Haaveena vauva 2020

Mä taidan siirtyä taustalle!
Kyllä on taas itkut itketty tänä aamuna, kun alkoi rinnat sivuilta kipeytyä samoin kuin 4pvä ennen menkkoja (pitäis alkaa 4-6pvä sisään) ja vaikka tiesin jotenkin, että ei ole tärpännyt, niin silti se kolahti. Nää pms-oireet on syvältä, koska antaa "toivoa" ja liikaa analysoi oireita. Hulluksi näiden kanssa tulee. Edellisessä kierrossa ei pms-oireita ollut, kun treenasin ja liikuin paljon ja sillon ei pettynyt, kun täti tuli kylään.
Tuntuu myöskin pahalta, kun toiset yrittänyt monta vuotta ja minä itken kun menossa vasta yk5 :unsure:

Tsemppiä kaikille :love:
 
First Response testi oli puhdas nega. Harmittaa aika paljon just nyt. :cry:

Toki mulla ei oo varmaa tietoa ovulaation ajankohdasta, että ennen kuin vuoto alkaa niin ei varmaan pitäisi heittää toivoa menemään (n) mut jos ei tärpännyt nyt (yk2) niin seuraava yk alkaa vasta joulukuun kierrosta.
 
@Kasikuus ei kertojen määrällä taida olla väliä, musta tuntu yhtä pahalta yk1 ku edellisessä kierrossa ja nyt, kun menkkajomot astu kehiin. Ehkä eniten pelottaa aina se, että iun luteaali jää lyhyeksi ja tiputtelee, niin me ei sit sitä vauvaa saadakaan vaikka kuinka toivotaan. Äh, lakkais ees tiputtelemasta ja alkais kunnolla vaan sit menkat.

Ainiin ja @W.we mä testasin uudelleen predictorolla, pskat siellä mitään näky, edes harmaata. Eli tais olla viivalasit yhdistettynä epätoivoon ja predictorin ominaisuuksiin se aamunen. :poop:
 
Testasin pregcheckin liuskalla ja raskauskeijulta tilatulla one step 10 herkällä testillä nyt aamulla, nega tuli.:( Nyt on siis kp 31 ja flow ennustaa että menkat alkais huomenna.. Mutta kaks viime kiertoa menkat on alkaneet kp 37 joten oottelen siihen asti ja testaan taas ens vklp jos ei menkat alakaan.. Rinnat on vaan tosi kipeät ollu monta päivää, aiemmin ei oo ollu näin montaa päivää arat, korkeintaan päivän ja muutenki ei oo ollenkaan semmonen olo että menkat ois tulossa(n) mikään ei oo ärsyttäny ja ei oo yhtään semmonen kiukuttelu olo ku yleensä ennen menkkoja:ROFLMAO: hankalaa kun en saanu bongattua sitä ovista tässä kierrossa, oiskohan se sittenki ollu sillon 25.9 kun oli kipuja ja vv tuli lorahtamalla(n)
 
@Hope91 keskeytyneellä keskenmenolla tarkoitetaan sitä, kun alkio on jo mennyt kesken ja lakannut kehittymästä, mutta kohtu ei ole lähtenyt tyhjentymään. Mulla oli tällainen epäily ennen esikoista. Rv 8+3 mentiin varhaisultraan, ja siellä oli 6+0 vastaava alkio ilman sykkeitä. Silloin siis epäiltiin että kkm. No viikkoa myöhemmin ultrassa löytyi hidas syke ja hädin tuskin edellisestä kasvanut alkio, joka sitten alkoikin vuodella pian. Lopulta jouduttiin lääkkeillä kuitenkin hoitamaan tuo kohdun tyhjentyminen, kun ei kokonaan tyhjentynyt.
Tuulimunassa ymmärtääkseni ei alkionkehitys oikein alakaan, eli tyhjä ruskuaispussi vaan löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
@Karvakorvat Mulla luki omakannassa lähetteen kiireellisyys 1-7pv, ma tulee 7pv eikä oo kuulunu mitään niin soitan kyllä sinne ja kyselen mikä tilanne.:mad:

@taatelinen toivotaan et ensviikolla pääsisin ja kiitos!:)

@Effis Usko tai älä sain ohjeeksi vaa odotella yhteydenottoa naistenklinikalta. :whistle: o_O

Hirveesti on viimeaikoina ollut täällä vastoinkäymisiä, mutta uskon ja toivon että meillä kaikilla olisi onnekas ensi vuosi ja saataisiin ne pienet nyytit syliin asti. :love::barefoot:

Täällä vuoto yltynyt ja menkkamaiset kivut tulleet, ei kuitenkaan niin rajut että täytyis päivystykseen lähteä. :)
 
@Karvakorvat Mulla luki omakannassa lähetteen kiireellisyys 1-7pv, ma tulee 7pv eikä oo kuulunu mitään niin soitan kyllä sinne ja kyselen mikä tilanne.:mad:

@taatelinen toivotaan et ensviikolla pääsisin ja kiitos!:)

@Effis Usko tai älä sain ohjeeksi vaa odotella yhteydenottoa naistenklinikalta. :whistle: o_O

Hirveesti on viimeaikoina ollut täällä vastoinkäymisiä, mutta uskon ja toivon että meillä kaikilla olisi onnekas ensi vuosi ja saataisiin ne pienet nyytit syliin asti. :love::barefoot:

Täällä vuoto yltynyt ja menkkamaiset kivut tulleet, ei kuitenkaan niin rajut että täytyis päivystykseen lähteä. :)
Vissiin heillä ei sitten ole kiire tämän asian kanssa :confused: mutta hyvä, että sulla vointi nyt kohtuullinen!

Pitää tosiaan uskoa, että tämä meille kaikille vielä onneksi muuttuu. Mä aloin tänään miettiä adoptioita. Että voisko se olla meille vaihtoehto, jos pikku sisarusta ei minun kropalla enää pysty tekemään. Mieskään ei tyrmännyt ajatusta.. Ehkä vähän helpotti tätä surkeutta ajatella, että lapsia voi saada monella tapaa ❤ (ja ymmärrän hyvin, et tää ei oo vaihtoehto kaikille)
 
Täällä oli keskustelua ovistesteistä ja PCOS:ta. Mulla luomukierroissa saattoi liuskatestit näyttää plussaa pari viikkoakin (kierrot 30-100 päivää). Nyt letrot käytössä ja viime kierrossa lääkärin ultrauksen jälkeen ennusti ovista muutaman päivän päähän ultrauksesta. Täsmälleen kyseisenä päivänä sain hymynaaman cb:n digitestiin. Niihin siis itse luotan nyt ja tulevaisuudessa, vaikka voihan nekin meillä PCOS ihmisillä näyttää väärin, mistäs sitä ikinä tietää.. :D

Huomenna viimeiset letrot naamaan tässä kierrossa ja ens viikolla sitten tikutellaan ovista.
Onko sulla Teroluteja käytössä vai riittääkö letrot lyhentämään kiertoa? Meillä on tuolla Raskaus ja Pco ryhmäs kans puhetta, tuu ihmees sinne keskustelemaan kans mulla menee kans kierto 33-66, mutta nyt syön teroluja (kp ->30) ja metuja. En tiedä sit onko metut saanut kiertoa lyhyemmäksi yhtään. Saattaa, olla et ite ainakin aluksi testaan tuolla samalla testillä. One stepit oli käytös kans, mutta ne kului kaikki yhteen kiertoon alkuvuodesta, enkä useampana viikkona saanut niihin mitään
 
@KukkaSosuli @Disco Volante juurikin tuota cb:n laitetta olen miettinyt, johon nuo tikut työnnetään. Ehkä pääsee hankintalistalle sitten joskus, kun edes nämä kierrot alkaisi.. :censored:
O
Oliko niin, ettei sulla oo mitään lääkettä kiertoa päättämään? Niin, toivon todella ettei sitä tarvisi lähteä hankkimaan kun on niin kallis. Jos aluksi testaisi niillä cb digeillä. :) En kuitenkaan kyl lähde testaamaan ennen kun joku lääkitys alkaa tai lääkäri suosittelee
 
O
Oliko niin, ettei sulla oo mitään lääkettä kiertoa päättämään? Niin, toivon todella ettei sitä tarvisi lähteä hankkimaan kun on niin kallis. Jos aluksi testaisi niillä cb digeillä. :) En kuitenkaan kyl lähde testaamaan ennen kun joku lääkitys alkaa tai lääkäri suosittelee
Ei oo ollu mitään puhetta lääkkeistä. Aattelin tän kuun vielä odotella, jos ei marraskuuhun mennessä ala, niin soittelen terkkarille :) mies on sitä mieltä, että ne ei alkaiskaan, vaan saatais vauva alulle ennen sitä. Voikun olisikin niin!:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: KukkaSosuli
@Karvakorvat Mulla luki omakannassa lähetteen kiireellisyys 1-7pv, ma tulee 7pv eikä oo kuulunu mitään niin soitan kyllä sinne ja kyselen mikä tilanne.:mad:

@taatelinen toivotaan et ensviikolla pääsisin ja kiitos!:)

@Effis Usko tai älä sain ohjeeksi vaa odotella yhteydenottoa naistenklinikalta. :whistle: o_O

Hirveesti on viimeaikoina ollut täällä vastoinkäymisiä, mutta uskon ja toivon että meillä kaikilla olisi onnekas ensi vuosi ja saataisiin ne pienet nyytit syliin asti. :love::barefoot:

Täällä vuoto yltynyt ja menkkamaiset kivut tulleet, ei kuitenkaan niin rajut että täytyis päivystykseen lähteä. :)
Mä kävin hakee lääkäriltä lähetettä, teki päivystyslähetteen ja menin samana päivänä naistenklinikalle. Soitin sinne ensin ja kysyin vielä ystävällisesti oisko parempi jos ne antaa jonku ajan. Totes vaan, että koko ens viikko täynnä varattavien aikojen suhteen, eli parempi mennä vaan jonottaa päivystyksellisenä. Sano, että se on ihan ok.
 
  • Tykkää
Reactions: Binky
Onko tämä mahdollisesti viivanpaikka vai jotain muuta?(n) Dpo 9-11 tänään. Menkkajuilimista ja kipuja munasarjoissa ollut n. 4päivää.
https://aijaa.com/Spuv0Q

Väri ei tullut heti, mutta n. 5min kohdalla näkyi ja nyt ollut ainakin 10min. Onko onestepit luotettavia?:unsure:

Muokk. Luin nyt, että testiä kuuluu kastaa 10sek. Kastoin varmaan kauemmin. Onko tulos luotettava?
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä mahdollisesti viivanpaikka vai jotain muuta?(n) Dpo 9-11 tänään. Menkkajuilimista ja kipuja munasarjoissa ollut n. 4päivää.
https://aijaa.com/Spuv0Q

Väri ei tullut heti, mutta n. 5min kohdalla näkyi ja nyt ollut ainakin 10min. Onko onestepit luotettavia?:unsure:

Muokk. Luin nyt, että testiä kuuluu kastaa 10sek. Kastoin varmaan kauemmin. Onko tulos luotettava?
Selvä plussabtuo minusta on.
Ja vaikka uitit pidempään, nii en usko että se testin tulosta muuttaisi mitenkään, ei ainakaan noin selvästi värilliseksi.
 
Olen tosi pahoillani @StellaMom @Karvakorvat @Binky ja oliko vielä joku muukin, jolla km/kkm/ku. :cry: Toivon teille voimia toipumiseen ja tulevaisuuteen. ❤ Selasin joku 20 sivua, niin en välttämättä ihan kaikkia nimimerkkejä enää muistanut.

Onnea kaikille yrittäjille, toivottavasti pian tärppäisi. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä