Haaveena vauva 2020

Ihan uusi täällä ja vielä vähän hakusessa kuinka tämä toimii. Meillä uusioperhe ja toiveissa yhteinen lapsi. Miehellä ei omia lapsia vielä. Henkisesti ja fyysisesti ollut erittäin raskasta, kun aina se täti tulee kylään. Aiemmat 4 raskautta on alkanut heti, eikä ei ole tarvinnut yhtään odotella ja siksi tämä on aika uusia asia, että joutuu odottelemaan. Onko ikä syynä vai jokin muu.
Kasikuus, 33v, 4 lasta (enkelipoika 05, tytöt 06 ja 08 ja poika 10), ya 05/19
En ole yrittänyt ennen mutta kyllä iällä on merkitys! Toinen kasikuus täällä ja vuoden yritettiin hieman vanhemman miehen kanssa ennen plussaa. En sitten tiedä mikä on jonkun mielestä heti, mulle heti olisi ehkä kolmen kierron aikana. Toisille se voi olla puolen vuoden sisällä. Meillä uusioperhe, miehellä yksi poika -13 ja nyt olisi toinen tulossa 20.
 
Hei kaikille kuumeilijoille! Olen seurannut teidän viestejä, mutten kovinkaan kommentoinut. Jätin tosiaan pillerit elokuussa pois ja nyt alkoi ekat luomumenkat. Mut voi siis lisätä listaan kp1, kierto oli nyt 34pv. Ovulaation bongasin kp 20.

Yritys lähti mulla ehkä vähän väärällä jalalla ja siitä aiheutu liikaa stressiä. Eletään aika stressaavaa aikaa muutenkin. Muutto tulossa juuri jne. Olen lasta halunnut monta vuotta, käytännössä ollut valmis sille jo 7 vuotta, mutta mies on vasta tänä vuonna alkanut lämpeämään ajatukselle ja toisaalta ajoitus tuntuu myös oivalliselta nyt. Olen siis kuumeillut pitkään ja se on aiheuttanut paljon surua ja tuskaa. Olen kokenut olevani äiti ilman lasta niin kauan kun muistan. Siksi en halua luoda asialle nyt liikaa paineita ja päätin että tulee sitten kun tulee eli en halua vahtia ovulaatiota enää. Toisaalta mulla on todettu endometrioosi, joka gynen mukaan ei vaikuttaisi lapsen saantiin mun tapauksessa. Silti asia mietityttää ja yhtälailla jännittää jos edelleen joudun vuosia odottaa.

Halusin vaan päästä purkamaan, että aihe on mulle tosi vaikea vaikka yritystä tässä ei vielä ole juurikaan ollut takana. Mutta jo ajatus siitä ettei sitä ala näkymään, ahdistaa.

Olen kuitenkin aina onnellinen muiden puolesta ja on ollu ihana nähdä että täällä on myös plussanneita, Onnea teille!:geek: ja sellasia, jotka eivät ole toivoaan menettäneet vaikeuksista huolimatta. Toisaalta aina tulee kaikille hetkiä että toivoa ei ole ja siksi haluan teille erityis tsempit lähettää :)(y) kyllä vielä on meidän kaikkien aika(y)
 
Haamut saisi kyllä kaikilla voimistua ❤

Voimia vuotelijoille ❤ oon itsekin yksi sellainen o_O

@Wintersun voimia, on teillä kyllä ollut tosi rankkaa ❤

Edelleen testi haamuilee, millonkohan pitäis näyttää negaa? Vuodellu nyt vähän miten sattuu, välillä verta, välillä limaa missä verta :confused:
Mitä ihmettä? o_O vieläkin tulee haamua?
Onko sun olo ihan normaali, mitä nyt yleensä kuukautisten alkaessa?
 
Mitä ihmettä? o_O vieläkin tulee haamua?
Onko sun olo ihan normaali, mitä nyt yleensä kuukautisten alkaessa?
Eipä oikeestaan, kiukkuuminen puuttuu, sokerihimo puuttuu, menkkajomoja on ollu jo yli viikon. Nyt nipistelee oudosti molemmille puolille kohtua vähän väliä. Sellanen päällä oleva menkkakipu, mitä ei huomaa kauheesti ku touhuaa. Mut jos kauheesti touhuu niin sit vihloo enemmän ympäri kohtua.
 
Eipä oikeestaan, kiukkuuminen puuttuu, sokerihimo puuttuu, menkkajomoja on ollu jo yli viikon. Nyt nipistelee oudosti molemmille puolille kohtua vähän väliä. Sellanen päällä oleva menkkakipu, mitä ei huomaa kauheesti ku touhuaa. Mut jos kauheesti touhuu niin sit vihloo enemmän ympäri kohtua.
Onpas Omituista. Jospa kuitenkin olis raskaudesta kyse. Onko nippailut tosiaan kohdun kohdalla eikä munasarjojen?
 
Moi!

Näinpä leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Rv9 kerkes täyttymään ja keskenhän se meni. Nyt vaan sit ootellaan että kroppa palautuu ja testit muuttuu negaks että pääsee yrittään uusiks.

Kurja ja tyhjä olo.
 
En ole yrittänyt ennen mutta kyllä iällä on merkitys! Toinen kasikuus täällä ja vuoden yritettiin hieman vanhemman miehen kanssa ennen plussaa. En sitten tiedä mikä on jonkun mielestä heti, mulle heti olisi ehkä kolmen kierron aikana. Toisille se voi olla puolen vuoden sisällä. Meillä uusioperhe, miehellä yksi poika -13 ja nyt olisi toinen tulossa 20.
Minä siis tulin raskaaksi ekasta kierrosta jokaisessa neljässä raskaudessa. Ajattelen kanssa, että ikä vaikuttaa (mieheni tosin 8v nuorempi) ja takana kuitenkin reilu 8v ehkäisykapseli putki, ni voisiko sekin vaikuttaa (n) Tammikuussa jätin ehkäisyn pois varuilta, koska odotimme lääkärille pääsyä ja lupaa raskautua, koska seuraava raskaus on riskiraskaus. Miettinyt olen myös, että pelkääkö mieli/kroppa tulevaa raskautta riskiraskauden takia ja siksi ei tärppää :unsure:
 
@Mirella92 Moikka! Kuulostaa hyvin tutulta. Itekin kuumeillut jo nykyisen miehen kanssa 5 vuotta ja hän on vasta viime aikoina lämmennyt asialle. Ollaan vasta myös aloitettu yritys.

Pelottaa etten raskaudu, varsinkin kun n. 9 vuotta sitten tein abortin kun tulin vahingossa raskaaksi eksäni kanssa jonka kanssa olin sillon seurustellut tosi vähän aikaa... ottaispa niin päähän jos se jäis ainoaks raskaudeksi. Eihän se vaikuta raskautumiseen mutta tieto siitä että joskus on vahingossa onnistunut. Mutta joo siis se että nyt kestäis vuosia että tulis raskaaksi, tuntuis tuskaiselta kun on jo vuosia odottanut että pääsee yrittämään. Monella varmaan sama. Mutta aika näyttää...

Mulla kp4 ja jo eilen KP3 tuntu vuoto yhtäkkiä loppuvan ku seinään :eek: onpa erikoista. Saa nähä miten jatkuu. Nää menkat on muutenki ollu erilaiset kun kahdet edelliset. Kahdet edelliset alko punaisella tihkulla, pariin ekaan päivään liitty enemmän kipua ja muutama pahoinvointi. Tässä oli aluksi ruskeaa tuhrua, normaali vuotopäivä, runsas vuotopäivä, normaali vuotopäivä ja yhtäkkiä loppu ku seinään. Ellei nyt jatku :)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 49/34-55
Vauvahaaveilija2396.....kp 45/28-30
Minic..............................kp 40/28
Persikka123.................kp 33/34
Titi-Love.......................kp 32/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 31/28
satsuma13....................kp 28/29-31
Greeneye......................kp 27/29-34
FaBuu...........................kp 26/28
Tiukuliina89.................. kp 25/31
Tingeli...........................kp 25/34-36
nieve30.........................kp 23/28
Karvakorvat..................kp 23/28
Lennis...........................kp 23/28-34
Hipposka.......................kp 20/30
W.we.............................kp 18/25
Lastunen.......................kp 17/xx
Daana........................... kp 17/23
taikinatonttu...................kp 16/28
mimmik..........................kp 15/28-32
Keltasirkku-...................kp 15/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 14/28-30
Vauvameille..................kp 13/28-35
Veevavi.........................kp 11/28-30
rosemarie......................kp 11/xx
taatelinen......................kp 10/27-30
Pilvinentaivas...............kp 10/28-30
Mammakatri.................kp 10/22-41
Lapseton87..................kp 10/26-27
nessu87........................kp 9/28
Millimetrii...................... kp 6/28-29
Hope91.........................kp 6/32-37
Mahaotus......................kp 5/24-26
Helmiina1978...............kp 3/30
Marilainen.....................kp 3/28
Haaveilija-31.................kp 3/38
Wintersun..................... kp 2/26
Mirella92.......................kp 2/34


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Tilliina..........................dpo 15
Titi-Love.......................dpo 14
Greeneye.....................dpo 14
Nieve30.......................dpo 13
FaBuu......................... dpo 13
pallomaha123..............dpo 12
papuma.......................dpo11
Lennis..........................dpo 10
Daana..........................dpo 9


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
huomenta.
Nyt meni vissiin kp:t listan alhaalla sekaisin ku näppäilin jotain omiani...
Iilmoitelkaa jos huomaatte jotain.
 
No hitto ku vähä ärsyttää kun mulla ois mahdollinen ovis 15.pvä ja tuo vkloppu lähtee mies reissuun lähte sis jo to että saas nähä natsaako... Ärsyttävään ajankohtaan kyllä mut ei voi mietään, ehkä seuraaval kierrol sitten. Nooo kaippa mä täälä yksin bongailen sit ovista sen vklopun

Ihan kamalaa välil tää vauva kuume.... Mies haluu myös lapsen mut ei niin yhtä vahvaa kuumet kun mulla! Mun sydän oli sulaa kun vkloppuna se touhus sukulais lapsen kanssa semmosen vauvelinkaa ja pystyin nähä sen leikkimäs meidän omankaa sitten joskus... ❤
 
Digi negatiivinen. Vuoto edelleen ruskeaa ja siinä on jotain hyytymän näköisiä. Ikinä ei oo tällästä kuukautisverta ollut. Mut kipuja ei oo kuukautiskipujen lisäksi. Pitänee vain seurata nyt tilannetta. Ajattelin soittaa nyt aamulla lääkärille. Sairastelun ja hiivan takia keho on kyllä muutenkin vähän sekaisin. Jospa tää ois ihan normaali kierto kuitenkin. Tai sit joku kemiallinen.
 
Onko sulla ilmennyt minkäänlaisia kipuja sen tuhruilun aikana? Mulla ihmeellistä tuikkailevaa kipua molemmin puolin..Testiä meinaan tehdä tässä lähipäivinä mikäli ei kunnon vuoto ala.
Salaa kyllä toivon että liittyisi raskauteen:rolleyes:
No ei mitään isompia kipuja. Mahan pohjassa outo paineen tunne ja vasemmalle tuikkii ja vihloo välillä. Äkkiliikkeissä repäisykipuja. Luin illalla että KU ei aina kotitestit näytä plussaa. Kuulosti vähän oudolta mutta ajattelin tänään pyytää varalta lähetteen verikokeeseen. Ei tää ny ainakaa ihan normaalia enään ole.
 
No hitto ku vähä ärsyttää kun mulla ois mahdollinen ovis 15.pvä ja tuo vkloppu lähtee mies reissuun lähte sis jo to että saas nähä natsaako... Ärsyttävään ajankohtaan kyllä mut ei voi mietään, ehkä seuraaval kierrol sitten. Nooo kaippa mä täälä yksin bongailen sit ovista sen vklopun

Ihan kamalaa välil tää vauva kuume.... Mies haluu myös lapsen mut ei niin yhtä vahvaa kuumet kun mulla! Mun sydän oli sulaa kun vkloppuna se touhus sukulais lapsen kanssa semmosen vauvelinkaa ja pystyin nähä sen leikkimäs meidän omankaa sitten joskus... ❤

Meillä nappasi 2016, kun seksiä oli kp13 ja 17. Ovis oli kp16. Eli talletatte silloin torstaina ja toivotte parasta. (y)
 
No ei mitään isompia kipuja. Mahan pohjassa outo paineen tunne ja vasemmalle tuikkii ja vihloo välillä. Äkkiliikkeissä repäisykipuja. Luin illalla että KU ei aina kotitestit näytä plussaa. Kuulosti vähän oudolta mutta ajattelin tänään pyytää varalta lähetteen verikokeeseen. Ei tää ny ainakaa ihan normaalia enään ole.
Mulla myös tuommosia kipuiluja,tulee ihmeellisiä vihlasuja. Toivottavasti saat vastauksen pian,on tää kyllä sellasta piinailua! Hirveen paljon tsemppiä:)
 
Moi!

Näinpä leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Rv9 kerkes täyttymään ja keskenhän se meni. Nyt vaan sit ootellaan että kroppa palautuu ja testit muuttuu negaks että pääsee yrittään uusiks.

Kurja ja tyhjä olo.
Voi ei! Pahoittelut ja toivotaan, että palautuminen sujuu niin hyvin kuin mahdollista. Jos kaipaat vertaistukea, tuo keskenmenon jälkeen kuumeilevien keskustelu on hyvä. Itseä se on ainakin auttanut jaksamaan vaihtelevia fiiliksiä km jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Ehdittekö @Aurorials käydä missään ultrassa? Pahoittelut keskenmenosta. Itsellä kans suurinpiirtein noilla viikoilla km. Kyllä oli rysäytys alas pilvilinnoista :(

Täällä dpo 10. Tuttuun tapaan erittäin ajoissa testattu nega. Tai hyvän ystävän mielikuvituksen kanssa viivanpaikka. Niin onneton, etten kehtaa edes kuvaa laittaa :ninja:
Huomenna uusiksi. Voihan se olla pettymys, kun testaa liian ajoissa, mutta onhan se aika kutkuttavaa odottaa. :)
 
Kävin ultrattavana noilla paikallisilla heikoilla laitteilla ku laskennallisesti oli 6+3. Sillon pystyttiin todentaan että on oikeassa paikassa mutta sikiökaikua ei saatu. Ultraaja epäili että ei ole niin pitkällä kuin laskennallisesti että siksi ei näy. Keskiviikkona piti ultrata uusiksi
 
Kiva, kun kirjoitit sun kokemuksen. Itse odottelen kuumeisesti toista inssiä. Perjantaina oli kontrolliultra, jossa löytyi toiselta puolelta kaksi samankokoista munasolua ja inssin tekeminen jäi kysymysmerkiksi. Vkonlopuksi kotiin jännittämään seksikiellon kanssa. Tänään on kontrolliultra, jossa toivotaan, että vain toinen olisi jatkunut kasvamista. Ilmeisesti 2 munasolua ei pitäisi olla välttämättä insin este. Eikä tuo kaksosten todennäköisyys kuulosta kovin suurelta. Olipa kiva kuulla :)

Me saatiin lähete hoitoihin alle 6kk yrityksen jälkeen, koska mulla lähisuvussa lapsettomuutta aiheittanutta endoa. Keväällä oli verikokeet ja miehellä spermanäyte, jonka mukaan miehellä todettiin olevan vähän liikkuvia siittiöitä. Oltais päästy inssiin vaikka heti, mutta päätettiin kesän yli yrittää luomuna. No sitten elokuun alussa soittelin, että ei ole tärpännyt, saatiin vielä lähetteet hiv ja hepatiitti-testeihin. Niiden ollessa puhtaat, sain kierron ekana päivänä soittaa ajan tarkkailu ultraan, joka oli kp 8. Letrozol oli käytössä kp 3, 5 ja 7. Kp 8 näkyi kasvavia munasoluja ja inssiaika varattiin kp 12, mikä oli siis tänään.

Aamulla mies kävi purkittamassa siittiöt, ja paria tuntia myöhemmin minä menin itse operaatioon. Siittiöiden liikkuvuus oli parantunut sitten kevään ja määrä oli todella hyvä mitä saatiin sisälle. Ensin lääkäri ultras ja katsoi munasoluja, joita oli kaksi. Kahta enempää ei ilmeisesti saa olla, hän kertoi että on pieni n. 2% riski että tulisi kaksoisraskaus, ja kysyi haluanko jatkaa. Sitten emättimeen laitettiin se ”ankan nokka” joka esim. Papa-kokeen aikana laitetaan, ja pitkällä ”ruiskulla” ujutettiin siittiöt kohtuun. Tämä sattui jonkin verran, sellaista kovaa menkkamaista kipua. Sen jälkeen hoitaja pisti mahaan Pregnyl irroituspiikin. Viikonloppuna kehotettiin viettämään aikaa vällyjen välissä, jotta mahd paljon ois siittiöitä matkalla (y)
 
Hei taas :)
Olen pitänyt vähän taukoa täältä, kun olen ottanut todella todella raskaasti ystävieni vauvauutisia tässä viime aikoina.
Tuntuu vain todella pahalta kun kaikki ystäväni jotka olivat sinkkuina häissäni minun jo yrittäessä "kiilaavat edelleni" elämänsuunnitelmissaan.
En oikein ole osannut olla onnellinen heidän puolestaan vaikka pitäis :unsure:

Pahoittelen laiskuuttani, mutta haluaisin päästä takaisin teidänkin kuulumisiin kiinni, jos vain viitsitte toistaa itseänne ja kertoa lyhyen tiivistelmän tämän hetken tilanteistanne :)
Tullut jokunen sivu tässä muutaman viikon aikana tekstiä :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä