Haaveena vauva 2020

Pahoittelut menkoista ❤

Mun tilanne käy kyllä jännäks. Nyt illalla kiinan halppis testillä sain haaleen haamun. Mietin vaan et missäköhän mennään jos sattuis nyt viivat tummenemaan. Olisko ovis ollut vasta kun alko menkkakipuja tulla, eli n.10 päivää sitten. Kun eikö keltarauhanen voi kipuilla oviksen jälkeen? En saanu tikutettua ovista, niin se on tosiaan voinu tulla millon vaan tai ei ollenkaan.
Tänään mun rinnat on ollu kipeet potenssiin sata ja pissalla saa juosta.. mut nää rinnat, iso AU :nailbiting:

Kuvassa näkyy kyllä huonosti kun on otettu salamalla.
Keltarauhanen voi kipuilla pitkään ennenku surkastuu sitten pois. Kuvasta en erota kahta viivaa mut vitsi miten jännittävää toivottavasti aamun viiva vahvempi :love:
 
Siis täällähän sataa plussia! Suuret onnittelut niistä! :love:

Mä tasotan pakkaa ja mulle saa laittaa kp2
Ei suuremmin harmita, ärsytti ku menkat selvästi myöhässä ja raskaustesti näytti negaa, että kiva kun jotain tapahtuu, nii pääsee eteenpäin. Ja tosiaan toi oli meijän yk1, että sen puolestakaan ei ollu kovin suuria odotuksia. :whistle: Ei muuta kun uutta matoa koukkuun. Pahoittelut kohtalotovereille menkoista!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Pakko kertoa tänne kun en kellekkään kaverille voi asiaa nauraa! :ROFLMAO: Herätin siis miehen kömpimällä viereen ja näyttämällä tämän aamuista raskaustestiä. Eilen mies oli myöhään töissä ja meillä oli vieraita joten en viitsinyt kertoa. Ja hän oli sitä mieltä ettei näe kuin yhden viivan. Lopulta sormella näytin ja totesin että jos et tuossa viivaa näe niin olet sokea. Niin mies vastasi :" aaa siis tossa kuuluu olla vaan toi yks" Luuli siis että tuo kontrolliviiva on joku "esimerkkiviiva" ja testialueella pitäisi olla kaksi viivaa :LOL::LOL:
 
Kuks tiesi niistä loppu kierron "plussista"? Eli r-testi voi reagoida _JOHONKIN_, mutta ei oo raskaana?

Taas on se tilanne, että RSFU- liuskaan tuli selkeä viivanpaikka ja tein toisen ja siihenkin tuli heti. RASKAANA EN KYLLÄ ole, koska lämmöt laskeneet ja dpo jo 13. Mut eilisen vasemman kipuilun takia pelkään, että käy kuten viimeksi eli sinne olis jotain sinne kuulumatonta mennyt/jäänyt. Sain silloin kesä-heinäkuun vaihteessa viivanpaikkoja pari vikaa päivää ennen kuukautisia; toki parissa oli punaistakin, mut vuoto alkoi ja lopetin testaamisen.
Nyt täytyy heka PC-liukoja lisää, kun ne loppui eilen. Ja toivoa ettei semmoseen tule yhtään mitään.

Vai onko sain sattumaan että 6 RSFU:n testiä EI NÄYTÄ edes viivanpaikkaa dpo7-12 ja sitten sattumalta paketin 2 liuskaa näyttää viivanpaikat dpo13? argh.
 
Kuks tiesi niistä loppu kierron "plussista"? Eli r-testi voi reagoida _JOHONKIN_, mutta ei oo raskaana?

Taas on se tilanne, että RSFU- liuskaan tuli selkeä viivanpaikka ja tein toisen ja siihenkin tuli heti. RASKAANA EN KYLLÄ ole, koska lämmöt laskeneet ja dpo jo 13. Mut eilisen vasemman kipuilun takia pelkään, että käy kuten viimeksi eli sinne olis jotain sinne kuulumatonta mennyt/jäänyt. Sain silloin kesä-heinäkuun vaihteessa viivanpaikkoja pari vikaa päivää ennen kuukautisia; toki parissa oli punaistakin, mut vuoto alkoi ja lopetin testaamisen.
Nyt täytyy heka PC-liukoja lisää, kun ne loppui eilen. Ja toivoa ettei semmoseen tule yhtään mitään.

Vai onko sain sattumaan että 6 RSFU:n testiä EI NÄYTÄ edes viivanpaikkaa dpo7-12 ja sitten sattumalta paketin 2 liuskaa näyttää viivanpaikat dpo13? argh.
Pystytkö tekemään digiä? Olis ehkä selvin tossa tilanteessa (n)
 
Kuks tiesi niistä loppu kierron "plussista"? Eli r-testi voi reagoida _JOHONKIN_, mutta ei oo raskaana?

Taas on se tilanne, että RSFU- liuskaan tuli selkeä viivanpaikka ja tein toisen ja siihenkin tuli heti. RASKAANA EN KYLLÄ ole, koska lämmöt laskeneet ja dpo jo 13. Mut eilisen vasemman kipuilun takia pelkään, että käy kuten viimeksi eli sinne olis jotain sinne kuulumatonta mennyt/jäänyt. Sain silloin kesä-heinäkuun vaihteessa viivanpaikkoja pari vikaa päivää ennen kuukautisia; toki parissa oli punaistakin, mut vuoto alkoi ja lopetin testaamisen.
Nyt täytyy heka PC-liukoja lisää, kun ne loppui eilen. Ja toivoa ettei semmoseen tule yhtään mitään.

Vai onko sain sattumaan että 6 RSFU:n testiä EI NÄYTÄ edes viivanpaikkaa dpo7-12 ja sitten sattumalta paketin 2 liuskaa näyttää viivanpaikat dpo13? argh.
Sinun tilanteessa/taustalla otattaisin joku päivä hcg verestä. Nuo tikut on kaikkineen epävarmoja. Digi reagoi aika pieneen hcg määrään mut sit taas toisaalta välttämättä ei. Toki ehkä ny odottaisin viel pari päivää alkaako menkat (mikä dpo sulla yleensä alkaa?).

DIGISTÄ. Mulla tosiaan kaveri oli laps.hoidoissa. Verestä hcg oli 17, PC näytti haamua ja digi 1-2 viikkoa vaikka molempien pitäs olla ns 25 herkkyyksisiä. Ja tuo ULTRA on kans herkkä. Samainen ystävä sai sillä haalun kaks pv ennen tuota verikoetta.

Peukut @Haavejuttu ! Toiv viivoille ny vahvistusta!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Mulla alkoi eilen illalla pari tuntia edellisen viestini jälkeen niukka vaaleanrusehtava vuoto, niin jännään nyt sitten että mikä sen aiheuttaa. Eilen oli siis menkkojen alkamispäivä, että toivottavasti olisi vain vaaratonta vuotoa. En kuitenkaan täysin uskalla tuonne odottajien puolelle vielä siirtyä, jos tämä onkin menossa heti alkuunsa kesken. Vuoto on niin niukkaa että paperiin pyyhkiessä tulee, mutta sidettä ei ainakaan vielä tarvi pitää. Tämän aamun ovistesti oli reilusti eilisestä vahvistunut, rfsu oli saman vahvuinen tai aavistuksen haaleampi kuin eilinen. Ei tässä auta kuin odottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Sinun tilanteessa/taustalla otattaisin joku päivä hcg verestä. Nuo tikut on kaikkineen epävarmoja. Digi reagoi aika pieneen hcg määrään mut sit taas toisaalta välttämättä ei. Toki ehkä ny odottaisin viel pari päivää alkaako menkat (mikä dpo sulla yleensä alkaa?).

DIGISTÄ. Mulla tosiaan kaveri oli laps.hoidoissa. Verestä hcg oli 17, PC näytti haamua ja digi 1-2 viikkoa vaikka molempien pitäs olla ns 25 herkkyyksisiä. Ja tuo ULTRA on kans herkkä. Samainen ystävä sai sillä haalun kaks pv ennen tuota verikoetta.

Peukut @Haavejuttu ! Toiv viivoille ny vahvistusta!

Luteaali on kyl ollut 14 yleensä; vain kerran tais olla 13. Mut eihän se ovis oo aina ollut tarkkaan bongattu.
No, jatkan testailuja. Jos on taas KU, kyl ne viivat sit alkaa vahvistua. Mun pitäs mennä ens viikolla rautakontrolleihin, joten sit pyydän hcg:n jos vielä epäselviä testejä.
 
Luteaali on kyl ollut 14 yleensä; vain kerran tais olla 13. Mut eihän se ovis oo aina ollut tarkkaan bongattu.
No, jatkan testailuja. Jos on taas KU, kyl ne viivat sit alkaa vahvistua. Mun pitäs mennä ens viikolla rautakontrolleihin, joten sit pyydän hcg:n jos vielä epäselviä testejä.
Toivottavasti ei olisi uudesta ku:sta kyse!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tihkuttaa hieman haaleeta verta, oiskos kohta kp1. Sais kyllä tulla, loppuis tää outo kierto (y)

Niih mitäs kaikkia niitä vitamiineja yms oli mitkä vois auttaa? Ens kiertoon kaikki keinot käyttöön :D royal gelee ainakin ja greippimehu. Mitäs muita? :geek:
 
Dpo 10 ja aamusta tuli tehtyä apteekin ultra testiin punainen haalea haamuviiva :rolleyes:
Oli ihan pakko testata,vaikka meinasin odottaa ainaki dpo 12 asti :D
Antaakohan tuo apteekin ultra helposti jotain turhia värillisiä viivanpaikkoja tms?


Edit. Kuva unohtui.
Kuva on vähän huono laatuinen, piti ottaa nopeaa salaa mieheltä, koska haluan näyttää vasta kunnon viivat :D kuva otettu testiajan ulkopuolella, mutta luonnossa vielä punertava haamuviiva.


No näköjään tuosta se melkein katos täysin :/
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Dpo 10 ja aamusta tuli tehtyä apteekin ultra testiin punainen haalea haamuviiva :rolleyes:
Oli ihan pakko testata,vaikka meinasin odottaa ainaki dpo 12 asti :D
Antaakohan tuo apteekin ultra helposti jotain turhia värillisiä viivanpaikkoja tms?


Edit. Kuva unohtui.
Kuva on vähän huono laatuinen, piti ottaa nopeaa salaa mieheltä, koska haluan näyttää vasta kunnon viivat :D kuva otettu testiajan ulkopuolella, mutta luonnossa vielä punertava haamuviiva.


No näköjään tuosta se melkein katos täysin :/
Mä sain viimekierrossa 3 apteekin ultra testiin haalean viiva ja mieskin näki mutta menkat alkoi ovulaatiosta nähden ajallaan. Yhden niistä haamuista sain ovulaation aikaan(ovulaatio oli 2vko myöhässä siksi testasin :ROFLMAO:) niidenhän ei sitä ainakaan pitäisi näyttää (n) ja sitten tuli ihan selkeitä negoja. Loppu kierrossa sain vahvistuva viivaa 2 päivää mutta sitten nega ja menkat. Joten en tiedä oliko kemiallinen vai virheellisiä testejä.
 
@nieve30 ööö.. mitä kummaa? joo. PCO aiheuttaa avisplussia pitkin kiertoa, mut jos sulla ei oo sitä. Et sitten ekasta pissasta tehnyt noita? Ja oliko tää jo 3. päivä vai toinen?



HUHHUH. Tein PC:n ja herkän RSFU:n ja molemmat 10minuutin sisällä plankoja. ja kaupassakäynnin aikana ne RSFUn liuskat oli kuivuneet ja toinen viiva haalistunut.
Toivottavasti pääsen lauantaina uuteen kierton eikä tarvi näitä nyt jännäillä.
 
Kiitos kysymästä, kaikki on mennyt onneksi tosi hyvin. :) Alkuun panikoin vähän kaikkea ja pelot ja epäusko vaivasi, en mitenkään meinannut uskoa että tää tuli jäädäkseen.. :love: Ihanimpia hetkiä on olleet ultrat ja vauvan ekat potkut.

Tsemppiä kovasti varhaisultraan, ihanaa että sä ja moni muu, kuten @Päppyrä ootte kans plussanneet ❤ Vielä kun tulis loputkin perässä :love:

Plussatuulia kaikille ❤ Meillä tärppi tosiaan kävi lomalla kun mentiin kihloihin, rentoutuminen varmaan auttoi. Oon myös vinkannut että ehdittiin molemmat syödä KSM66 noin 1kk, en tiedä vaikuttiko.
Kiva kuulla että siellä menee hyvin! Itse jotenkin odotan sitä päivää kun tuntee potkuja ja vatsa pullottaa sillai nätisti. Oon itse vähän pulleampi jo, joten helposti saa vielä piiloteltua raskautta muutama kuukausi. Jossain vaiheessa pitää varmaan sitten kertoa mutta se on sen ajan murhe. Mullakin on kauhea stressi ja huoli kokoajan.Tänään on se varhaisultra, ja vaikka mies sanoi että älä stressaa niin emmä muuta voi, mä stressaan! Kauhistelen täällä kotona yksin ja ajattelen vain että sieltä tulee huonoja uutisia. Muihin en ole tottunutkaan!

Unohdin ihan että @Päppyrä oli myös plussannut! Ja sinäkin olet jo pitkällä! Onneksi olkoon! Tulehan päivittelee tilannettasi tännekin! :)
 
@Helmiina1978 sain ekan ovisplussan jo viime viikon maanantaina (26.8) puolen päivän aikaa :D:D edelleen vahvana plussana ja tulee vielä testiajalla noi viivat.
Tosiaa en tehny nyt tän päiväsiä aamun ekasta vaan muutaman tunnin aamupissan jälkeen.

Menipäs aika nopeesti. Mitä hittoa sulla tapahtuu? o_O Väittäisin että olet raskaana, mut jos kerran raskaustesti negaa...
 
Dpo 10 ja aamusta tuli tehtyä apteekin ultra testiin punainen haalea haamuviiva :rolleyes:
Oli ihan pakko testata,vaikka meinasin odottaa ainaki dpo 12 asti :D
Antaakohan tuo apteekin ultra helposti jotain turhia värillisiä viivanpaikkoja tms?


Edit. Kuva unohtui.
Kuva on vähän huono laatuinen, piti ottaa nopeaa salaa mieheltä, koska haluan näyttää vasta kunnon viivat :D kuva otettu testiajan ulkopuolella, mutta luonnossa vielä punertava haamuviiva.


No näköjään tuosta se melkein katos täysin :/
Mä nään kuvassaki ihan haalean viivan :love: toivotaan vahvistumista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love

Yhteistyössä