Haaveena vauva 2020

Täällä dpo10 ja aamun testistä kuva!
Aikaiset päivät, mutta ehkä tässä just ja just voi nähdä viivantapaista!
Kuvaan ei vaan nyt tarttunut tuo mitenkään päin selkeästi.
Koskaan nämä ei oo antaneet viivanpaikkaa edes, joten jännityksellä odotan jo huomista aamua! :whistle: Odotan, et mies tulee kotiin, näkeekö se mitään (yleensä ei). o_O
Onneks tänään on töitä, niin en ehdi piinailla :LOL:

https://aijaa.com/HNIHvY

https://aijaa.com/1ghrKj

Jälkimmäisessä näkyy ehkä selvemmin jotakin :ninja:
 
Viimeksi muokattu:
Raskauskeijulta tilatut ja tätä hetkeä varten säästetyt CB:n digitestit, molemmat virheellisiä. Tein huolellisesti ohjeita noudattaen, varsinkin toiseen keskityin, mutta ei. Olisin halunnut sillä varmistusta ja sen olisin halunnut näyttää miehelle nyt aamulla. Noh, apteekista sitten myöhemmin päivällä uutta testiä hakemaan.
Millä tapaa virheellisiä?
Kanattaa valittaa. Saat varmasti uuden paketin tilalle.
 
Täällä dpo10 ja aamun testistä kuva!
Aikaiset päivät, mutta ehkä tässä just ja just voi nähdä viivantapaista!
Kuvaan ei vaan nyt tarttunut tuo mitenkään päin selkeästi.
Koskaan nämä ei oo antaneet viivanpaikkaa edes, joten jännityksellä odotan jo huomista aamua! :whistle: Odotan, et mies tulee kotiin, näkeekö se mitään (yleensä ei). o_O
Onneks tänään on töitä, niin en ehdi piinailla :LOL:

https://aijaa.com/HNIHvY
Mään jotain! Mun kännykällä ei saa selvää onko väriä mukana, mut jotain varmasti näkyy!

Edit: peukut miehen käytölle indikaattorina :ROFLMAO:
 
@Lennis mieheltä puuttui selkeästi kokemus tästä herkästä testintulkitsemisen taiteenlajista! :D


Mutta. Anteeksi jo valmiiksi jatkuva spämmäys ja omanapailu. Oon oikeasti kai ihan hullu, mutta tein äsken viimeisen predictorin. Viiva oli vahvistunut ja punersi jo kivasti. Mutta tää vuoto!! Auttakaa maista hädässä.. Mulla ei esikon raskausaika a tullut tippaakaan verta, ei alussa, keskivälissä eikä ennen synnytystä. Nyt tätä tiputtelua on ollut enemmälti dpo 7,8 ja 9. Tää ei voi olla hyvä merkki? Onko kellään omaa kokemusta, et ois silti alkanu raskaus ja sujuu hyvin? Mua surettaa, kun eka heitin kirveen totaalisti kaivoon ja itkin tän kierron jo perjantaina. Sit väkisin testasin la ja nyt haamuilee ja sekä toivo että valtava epätoivo on herännyt. Kuitenki tää on vaan kemiallinen, joka vuotelee jo pois samalla kun antaa viivaa... Piru kun ei vaan voi olla testaamatta varhain :cry:
 

Attachments

@Lennis mieheltä puuttui selkeästi kokemus tästä herkästä testintulkitsemisen taiteenlajista! :D


Mutta. Anteeksi jo valmiiksi jatkuva spämmäys ja omanapailu. Oon oikeasti kai ihan hullu, mutta tein äsken viimeisen predictorin. Viiva oli vahvistunut ja punersi jo kivasti. Mutta tää vuoto!! Auttakaa maista hädässä.. Mulla ei esikon raskausaika a tullut tippaakaan verta, ei alussa, keskivälissä eikä ennen synnytystä. Nyt tätä tiputtelua on ollut enemmälti dpo 7,8 ja 9. Tää ei voi olla hyvä merkki? Onko kellään omaa kokemusta, et ois silti alkanu raskaus ja sujuu hyvin? Mua surettaa, kun eka heitin kirveen totaalisti kaivoon ja itkin tän kierron jo perjantaina. Sit väkisin testasin la ja nyt haamuilee ja sekä toivo että valtava epätoivo on herännyt. Kuitenki tää on vaan kemiallinen, joka vuotelee jo pois samalla kun antaa viivaa... Piru kun ei vaan voi olla testaamatta varhain :cry:
Nyt kyllä punertaa! Minulla oli kyl valemenkat, kun ihan ekan kerran plussasin. Voihan se olla myös ihan alkuraskauden verenvuotoa, vanhaa limakalvoa tms.
Toki, se kemiallinen on mahdollinen :(
Ei auta kun testata lisää, mihin viiva kehittyy! (y)
 
@Effis Kirjoitinkin jo tuonne toisaalle noista sun viivoista, mut tosiaan näkeehän tosta, että on vähän vahvistunut eiliseltä. Eipä niistä voi vielä kovin pitkälle ennustaa, mutta positiivista on se, että vahvistuvat. Mulla oli ekassa raskaudessa veristä vuotoa monta päivää. Jos en ois jo silloin ollut himotestaaja :LOL:, olisin luullut aluksi menkoiksi, mut ehdin tosiaan saada viivan aamulla ja verinen vuoto alkoi iltapäivällä. Vuoto kesti lopulta kauemmin, mitä menkat edes kestäisivät. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja saatiin vauva syliin asti. Myös toisessa onnistuneessa raskaudessa valui verta kertaluontoisesti kunnolla, mut se oli joskus rv 7.

Onnea kaikille plussanneille :love: Pitäisköhän liittyä listalle, että pääsis tähän imuun :D
 
voi video. Mä mietin tossa, että jos lopettais sen kuuluisan "yrittämisen". JA seuraavassa hetkessä yllätän itseni etsimässä tietoa hedelmällisyysmonitorista. :ROFLMAO::poop: Että pitäskö investoida. Ihan hölmöä taas joku uusi villitys, ku tiedän että koska se ovis EHKÄ tapahtuu ja hommat hoidetaan hedelmällisimpään aikaan. Ja jos ovis ei ole kunnollinen, niin eipä siihen tommoset monitorit auta. Et riittäisikö kuitenkin kaksoishormonitestit? Samoja hormoneja nuo sit mittais; toisella sais sit vielä testattua raskauden. :ninja:
Ihan kuin vaan tietty rouva haluaa rahansa hassata. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Uusi testi tänään eikä viiva juurikaan vahvistunut. Tänään kp25/27 ja dpo kai 12. Apteekin omalla testasin.
@JenniSyys
Mulla tuli samanlaiset viivat just CB:n samanlaiseen testiin ja apteekin vastaavaan samoilla päivillä, sit menkat kuitenkin tuli, muihin testeihin ei värillisiä viivanpaikkoja tullut. Mieskin ne näki ja oli varma et raskaana ollaan. Oli se pettymys, kun olin pitänyt CB:tä luotettavana eikä se ollutkaak luotettava.
Toivottavasti sulla se olisi oikea plussa .
 
Mä luulin et kohdunnapukka pitäis olla pehmeä raskautta enteillen ja olin tosi mase kun se ei sitä ollut. Ei oo vieläkään ja kyl tuolla jotain haamuilee, eli peukut pystyyn (y) jospa ois hyvä merkki molemmille
Kohdunnapukka on raskaana juurikin kova ja ylhäällä. Kn on auki vaan kun sisään tai ulos menee jotain, eli menkkojen ja ovulaation aikaan. Ja tottakai lopulta sitten synnytyksessä katsotaan miten on auennut. Mutta ainakin viime kierrossa mulla kn oli ihan kivikova ja säikähdinkin sitä aluksi että miksi on niin kova mutta plussaahan se enteili, joka ei kylläkään matkassa sitten pysynyt. Mutta jospa tämä kierto olisi parempi (y)
 
Täälähän näkyy hienoja viivoja ja haamulaisia!
Ite en oo kerinnyt kauheasti pohtia omia oloja, huomenna tarkoitus olis testata, tai sit tiistaina dpo 12. Meinaa vähän kiirettä pitää koko ajan, en muista koska näin olis viimeksi ollutkaan koko ajan juhlia tai muuta menoa, mut eipä kerkeä kehittelee oireita. Rinnat on kipeät, vähän ällö olo mahassa, kylmä -kuuma ja kauhea väsy, joka kyllä johtuu lyhyistä yöunista. Perus pms oireita, koska nyt ei oo ollut jäätävää janoa ja vessassa ramppaamista mitä oli parina viime kietona ku sain haamulaiset/oli vissiin kemiallinen. Samoin tammikuussa plussakierrossa se jano-ja vessassa ramppaaminen oli aika vahvaa.
Mut ei ees jotekin harmita jos menkat alkaa. En tiedä mikä nyt vaivaa, mut suhtautuminen on nyt muuttunut yhtäkkiä että tulee plussa sit kun tulee,jos tulee. En tajua mistä se olo tuli, mut monta päivää jo ollut tosi rauhallinen olo sisällä. Alkoi kyllä ahdistuneella ololla, joka meni ohi ja tilalle tuli tämmönen rauhallinen olo :ROFLMAO:
Totta kai plussaa toivon ja haluan, mutta tunne sanoo että täs kierrossa sitä ei kannata odottaa (n)
Löysinköhän mä mun sisäisen rauhan!? :ROFLMAO:
 
Olin aamulla pilatestyylisellä venyttelytunnilla. Joissakin liikkeissä tuli repäisykipua, voi tietysti johtua vaan selän jumeistakin mut menkkoja oon ootellut jo torstaista. Alkaa vähän jännittää. Raskauskeijun liuskatestit oli negoja, nyt ostin apteekista testin, ihan kalliiseen en halunnut investoida mut halusin vaihtaa merkkiä et jos jotain näkyisi
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja addison
Oioi, täällä onkin monella lupaavia viivoja ja jännät paikat, pidän peukkuja kaikille (y):love:

Itsellä vasta kp 6, joten seurailen teitä muita kun mulla ei nyt ole jännitettävää vielä pitkään aikaan. Menkat loppui vasta, kesti tällä kertaa lähes 5 pv mikä on pidempään kuin vuosikausiin. Toivottavasti se enteilis jotain hyvää kropan toiminnan suhteen, tai sitten johtuu noista letroista jotka siis ekaa kertaa kokeilussa oviksen tehostamiseksi.
 
Olin aamulla pilatestyylisellä venyttelytunnilla. Joissakin liikkeissä tuli repäisykipua, voi tietysti johtua vaan selän jumeistakin mut menkkoja oon ootellut jo torstaista. Alkaa vähän jännittää. Raskauskeijun liuskatestit oli negoja, nyt ostin apteekista testin, ihan kalliiseen en halunnut investoida mut halusin vaihtaa merkkiä et jos jotain näkyisi
Noh, joutessani laskin uudelleen ja menkat ovat myöhässä kyllä vasta lyhimmän kierron mukaan laskettaessa, eli hyvinkin voivat alkaa nyt alkuviikosta ihan normaalisti..
 
@JenniSyys Tuohan punertaa ihan selvästi! Vahvistumisia :love:

Omaa napaa sen verran että testit polttelee kaapissa joka vessakäynnillä, pitäisi malttaa odottaa edes se kaksi päivää että olisi dpo 10, mielummin toki vieläkin pidempään. Onneksi ei ole kaapissa kuin kaksi raskauskeijun 10 herkkyistä, muuten olisin varmaan jo testannut. Rinnoissa erikoinen tunne, vähän kuin olisi vähän kipeät mutta ei ole koskettaessa tai puristaessa kuitenkaan kipeät :LOL: Kn edelleen tositosi kova ja tosi ylhäällä ja valkovuotoa on runsaasti.
 
@Effis soitappa aamulla gynelle ja kerro tilanne ! Saa sieltä sitten enemmän selkoa miksi vuotaa ja varmaan lähetteen verikokeisiin muutaman päivän päähän. Toivotaan että on matkassa mukana (y)

Onko sulla digejä ?
Voisko ne tehdä jotain tässä tilanteessa? (n) mul ei oo mitään kokemusta. Aattelin pelata upporikasta tai rutiköyhää digillä, ja tässä äskeinen tulos. Vitsi tykkään noista ya:n kasettitesteistä, niissä kyllä kans selkeä muutos eilisiltana verrattuna nähtävissä. Kai uskon, että ehkä siellä jotain on kyydissä ja päivitän tilannetta taka-alalta aika-ajoin etten ihan spämmäis tätä ketjua. Mutta koska tänään on vasta dpo9, niin näissä olosuhteissa suhtaudun jatkoon melkoisella varauksella :confused:
 

Attachments

Yhteistyössä