Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    Voisin päivitellä vähän tilannetta täältä taustailijoista. Menkat myöhässä 3pv mutta kaikki testit negaa... :(

Olen yrittänyt pudotella painoa tässä, sillä ylipainoa löytyy todella paljon joka sekin estää raskaaksi tuloa. Kokeilin muutamaan otteeseen vhh mutta mulla tulee kauheat rinta/sydänkivut siitä. Joskus nuorempana pudotin sillä painoa älyttömän hyvin, mutta ei näköjään enää sovi mulle. :mad:

Tässä kuussa tuli vuosi täyteen keskenmenosta ja oon jotenkin ihan varma, että en enää tule uudestaan raskaaksi. :(

Tsemppiä kaikille ja onnea plussista! :love::barefoot:

2. Keltasirkku-

Keltasirkku- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    56
    Onnea @Greeneye ja @satsuma13 ! Ihanaa kun tulee plussia, kyllä se aina itseenkin vähän taas toivoa valaa ^^.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. KirJoh89

KirJoh89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    54
    @Purrri päätettiinkin aloittaa yritys jo heinäkuussa, josta aloitettiin laskemaan yrityskerrat. Eli nyt yk 3. Nyt kp 18, ovis oli limojen perusteella kp 13. Ei tullut mitään erikoisempia ovisoireita, vain limat. Ei mitään oireita oviksen jälkeen. Toiveet tietysti korkeella . Ensi viikon jälkeen pääsee testaa, jos ei menkat oo alkanu su kp 28.

En oo halunnu liittyä noihin kp tai piinailija listoihin, vaan oon aina välillä käynyt lukemassa kuulumisia. Tsemppiä kaikille vauvahaaveilijoille ja toivotaan, että meillä kaikilla tulisi se plussa raskaustestiin ja saataisiin kaikki se oma vauva syliin❤️. Onnittelut jo kaikille plussanneille ❤️

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  4. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    79
    Paljon onnea plussasta @Greeneye :love:

Minä voisin tulla kiertolistalle kp1/28-31 :(

• En tykkää En tykkää x 3
    • List
  5. StellaMom

StellaMom Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    @Greeneye Ihanan selkeä plussa!♥️ Onneksi olkoon! Toukokuiset ovat kyllä ihania ;)

6. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Mäkin tosiaan yritin pudottaa painoa siinä toivossa että tulisi sitten raskaaksi helpommin. Muutaman viikon jälkeen aloituksesta tuli sitten testiin plussa. Vhh dieetti siis oli meneillään juuri. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa noista sun oireista vhhn aikana, ei kuulosta ihan terveelliseltä. Jos niiden takana piileekin joku muu asia joka estäisi raskautumista? Mullakin ylipainoa runsaasti hormonien toimimattomuudesta johtuen, mutta neuvolatäti sanoi että ei saa laihduttaa, nyt vain syö terveellisesti ja liikkuu sen mitä jaksaa ja pystyy niin kyllä sieltä terve vauva tulee!

7. Mahaotus

Mahaotus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    177
    Onnea paljon plussasta @Greeneye ! :love: on selkeä ainakin! :ROFLMAO::love:

Mua vähän epäilyttää, sain kp4 tosiaan ne ainakin lähes plussalta näyttävät ovisviivat sekä onesteppii että pc... ja eilen kp6 lämpö nous 36.8 ja tänään 36.7 :eek: mulla normi aikalailla 36.2 jota se vielä oli muutama pv sitten. Olikohan mulla aikainen ovis.. ihmettelin kun menkat oli lyhyemmät kun viimeksi ja toissapv oli semmosta niukkaa limasta verivuotoa. Eikai noi lämmötkää aina tosiaan oo varmoja kuiteskaa? Jos ovis meni jo nii tää kierto oli sit tässä :unsure:

Tänään olin niin tunteellisella (masentuneella) päällä että itkin vaan. En varmaan vuosien pillerien syönnin aikana itkenyt kuin 2 kertaa yhteensä ja nyt oon jo pari kk ilman niitä itkenyt muutaman kerran...

8. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    @Mahaotus teitkö myös raskaustestiä? Mietin ettei sulla olisi ollut ne kuuluisat valemenkat? Jotkut sanovat että ihan normimenkat olisivat tulleet kerran tai kaksi, se kuulemma riippuu mihin se on kiinnittynyt tms. että joillekin tulee.

9. Binky

Binky Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2019
    Saadut tykkäykset:
    63
    Ajattelin ens viikolla soittaa lääkäriin ja pyytää aikaa, että vois keskustella näistä asioista. Kuitenkin tiedät, että jos saisin edes vähän painoa alas niin sekin helpottais raskaaksi tulemista. :)
    Mä tykkäsin kyllä kauheesti tosta vhh ja se oli helppoa niin harmittaa et kroppa ei kestä sitä enää.

Onnea plussasta:love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. Mahaotus

Mahaotus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    177
    @StellaMom tein ja siinä kuvittelin olevan haamun ja seuraavana päivänä tein uuden niin siinä ei mitään (n) myös ovistestit on tuon jälkeen ollut vaaleampia... tuo lämmönnousu ihmetyttää. Eilen oli myös halut aika korkeella.

11. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    46

Oiii kiitos paljon infopläjäyksestä! Hyvä pointti että saattaa tummentua vaikkei olisi oviksesta vielä kyse. Ilman tätä tietoa saattaisi vähän ihmetellä jos näin käy :LOL: Pistämpä siis testit tilaukseen ja seuraavasta kierrosta kokeilemaan. Toivottavasti tietty olisin tästä kierrosta jo paksuna eikä tarttis! :sneaky:

12. Lennis

Lennis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    158
    Taidan tulla perässä noiden kiertopäivien suhteen. Vv pinkkiä, joten eiköhän tämä vielä iloisemman väriseksi tänään muutu! :mad:
    Voidaan sit ens kierrossa piinailla yhdessä :geek:

13. vauvameille

vauvameille Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    38
    Mut voi laittaa huomisesta piinailijoihin dpo1 :love: kiitos!

• Tykkään Tykkään x 3
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  14. Tammityttö

Tammityttö Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    531
    Ei ne oo. Mulla on tuolla piinaketjussaki yks vanha kierto 2015 kun kp10 tuli limoja ja lämmöt nous samalleen lähelle 37 (normaali sama ku sulla). Luulin et ovis tuli jo mitä kyl epäilin. Sit ovis tuli kp21 ultrankin mukaan. Aika harvonaistahan se on et ovis olis ihan ekoina kierron päivinä. Limiskään ei ehdi pariin päivään vahvistus menkkojen jäljiltä. Peukut kiertoon!!!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    106
    Tehtiinkö teille eka inssi? Miten meni?

16. Karvakorvat

Karvakorvat Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    181
    Tuun omanapailee hiljaiselon jälkee. Iski flunssa, tein eilen dpo 10 testin. Tänää digin joka oli nega ja sit tein apteekin herkän (y) Tän päivän eka kuva on heti kun oli väri levinnyt ja toinen n. 10min kohdalta

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 9
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Tammityttö

Tammityttö Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.01.2013
    Saadut tykkäykset:
    531
    Mitä oireita sul on muuten? Jopa mun puh näkyy haalea viiva! Peukut!

18. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    181
    Flunssa :ROFLMAO:

19. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Jospa sulla nousee hcg hitaasti? Outoa oireilla jos ei kuitenkaan näy testissä mitään :cautious:

20. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Uuh näyttää lupaavalta! Viikonloppuna digi kehiin? Peukut pystyyn täällä!

21. Lennis

Lennis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    158
    Eipäs digi sitten näyttänyt vielä mitään :cautious: Lupaavat viivat kyllä! (y)

22. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    79
    Näin teemme :cautious:(y) Jospa sit ens kierrossa tärppäis. Pitäisköhän varuiksi touhuilla joka päivä :ROFLMAO: .. Vähän jännitystä, kun meinaa olla aika hankalaa saada yhteistä aikaa, kun 9, 11 ja 13veet on aika kärppänä koko ajan vauhdissa mukana :eek:

23. Karvakorvat

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    181
    En mä varmaa viitti tuhlata enää, tein tyhmänä digin tänää ku ekasta raskaudesta näytti plussan samoina dpo, nyt ei näyttäny :ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. StellaMom

Rekisteröitynyt:
    01.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    157
    Jokainen raskaus on erilainen, joten voi olla että viikonloppuna olisi jo näkynyt! Mä tein digin vasta dpo 14, koska en uskaltanut aikaisemmin.

25. Lennis

Lennis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    158
    Kierto jäikin huomattavasti lyhyemmäksi ja hanat aukesi, vaan 26 päivää. Vois joskus edes olla säännöllinen :confused:
    Tänne voi päivittää kp 1 ja ja poistaa piinailijoista. :poop:

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy