❤ Onnea kaikille kiertoihin ja hoitoihin.

Kiva kuulla sinusta @peanut_butter oletpa sinäkin jo pitkällä! ❤ Onnea prinsessasta:love:

Mä käyn varhaisultrassa 27.9. Tällä kertaa en halua stressata kahta kuukautta, että onko kohdussa ketään. Mutta ainakin tällä hetkellä mulla on ihan hyvä ja luottavainen fiilis. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig ja Purrri
@mahaotusno mä en kaipaa sitä 7-9kk välistä vauvamahaa mun miwlest nii epämukava ja en ikin oo pitäny isoo raskausmahaa mitenkään viehöttävänä jos suoraa sanon

leffoist : paksuna on mun mielest hyvä, sit on se bridget jones baby, juno ja en muista mikä yks oli mis nainen vuokras kohdun ym. Näist entiiä Löytyykö netflix tai Viasta mut nää tuli mieleen ekana
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Onnea plussanneille! :)

Mulla on tää päivä ollut aika jännä, välillä ei mitään oireita, välillä vaikka mitä, nyt tällä hetkellä alamahassa nippailee ja polttelee oudosti, rintoja juilii ja tukka rasvottuu tosi nopeasti ja finnittömyys on kans outoa, yleensä naama kukkii tähän aikaan paljon, dpo 9 siis menossa.

Testit polttelee tuola laatikossa, ostin nettiapteekista edullisia herkkiä testejä viime kierron lopulla, niin niitä sielä olis. Piti testata tosin vasta dpo 12 tai 14 (n) tosin vloppu ollaa. Reissussa dpo12-13. Joten nähtäväksi jää. Ehkä mä huomenna uhraan yhden testin ja petyn :D


Edit. Nyt ku kerkisin mainita oireettomuudesta, niin alkoi nivusia vihloa ja alaselkää vähän juilii, menkkamaisesti. Nivuset vihloo aina muutama päivä ennen menkkoja..
 
Viimeksi muokattu:
Joo vuoto loppui sillon sitten, kun viimeksi kirjoittelin ja nyt ihan ajallaan alkoi menkat, mutta ne jäikin sitten vaan kahden päivän ihan minituhrutteluksi (n) Tein testinkin varuiksi, mutta ihan puhdas nega. Niin en tiedä mitä tässä taas tapahtuu ja fiiliksetkin on aika epätoivoiset ja raskaat tällä hetkellä tämän vauvahaaveen suhteen niin oon täällä nyt vähän taustalla hetken aikaa.
Tsemppiä @Nyyyti ❤
 
Nyt iski epätoivoinen olo.:unsure: Äsken suihkuun mennessä huomasin että oli tullut limamaista, ehkä vaaleanpunaisen väristä vuotoa.. Oon nyt pari päivää ollu sillä mielin, että nyt varmaan tärppäsi, koska olot on olleet sellaiset ovulaation jälkeen ja vv on ollut koko ajan jonku verran. Lämpöjäkin mittailin eilen ja tänään kun olo tuntui oudolta: eilen lämpö oli 37.04 yhden aikaan päivällä ja tänään aamulla klo 7.30 se oli 36.4 ja 12 maissa se oli 36.86. Eli lämpöjenki puolesta olin jo toivoa herätellyt.. Tänään siis dpo 10 ja kp 36. Viime kierrossa tuli kp 37 tuhrua ja seuraavana aamuna alko menkat. Ostin tänään apteekista herkän testinki että teen sen aamulla vaan nyt tuntuu etten uskalla.. :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Haavejuttu mä tein digin kuopuksesta Dpo10 tai 11 ja 1-2 näytti. Liuskoissa oli ihan haalea plussa, just näkyvä.
Edit. Mulla oli kahdessa kierrossa ovis ollut kp16, kuten nykyäänkin. Ja kp26 sain ne plussat.
 
Hope91 toivotaan ettei menkat ala!:)

Mulla kp 15/23-25, flo mukaan ovis kp10. Tänään ihan hillittömät vihlonnat oikeasta häpyhuulesta ihan pikkareiden ylärajaan asti. Vuotoa ei oikeastaan ole. Tissit aristuneet iltaa kohden. Vihlonnat kesti muutaman tunnin.

Mitä mieltä, kiinnittymistä vai myöhäinen ovis vaiko jotain muuta?(n):whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
@Mirkkuli26 toivottavasti kiinnittymisestä (y) ainakin ajankohta sopii. Ja jos kierto ollut säännöllinen ja ovis jotenkin bongattu?
 
@Mirkkuli26 toivottavasti kiinnittymisestä (y) ainakin ajankohta sopii. Ja jos kierto ollut säännöllinen ja ovis jotenkin bongattu?
Olisikin :sleep: no limojen puolesta olis voinut olla sillo kp 10.. ite en oo täysin varma millaisia on ovulaatiokivut, mutta olen ollut siinä uskossa että kivun pitäis olla munasarjojen kohdilla tai edes osittain (n) nyt oli sellaista pystysuoraa vihlontaa, ikäänkuin tulisi salaman iskuja :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Helmiina1978 Ehkäpä siis uskallan tehdä aamulla digin (y)

Tekisi mieli joka vessareissulla testata ja hetki sitten pidättelinkin kaksi tuntia että voin tehdä one stepin, samanlainen selvä haamulainen tuli kuten päivällä tehtyyn :rolleyes: On tämä vaan niin uskomatonta. Ehkä niissä gynen sanoissa oli jotain taikaa, hän kun sanoi siellä ensikäynnillä että monet tulleet raskaaksi kun on varattu aika tarkempiin lapsettomuustutkimuksiin (y) Tässä kierrossahan en juonut greippimehua tai vadelmanlehtiteetä enkä syönyt myöskään gelee royalea. Mutta aloitin Ferronol rauta & vitamiini valmisteen käytön koska rauta-arvot oli hieman rajojen alapuolella työhöntulotarkistuksessa. Tuossa ferronol valmisteessa on myös yhdessä annoksessa (15ml) foolihappoa 300 ug eli 150% päivittäisestä tarpeesta! Ja lisäksi muita vitamiineja, mm C- ja monta B-vitamiinia sekä magnesiumia. Ja sitä rautaa.
 
Omaa napaa. Tänään siis Dpo12 eli 30/32. Aamulla lämpö oli jo tippunut alas. Ehkä johtui suu auki nukkumisesta. Yleensä kierto ollut 30, mutta nyt ovisplussa ja - tuntemukset kp18 kohdunulkoisen venyttäessä kiertoa pari pv.
Kierto on ollut melko oireeton; normaaleja oviksen jälkeisiä oireita ja parina päivänä jotain nippailuja keskellä alamahaa.
Tänään tunsinkin sitten vasemmalla, jossa ku ehkä oli, aika kovaakin vihlontaa. :unsure: todellakin toivon että liittyy vain keltarauhasen surkastumiseen. Tää kipu oli viiltävää ja terävää; ku:n aikainen oli aluksi ovismaista tylppää tykytystä. Mut kyllä nyt hämää ja vähän pelottaakin. Jos tästä nyt selvitään niin seuraavana toivottavasti oikean puoli ovuloida, ja todellakin toivon että tärppää.
 
Pahoittelut menkoista ❤

Mun tilanne käy kyllä jännäks. Nyt illalla kiinan halppis testillä sain haaleen haamun. Mietin vaan et missäköhän mennään jos sattuis nyt viivat tummenemaan. Olisko ovis ollut vasta kun alko menkkakipuja tulla, eli n.10 päivää sitten. Kun eikö keltarauhanen voi kipuilla oviksen jälkeen? En saanu tikutettua ovista, niin se on tosiaan voinu tulla millon vaan tai ei ollenkaan.
Tänään mun rinnat on ollu kipeet potenssiin sata ja pissalla saa juosta.. mut nää rinnat, iso AU :nailbiting:

Kuvassa näkyy kyllä huonosti kun on otettu salamalla.
 

Attachments

Hui ku te ootte niin pitkällä jo! Miten on mennyt? Jotain ihania tai kauhistuttavia hetkiä? Meillä huomenna varhaisultra, ja pelottaa tosi paljon ettei sieltä löydy mitään. :) mutta sille ei voi tehdä mitään jos ei löydy...
Kiitos kysymästä, kaikki on mennyt onneksi tosi hyvin. :) Alkuun panikoin vähän kaikkea ja pelot ja epäusko vaivasi, en mitenkään meinannut uskoa että tää tuli jäädäkseen.. :love: Ihanimpia hetkiä on olleet ultrat ja vauvan ekat potkut.

Tsemppiä kovasti varhaisultraan, ihanaa että sä ja moni muu, kuten @Päppyrä ootte kans plussanneet ❤ Vielä kun tulis loputkin perässä :love:

Plussatuulia kaikille ❤ Meillä tärppi tosiaan kävi lomalla kun mentiin kihloihin, rentoutuminen varmaan auttoi. Oon myös vinkannut että ehdittiin molemmat syödä KSM66 noin 1kk, en tiedä vaikuttiko.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

5.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 45/34-55
Haaveilija-31.................kp 43/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 41/28-30
Hope91......................... Kp 37/30-32
Minic..............................kp 36/28
Helmiina1978...............kp 31/32
Apustaja......................kp 30/30-35
Persikka123.................kp 29/34
Haavejuttu....................kp 28/29
Titi-Love.......................kp 28/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 27/28
satsuma13....................kp 24/29-31
Mahaotus.....................kp 23/23
Greeneye......................kp 23/29-34
Wintersun..................... kp 23/26
FaBuu...........................kp 22/28
Tiukuliina89.................. kp 21/31
Tingeli...........................kp 21/34-36
nieve30.........................kp 19/28
Karvakorvat..................kp 19/28
Lennis...........................kp 19/28-34
Hipposka.......................kp 16/30
W.we.............................kp 14/25
Lastunen.......................kp 13/xx
Daana........................... kp 13/23
taikinatonttu...................kp 12/28
mimmik..........................kp 11/28-32
Keltasirkku-...................kp 11/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 10/28-30
Vauvameille..................kp 9/28-35
Veevavi.........................kp 7/28-30
rosemarie......................kp 7/xx
Ehka2020.....................kp 6/27-30
Pilvinentaivas...............kp 6/28-30
Mammakatri.................kp 6/22-41
Lapseton87..................kp 6/26-27
nessu87.......................kp 5/28
Millimetrii...................... kp 2/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Haaveilija-31...............dpo 18
Helmiina78..................dpo 13
Haavejuttu...................dpo 12
Tilliina..........................dpo 11
Hope91........................dpo 11
Titi-Love.......................dpo 10
Greeneye.....................dpo 10
Mahaotus.....................dpo 9
Nieve30.......................dpo 9
FaBuu......................... dpo 9
pallomaha123..............dpo 8
Lennis..........................dpo 6
Wintersun................... dpo 5
Daana..........................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä