Haaveena vauva 2020

@Lastunen en saa jostain syystä auki sun kuvaa! :/ Toivotaan että ovis tulee pian. Se on niin jännää kyllä kun ei tiiä millon se tulee, tuleeko aina samoihin aikoihin kun on just lopettanut pillerit.. Mäkään en oo varma tuliko se viime kierrossa koska en saanut testeihin niin vahvaa plussaa kuin sitä edellisessä kierrossa.
 
Tuleepa vahvaa viivaa ovistesteihin kp4 :eek: molemmat samasta pissasta...

Muoks. näyttääkö muilla? Vai eikai mulla kohta oo jo ovis tulossa, voiko menkat sekottaa tätä testitulosta :ROFLMAO:
Mä saan alkukierron PCllä tollasta kans aina. Viimeks tein kans kp4 huvikseen. Sit se haalistuu pois.
Muok. Esim rfsu ei anna tollasta vaan aivan haalua. PC on ”herkempi”. Ja ei, en oo ollu raskaana eikä edes mitään epäilystä siitä
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Lastunen en saa jostain syystä auki sun kuvaa! :/ Toivotaan että ovis tulee pian. Se on niin jännää kyllä kun ei tiiä millon se tulee, tuleeko aina samoihin aikoihin kun on just lopettanut pillerit.. Mäkään en oo varma tuliko se viime kierrossa koska en saanut testeihin niin vahvaa plussaa kuin sitä edellisessä kierrossa.
No sepä se! Luulin jo ekasta oviksesta ja menkoista et ois suht normaali kierto, mut nyt se ovis näköjään vasta tulossa vaikka luulin jo viikko sit sen olevan lähellä :ROFLMAO: ja sit kun on muutenkin malttamaton niin käy kaikki epätoivon tunteet ym läpi ja fiilikset vaihtelee :LOL: oliko sullakin desogestrel/cerazette, vai muistanko väärin?
 
Pahoittelut @Aurorials keskenmenosta! :cry: Meilläkin meni kesken keväällä, oman arvion mukaan rv 8, mutta ultrassa alkio vastasi vain viikkoja 6+0. Minäkin olen saanut apua tuolta Keskenmenon jälkeen kuumeilevat -keskustelusta, joten tervetuloa vaan sinne mukaan! :love: Voimia toipumiseen ja palautumiseen! <3

@kukapakuka onpa kurjaa (n) Oot kyllä joutunut inhottavan paljon nyt sairastamaan, ja jos vielä varhaisesta km:sta kysymys, niin vielä ikävämpi juttu :( Pikaista paranemista!

Täällä tänään dpo11. En kyllä uskalla testata kuin vasta jos menkat myöhässä. Muutama päivä pitäisi vielä jännätä..
 
Siis pakko omanapailla vähän.
Tänään ei oo maistunut ruoka, tuli jo huono olo kun vähän päivällä söin. Nyt tulin just kyläilyreissulta, aattelin joinko liikaa kahvia, kun päätä särkee ja nyt sit piti käydä ihan oksentamassa. Ylös ei kyl juuri tullut mitään, mutta jäätävää yökkimistä.
Aamun testissä omasta mielestä viivanpaikka, miehen mielestä selvä nega.
Todella kuviteltuja oireita, jos ei oo tärpännyt!
Esikoisen raskaudessa tosiaan oksensin lähes plussasta lähtien. :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Mahaotus Joo ihan sama! Katoin noita sun laittamia kuvia ovistesteistä niin mun viivat jotakuinkin samanlaisia. Omasta mielestäni ne on kuitenki vahvistunut aiempiin testauksiin nähden. Huoh toista viikkoa jo yrittäny bongata ovista niin alkaa turhauttaa jo :cautious: mulla kans noiden tunteiden kanssa se, et itekin havahdun välillä omiin fiiliksiin sillein, et reilu kk sit vasta jättänyt pillerit et saanko tuntea tällaista ja tällaista tunnetta vielä kun toiset yrittänyt vuosia :unsure: sit mies onneks aina välillä sanoo et no katotaan nyt hetki miten tää asia menee ja on pieni järjen ääni tässä touhussa mukana.
 
Ein eile ovis testin selvä nega, ohjeen mukaan kannattas vast testaa kp11 mut testasinpa jo pari pvä etuajas tänään uudestaan ja selväviiva! "ehkä mulla on sittenkin vähän toivoa raskautua ennenku ukko lähtee reissuun (joka siis ajottu ofc kalenterin mukaan juuri oviksen ajoille) ❤ oon kyl ukolle sanonu et on fiilis et raskaudutaan nopsaa uudestaan jos vaan ajotukset täsmää sänkyhommis oviksenkaa ✌ ei kyl ehkä Pitäs uskotella itellen liikoi ettei tuu sitä hirveet pudotusta jossei niin käykkään
 
Ärsyttävä olo et millo tahasa hulahtaa veret ja sit taas päänsisäl elättelee kuiteki toiveita jos olisikin raskaana kuitenkin :unsure:

Mulle muiden vauvauutiset yms tuo vaan voimaa omaan elämään en oo ikinä kokenut et muiden onni ois joteki iteltä pois tai et siitä tulis pahamieli. Muiden purnaamiset yms ajattelemattomat kommentitkaan ei mee ihon alle ku yritän asettua heidän saappaisiin ja pohtii siltä kantilta et on oikeus heilläki purnaa vaikeeta raskautta tms hormooni huuruissa :LOL:

Harmittaa tei puolesta kenel tulee pahamieli ympäristön vauvauutisista ku niitä tuntuu tulevan joka tuutista :cry: kovasti jaksamista ja mykistykselle sellaset ihmiset ja tilit ketkä hehkuttaa tai postaa sellasta mistä tulee teille huono fiilis. Kaikki tunteet on sallittuja oli yritystä kuukaus tai sata takana nää on niin arkoja ja henkilökohtasia asioita et jokainen kokee nää eritavalla :)
 
Kiva, kun kirjoitit sun kokemuksen. Itse odottelen kuumeisesti toista inssiä. Perjantaina oli kontrolliultra, jossa löytyi toiselta puolelta kaksi samankokoista munasolua ja inssin tekeminen jäi kysymysmerkiksi. Vkonlopuksi kotiin jännittämään seksikiellon kanssa. Tänään on kontrolliultra, jossa toivotaan, että vain toinen olisi jatkunut kasvamista. Ilmeisesti 2 munasolua ei pitäisi olla välttämättä insin este. Eikä tuo kaksosten todennäköisyys kuulosta kovin suurelta. Olipa kiva kuulla :)
Miltä kontrollissa näytti? :)
 
Hei oliko täällä muita joilla oli joskus ollu kysta munasarjassa? Mullahan tosiaan ultrattiin gynekäynnillä kysta 6cm eli melko iso, toisesta munasarjasta n. 2vkoa sit. On ollu paljon outoja hormonaalisia oireita jo ennen sitä. Melkein semmoisia raskaustyyppisiä. En vaan tajunnut kysyä lääkäriltä voiko kysta oireilla jotenkin.

Mun tän hetken ongelma on nyt siinä et nää oireet vaan voimistuu ja voimistuu. Oon kärsinyt melkein gynestä asti menkkakipumaisista kivuista alavatsassa ja etenkin just siinä mis oletan et se munasarja on. Välillä on tuntunut jopa semmosita "revähdys" kipua äkillisissä liikkeissä. Osa kivuista selittyy sil et eilen alkoi menkat, mut mun kierrossa on yleensä todella säntillisesti kivut tasan menkkojen ekana päivänä. Eikä nää oo siis nytkään loppu vaikka eka päivä meni jo. Ja siis en jaksa uskoa et mitenkään normaalisti kahta viikkoa olisi menkkkipuja vaikka kuinka poikkeava kierto olis. Tunnen kroppani melko hyvin ja tää on hyvin epänormaalia.

Aikaisempien oireiden: kuvotuksen, pahoinvoinnin, väsymyksen ja hirmuisen alavatsa turvotuksen lisäksi tissit on ollu jo kaks viikkoa todella kipeät, mitä ne ei oo mulla koskaan. Ja on semmoista outo paineentunnetta kohdun alueella nyt etenkin viime päivinä (tää voi liittyä kyl ihan menkkoihin, ei vaa oo ollu aiemmin). Mun myös aina ihan kellontarkat menkat (Tasan dpo15 n. Klo15-18 ) alkoi kaks päivää etuajassa, jos sillä on mitään väliä (ovis tosin oli normaalin kp13-16 päivien sijaan vasta kp19, et johtuu varmaan siitä tuo "etuajassa alkanut uusi kierto)

Osaatteko sanoa onks nää normaaleja tuntemuksia ku se kysta on nii iso ja puhkeamaisillaan vai missä vaiheessa pitää huolestua? Pahoittelut ettei oo ihan täysin aiheeseen liittyvä kysymys.
 
Hei oliko täällä muita joilla oli joskus ollu kysta munasarjassa? Mullahan tosiaan ultrattiin gynekäynnillä kysta 6cm eli melko iso, toisesta munasarjasta n. 2vkoa sit. On ollu paljon outoja hormonaalisia oireita jo ennen sitä. Melkein semmoisia raskaustyyppisiä. En vaan tajunnut kysyä lääkäriltä voiko kysta oireilla jotenkin.

Mun tän hetken ongelma on nyt siinä et nää oireet vaan voimistuu ja voimistuu. Oon kärsinyt melkein gynestä asti menkkakipumaisista kivuista alavatsassa ja etenkin just siinä mis oletan et se munasarja on. Välillä on tuntunut jopa semmosita "revähdys" kipua äkillisissä liikkeissä. Osa kivuista selittyy sil et eilen alkoi menkat, mut mun kierrossa on yleensä todella säntillisesti kivut tasan menkkojen ekana päivänä. Eikä nää oo siis nytkään loppu vaikka eka päivä meni jo. Ja siis en jaksa uskoa et mitenkään normaalisti kahta viikkoa olisi menkkkipuja vaikka kuinka poikkeava kierto olis. Tunnen kroppani melko hyvin ja tää on hyvin epänormaalia.

Aikaisempien oireiden: kuvotuksen, pahoinvoinnin, väsymyksen ja hirmuisen alavatsa turvotuksen lisäksi tissit on ollu jo kaks viikkoa todella kipeät, mitä ne ei oo mulla koskaan. Ja on semmoista outo paineentunnetta kohdun alueella nyt etenkin viime päivinä (tää voi liittyä kyl ihan menkkoihin, ei vaa oo ollu aiemmin). Mun myös aina ihan kellontarkat menkat (Tasan dpo15 n. Klo15-18 ) alkoi kaks päivää etuajassa, jos sillä on mitään väliä (ovis tosin oli normaalin kp13-16 päivien sijaan vasta kp19, et johtuu varmaan siitä tuo "etuajassa alkanut uusi kierto)

Osaatteko sanoa onks nää normaaleja tuntemuksia ku se kysta on nii iso ja puhkeamaisillaan vai missä vaiheessa pitää huolestua? Pahoittelut ettei oo ihan täysin aiheeseen liittyvä kysymys.
Minulla on sanoa tähän kysta hommaan vain, että nuorena n. 16-17vuotiaana minulla oli kystia, jotka puhkesi tasan viikko ennen menkkoja ja kivut oli niin kauheat, että pyörryin ja aina löysin itseni lääkäristä. Millon joku oli kuskannu minut sinne tajuttomana tai sit virkosin nopsaa ja liikuin itse sinne minkä pystyin. Noihin ei liittynyt ikinä pahoinvointia tai mitään muutakaan.

Nykyään ei ole enää kystiä, mutta itellä ollut tässä parin kk ajan tosi voimakkaat pms-oireet, jotka alkuun halusin kuvitella raskauden oireeksi, vaikka tiesin, että en ole raskaana. Edellisessä kierrossa oli 2vko päänsärkyä, mielialanvaihteluja, ruokahalu aivan älytön (teki mieli makeaa ja suolasta koko ajan) , repäisykipuja, ramppasin pissalla, rinnat todella arat (ne on kyl menkoissakin, mut vasta n. 3pvä ennen) ja oksentelin.

Kannattaa käydä näytillä, jos yhtään epäilyttää, oli kyseessä sit raskaus taikka joku muu :love:
 
Olen niin pahoillani keskenmenostasi @Aurorials :cry: Toivon sinulle kauheesti voimia toipumiseen ❤

Mulla on tänään rv 4+6, ja yritän löytää itsestäni edes hitusen luottamusta siihen, että vaikka edellinen raskaus meni kesken niin se ei tarkoita että tämäkin menee. Pelottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91 ja StellaMom
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Vauvahaaveilija2396.....kp 46/28-30
Minic..............................kp 41/28
Persikka123.................kp 34/34
EnkeliRinkeli.................kp 32/28
satsuma13....................kp 29/29-31
Greeneye......................kp 28/29-34
FaBuu...........................kp 27/28
Tiukuliina89.................. kp 26/31
Tingeli...........................kp 26/34-36
nieve30.........................kp 24/28
Karvakorvat..................kp 24/28
Lennis...........................kp 24/28-34
Hipposka.......................kp 21/30
W.we.............................kp 19/25
Lastunen.......................kp 18/xx
Daana........................... kp 18/23
taikinatonttu...................kp 17/28
mimmik..........................kp 16/28-32
Keltasirkku-...................kp 16/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 15/28-30
Vauvameille..................kp 14/28-35
Veevavi.........................kp 12/28-30
rosemarie......................kp 12/xx
taatelinen......................kp 11/27-30
Pilvinentaivas...............kp 11/28-30
Mammakatri.................kp 11/22-41
Lapseton87..................kp 12/26-27
nessu87........................kp 10/28
Millimetrii...................... kp 7/28-29
Hope91.........................kp 7/32-37
Mahaotus......................kp 6/24-26
Amadecasa..................kp 4/34-55
Helmiina1978...............kp 4/30
Marilainen.....................kp 4/28
Haaveilija-31.................kp 4/38
Wintersun..................... kp 3/26
Mirella92.......................kp 3/34


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Tilliina..........................dpo 16
Greeneye.....................dpo 15
Nieve30.......................dpo 14
FaBuu......................... dpo 14
pallomaha123..............dpo 13
papuma.......................dpo 12
Lennis..........................dpo 11
Daana..........................dpo 10


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Tiukuna Mulla oli yk3 kysta. En sitä ensin tiennyt, vasta seuraavassa kierrossa kun oli gyne, joka ultrasi. Kysta aiheutti kovat raskausoireet, vähän tiputtelua. KUvittelin kyllä että oli tapahtunut tavallinen ovulaatio, koska ne kivut ja tuntemukset tuli ovispäivänä, samoin kuin ennenkin. Mut sit oviksen jälkeiset oireet oli tosi voimakkaat; paineen tunne kohdussa ja munasarjoissa; pahoinvointia. Olin 100-varma et oon raskaana. Sittemmin ei ole ultrattu, mut ei vastaavia oireita kyl oo ollutkaan.
 
Pahoittelut @Hedvig uudesta kierrosta.

Täällä dpo11. Nega testattu aamulla. Melkein jo heitin hanskat tiskiin, miksi ei näy mitään :confused: Oireita on, mitä ei muka ole normaalissa kierrossa. Etoo ja nännit arat. Olin niin varma, että tänään kyllä näkee jo testistä! Nyt tuli fiilis, et menkkojen alkua tässä odotellessa, turhaan intoilla. (n)
 
Nii joo olinki unohtanu et on noit gelee royaleita. En oo kokrillut ikään mut muistan edellises kuumeilus oli tarkotus ostaa nut kerkes tärpätä ennen ostoo nyt voiski ottaa kokeiluun, kuullut hyvää niist meikä jännittää täälä ku saanu ovis testiin taas vähä vahvemman viivan❤ nää ovis ajat jännää sit tekis miel 2vko mennä aika koneella eteenpäin tekeen r testin
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kiitos kysymystä :) Kaksi munasolua siellä oli edelleen kypsymässä, mutta tämä lääkäri ei nähnyt estettä edetä inssiin. Torstaina sitten sinne.
Vähän tuo kaksosraskauden mahdollisuus kummittelee mielessä, erityisen miehellä. Vaikka epätodennäköistä, että tässä ylipäänsä onnistuttaisiin saamaan raskaus alulle, saati kaksi.
Miltä kontrollissa näytti? :)
 

Yhteistyössä