Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    401
    Mä laitan läpi kierron 1-2 kertaa päivässä lusikallisen vadelmanlehtiteen joukkoon :)

Tosin olen huono esimerkki t. Neljä vuotta yritystä ilman yhtäkään raskautta :rolleyes::ROFLMAO:

2. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    341
    Kai sitä royal geleetä voi ottaa läpi kierron, mut ite oon sit vähentänyt oviksen jälkeen. Mul on pillereitä, joita otan aamulla ja illalla; oviksen jälkeen vaan toisen.

3. Veevavi

Veevavi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Mihin tarkoitukseen ne on sulle määrätty?
    Mulle 3vrk oviksesta 10 päivän ajan pidentämään luteaalivaihetta ja tukemaan kiinnittymistä.

4. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    140
    Päättämään kierron, minä on pitkä pcon takia

5. Veevavi

Veevavi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Söin 13-vuotta sitten pitkään kiertoon (40-50 päivää) terolutia kp 15-24. Tällöin raskauduin 7.kierrosta.
    Nyt kierto 28-30 ja ovuloin joka kierrossa kp 18. Tähän siis letrozol 3.-7.kp ka terot ovilaatiosta kolmen päivän päästä

6. Hipposka

Hipposka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    83
    Täällä kp 1

• En tykkää En tykkää x 5
    • List
  7. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Minulla pitäisi olla tänään kp 18 :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. Vaniljapulla

Vaniljapulla Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    55
    Onnea plussista, ihana että niitä tulee :)

Omaa tilannetta päivitän. Tai no, ei tässä vielä mitään uutta ole. Tilanne on se, että kuvittelen itselläni raskausoireita :D Ehkäsyä ei ole edes jätetty vielä pois, joten raskaus ei pitäisi olla mahdollinen. Oireina muka silti turvotus, huono olo, nippailu alavatsalla, lisääntynyt lima ja älytön väsymys..
    Miten sitä sais itelle vakuuteltua, että ei ole raskaana ja että kuvittelen vain nää oireet? :D Kuvitteleeko muutkin näin paljon?

• Hauska Hauska x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. KukkaSosuli

KukkaSosuli Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    140
    Okei! Joo, mä en tiedä miksi mulle on määrätty näin. Noh, tänään tuli jo vähän vuotoa paperiin ja siteeseen josko ne nyt alkais. Innostuin jo varaamaan ajan lähetettä varten ja aika onki jo parin viikon päästä. Wuhuu! Toivon ettei jono polille ole kovin pitkä

10. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Täällä ilmoittautuu yksi kuvittelija! Joka kierrossa on ollut kaikki mahdolliset oireet... Jännä miten sitä saa kuviteltua tissitkin kipeeksi :ROFLMAO: Onneksi tässä alkaa jo oppia siihen, että ei voi omalla kohdalla luottaa mihinkään oireisiin. Testiä ei onneksi voi kuvitella plussaksi ;)

Viimeksi muokattu: 21.08.2019
  11. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Hei, ihan mielenkiinnosta tein ovistestin tänään. Alla tulos, selkeästi vahvempi viiva kuin kontrolliviiva. Tässä on pari päivää oltu ilman jomotuksia ja sellaista, niin oli pakko kokeilla :D en vain usko tätä!

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 5
    • Tykkään Tykkään x 4
    • List
  12. Mirella92

Mirella92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Täällä kans! Lisäks kärsin ahdistuneisuus/paniikkihäiriöstä, jonka vuoksi niitä oireita vois hyvin kuvitella raskaudeksi. Tästä syystä tein säännöllisesti raskaustestejä vaikka pillereitä käytin, koska tuntuu ettei omaan kehoon voi ns. luottaa. Oireina mm. pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta (n) Onko täällä muita, joilla paniikkia tai ahdistuneisuutta? Miten teillä on käyttäytyny nämä raskauden aikana, jos jollain kokemusta?

13. marrrsipaani

marrrsipaani Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    76
    Ei musta ole hätäistä :) Mekin ollaan tavattu 6/16, muutettiin yhteen 6/17, annettiin vauvalle lupa tulla 8/17 ja plussasin 12/17. :)

14. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    54
    Omaa napailua.

Rinnat muuttuneet tosi aroiksi, ei kärsi oikein edes halata, kun ilkeeltä tuntuu. Lisäksi mahaa on kourinu aika paljon (tuntunut melkein koko päivän, et menkat alkais, vaikkei olo ookkaan semmonen, et ne alkais) ja hajuherkkyys entisestään voimistunu ja tänään tuli kuvottava olo kuvioihin. Piti ottaa yöpöydälle jo astia, jos kuvotus yltyy pahoinvoinniksi (herkkä oksentamaan).

Viikon päästä näkee sit testistä tai vuodoista et mistä mahtoi olla kyse ( ). Päivät tuntuu menevän aika hitaasti .

Laitan kyllä testinäkymiä jos niissä jotain näkyy .

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  15. Tiukuna

Tiukuna Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    26

Ihan ku puhuisit musta. Ja siis mulla ei oo edes raskauden mahdollisuutta ku ollaan naispari mut oli viime kierrossa kunnon raskausoireet et naureskelin puolisollekin et jos se olis mies (tai siis jos olis raskaustestimahdollisuus) nii varmasti tekisin testin ku oli nii raskausolo

16. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    236
    Me tavattiin 6/17, muutettiin yhteen 6/18, vauva sai tulla 6/18 lähtien, tärppi 12/18, kkm 2/19, virallinen yhteenmuutto 7/19. Minä 28, mies 44. Vauvasta oltiin puhuttu jo keväällä -18, itse olisin ollut valmis yritykseen jo silloin, mutta mies sai makustella asiaa aikansa ja sitten kesäkuussa sanoi että voin hänenkin puolestaan jättää ehkäisyn pois. Ei mekään vuosia odoteltu, kun tuntui oikealta niin mikäpä siinä estää. Ollaan aikuisia ihmisiä eikä mitään ihan nuoria enää, ja molemmille on selvää että lapsia halutaan, kun kummallakaan ei niitä vielä ole, niin mitäpä sitä odottelemaan.

Mulla on tänään dpo 0. En nyt liity piinalistalle, mutta piinailen kuitenkin vähäsen yhden ainokaisen dpo -2 talletuksen takia. :D

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  17. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Dpo 10, piti testata vasta lauantaina, mutta nyt heräsin aikaisin enkä malttanut olla testaamatta. Täysin blanko tikkuhan se siellä. :poop::poop::poop:

• En tykkää En tykkää x 5
    • List
  18. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    401
    Pakko kysyä, onko täällä muita jotka oksentavat ovulaation/kuukautisten takia ?

Minusta se on erittäin ärsyttävää ja hämäävää... :mad:
    Nytkin oksettaa ja silti pyyhkiessä jää punertavaa paperiin...

Ei siis joka kierto tosiaankaan, vaan noin joka 5-7 yrityskierto

19. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    341
    TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Naarassusi.................kp 55/33
    -Brita-.........................kp 52/31
    VernaMaria..................kp 35/28-30
    Amadecasa..................kp 31/34-55
    Haaveilija-31.................kp 29/38
    Vauvahaaveilija2396.....kp 27/28-30
    Eevee1..........................kp 27/31-98
    Keltasirkku-...................kp 25/27-32
    taikinatonttu..................kp 25/28
    W.we.............................kp 25/25
    mimmik.........................kp 25/28-32
    Vauvameille..................kp 24/28-35
    Pilvinentaivas...............kp 23/28-30
    Addison.........................kp 21/xx
    Minic..............................kp 21/28
    Ilonetsijä........................kp 21/28-30
    Minttuajabasilikaa.........kp 20/xx
    Millimetrii...................... kp 19/28-29
    Veevavi.........................kp 19/28-30
    Ehka2020......................kp 1198/28
    Mammakatri..................kp 18/22-41
    Helmiina1978...............kp 17/30
    Apustaja......................kp 16/30-35
    Haavejuttu....................kp 14/xx
    Persikka123.................kp 15/34
    Titi-Love.......................kp 14/28-30
    Nyyyti...........................Kp 13/24
    EnkeliRinkeli.................kp 13/28
    satsuma13....................kp 12/29-31
    Mahaotus.....................kp 11/23
    Greeneye.......................kp 11/29-34
    FaBuu.........................kp 8/28
    Tingeli..........................kp 7/34-36
    nieve30.........................kp 5/28
    Karvakorvat..................kp 5/28
    Poreilevalimu................Kp 2/25-26
    Hipposka.......................kp 2/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Lastunen.....................dpo 11
    Taikinatonttu.............. dpo 10
    Vauvameille.................dpo 9
    Keltasirkku-................. dpo 7
    veevavi........................dpo 5
    Haaveilija-31...............dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★

20. Titi-Love

Titi-Love Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    Me ei varsinaisesti koskaan olla alettu ees seurustelemaan miehen kanssa :D
    Oli tapailua ja kaikenlaista säätöä 1,5 vuotta ja sitten mies alkoikin viettää enemmän öitä mun luona ja sit päätettiin jättää ehkäisy pois ja jatkaa keskeytetyllä, mutta olinkin jo sit raskaana :D sit vaan muutettiin yhteen.

Niin ja tavattiin siis keväällä 2009.

Viimeksi muokattu: 22.08.2019
  21. Päppyrä

Päppyrä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    188

Mää heräsin useemmassa kierrossa oviksen aikoihin yöllä oksentaan tai tosi huonoon oloon. En muista oliko se ennen ovista vai jälkeen, ihan siinä +-pari päivää oviksesta kuitenki jompaan kumpaan suuntaan.
    Sit ennen sitä ekaa raskautta joka olu KU silloin 3-4/18 niin kärsin yli 10vuotta aamupahoinvoinnista joka paheni aina ennen menkkoja.

22. Titi-Love

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    108

Mulla on ollut jo 20 vuotta paniikkihäiriö eriasteisena. Ahdistuneisuushäiriö diagnosoitiin muutama vuosi sitten. Raskausaika oli mulla itsellä helppo. Olo oli tosi tasainen, rauhallinen ja kaikin puolin hyvä, vaikka stressiä oli siihen aikaan tosi paljon, miehen monen vuoden takainen mustasukkainen exä piinas meitä koko raskausajan.
    Muutama vuosi sitten mun paniikkihäiriö paheni ja tuli mukaan myös tuo Ahdistuneisuushäiriö. Et varmaan se raskausajan stressi ja vauvavuosi kerääntyi pääkoppaan, ja sit isäni kuolema laukasi sen kaiken pahan kerralla, niin paloin tavallaan loppuun. Tai n. Vuosi isän kuolemasta tuli pohja vastaan.
    Nyt oon vihdoin alkanut olla taas oma itseni, tämän vuoden puolella en oo saanut yhtään paniikkikohtaustakaan. Ja siksi uskallan raskautta ajatella, koska edellinenkin meni niin hyvin, ja nyt ei oo miehen exää lähimaillakaan, se nieli tappionsa ja häipyi maisemista.

23. Daana

Daana Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    28
    Minä voisin nyt vihdoin uutena liittyä tähän keskusteluun. Olen jo useamman kuukauden seuraillut enkä enää malta pysyä poissa.
    Olen siis 32 -vuotias, mies 35 -vuotias. Parisuhde on melko tuore, mutta koska ei tästä enää nuoremmaksi muututa, niin on puhuttu että aletaan yrittämään vauvaa loppuvuodesta. Käytännössä kuitenkin on oltu ilman ehkäisyä jo kesän ajan, ehkä vältelty sisään laukeamista kaikista hedelmällisimpinä päivinä.
    Vaikkei raskautumista vielä ole varsinaisesti yritetty, olen kuitenkin useamman kierron ajan piinaillut ja elätellyt toiveita ja kuvitellut oireita, turhaan tietenkin.
    Huolena mulla on se, että kierto on hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ollut poikkeuksellisen lyhyt, vain 21-27 päivää. Gynen mukaan tämä kuitenkin ok, ja testien mukaan ovulaatio tapahtuu siinä kp 9:n tienoilla. Toivon siis että luomuraskautuminen olisi mahdollinen myös näin lyhyellä kierrolla. Tokihan olen päässäni ehtinyt läpikäydä pahimmat mahdolliset lapsettomuusskenaariot.
    Tämä keskusteluketju tulee todella tarpeeseen koska mulla ei ole ketään kenen kanssa jakaa näitä asioita. Ihanaa kun niin moni on plussannut, toivon että se joukko tulee kasvamaan yhä kiihtyvällä vauhdilla.

• Tykkään Tykkään x 9
    • List
  24. Titi-Love

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    Mun ovis on taas myöhemmin kuin yleensä. Nyt on kp 14 enkä saanut vielä edes ovisplussaa :eek: tummentunut on kyllä hyvin, ja oikealla tuntuu kasvukipuja. Limat on jotenkin niukemmat, kroppa varmaan sekoilee kun ei oo vippaskonsteja mukana tässä kierrossa. Mulla kuitenkin yleensä aina ollut viikon ajan limailua oviksen aikaan. Tosin nytkin alkoi limailut viime pe, joten olisin aatellut oviksen perjantaille viimestään. Mutta nyt onkin tänään ollut aika kuivat oltavat. Sen tiedän ettei ovis oo mennyt vielä ainakaan ohi, koska kivut on aina kovat ovis päivänä :) mut oon varma että mulla tulee ovisplussasta n. 10-12 tunnin päästä ovulaatio. Joskus testasin aamulla 10ltä ei ihan plussaa, 14 ihan täysin plussan ja illlalla 12 aikaan oli oviskivut kun heräsin niihin. Ja tää on tapahtunut 2 kertaa kun oon testannut sekä aamusta, että päivästä. Muuten oon testaillut vaan kerran päivässä.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  25. Keppihevonen4

Keppihevonen4 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    14
    Pakko huudella ikuiselta taustaroikkumiselta :LOL:, täälläkin tavattu samaan aikaan , vauva syntyi -17 ja toinen -19. :love: Sellasta se voi olla joskus, varsinkin vähän vanhemmalla iällä.

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy